Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΙΣ

Αποφασισα να φτιαξω μπλογκ για πολλους λογους. Ο κυριοτερος ηταν οτι φανατιστηκα με το μπλογκ του Μαστερτζη και ζηλεψα τη λατρεια που εισπρατει. Ο επομενος ηταν οτι επιασα μια προσωρινη δουλεια οπου καθομαι 10 ωρες την ημερα μπροστα σ'εναν υπολογιστη και δεν φτανω να ξυστω παντου γιατι εχω χασει την ευλυγισια μου και καπως πρεπει να περασει η ωρα τελοσπαντων. Απ'την αλλη ειναι κι εκεινη η φιλη μου με το ονομα σαν ταμπουρλο που μου λεει συνεχεια τι καταπληχτικο χιουμορ που εχω και την ψωνισα.

Αλλος ενας λογος ειναι οτι η ψυχοθεραπεια κοστιζει και στο τελος καταντας να μαλωνεις μ'εναν αγνωστο για το ποσο βαθια σ'επηρεασε η στολη της μαζορετας που σου εβαλε η μαμα σου οταν ησουν 3 χρονων και ποσο μακρυ ηταν το ραβδακι που κρατουσες στο χερι.

Ενταξει, εχω κι εναν πρωην απωθημενο που θελω να τον ξεφτιλισω στο διαδικτυο, το παραδεχομαι.

Οτι μπλογκ εχω αναρτησει στο παρελθον στα μαισπεισια και στα φεισμπουκια περιειχαν κατι ποιηματακια και κατι ψυχολογικες αναζητησεις και κατι οδυρμους απ'την εποχη που επινα πολυ και την ειχα δει μοιραια και μονη. Μετα ανακαλυψα οτι αυτο το λουκ δεν εχει πολυ περαση και δεν βρισκεις και γκομενο ευκολα και το'ριξα στα ναρκωτικα γιατι ειναι πιο σοφιστικειτιντ και πιο Κεητ Μος την εποχη που βλεποτανε. Γι'αυτο εδω θα κραζω.

Θα κραζω πολυ. Θα κραζω τους παντες. Θα κραζω τοσο που οσοι δεν με ξερουν θα νομιζουν οτι ειμαι μια αγαμητη κακιασμενη ψωναρα. Ενω στην πραγματικοτητα οσοι με ξερουν γνωριζουν οτι ειμαι μια χορτασμενη γλυκυτατη ψωναρα. Θα σχολιαζουνε και απο κατω ολοι οι φιλοι μου και θα συμφωνουν μαζι μου και θα αποκτησω κυρος. Ξερετε εγω εχω φιλους τους πιο ενδιαφεροντες αντρες με τα μεγαλυτερα πεη και τις τελευταιες εξυπνες γυναικες του πλανητη. Ειμαστε κατι σαν τους Χ-Μεν στο πιο ιντελεκτουελ και με πιο πετυχημενα κουρεματα. Κι οσοι διαφωνουν μαζι μου θα τους διασυρω και θα τους ξεφτιλιζω. Θα εχουν την ιδια μοιρα με τον πρωην μου που εδεσα τα μαλλια του με κοκκινο σπαγκο και χορεψα γυμνη στο φεγγαροφωτο και τον καταραστηκα να του σαπισει οτι προεξεχει και τον μετετρεψα στον γρηγορογαμουλη πριγκηπα του παραμυθιου. Ξερω και βουντου. Μαυρο φιδι που σας εφαγε. Αυτα.

Consider your self warned.

24 σχόλια:

  1. I HAVE CREATED A MONSTER!!!

    Oσο για τη "λατρεια" που λες.. νταξ, δεν ειναι και για χορταση. Στην αρχη "δινει" αλλα μετα αρχιζει και "παιρνει".

    Εισαι ομως ετοιμη για τις ορδες ηλιθιων, κακιασμενων, εκδικητικων, αγελαστων, ανιωθων, ζηλιαρηδων και σαπιοκαρδων ανθρωπων που θα βρουν το δρομο τους και θα τρυπωσουν εδω να σου χαλασουν τη διαθεση υποκρινομενοι οτι το κανουν "για πλακα";

    Αν εισαι, καλη συνεχεια.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο,τι σου παιρνουνε μαστερτζη καλο ειναι, ακου με εμενα. Οι καλυτερες προτασεις ξεκινανε με "Να σου παρω ενα/μια/κλπ...?" Για σκεψου και το αναποδο. Μαλακια.

    Οσο για τους ηλιθιους κακιασμενους εκδικητικους αγελαστους ανιωθους ζηλιαρηδες σαπιοκαρδους, και να προσθεσω τους φανατισμενους μεταλλαδες, τους κρυοκωλους και οσους κουρευονται μονοι τους, ενα εχω να σου πω:

    I was born ready.

    (η ατακα συνοδευεται απο τη γνωστη χειρονομια του Νιο στο Ματριξ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Το χομπυ μου ειναι να διαχειριζομαι ψυχες"

    Αυτο ειναι πολυ γνωριμη ατακα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξερω ποιος την εχει αναπαραγει αλλα εγω την εφηυρα αυτοπροσωπως εξαπανεκαθεν και ολομοναχη.

    Γι'αυτο σε αγαπησα. Γιατι ειμαστε διαπλανητικοι γειτονες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για να δουμε τι θα δουμε...


    αντε γραψε και θα σου φερω κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αλήθεια είναι. να είμαι η πρώτη.

    gogoth μου αρέσεις, θα σε διαβάζω αν δεν έχεις πρόβλημα. χαίρομαι κυρίως που κάνεις σαφές ότι είσαι καλογαμημένη, θέλω να δω τι λέει το φρουφρου γι' αυτό.

    μάστερ τζι η ατάκα είναι "χόμπυ μου είναι να συλλέγω στιγμές", αυτό που λέει η gogoth είναι πιθανό να είναι και δικό της.

    μόνο μία παρατήρηση. ωραία τα φτηνά τσιγάρα, αλλά ο χαραλαμπίδης έκλεψε τις δύο καλύτερες ατάκες από το swingers και από τότε που το αντιλήφθηκα δεν του το συγχώρεσα.

    εις το επανιδείν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φλονς σε ευχαριστω και να ξερεις οτι σε διαβαζω και γω για να μαθεις! ;)

    το πιο πιθανο ειναι ο φρου φρου να αποφανθει οτι ειμαι γκει που το παιζω γκομενα και να μου βρισει τη μανα αλλα χεστηκα, θα του πω οτι ειμαι ορφανη και θα νιωσει ασχημα και μετα θα σχολιαζει τα βυζια μου, αλλα σ'αυτο τον τομεα ο θεος με προικισε κι ετσι δε μασαω.

    και σ'αυτο για τον χαραλαμπιδη αληθεια λες, αλλα εγω του το συγχωρεσα γιατι κανει τις κρυωκολες συμπρωταγωνιστριες του να φαινονται λιγο πιο πηδισαμπλ απ'οτι ειναι, και για την ατακα "Βασωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλα τα Φτηνα Τσιγαρα αλλα το Νο Μπατζερ Στορυ εμενα μου αλλαξε την κοσμοθεωρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Εγω ειμαι σκηνοθετης και εχω υποχρεωση στην τεχνη."
    "Και γω ειμαι περιπτερας και πρεπει να παω για δουλεια."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επισης οπως εχω ξαναπει.. ισως.. απο το Νο Μπατζετ Στορυ βγηκε ο τιτλος της ταινιας μου.

    Ρενος - ΤΥΦΛΗ ΦΥΓΗ!

    Μποστατζογλου - ΚΑΡΑΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κι ελεγα κι εγω τι μου θυμιζει.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γειά και από εμένα!Καλή πορεία ή ο,τί λένε στην περίπτωση.Θα σε βλέπω.Να προσέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φχαρστω Haradrim.

    Να με βλεπεις. Δε βαζω ποτε κλειδι στην κλειδαροτρυπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αη λαβ γιου μεγαλη μου πρωταγωνιστρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σε τι ακριβως διαφωνεις αγαπητε ανωνυμε; σε ολα, στα μισα, η στο οτι εχω ωραιο κουρεμα; να ξερω να ετοιμασω κοκκινο σπαγκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δε ξερω τιποτα για σπαγγους, εγω ενα "χορεψα γυμνη στο φεγγαροφωτο" ειδα.

    Ενιγουεη, ηθελα να σου χαλασω τη διαθεση, αλλα ισχυριζομαι οτι το εκανα για πλακα.
    Μπορει να λεω 1-2 μαλακιες αλλα στην πραγματικοτητα δε βλαπτω ουτε μυγα. Ουτε μπλογκερ.

    Ωραια αρχισε το μπλογκ. Καλη αρχη ειχες, καλη συνεχεια ευχομαι.

    Τσαο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στο τσακ το γλιτωσες το βουντου, στο τσακ!

    Αλλα ειπα να σε αφησω να ζησεις γιατι εχεις ωραιο ονομα.

    Θενκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. οι μεταλάδες κουρεύονται μόνοι τους ως επί το πλείστον ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οχι οχι δεν καταλαβες αγαπητε, αλλη κατηγορια οι (ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ) μεταλλαδες, αλλη αυτοι που κουρευονται μονοι τους. μην τα συσχετιζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Oι μεταλλαδες δεν κουρευονται ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ένας φίλος μου που είναι και μεταλάς κουρεύεται μόνος του και πλέον έχει ένα μαλλί σαν mullet αλλά είναι σγουρομάλλης και το αποτέλεσμα είναι πιο γελοίο
    για αυτό και έκανα αυτήν την ερώτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. α δεν ξερω τι λες αλλα εγω εχω τρελη αδυναμια στις αφανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή