Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2009

Οι περιπετειες ενος ΝτιΤζει

Μετα από 6 χρονια που δουλευω ως dj και εχω περασει όλα τα σοβαρα και ασοβαρα βλακομαγαζα της Αθηνας, ένα εχω να πω.

ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ!

Σας βαρεθηκα ολους ρε! Ειστε αμουσοι και ηλιθιοι. Ειστε ασχετοι και γελοιοι και να πατε στο Μετροπολις να πιασετε δουλεια! Με εχετε πρηξει.

Βαρεθηκα τους κολλημενους μεταλλαδες που ότι τραγουδι θα μου ζητησουνε να παιξω θα πρεπει αναγκαστικα να το τραγουδαει η ο Ozzy η ο Dio. Περα από την απορια που μου γενναται όταν τους βλεπω, που στο διαολο τα βρισκουνε τα φλαϊ εν ετος 2009, και τελικα γιατι υπαρχουν ακομα φλαϊ, κατά τ’αλλα δεν με απασχολουν καθολου ως ατομα και δεν εχουν λογο υπαρξης!

Βαρεθηκα τα σαχλαμπουχλικα ζευγαρακια που ολη την ωρα χαμουρευονται απεναντι μου και όταν η γκομενα παει τουαλετα ο γκομενος της με καβλαντιζει και από μεσα του αναρωτιεται γιατι αυτή που σερνει πισω του δεν εχει ιδεα από μουσικη και γιατι η πιο πρωτοτυπη ατακα που του εχει πει όταν πηδιουνται είναι «φερτε μου λασπη να το χτισω μεσα μου»!

Βαρεθηκα αυτές τις βλαμμενες γκομενιτσες που μεχρι πριν λιγο καιρο πηγαιναν στο μπουρναζι αλλα επειδη είναι κομματι φακλανες δεν ειχαν περαση στο βαρελαδικο και ανακαλυψαν ότι στα ροκαδικα παιζει λιγοτερος ανταγωνισμος και περισσοτερη πουτσαρια και εβαλαν τα πεδιλακια τους, αγορασαν μαυρο γκλιτερ και βραχιολια με καρφια και εκαναν και κανενα piercing στα κρυφα και ολοκληρωσαν την προσωπικη τους επανασταση κι ερχονται και μου ζητανε HIM και θελω να τις κοπανησω καταϊ!

Βαρεθηκα του τυπους που καπωσκαταλαθος εχουν βρεθει στο μαγαζι που παιζω, και διηγουνται στους ομοιους τους πως στο γυμνασιο ητανε λεει ροκαδες και ζητανε ΠΑΝΤΑ Βασιλη Παπακωνσταντινου γιατι τοτε στο γυμνασιο γουσταρανε μια κνητισα που δεν τους εκατσε ποτε και ειχαν ένα γνωστο γνωστου φιλου του μπατζανακη τους που επεσε με το μηχανακι και τσακιστικε και τους συγκινει το ασμα «μες στην ασφαλτο κουρσαρος»

Σας βαρεθηκα δεν σας αντεχω άλλο με εχετε τρελανει θα κανω τα cd νιντζαστερα και θα σας αποκεφαλιζω!

Μην ερχεστε να μου ζητατε τραγουδια.

Μην χρησιμοποιειτε την ατακα «Κοπελια εσυ παιζεις μουσικη;»
Ρε μαλακαβλακα μια ωρα εισαι απεναντι μου, δε με βλεπεις, τι ρωτας; Όχι ρε δεν παιζω εγω μουσικη. Εχω ωραια βυζια και με βαλανε εδώ χαμω να φυλαω το winamp.

Μην χρησιμοποιειτε την προταση «Θα μου βαλεις το ταδε» όταν αυτή η προταση καταληγει σε τελεια και όχι σε ερωτηματικο.
Όχι ρε, δεν θα σου το βαλω. Εγω ειμαι dj, δεν ειμαι jukebox. Αμα ημουνα jukebox φιλαρακι, το κερμα θα εμπαινε σε σημεια που εσυ τα’χεις δει μονο σε κατι αποτυχημενα ανιμε τυπου Heavy Metal.

Μη μου λετε να δυναμωσω την ενταση. Να πατε να το πειτε στο μαλακα το αφεντικο μου. Εγω χεστηκα. Εχω ακουστικα.

Και προς θεου, μη κανετε κανα αστειο και μου ξαναπειτε «Ο χθεσινος μου το εβαλε, εσυ γιατι δεν μου το βαζεις;» γιατι θα σας στειλω στον χθεσινο να σας βαλει τιποτα άλλο στη δυσκοιλια τρυπα σας ΓΙΑΤΙ Ο ΧΘΕΣΙΝΟΣ ΗΤΑΝΕ ΓΚΕΙ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΗ!

Και τωρα συμβουλες προς αμουσους.

Μουσικη δεν είναι μονο ότι εχει μεσα σολο από ηλεκτρικη κιθαρα.

Μουσικη δεν είναι μονο ότι βγηκε πριν από 30 χρονια, και όχι ρε μαλακα Γρηγορη δε σου βαζω Lynyrd Skynyrd!

Το Life is life δεν το λενε οι Bon Jovi, το bad to the bone δεν το λεει ο Billy Idol, το Toxicity δεν το λενε οι Slipknot, οι Clash δεν είναι ντισκο μουσικη, δεν ξερω ποιο τραγουδι παιζει στη νεα διαφημιση της cosmote γιατι δε βλεπω τηλεοραση κωλοζωα, δεν ξερω ποιο είναι αυτό το κομματακι που παει «νανανανα να να νανανα» και δεν φταιω εγω μωρη που δεν μπορεσες να συνδιασεις το παλαιστινιακο κασκολ με το καινουριο σου ολσταρ!

Και να σας πω και κατι άλλο να σοκαριστειτε; Θελετε; Θελετε;

Θα σας το πω με το μαλακο γιατι όταν το μαθετε θα νιωθετε σα να σας εχω βρισει τη μανα η να σας εχω σκοτωσει το κουταβι και θ’αναρωτιεστε τι δεν παει καλα με μενα.

Ειστε ετοιμοι;

ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΤΟΥΣ AC DC!!!!!!!!!!!!!

Και δεν είναι μονο αυτό. Γινεται και χειροτερο.

Δεν πηγα οοοοχι επειδη δεν ειχα λεφτα. Ουτε επειδη δουλευα. Δεν πηγα γιατι ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ!

Μπουαχαχαχαχα πηρα την εκδικηση μου επιτελους βλαμμενα!


Και τωρα μια ευχαριστη αναμνηση.

Ερχεται μια τυπισα πριν κατι χρονια φορωντας ένα μπλουζακι με νεκροκεφαλες (που πας κοπελια, ουτε οι φανς των Tokio Hotel δεν τα φορανε αυτά πια) και μου λεει ότι θελει να της βαλω λιγο death και λιγο black. Όταν της ζηταω να μου πει συγκεκριμενο συγκροτημα (τι θελω και γω και ρωταω, παλι σεξ θα ειχα κανει φαινεται) μου απανταει Korn.

……………………………….?

Και δεν εφτανε αυτό, βαζω Korn και βλεπω το αφεντικο μου να ουρλιαζει από μακρια πανικοβλητος και ιδρωμενος να μη βαζω gothic τετοια ωρα. Επειδη από κατω ενας μαυροντυμενος με ριμελ εκανε αερομπικ.

Τρου στορι. Φιλαω σταυρο.

Πειτε μου τωρα. Όχι πειτε μου. Αξιζω η δεν αξιζω να μου κολλανε βαρεα και ανθυγειινα;

Δεν θα μου σπασει ρε εμενα η επιδερμιδα εξαιτιας σας. Σας ξερω καλα ολους. Σας ξερω πολύ καλα. Ξερω οποτε με κοιτατε γιατι με κοιτατε και τι σκεφτεστε. Ξερω ποιος θελει να με πηδηξει, ξερω ποιος με κραζει, ξερω ποιος αναρωτιεται γιατι βαλανε το γκομενακι να παιξει μουσικη, ξερω τι μουσικη ακουτε στα κρυφα σπιτι σας και ξερω για εκεινη τη νυχτα στο Σφακιανακη που δεν τολματε να εξομολογηθειτε στους φιλους σας! Και όταν βαζω μαλακιες τις βαζω επιτηδες για να σας τη σπασω γιατι ειμαι ο dj και οσο ειστε απεναντι μου ειμαι ο μικρος θεουλης σας και παιζω τη διαθεση σας στα δαχτυλα μου!

Τελος θελω να ξερετε ότι δεν παιζω σχεδον ποτε τη μουσικη που γουσταρω όταν δουλευω γιατι αν την παιξω θα ματωσουν τα αυτακια σας απ’το σοκ, και περαν τουτου εγω αντιθετα από σας ακουω μουσικη και σπιτι μου.

Και σε περιπτωση που αναρωτιεστε γιατι το τραγουδι αλλαζει μονο του και εγω καθομαι ακινητη, σας δηλωνω ότι είναι επειδη κανω απεργια και εχω ορκιστει να μην ξανακανω αλλαγη με τα χερακια μου αν δεν μου βαλουν το Virtual DJ.

Πι ες σας αγαπω.

31 σχόλια:

  1. Young cherry blossom... too much anger your post suffer... You must release all negative chi and learn from wise fish in pond...

    Αλλα μ'αρεσει το υφος σου!

    πι-ες:

    [μπιπ μπιπ]
    -Παμε;

    -Πως ειναι.. για πριμν..
    [εμπαινε Κυριακο παιχταρα μου!]

    XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. great anger in my heart I keep Master... you teach me to control chakra and this blog with pretty flowers I shall fill.

    great rescued cockroaches show me the path of wisdom.

    παω τωρα να κανω bankai και να μετατρεψω τα σκουλαρικια μου σε κοφτερα λεπιδια-μπαμπουινους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαιρετισμους στη Ερικα και στον Κυριακο... Αν τους δεις!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι βρε το καταλαβα αλλα ειμαι λιγο ντροπαλη με το εργο μου και το αφησα ασχολιαστο. Θα τους δω. θα τους το μεταβιβασω. Και να ξερεις η Ερικα με προσυλητισε στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν σου ζητησω να βαλεις Mr Bungle θα με ταπεινωσεις και τετχια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμα σε ταπεινωσω Γκρεητ Μαστερ θα σ'αρεσει πολυ, ταπεινωνω φοβερα, οποιον εχω ταπεινωσει μου ζηταει κι αλλο, αλλα επειδη εισαι συ κι επειδη εχω αγαπη σ'αυτον τον καμμενο τον τραγουδιαρη μπορει και να σου βαλω μαη ας ιζ ον φαιερ και να ταπεινωσουμε μαζι αυτους που θα με κοιτανε λοξα. Πως σου φαινεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι τοσο ομορφο που θα μπορουσε να ειναι σεναριο φηλγκουντ οικογενειακης ταινιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στο τελος θα γινει κατι παρα πολυ αστειο και θα γελαμε ολοι μαζι αγαπημενοι, η καποιος θα παντρευτει.

    Δε το λεω εγω, ο κυριος Χολιγουντ το λεει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α ναι! Το Χαπι-εντ. Το ξενιτεμενο αμερικανοθρεμμενο στερνοπουλι της κυρα-Καθαρσης.

    Δεν ειναι τυχαια ολα αυτα ξερεις... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτος ο πουστης ο Ομηρος τα ξεκινησε ολα. Εξαιτιας του εφαλε λογοκρισια η προηγουμενη ταινια μου. Δεν ειχε λεει τιμωρια για την υβρη και καθαρση και μαλακιες.

    Τι να'κανα; Δεν ειμαι δα κι ο συγγραφεας του Καρατε Κιντ. Αυτος μαλιστα.

    Τα'σπαγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μερικοι Ανωνυμοι εχουν την ηλιθια αναγκη να μπλεκουν το ιντερνετ με την πραγματικη ζωη.

    Εγω δε μπηκα στην προσωπικη ζωη κανενος. Αν δεν καταλαβαινετε ποια ειναι η διαφορα μεταξυ του να λες μαλακιες για να γελαει ο κοσμος και του να δημοσιευεις τη διευθυνση καποιου στο ιντερνετ... ειστε θλιβεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωπα ωπα μη μου τον Μάστρο G Ταράττετε... Θα σας μεταλλάξω σε chaos spawns. Χαιρετίσματα κι από μένα σε Έρικα και Κυρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωπα Γκρεητ Μαστερ το διευθετησα το ζητημα, το ριξα στον καμπινε το σχολιο. Μα τι πανιβλακα ατομα παιζουνε. Και γω νομιζα οτι ησανε εσυ Μαστερ και εκανες χαβαλε. Και δεν πιστεψα οτι ητανε και αληθεια κι εχασα την ευκαιρια να'ρθω να σου κανω stalking!

    Μη μου συγχυζεσαι Μαστερ! Τωρα παω να ετοιμασω τα βουντου μου, θα δουνε τι θα παθουνε!

    Εσυ τωρα ο αποπανωνε θα τα δωσω τα χαιρετισματα και ελπιζω να σε καταλαβουνε απ'το νικνεημ γιατι απ'τη φωνη δε μου λες τιποτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαβασα με προσοχη το κειμενακι και ειχε πολυ πλακα σε ορισμενα σημεια αν και λες μαλακιες. Ξεχνας την πολυ βασικη λεπτομερεια οτι εσενα ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ να ξερεις ποιος, ποτε, γιατι και υπο την επιρροια τι ναρκωτικου εγραψε το καθε κομματι. Ενω η πλειοψηφια αυτων που περιεγραψες θελουν απλα να πηδηξουν. Εχεις τη δουλεια σου, την γνωριζεις καλα και απ'οτι λες πηδιεσαι. Ο αλλος δηλαδη που ειναι μπετατζης κυρια μου ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΔΗΞΕΙ ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο αλλος που ειναι μπετατζης ευγενικε μου κυριε να παει να πηδηξει εκει που πηδανε οι μπετατζηδες (υπαρχουν καταλληλα διαμορφωμενοι χωροι γι'αυτο) η εστω να καθησει ησυχος ησυχος στη γωνια του και να μην πρηζει εμενα.

    Και οχι να ερχεται να μου λεει "ξερω οτι δεν κολλαει στο προγραμμα σου αλλα κανενα Μητροπανο βαζεις πιο αργα;"

    Κι επισης το θεμα δεν ειναι ποιος εγραψε τι κομματι υπο την επιρρεια τι ναρκωτικου. Το θεμα ειναι ποσα ναρκωτικα πρεπει να παρω εγω για ν'αντεξω να φαω στη μαπα αυτον που τον ακουει.

    Και στην τελικη γιατι να πληρωσω εγω τα γαμησια αυτουνου;

    Να πληρωσει αυτος τα δικα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν ασχολείσαι με έναν μαλάκα πέφτεις στο επίπεδό του και σε κερδίζει λόγω εμπειρίας. Πόσο μάλλον με τις ορδές τους
    - true story

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οι χωροι αυτοι ειναι οι χωροι εργασια σου.

    ο Μητροπανος ειναι Power και δειχνει πονεμενο αντρα αρα παει στην κατηγορια "καταλαβαινω ποτε θελεις να με πηδηξεις" που απλα ανοιγει κουβεντα...

    "επήρεια" γραφεται τελικα λεει ο Γκούγκλης..

    εμμμ.. ουσιαστικα ο ενας πληρωνει τα γαμησια του αλλου... απλη εντιμη συναλλαγη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @gogoth να αλλαξεις δουλεια, γινε κονσομανσιον αφου ολοι σε καυλαντιζουνε εσενα

    @nihilio κατι παραπανω θα ξερεις εσυ

    @Athankin η γραμματικη σε πειραξε εσενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εσυ ο πρωτος σε παω

    εσυ ο δευτερος ελπιζω να μην εψαξες πολυ να βρεις πως γραφεται η επηρεια. δεν θελω να σας κουραζω χρυσα μου. πι ες η καθε μουσικη ειναι για τον καταλληλο χωρο και την καταλληλη ωρα γιουχουουουουουου

    εσυ ο τριτος, τωρα εσενα η χυλοπιτα σου'χω ριξει η εχεις φλαϊ. που συχναζεις μαναρι μου να παω να ζητησω δουλεια κονσομασιον; εχω ροζ μαλλια δεν πιστευω να πειραζει!! κανε μου κανα κονε πλιζ εσυ που θα ξερεις και τ'αφεντικα σ'αυτα τα μαγαζια! μια καλη κουβεντα, ξερεις εσυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επισης θελω να σας πω οτι ειμαι πολυ ενθουσιασμενη που αρχισαμε τις κατινιες απο τωρα!!!! Πιστευα οτι θα θελατε λιγο παραπανω ζεσταμα αλλα νομιζω σας υποτιμησα!

    Δεν θα ξαναεπαναληφθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. kala nomizo oti auto egrapse agapiti sister of sin ;)
    tora ase tous alous na lene tis malakies tous..

    ostoso ego theoro oti enas dj mporei na se kanei na niotheis les kai exeis parei ta kalutera narkotika tou kosmou opos antitheta kai ta xeirotera..
    i mousiki gia emena den exei onomata oute prosopa...
    exei xtupo sto soma mou kai stin kardia mou etsi akouo ego mousiki :)
    oloi oi aloi akoune malakies mouaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αφήστε ρε ήσυχα τα Slaaneshάκια (sisters of sin) ανώνυμοι και Αθανατέτχοιοι ;p

    Gogoth keep directing and getting awarded ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. tzeentchakos θενκς βρε, την ξετρυπωσες κ συ την ταινιουλα βλεπω και σαν να ντρεπομαι λιγο :). το sisters of sin στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν εχει καμια σχεση. απλα τυχαινει η αποπανω να ειναι οντως αδερφη μου. και τυχαινει να ειμαστε κι οι δυο αμαρτωλες.
    υπαρχει μια χαριτωμενη ιστορια πισω απ'αυτο το παρατσουκλι που μας ειχε βγαλει καποτε καποιος, αλλα θα την πω αλλη στιγμη. εχει μεσα ενα γερμανο και κατι καραμελες. θυμασαι αδερφακι? :)
    καλα τα λες ρε χριστιανακι, δε φτιαχνεις κ συ ενα μπλογκ μπας και σου'ρθουνε ολοι οι βλακες προς τα κει, εσυ θα τους κανονισεις καλυτερα ειμαι σιγουρη. (ναι υπαρχει και χειροτερη στο κραξιμο απο μενα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σίγουρα δε θέλετε να μπείτε στην έταιρη chaos cult; Ο MasterG την εκτιμά δεόντως :).

    http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Slaanesh

    Ιδού και ένα έργο σχετικής τέχνης:

    http://www.forgeworld.co.uk/Chaos/keeperofsecrets/kosp1.jpg

    The world Keeps many Secrets... These Secrets make the world go round...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τωρα εδω κολλαει το ανεκδοτο με το σαδιστη και το μαζοχα, αλλα δεν θελω ν'αντιγραφω τους σοφους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σ ενα uber γαματο σαιτ, ειχα διαβασει το εξης υποτιμητικο, αλλα πολυ φιλοσοφημενο:
    "Ο ντιτζει ειναι για τη μουσικη ο,τι ο καμεραμαν για το ποδοσφαιρο".

    Ασχετο, απλα μου ηρθε και το γραψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. και μετα ηρθε ο ντ.τζ.βαλεντινο και τ'ανετρεψε ολα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε γεννικές γραμές σε πάω κοπελιά και ξέρω ότι το σχόλιο μου είναι καί άταιρο καί άκαιρο αλλα δεν άντεξα γαμώ το... Virtual Dj???????????? αλλάζει το κομμάτι μόνο του? Ξέρεις πόσοι ξέρουν να τα χρησιμοποιούν αυτά τα πισιγκατζετάκια και δεν τολμάνε να αποκαλούνε τους εαυτούς τους dj?
    Που πήγαν οι κονσόλες ρε πούστη μου? Και μη μου πέιτε τις αρχιδιές ότι η τεχνολογία μαλακιεσμαλακιες και εξέλιζη πεοντολογίεσπέοντες γιατί ΟΛΟΙ (ναι ακόμα κι εσύ ) ξέρουμε πως ο καλός ο ντιτζέης στην κοσόλα φαίνεται.

    Με εκτίμηση και δέοντα σεβασμό
    Τραγί-κη Φόλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. γιατι ειπα εγω το αντιθετο;

    εγω αντισταθηκα ακομα και στο σιντι πλεηερ για χρονια μετα την εδραιωση του. αλλα τραβα τωρα βρες εσυ μαγαζι που να εχει πικ απ κι εγω βαζω τους δισκους και παιζω. και μετα μου λες για κονσολες.

    φιλε μου για τα λεφτα που παιρνω και για την ποιοτητα του ηχου κατω απο την οποια παιζω, και το winamp πολυ τους ειναι. δεν χρειαζομαι ν'αποδειξω τι dj ειμαι. εχω περασει αυτη την ηλικια κι εμπειρια.

    και το virtual dj απλα πληροφοριακα να σου πω επειδη το'χω δουλεψει πολυ, οτι μπορει να κανει πολλα χρησιμα κι ωραια πραγματα που μπορει μια κονσολα, και δεν ειναι αναγκαστικο ν'αλλαζει το τραγουδι μονο του. καλοι και μεγαλοι djs παιζουνε με virtual.

    ΑπάντησηΔιαγραφή