Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΕ ΠΙΣΜΕΗΚΕΡ

Εχετε παρατηρησει ποτε, οτι καθε μα καθε φορα που θα παιχτει τσαμπουκας καπου, υπαρχει ενας συγκεκριμενος τυπος ο οποιος θα πεταχτει απο την αλλη ακρη του μαγαζιου (και ο οποιος σχεδον ποτε δεν εχει καμια σχεση με κανεναν απ'τους τσαμπουκαλευομενους), και μ'ενα εντυπωσιακο σαλτο θα βρεθει στη μεση του καυγα να τους χωρισει, συνηθως με ενα επιδεξιο δεσιμο των χεριων πισω απ'την πλατη ενος εκ των μονομαχων που απελπισμενα προσπαθουν να μαρκαρουν την περιοχη τους με τα εκχυλισματα τεστοστερονης που εκρινονται απ'τις μασχαλες;

Ο συγκεκριμενος τυπος λοιπον, ο λεγομενος και Πισμεηκερ, ειναι ενα ειδος ανθρωπου που παντα με ιντριγκαρε. Περα απο την απορια μου, με τι σκεπτικο ειναι τοσο αυθορμητα προθυμος να θυσιασει το τομαρι του και να ρισκαρει να φαει καμποσες ξωφαλτσες για να επιφερει στην ταξη μερικους παντελως αγνωστους τυπους, υπαρχει και ενα αλλο μεγιστης σημασιας μυστηριο γυρω απ'το ατομο του, κι εδω θελω να δωσετε προσοχη.

Ειμαι σιγουρη οτι εχετε παρατηρησει οτι ο συγκεκριμενος τυπος, αναμεσα στην προσπαθεια του για αποκατασταση της ειρηνης και στο δεσιμο των χεριων του αλλουνου που λεγαμε πριν, χρησιμοποιει παντα, μα ΠΑΝΤΑ, μια συγκεκριμενη ατακα:

"Εδω εδω, φιλαρακι, εμενα κοιτα, εμενα θα κοιτας!"

?????????????????

Δηλαδη ρε παιδια για να καταλαβω (κι αυτη η απορια με βασανιζει χρονια), αυτος ο πισμεηκερ, εχει και ταλεντα υπνωτιστη;
Μηπως το βλεμμα του κρυβει μεσα κανενα σλαιντσοου με μοτιβεισιον ποστερς;
Εχει βρει το Βουδα;
Βλεπει ντεντ πιπολ;

Τι ακριβως ειναι αυτο που τον ωθει να χρησιμοποιει την συγκεκριμενη εκφραση, η οποια τελικα πολυ συχνα εχει και αποτελεσμα;;;

Νομιζω οτι προκειται περι μυστικου μεταξυ αρσενικων το οποιο κρυβουν περιτεχνα επι χρονια!

Γιατι ολα αυτα συμβαινουν μονο σε τσαμπουκαδες μεταξυ αντρων. Οταν πλακωνονται γκομενες ειναι αλλη ιστορια. Καταρχην δεν τις χωριζει κανεις γιατι γουσταρουν ολοι. Επειτα ειναι τοις πασοι γνωστον οτι οι γκομενες δεν παιζουν ξυλο. Μαλλιοτραβιουνται και ξενυχιαζονται. Αλλα ας μην ξεφευγω.

Το αλλο αξιοπεριεργο ειναι οτι αυτο με το βλεμμα στους τσαμπουκαδες λειτουργει και αντιστροφα. Π.χ.:

Ειχε γινει μια φορα ενας επικος τσαμπουκας στο μαγαζι που δουλευα. Μιλαμε για πανικο οχι αστεια, ολοι πλακωνονταν με ολους, μπουκαλια και καρεκλες σπαγανε, αιματα τρεχανε παντου, γκομενες λιποθυμαγανε, τι να σας λεω, επρεπε να ειστε εκει. Καμποση ωρα μετα την αφιξη του εκαβ λοιπον, δεν εχουν απομεινει στο μαγαζι παρα μονο οι αρχικοι δυο στον αριθμο τσαμπουκαλευομενοι που τα ξεκινησαν ολα, κι οι πορτιερηδες, που προσπαθωντας να τους ηρεμησουν ρωτουσαν πως ξεκινησε η παρεξηγηση.

Και γυρναει τοτε ο εις εκ των δυο με υφος γεματο ολη την οργη του Δια και του Οσιρη, και λεει:

"Δε φταιω εγω, ο αλλος φταιει! Με κοιταγε!"

Αντε παλι με τα μυστηριωδη βλεμματααααααα.......

Πεταχτηκα και γω αγανακτισμενη και μπουχτισμενη απ'την απορια (γιατι δεν συνηθιζω να μην εχω τις απαντησεις) και αρχισα να ωρυωμαι! Τι λες ρε φιλαρακι σοβαρα μιλας, σε κοιταγε; Εκανε τετοιο πραγμα ο ατιμος και τον αφησες να ζησει; Και κανατε ενα μαγαζι μπουρδελο ζωντοβολα για ενα βλεμμα; Δηλαδη μιλαμε με τοση αντριλα γυρω μου να ξεχειλιζει εχω αναψει ολοκληρη και νομιζω οτι χρειαζομαι καινουριο εσωρουχο!

Εντωμεταξυ το αφεντικο μου με τραβαγε απ'το μανικι και μου'λεγε να σκασω γιατι θα με δειρουνε και μενα, αλλα εγω ειχα σταμπαρει που καθοταν ο πισμεηκερ και δε μασαγα.

Δηλαδη τοση δυναμη εχει ενα βλεμμα; Και νομιζα οτι ο ρομαντισμος ειχε πεθανει...

Οχι τιποτ'αλλο, αλλα τοσα χρονια εβλεπα σε κατι γκοθαδικα κατι τυπους με μαυρα γυαλια μες στα μαυρα μεσανυχτα και τους ειχα παρεξηγησει... Δεν ειχα καταλαβει οτι το κανουν για να ΜΗΝ προκαλουν.

Ω πισμεηκερς οφ δε γουορλντ γιουναητ και πειτε μου το μυστικο σας, γιατι θελω να υπνωτισω μερικες γατες και να τις κανω να φερονται σαν σκυλοι!

Και προκαταβολικα σε οποιον διαφωνησει μαζι μου, ενα εχω να πω:

Εδω, φιλαρακι, εδω, εμενα να κοιτας!

49 σχόλια:

  1. Παρεξηγησις.
    Κανεις δεν ειναι διατεθειμενος να μπει αναμεσα σε τσαμπουκα απο ανιδιοτελεια. Ποσο μαλλον αν δεν ξερει και κανεναν απ τους 2.
    Την επομενη φορα που θα γινει σαλουν το μαγαζι, τσεκαρε αν υπαρχει γκομενα απο διπλα να τον βλεπει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι αυτο που λες παιζει συχνα, οπως παιζει βεβαια και η φαση που μετα τον τσαμπουκα πανε ολοι και τον ρωτανε τι εγινε και το κοινωνικο του στατους ανεβαινει στην κλιμακα απο τη θεση "νο λαϊφ" στη θεση "μπραβο μαλακα κατι εκανες". Και παλι ομως, ερωτω, αξιζει;

    Και τελικα αυτο το βλεμμα ειναι ενα ταλεντο εμφυτο, η το μαθαινουνε καπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πιστευω σθεναρα οτι ειναι εμφυτο.
    Αλλα εχει να κανει και με το ποσο ανεβασμενο λεβελ ειναι το λιντερσιπ και το ινισιατιβ και κατι αλλα παρεμφερη απο αρ πι τζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπον αθελα σου νομιζω μου εδωσες λυση στο μεγαλο αινιγμα!

    οχι οχι οχι δεν φταινε τα αρ πι τζι.

    Το WOW φταιει!!! Το ηξερα! Παντα το ηξερα οτι αυτο φταιει για ολα!

    Αλλα εννοια σας και το'χω στο προγραμμα να το περιλαβω και αυτο σε μελλοντικο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα μου δωσεις μεγαλη χαρα.
    Κηπ ραιτινγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλωνω υπερηφανος πισμεηκερ και ειμαι εδω για να λυσω ολες σας τις αποριες επι του θεματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι ο καβγάς που θυμάμαι και εγώ? που κλείσαμε νωρίτερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βασικα, το θεμα ειναι απλο:
    ΑΛΦΑ ΜΕΗΛ
    Εχουν ολα σχεση με το οτι στο μπαρ υπαρχουν γκομενες. Οι γκομενες ειναι στο αντρικο μυαλο οι τοποτηρητες του status. Εχεις λοιπον το μεσο αρσενικο, σε κατασταση ελαφρας καταθλιψης. Δεν το χωραει ο τοπος ρε παιδι μου. Ενα ζευγος χαμουρευεται απο κει, στην παρεα πιο περα χαριεντιζονται, κι αυτος καθεται εκει περα και ειναι ο Κανενας.
    Ειναι αφορητο.
    Κατι πρεπει να κανει.
    Πρεπει να ανεβει στην καταταξη. Και τα αταβιστικα του ενστικτα αναδυονται...
    Ο νεαντερταλ μεσα του ξερει οτι ενα βημα πανω απο τον ευνουχο (παρον status), βρισκεται ο πολεμιστης. Και ο τροπος να καταταχτεις ειναι η μαχη. Οποτε την αναζητα. Οταν το βλεμμα του συναντηθει με του ετερου ανταγωνιστη, αναγνωριζει την ιδια μοιρολατρικη απεχθεια προς την κοινωνικη αδικια που εχει κι αυτος.
    Η συγκρουση ειναι αναποφευκτη. μεχρι να τελειωσει, ο ενας απ' τους δυο θα ειναι πολεμιστης.
    Ο πησμεηκερ ειναι εξυπνος και οπορτουνας. Ο πησμεηκερ ξερει οτι πανω απο τον πολεμιστη βρισκεται ο ΑΡΧΗΓΟΣ. Οποτε, σπευδει να κατευνασει τους δυο θερμοαιμους νεοπες, ανεβαινοντας αλλο ενα βημα προς την ολοκληρωση του φαλλικου αυτοθαυμασμου του.

    Ο αληθινος ανδρας, βεβαια, δεν ασχολειται μ' αυτες τις ανουσιες πεομαχιες.
    Επειδη ξερει οτι το να ριξουν μερικες μπουφλες τα παιδια ειναι ηθικοπλαστικο.
    Ο αληθινος ανδρας γυρνα και συνεχιζει να πινει αργα του whisky του, και αντιδρα μονο σε περιπτωση που το ευρυτερο σπρωξιμο θετει σε κινδυνο το προαναφερθεν ποτο ή τον ενοχλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μιλαμε το'χεις αναλυσει σε βαθος το ζητημα! Μπραβο, χαιρομαι, γιατι μεχρι τωρα νομιζα οτι μονο εγω τους ειχα αυτους τους προβληματισμους.

    Ειδες τι σου ειναι το ιντερνετ; Βρισκεις επιτελους ανθρωπους να συζητησεις!

    Ερικακι ναι μαλλον την ιδια φασαρια εννοουμε. Ηταν επικων διαστασεων δεν ξεχνιεται κι ευκολα. Δεν τον θυμασαι τον τυπα που ουρλιαζε με το μπουκαλι στο χερι "Με κοιταγε! Ξερεις ποση ωρα με κοιταγε;;"

    Χαχα, γκουντ ολ ντεης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, ναι, και συ που δηλωνεις περηφανος πισμεηκερ, ρε συ σε εκλιπαρω, πες μου επιτελους, αυτη την ατακα γιατι τη χρησιμοποιειτε και ποιο ειναι το βαθυτερο νοημα της;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γαμωτο μονη σου το απαντησες!
    Αφου το αη-κοντακτ προκαλει οξυνση και αναταραχες στα ανωτερα νευρικα κυτταρα, ε η λυση ειναι απλα οι αντιπαλοι να μην αλληλοκοιταζονται.
    Αρα ο πις μεηκερ προσφερει το σωμα του ως τοιχακι.
    Τι κερδαω?

    Φακ, πρεπει να θυμαμαι να γραφω ενα ψευδωνυμο για να ξερετε εσεις οι κοινοι θνητοι σε ποιο θεοσταλτο ανωνυμο απευθυνεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο πησμεηκερ εχει την πεποιθηση οτι οι εμπλεκομενοι ειναι εκτος ελεγχου και συγχυσμενοι.

    Ο λογος που τους ζηταει να τον κοιτανε στα ματια ειναι γιατι προσπαθει σαν τζενται να λειτουργησει ως κυματοθραυστης του θυμου. "κοιτα εμενα που δεν ειμαι εχθρικος, παρε το νου σου απο το αντικειμενο του παθους σου κτλ"

    Κι επειδη κανεις δεν τα λεει καλυτερα απο το Mr. Show:

    http://www.youtube.com/watch?v=Q_IYrltqYrU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Master g, το βιντεο ηταν σουρεαλ μεχρι σημειου αλλαγης της εσωτερικης μου κοσμοθεωριας.
    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα το πω εδω και οποιος εχει την ορεξη ας ακουσει.

    Το mr.Show ειναι η καλυτερη εκπομπη με κωμικα σκετσακια που εχει βγει ποτε. Δεν ξερω τι θα κανετε... κατεβαστε τα, αγοραστε τα και δειτε τα.

    Μιλαμε για το ορισμο της κωμωδιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχαχαχαχαχα παναγια μου δακρυσα!

    ρεεεεεεεε μαστερ και γω ετσι ακριβως ονειρευομαι να ειμαι οταν βρω τον ερωτα της ζωης μου, ετσι ακριβως αλλα χωρις το μουστακι!

    με συγκινησε το βιντεακι και θα το ξαναριξω στην ποιηση μου φαινεται!

    α στο καλο σου!

    Εσυ ο απωπανωνε ο ανωνυμος ελα απ'το μαγαζι να σε κερασω κανενα σφηνακι. θα το βρεις ευκολα, το πρωτο που θα δεις να πλακωνονται μπες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μετα απ αυτο το βιντεο δε μπορω φοβαμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α και να δηλωσω οτι δεν ειμαι ο "περηφανος πησμεικερ".
    Ειμαι ο πρωτος και οριτζιναλ ανωνυμος που σχολιασε.
    Για να βαζουμε τα πραματα στη θεση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τεσπα ρε παιδι μου οποιος και να'σαι...

    ειμαι πολυ ευχαριστημενη που εφτιαξα αυτο το μπλογκ.

    μου'χουν λυθει ολα τα υπαρξιακα μεχρι τωρα.

    απο'δω και περα θα λυνουμε τα ψυχολογικα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Απο δω και περα θα λυνουμε τα ψυχολογικα μου".

    Μεχρι να το πεις ειχα στο πισω μερος του μυαλου μου οτι μπορει τελικα και να μην εισαι γενους θηλυκου.
    Διαψευστηκα οικτρα.
    Παω για υπνο. Καληνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. >Νομιζω οτι προκειται περι μυστικου μεταξυ αρσενικων το οποιο κρυβουν περιτεχνα επι χρονια!<
    Είναι αυτό ακριβώς, αλλά Θα προσπαθήσω να το μεταφράσω στη γλώσσα της γυναικείας λογικής: Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις μόνη σου δε θα στο εξηγήσω.

    Επίσης η μόνη φορά που θυμάμαι ότι το έπαιξα πησμέηκερ ήταν ξενέρα, επειδή ήταν σε φοιτητικό αμφιθέατρο, επειδή ένας έσπρωξε έναν άλλο και απλά σπρώχνονταν οι τύποι και δεν έπεσε ούτε μισή μπούφλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νταξει δε χρειαζεται μη μου το εξηγησεις, μου το εξηγησε αλλος και ολως περιεργως το καταλαβα κιολα γι'αυτο μην αγχωνεσαι.

    Ε, οριτζιναλ ανωνυμε, σορρυ που σε απογοητευσα ρε. Εγω παντως οτι μ'ειχες για αντρα το πηρα για κοπλιμαν, οχι για να ξερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το επιπεδο της συζητησης παραμενει πολυ χαμηλο για να συμμετεχω.


    Επισης ελεος επιτελους με τις γκομενες που μιλανε σαν αντρες. Εχουμε και κολλητους κυρια μου, οχι ευχαριστω δεν θα παρω.. θα σε αφησω στους no-life σκυλοροκαδες, μεταλλολεγουρες με το αμφισβητησιμο γουστο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Gogoth μολις εχασες ενα κελεπουρι μιλαμε.

    Δεν πειραζει ισως οι νο-λαιφ σκυλοροκαδες να καταφερουν να σε κανουν ευτυχισμενη...

    οχι οσο ο ανωνυμος βεβαια. Αλλα εσυ θα χαμογελας οταν σκεφτεσαι οτι μια φορα εγραψε στο ταπεινο σου μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πω φιλαρακι να'ουμε που να μ'ακουσεις να μιλαω και κανονικα να'ουμε, μιλαμε θα παθεις πλακα, ουτε νταλικερης να'ουμε!

    Ρε εχετε πολυ πλακα εδω μεσα, ειναι τραγικα αστειο το πως βγαζετε συμπερασματα μερικοι μερικοι, γραφω εγω εδω μεσα δυο μαλακιες και συ διορατικε ανωνυμε εχεις αποφανθει για το πως μιλαω ΚΑΙ για το ποιος μπορει να με κανει ευτυχισμενη.

    Και εσυ τελικα ρε φιλαρακι να'ουμε γιατι θιχτηκες; Ηθελες να'μαι αγορακι ε;; Ελα παραδεξου το, το'χες φαντασιωθει...

    Μη στεναχωριεσαι ρε δεν ξερεις ποτε... Μπορει και να ειμαι.....

    Ξερεις, εδω ειναι ιντερνετ..; Δε με εχεις δει ποτε στ'αληθεια..; Το συλλαμβανει το μυαλουδακι σου ετσι;; Μπορει να εχω τριχες στο στερνο, μπορει να ειμαι και η σκλεναρικοβα. Μπορει να νιαουριζω ολη μερα στο γκομενο μου η μπορει να οδηγαω νταλικα.

    Αρα μπορεις να ελπιζεις.

    Και να μη μας ξαναρθεις γιατι θα στεναχωρηθω να μου υπενθυμιζεις συνεχεια οτι δεν θα με κανεις ποτε ευτυχισμενη.

    Με κανει ο Μαστερ Τζι ευτυχισμενη. Γιατι ξερεις εμεις οι νο λαιφ εχουμε σχεσεις μονο μεσα απ'το διαδικτυο, και ολη μερα καθομαστε στο πι σι μας και φαντασιωνομαστε πως θα ηταν να'χουμε κανονικη ζωη.
    Σου θυμιζει κατι;

    Παω τωρα να βαλω τα μινια μου να γινω κοριτσακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Α και που'σαι φιλαρακι να ουμε! Το επιπεδο πεφτει με προσωπικες προσβολες και μπηχτες σε καποιον. Αυτο που εκανες εσυ πρωτα απ'ολους στο συγκεκριμενο ποστ δλδ να ουμε!

    Πωπω Θε μου ασε με μη με ακους μη μου δινεις σημασια απλα δεν αντεχω την απορριψη νομιζω οτι τρελαινομαι που ειναι τα ξυραφακια που ξυριζω το στερνο μου ουαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο πισμεϊκερ πανω απ'ολα ειναι εντυπωσιακος. Το σκεπτικο του ειναι πιθανοτατα αυτο που περιεγραψε ο zoot allures - εγω αν και πισμεϊκερ δεν εχω φιλοσοφησει τον εαυτο μου - και η συγκεκριμενη ατακα οπως και το κοιταγμα στα ματια κλπ. ειναι απλα κολπο αποπροσανατολισμου. Καποιες φορες πετυχαινει και τα ελαχιστα δευτερολεπτα που περνα ο θυτης μακρια απ'το θυμα ηρεμουν τα πνευματα. Αλλες φορες μπερδευεται ακομα περισσοτερο και σφαλιαριζει τον ιδιο τον πισμεϊκερ. Παντου υπαρχει ενα ρισκο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eγω κανονικα δε θα ελεγα τιποτα...
    Αλλα ειχαμε trigger event.

    Το "θα σε αφησω στους" προκαλεσε μια αλυσιδωτη αντιδραση στο μυαλο μου. Δεν εχω καμια εμπαθεια να πουμε αλλα προσπαθω να καταλαβω πως ακριβως το εννοει...

    Οτι ηρθε να σε σωσει αλλα τελικα θα σε αφησει στο ελεος των σκυλοροκαδων γιατι ΑΥΤΟ αξιζεις κυρια μου;
    Οτι κανει ελεημοσυνη στους σκυλοροκαδες που δεν εχουν την καλη του τυχη; Οτι απαξιει και ο καθενας με τους ομοιους του και δε συμμαζευεται;


    Θα μεινω με την απορια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανωνυμε, εσυ που ποσταρες τελευταιος, ντροπιαζεις το ονομα που εχουμε στην κοινωνια.
    Γυναικα εβρισε στο ιντερνετ!? Αδιανοητο ε?

    Καλημερα. Ειμαι αυτος που καληνυχτισε χτες. Για να μη μπερδευομαστε, ας με λετε Παυλο. Και να χαιρεστε γιατι σας κανω μοναδικη τιμη: κανεις αλλος στον κοσμο δε με λεει Παυλο.

    Γκογκοθ, το ξερα οτι θα σ αρεσε ρε. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κατσε θα προσπαθησω ν'αποκωδικοποιησω τον περιτεχνο λογο του και να στο εξηγησω.

    θα με αφησει σε αυτους γιατι αυτωνων το γουστο ειναι αμφιβολο ενω αυτος ειναι καλογουστος ΚΑΙ ευγενικος γιατι με ευχαριστησε το παιδι αλλα δεν θα παρει (ποιος του προσφερε δεν ξερω αλλα τεσπα) και αν καταλαβα καλα γιατι η ντεκαπαζ εχει επηρεασει λιγο τη λειτουργια του εγκεφαλου μου, με ειπε ασχημη και αντρογυναικα και οτι τους σκυλοροκαδες που εβριζα στο προηγουμενο ποστ κατα βαθος τους ποθω και αυτοι μου αξιζουνε.

    Καταφερε δηλαδη το ατιμουτσικο μεσα σε μια τοσο δα προτασουλα να με προσβαλλει απ'ολες τις πλευρες, παρολο που το επιπεδο ηταν πολυ χαμηλο, και αρνειτο να συμμετεχει (ποιος του το ζητησε και παλι δεν ξερω) και τωρα εγω θα κλαιω και θα κανω ενα μηνα διαιτα.

    Εγω ομως εχω αλλη απορια:
    Γιατι συφυλιαστηκε ετσι ξαφνικα κι αρχισε να με κραζει;
    Επειδη τελικα μαλλον δεν ειμαι αγορακι;

    Και γω με την απορια θα μεινω.

    agit8d σε θαυμαζω για το θαρρος σου, και κυριως που δεν εχεις φιλοσοφησει τον εαυτο σου. χωρις πλακα τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. α, και κατσε να διευκρινισω κατι μισο λεπτο.

    ο αλλος μου εαυτος, εκει στην αλλη ακρη της διπολικης προσωπικοτητας μου, καταβαθος εχει συλλαβει χρονια τωρα το γενικοτερο κονσεπτ και σκοπο της ατακας του πισμεηκερ. απλα η συγκεκριμενη ατακα εχει γινει κατι σαν περσοναλ τζοουκ στην παρεα μου και το ποστ το εκανα κυριως για να γελασουν οι φιλοι μου και να χαβαλεδιασουμε λιγο συζητωντας το απ'την πιο επιστημονικη πλευρα.

    Αλλα ρε μαγκες να'ουμε, οποιος δεν το καταλαβαινει αυτο, τοτε του αξιζει αυτη η χαζη ξανθια που αναδυεται απο μεσα μου γεματη αποριες!

    πι ες "μετρ ζι" εγραψε, επρεπε να το επισημανω!

    πι ες 2 πρωτη και τελευταια φορα που μιλαω ψιλοσοβαρα ξηγηθηκαμε?? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Παυλο πιστεψε με και φιλαω σταυρο, καταλαβα οτι δεν ησουν αυτος που μ'εβρισε.

    Αλλα καλα κανεις και το διευκρινιζεις. Μη σε παρει κανενα βουντου ξωφαλτσα, κριμα ειναι...

    Τουλαχιστον εσυ το'χεις πιασει το νοημα και γι'αυτο σε ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το κακο ειναι - και θα γινει, ειμαι σιγουρος - οτι αυριο-μεθαυριο θα σκασει μυτη καποιος αλλος υβριστης ανωνυμος, αυτοαποκαλουμενος Παυλος.
    Τελικα η ανωνυμια ειναι δικοπο μαχαιρι, γαμω το κερας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κανε ρε συ Παυλε κι εσυ ενα account εκει περα να τελειωνουμε με τις παρεξηγησεις!

    Εχει πηξει ο κοσμος αγελαστους και μπερδευομαστε κι εμεις οι χιουμοριστες. Και μου τα'λεγε εμενα ο Μαστερ και δεν τον πιστευα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ναι αλλα χρειαζομαι οδηγιες.
    Δεχεσαι να γινεις η ιερεια που θα με μυησει στα αποκρυφα μυστηρια του μπλογκινγκ?
    Αλλα δε θελω ν ανοιξω μπλογκ ολοκληρο, θα μεινει στο ραφι κι ειναι κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μην ανησυχεις, βρηκες τη σωστη ιερεια να σε μυησει γιατι και γω μεχρι πριν μια βδομαδα ιδεα δεν ειχα αλλα μαθαινω γρηγορα η ατιμη.

    Εκει στην υποβολη σχολιου θα βαλεις google id, θα σε ρωτησει το παλιομηχανιμα αμα εχεις google id, θα του πεις οτι δεν εχεις, θα σε παει σε μια σελιδα να φτιαξεις, θα σου ζητησει το μεηλ σου, ενα νικνεημ κι ενα πασγουορντ, και μετα απλα θα εχεις ενα προφιλ το οποιο το αφηνεις και αδειο αμα θες, και απλα θα σε βοηθαει να οργανωνεσαι, ποια μπλογκς θες να παρακολουθεις, ποια θες να κραζεις και τετοια. Δε χρειαζεται να δημιουργησεις ιστολογιο δικο σου.

    Μεχρι τωρα αυτα εχω μαθει να κανω, και πως να πεταω κομεντς στον καμπινε. Για πιο βαθιες μπιζνες, προσεχως που θα μυηθω βαθυτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΝΑ ΔΥΟ ΕΝΑ ΔΥΟ.
    ΤΕΣΤ.
    ΤΕΣΤ.
    ΧΑ! σας το ειπα οτι κανεις δε με λεει Παυλο.
    Απο τουδε λοιπον ουτε κι εσεις. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλη αρχη Παυλο.
    Εγω ειμαι ανθρωπος της συνηθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υβριστης

    Οταν ενα troll μπαινει σε ενα μπλογκ και δεν ξερει τι να κανει, κανει ο,τι ξερει...

    Ειμαι ο φονιας που σας θυμιζει να κλειδωνετε τις πορτες σας, ο κλεφτης που σας θυμιζει να μην αφηνετε τις πιτες σας στο περβαζι, το τρολλ που σας θυμιζει τον Νο1 κανονα των ιντερνετς:
    Μην δειχνεις ποτε οτι σε νοιαζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βρε σουτ, μη τα αποκαλυπτεις αυτα φωναχτα!

    Κι αλλωστε, να μη δειξω εγω οτι με νοιαζει;;;

    Εγω γι'αυτα τα πικαντικα ζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. "Μην δειχνεις ποτε οτι σε νοιαζει."


    φφφφ

    τι λεει το 4chan αδερφε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. εχω καιρο να μπω...

    αλλα φανταζομαι οτι θα λεει......"κάτι απαίσιο"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι ακριβως ειναι το 4chan και ΓΙΑΤΙ εχει γινει τοσο δημοφιλες και παγκοσμιως αναγνωρισιμο?
    Μπηκα απο περιεργεια να δω και δεν αποτρελαθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. πειτε τα παιδια μου, με την ησυχια σας, εγω παω να φτιαξω καφεδες. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το αρθρο περι wow το καταπιε καμια υπερμαζικη μαυρη τρυπα των muse?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. σας ζητω συγνωμη, εγω το καταπια. ας πουμε - τι να πουμε; - ας πουμε οτι αυτολογοκριθηκα. ισως να ξανα αναρτηθει καποια στιγμη μελλοντικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Περίεργη ράτσα τύπου όντως.
    Το καλύτερο είναι το μεθυσμένο-δε καταλαβαίνω τι γίνεται αλλά προσπαθώ να σταματήσω τη φάση τρεκλίζοντας-γάμησέ τα είδος πησμέηκερ, πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δε θα σχολιάσω περαιτέρω το άρθρο για τους ειρηνοποιούς γιατί μου συγκλόνισε την ύπαρξη και νίωθω την ανάγκη να κάνω pencil trick στον εαυτό μου. Αυτό που θα σχολιάσω είναι το γεγονός ότι απέσυρες το άρθρο για το wow. Απο τη μια ντροπή που σε φέρανε σε τέτοιο σημείο τα βρωμό-μικροτσούτσουνα τρολζ από την άλλη τώρα δε θα μπορούν να σχολιάσουν και θα αναγκαστούν να αυτοκτονήσουν (ελπίζω τουλάχιστον). Χρειαζόμαστε περισσότερο τα άρθρα ΣΟΥ παρά τα σχολιά τους. Και εγώ έγινα αναγνώστης ΣΟΥ για τα άρθα ΣΟΥ -τα σχόλια στα @@ μου, δε τα διάβαζα ποτέ ή σπάνια (πχ μαστερ τζι καμια φορα και μικειους).Επανέφερε το πληζ. και απενεργοποίησε τα σχόλια. Δε ξέρω κι εγώ...
    τα σέβη μου ενιγουέι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Βασικα......
    δε ξερω με εχετε προβληματισει τωρα.

    βασικα θα κανω ενα ποστ και θα μοιραστω τον προβληματισμο μου. και θα το συζητησουμε εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή