Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2009

Τhe end of the blog (or not)?

Λοιπον... οποιος θελει να γελασει, κλικ στο παρακατω ποστ. Εδω θα κανουμε οτι μιλαμε σοβαρα. Θυμαστε οταν ημαστε μικρουλικα που καναμε τους μεγαλους και μιλαγαμε κι εγγλεζικα στα ψεμματα; Καπως ετσι.

Εχουμε και λεμε. Εφτιαξα το μπλογκ, γιατι στη φαντασια μου το ειδα σαν μια πολυ υγιη αναλαφρη διεξοδο για το χαοτικο μυαλο μου.

Μιαμιση βδομαδα μετα, εχει γινει το ΑΚΡΙΒΩΣ αντιθετο. Παρτε τα αντωνυμα των λεξεων "υγιης", "αναλαφρος" και "διεξοδος" και θα καταλαβετε πως μου εχει κατσικωθει η ολη φαση. Και εφτασα σε σημειο ν'αναρωτιεμαι, αξιζει;

Και δεν ειναι το τρολαρισμα το προβλημα μου. Το τρολαρισμα ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΩ! Γουσταρω να με κραζουν και ν'απανταω. Γουσταρω να επιδεικνυουμε αμφοτεροι το ταλεντο μας στην στριμοκωλιαση. Αλλα ειμαι σιγουρη οτι ακομα κι αν αρχισω απ'το επομενο ποστ να γραφω ποιηματακια για οδυρμους, παλι καποιος θα βρεθει να με πει πουτανα, καποιος θα πει οτι πηδιεμαι με οποιον σχολιαζει στο μπλογκ μου επειδη τον εχει αχτι, καποιος πρωην θα αισθανθει θιγμενος κτλ κτλ.

Και βασικα χεστηκα!

Αλλα οταν μιλαμε για ποσταρισμα αληθινων διευθυνσεων στο μπλογκ μου;;;; Οταν μιλαμε για αληθινες απειλες;;; Οταν φτανω σε σημειο ακομα και δικοι μου ανθρωποι να μην καταλαβαινουν το χιουμορ μου και τα κινητρα μου;;;

Ε δεν αξιζει... Κι εγω παιδια μου ποτε δεν προσπαθησα να κρυψω ιδιαιτερα την ταυτοτητα μου, δεν χρειαστηκε και ποτε αλλωστε! Στη τελικη οποιος εχει ψιλοβγει στα ροκαδικα της Αθηνας πιθανον ξερει ποια ειμαι. Μια εποχη κυκλοφοραγε και αφισα με τη μαπα μου σ'ολα τα Εξαρχεια και τα περιχωρα (αυτο το μαγαζι που δουλευω εχει κατι καταπληκτικες ιδεες, αλλα ασχετο...) Ε οχι ν'αρχισω να φοβαμαι κιολα!

Η τι πρεπει να κανω; Να βαλω moderation στα comments; Φασισμο δηλαδη; Αυτο θελετε; Εχει αξια ετσι; Αλλα θα μου πεις, εχει αξια το να κατσω να την πω στον καθε βλακα που θα στελνει "νια νια! η gogoth κι ο ταδε πηδιουνται!! νια νια εισαι πουτανα και φαινεσαι, θα'ρθω στο μαγαζι που δουλευεις να σε πλακωσω νια νια νια να στειλουμε ολοι πιτσες στο σπιτι σου/του/μου νια νια νια!!";

Ρε βαριεμαι. Δεν ειναι οτι δεν εχω εμπνευση, ενας αλλος λογος που εφτιαξα το μπλογκ ειναι οτι εχω καταιγιστει απο γαματες ιδεες για γραψιμο και κραξιμο. Εμπνευση εχω, μετα απο ολα αυτα ΟΡΕΞΗ δεν εχω.

Το ποστ για το wow ομως ειναι ειδικη περιπτωση και δεν ηταν μονο το χαζοτρολαρισμα που ξεπερασε καθε οριο που μ'εκανε και το εβγαλα. Οι λογοι ειναι προσωπικοι και δεν θελω να τους σχολιασω εδω. Αν σας χρωσταω μια εξηγηση, υπηρξαν ανθρωποι που παρεξηγησαν τις προθεσεις του ποστ, τους οποιους σε καμια περιπτωση δεν θα ηθελα να προσβαλω. Προφανως το χιουμορ μου δεν γινεται αντιληπτο σε πλειοψηφια κοσμου.

Θα μου πεις τωρα, ωραια, και επιβεβαιωθηκε αλλη μια φορα οτι διαφερω απο το 90% του πλανητη, μπιγκ ντιαλ, αυτο το εχω καταλαβει απο τοτε που ημουν περιπου 5, δεν εγινε και τιποτα. Αλλα αν εχει γινει τετοιο μπαχαλο σε μια βδομαδα, σε ενα χρονο τι θα γινει;;;;

Ετσι ημουν ετοιμη να το παρατησω το μπλογκ. Να κρατησω μονο το προφιλ για να μπαινω και να σχολιαζω και να κουτσομπολευω με ολους σας, και να αφησω το μπλογκαρισμα για καποιον που το αντεχει. Αλλα να, εχετε αρχισει και στελνετε και μου λετε πεντε καλες κουβεντες, και γενικα υπαρχει ζητηση να μην το παρατησω, μου γκρινιαζουν κι οι φιλοι μου γιατι δεν γραφω, αλλοι αναρωτιεστε, αλλοι μου τη λετε, και ρε πουστη καλα κανετε, και ρε πουστη δεν θελω να φαινομαι σνομπ, γι'αυτο κανω αυτο το ποστ.

Και απ'την αλλη, λεω, για να ειχε το μπλογκ τετοια ανταποκριση και σχολιασμο σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα, κατι κανω καλα. Κατι κανω καλα και δεν πρεπει να το παρατησω γιατι ωραια ειναι να κανεις μπζζζζζζ και να τσιγκλας τα κοιμισμενα αλογακια. Και δεν το λεω αυτο ψωνιστικα, το λεω συγκριτικα με αλλα μπλογκς που εχω παρακολουθησει, και τονιζω οτι σιγουρα βοηθησε η υποστηριξη και η (ας πουμε) διαφημιση συγκεκριμενου καποιου που ο λογος του μετραει και το ονομα του επιτηδες αποφευγω να πω σε ολο το ποστ (γιατι εχει φοβηθει το ματι μου εδω μεσα!)

Ετσι αποφασισα να το αφησω σε σας. Να το συζητησω μαζι σας, να μου πειτε τη γνωμη σας, αφου σας εχω αναλυσει ολο το σκεπτικο μου και τη φαση μου με παντελη ειλικρινια. Να τεσταρω και το κατα ποσο μπορειτε να μιλησετε σοβαρα, γιατι πισω απ'τις μαλακιουλες ωραια κρυβομαστε ολοι, και βαζω και την παρτη μου μεσα. Και αν αποφασισουμε ολοι μαζι οτι θα συνεχισουμε, και μας ερθει και η ορεξη, και γουσταρουμε να αλληλοκραζομαστε με ωραιο περιτεχνο υγιη τροπο, βλεπουμε.

Ειδωμεν λοιπον... Περιμενω σχολια.

42 σχόλια:

  1. Συνέχισε με Post moderation. Δεν είναι φασισμός, είναι αυτό ακριβώς που λέει η λέξη: μέτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε συ,εισαι καλη!Τυχαια πετυχα το μπλογκ και κολλησα...
    Φερνεις κατι στο δασκαλο G στο χιουμορ....συνεχισε γερα και μη μασας...
    ..α,και μια παραγγελια επειδη και γω ξερω απο μουσικη,ειμαι γνωστης,δημιουργος και τα σχετικα...βαλε κατι απο hip-hip....korn δηλαδη...χεχεχε...

    Και δηλωνω υπευθυνα για αποφυγει παρεξηγησεων...δε το εχω κανει με την gogoth...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. james d τωρα αυτο γιατι το διευκρινισες; μολις εχασες την ευκαιρια να σου κανουν διαδικτυακο stalking ολα τα αγαμητα νερντς της ελλαδας!

    nihilio αν τελικα συνεχισω, θα γινει μονο με αυτον τον τροπο. ας αφησουμε το ποστ να κυλησει και βλεπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να πω την αληθεια δεν μου αρεσε που αφησες το καθε "κομπλεξικο-κρυμενο πισω απο το ιντερνετ-καθυστερημενο troll" να σε επηρεασει και να σε πεταξει εξω απο κατι που ολοφανερα το εχεις και το κανεις πολυ καλα και χαιρομαστε να το διαβαζουμε.
    Ειναι δικο σου το θεμα αν θα συνεχισεις η οχι αλλα να ξερεις οτι με τους θερμους υποστηρικτες πακετο πανε και αυτοι που θα σε μισουνε και θα θελουν να σε δειρουν.
    για να μην το παραφιλοσοφισω....εχω προσπαθησει και εγω να γραψω αλλα δεν μου βγαινει οσο και αν θελω....και ειναι κριμα ανθρωποι σαν εσενα που μπορουν να μην το κανουν.
    moderate λοιπον τα σχολια!!!
    και ξεκινα απο το δικο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε συ, το ξαναλεω, δεν εχω προβλημα με το κραξιμο. δλδ αλιμονο, εκανα οτι μπορουσα για να το προκαλεσω! με διασκεδαζει απιστευτα το οτι μερικοι δεν αντιλαμβανονται τα ορια μεταξυ χιουμορ και πραγματικοτητας. αλλα πηρα κι αλλους στο λαιμο μου, κι αυτο με πειραξε.

    κοψε σκηνικο τωρα: ειμαι ενα μικρο καθυστερημενο πλασματακι με wannabe μουσακι και τις πρωτες δειλες πουτσοτριχουλες να μου ενοχλουν τον καβαλο, και καθομαι ολημερις μπρος στο πι σι μου και διαβαζω με τα λιγα γραμματα που ξερω οτι πεσει στο νυσταγμενο ματακι μου. γραφει ενας μπλογκας μια μαλακια να περασει η ωρα του, και τυχαινει να το κανει πανεξυπνα και πετυχημενα. εγω δεν συμφωνω, το κουφιο κεφαλακι μου αποσυντονιζεται και νιωθω μια καουρα απ'τα ντοριτος. δεν πολυκαταλαβαινω και την γραμματικη του και συγχυζομαι, τον κυρρητω εχθρο μου, θελω να του την πω, μου τη δινει που συμφωνουν οι γκομενες μαζι του. του κανω κομμεντ και του βριζω τη μαμα και το μπαμπα, αυτος μου απανταει και νιωθω κατι περιεργο να με γαργαλα στον καβαλο εκτος απ'τις πουτσοτριχες. τρελαινομαι. η ζωη μου απεκτησε νοημα. αλλα δεν σταματαω εκει. οοοοχι.

    (μισο να φαω ενα κριτσινι και συνεχιζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σηκωνω λοιπον τα γυαλακια που μου'χουν πεσει χαμηλα στη μπιμπικιασμενη μυτουλα μου, κι αρχιζω τον αγωνα μου. επιτελους εχω κατι να κανω. επιτελους βρηκα πως θα γεμισω το χρονο μου οσο εχω βαλει το dwarf στο wow να ψαρευει. διαβαζω ολα τα ποστ, ολα τα κομμεντ του μπλογκα που μισω, μαθαινω οτι μπορω γι'αυτον, τον γκουγκλαρω, δεν ξερω τι εχω παθει, δεν μπορω να σταματησω, κι αυτος πια δεν μου δινει και πολυ σημασια, ετσι μπαινω σε οτι αλλα μπλογκς γραφει η παρακολουθει, και τα παρακολουθω κι αυτα. πεταω ευφανταστες ατακες τυπου "johnny and mary sitting on a tree..." παλι δεν μου δινουνε πολυ σημασια, κι επειτα, τι κανω;;;;;
    γυρναω τα βραδια με κουκουλα και μαυρα σπορτεξ την αθηνα να βρω που μενει; παω στο μαγαζι που δουλευει και τον κατασκοπευω απο μια γωνια με την εφημεριδα στο χερι γυρισμενη αναποδα; βρισκω την διευθυνση του και του στελνω 45 πιτσες; (χαχαχα καλα να παθει ο αθλιος που εβρισε τους μεταλλαδες)

    ωπα, κατι δεν παει καλα σ'αυτη την ιστορια. καπου χαλασε. καπου καποιου το κεφαλι σαπισε και το μουχλιασμενο περιεχομενο βρωμισε μεχρι εδω. ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ;;;

    τα λεω στη μαμα μου και δεν με πιστευει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. spooky loner, γραψε ρε! γραψε οτι να'ναι. γραψε τη λιστα για τα ψωνια, τους φοβους που'χεις στο κεφαλι σου, τη γνωμη σου για την ταινια που ειδες χτες, γραψε, κατι, οτι να'ναι. ξεκινα και θα σου'ρθει μονο του, θα δεις. παω στοιχημα οτι θα σ'αρεσει ;)
    και να μη σ'αρεσει, θ'αρεσει σε καποιον αλλο, πιστεψε με. ολοι πανω κατω τα ιδια σκατα εχουμε στο κεφαλι μας, πιστεψε με.
    Γραψε! Αντε μη σε παρω απο πισω κανα βραδυ και σου στειλω πιτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενιωσα μια απειλη και μια ανατριχιλα διετρεξε τη ραχοκοκκαλια μου διαβαζοντας τον τιτλο του ποστ.
    Μην το κλεισεις. Βαριεμαι να φερω επιχειρηματα.
    Cheers.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλωστονεεεεεεε... και ελεγα, που ειναι, που ειναι, γιατι δεν εμφανιζεται...
    ρε συ θες να επιχειρησουμε κανουμε εναν κανονικο διαλογο; μπορεις; αν δεν μπορεις πεστο απο τωρα να ετοιμασω το καζανακι.

    ρε συ. τι σε κανει να πιστευεις οτι ξερεις εμενα η τον καθε ενα εδω μεσα; με εχεις ψυχολογησει δηλαδη απο 3 ποστ και καταλαβες οτι εγω ειμαι ενα χαζουλι που τρωει κουτοχορτο και με αποπλανησε ο σουπερ μπλογκας;
    και για να σου βαλω κι αλλες ιδεες. που ξερεις εσυ τι μπορει να μου ειναι εμενα ο καθενας εδω μεσα; αδερφος μου, κολλητος μου, γκομενος μου;

    εγω τοση ωρα ονοματα δεν ειπα. ΕΠΙΤΗΔΕΣ. και να'σαι εσυ τωρα που μανι μανι εκραξες δυο συγκεκριμενα ατομα, που φιλαρακι, δεν ξερεις εμενα τι μου ειναι η τι δεν μου ειναι, και σε τι θεση ειμαι να ξερω καλυτερα απο σενα ποιος λεει αληθεια, ποιος ψεμματα, ποιος ειναι μαγκας, ποιος κανει πριτς, και ποιος ειναι ποιανου γκομενος (ρε συ, κι αλλη απορια, τι ζορι τραβατε εδω μεσα ποιος πηδαει ποιον;;)

    και στην τελικη να σε ρωτησω κατι; ας πουμε οτι εμενα δεν μου ειναι κανεις τιποτα και ειμαι μια ξεκαρφωτη γκρουπι του οποιουδηποτε. κι ας πουμε οτι ο οποιοσδηποτε εχει κανει τα εξαμαξης σε οποιοδηποτε μπλογκ, φορουμ κλπ κλπ.

    εγω τι φταιω ρε μαγκα;;;;;εμενα γιατι με μπλεκεις μες στη μεση; η κοπελα που εκραξες απο πανω τι σου φταιει; τι σχεση εχει το ενα με το αλλο γαμω το κεφαλακι σου;

    στην τελικη εγω γουσταρω τα συγκεκριμενα ατομα που εσυ προσβαλλεις, κι εγω γουσταρω να με διαβαζουνε και να με σχολιαζουνε και τουμπαλιν. εσυ που δεν γουσταρεις κι εχεις προηγουμενα, μην ασχολεισαι, η τραβα λυστα εκει που στα δεσανε.

    εχω αδικο ρε πουστη;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α ρε Παυλε, αυτο ηθελα ν'ακουσω απο σενα :)
    cheers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχεις την ψηφο μου χαλαρα.
    Και μη μπεταχτει κανα ζωαδι και γραψει "m+g=<3" γιατι ξερω που μενει και θα στειλω πιτσες σπιτι του. Και επειδη δεν αρκει αυτο, θα εχουν και πεπερονι.
    Ρε λυστε μου μια απορια.
    Πώς ΣΚΑΤΑ μπορει καποιος να βρει διευθυνση σπιτιου αν δε ξερει τον αλλον!?
    Για ερευνητικους και ακαδημαικους σκοπους ρωταω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειδες ομως Παυλο που δεν απανταει το παλληκαρι;

    Γιατι ετσι κανουνε, ποσταρουνε ενα κομεντ στο ανωνυμο κι ετσι και μετα χαιρονται. Αρα δεν ειναι εδω για ν'αποκαταστησουνε δικαιοσυνη στο ιντερνετ. Απλα θελουνε να κραξουνε και να κρυφτουνε στη γωνια. Γι'αυτο και γω ξερω τον κυρ-Ντιλιτ, θα τους κανονισει αυτος.

    Και μετα περιμενετε ο καθενας να πιστεψει οτι εσεις ειστε οι καλοι κι οι αλλοι ειναι οι θεομουρλοι φαντασιοπληκτοι αγαμητοι;

    Και τελικα, ακομα κι αν εγω ηθελα να βρω γκομενο απ'το ιντερνετ, και μαλιστα να τον κλεψω κι απο αλλη (στο ιντερνετ, για το θεο!στο ιντερνετ!θα φαω τις μπουκλες μου) μ'αυτα και μ'αυτα ρε φιλαρακι μου χαλατε το ρομαντισμο και καταστραφηκε το μομεντ τωρα. Δηλαδη εσεις οι υπερμαχοι της δικαιοσυνης στα μπλογκς και στα φορουμς, γαματε, εμεις να μη γαμησουμε;;;;;

    Δε ξερω ρε Παυλο πως βρισκουνε διευθυνσεις κι αν ειναι αληθινες. Το θεμα ειναι, με ποια λογικη προσπαθουν να τις βρουν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχα ε λοιπον απ τη στιγμη που το διαβασα δε μπορεσα ν αντισταθω.
    Γκουγκλαρα "gogoth".
    Το αποτελεσμα ειναι αρκετα συνταρακτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ποοοοοοσο συνταρακτικο;;

    κι εγω με εχω γκουγκλαρει αλλα δεν συνταραχτηκα και πολυ.

    κατι γκοθο σαϊτ βγαζει και το μαησπεης μου.

    ρε μη τους βαζεις ιδεες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ενταξει σταματαω εδω, εχεις δικιο.
    Τι να κανω κι εγω ο ερμος, πρωτο πρωτο αποτελεσμα βλεπω "gogoth (georgia tade) myspace" και σκεφτομαι "λες ρε?" και μετα βλεπω "self-proclaimed artist, dj, soul manipulator" και λεω εεεεεδω ειμαστε. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το μαησπεης το'χω αποκλειστικα για να ψαχνω μουσικες και για να ανεβαζω ταινιακια, αμα σκοπευεις να με κανεις αντ να διευκρινισεις ποιος εισαι γιατι δεν κανω συχνα αξεπτ ατομα που δε γνωριζω. ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΑΠ'ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

    δε πηγαινε για σενα αυτο, ξερεις για που πηγαινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεχρι τουδε το μαισπεις στερειται της ομορφης παρουσιας μου.
    Αλλα εχω κρατησει το επιθετο σου. Ενας τηλεφωνικος καταλογος μου χρειαζεται μονο και να εισαι σιγουρη οτι δε θα διευκρινησω καθολου ποιος ειμαι.
    Ή θα σε βρω στο φεισμπουκ. Eitherway, σ εχω στο χερι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χα χα χα! εδω την πατησες!
    δεν ειμαι γραμμενη σε κανενα τηλεφωνικο καταλογο.
    εχω αλλαξει τοσες φορες διευθυνση τα τελευταια χρονια που ακομα και οι φιλοι μου εχουν μπερδευτει.
    δεν εχω κανει ποτε φορολογικη δηλωση και το διαβατηριο μου ειναι ληγμενο.

    ουτε το ιδιο το κρατος δεν γνωριζει την υπαρξη μου!

    μπουαχαχαχαχαχαχαχαχαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χαχαχαχχαχαχαχαα!
    εγραψες παλι!!!
    μετα απο τοσα χρονια αναζητησης σε αισθηματικες σχεσεις, φιλους, γνωστους, συγγενεις, συναδελφους και αγνωστους... κατεληξα σε ενα συμπερασμα....ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΚΑΚΟ ΜΕ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ....δεν ξερω γιατι και ουτε θελω να μαθω...και σκοπευω να γινω και τρελος μισανθρωπος στα γεραματα μου.
    Ασε τους να λυσσανε, μονο την παρτη τους χαλανε (εκανα ριμα ε?)
    Go for it Gogoth, αναμενουμε συνεχεια στα bloggs σου.
    αααα και επισης αναμενουμε και εκεινες τις πιτσες που ελεγες να στειλεις....η αν στις στειλουν εσενα φωναξε μας να τις φαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. να συνεχίσεις, και σε παρακαλώ μην σε κάνουν να ξενερώνεις. άνθρωποι που βαριούνται περισσότερο και από εμάς είναι να τους λυπάσαι. και που δεν έχουν καν την ικανότητα να γράψουν 2 μαλακίες σε δικό τους blog.

    γράφεις πολύ ωραία και δεν αξίζει τον κόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. α, και ελπίζω να σου αρέσει η εικονίτσα μου, ε; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ που μόλις πριν λίγες μέρες πήρα χαμπάρι το μπλογκ σου αλλά μ'αρέσουν τα 3 συνολικά posts που χεις αναρτήσει (το post με τον πησμέηκερ μου κωλοδαχτύλιασε τη βαρεμάρα της μέρας και την έστειλε στο διάλο, κάτι καλόκαλό), να σου πω να συνεχίσεις , ή θα ακουστεί fake σα τη περούκα του Ευγένιου Γκέραρντ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ελα ρε φλονς, παλι καλα που μου κανεις κομεντς και διαψευδονται κατι καταπληκτικες ευφανταστες θεωριες για μας τις δυο...:) δεν ξερω αν στο'πανε, αλλα ειμαστε αντιζηλες εγω και συ. θα μετατρεψω το μπλογκ σε φορουμ συνομωσιολογιας με αυτα που ακουω!
    οσο για την εικονιτσα σου, δεν ξερω αν συμφωνεις, αλλα το σηκουελ της εν λογω ταινιας εχει το καλυτερο φιναλε που εχω δει ποτε σε φιλμ στη ζωη μου...

    Elias, πες κι αλλα, πες κι αλλα. γι'αυτο εκανα αυτο το ποστ, μην ακους τις γκομενιστικες γκρινιες μου, απλα θελω να τ'ακουω!
    να'στε καλα πιπολ, μου εχετε φτιαξει κι εσεις καπως τη διαθεση και παιζει και να μου επανελθει η ορεξη και η εμπνευση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. spooky loner, δε σε ξεχασα...
    το ανθρωπινο ειδος δεν ειναι κακο ρε συ. υπαρχουν πολλοι χαζοι ανθρωποι, αρκετοι αμορφωτοι και ακομα περισσοτεροι αδαεις. αυτοι κανουν το κακο αλλα απο μαλακια, οχι απο προθεση. πραγματικα κακοι ανθρωποι υπαρχουν λιγοι. εγω εναν εχω γνωρισει σ'ολη μου τη ζωη δηλαδη κι αυτος ητανε πρωην μου (εννοια του θα τον πιασω στο στομα μου σε αλλο ποστ το καθικι)

    τουλαχιστον, να ειχαμε κι εκεινες τις πιτσες καλα θα'τανε. αλλα ουτε μια απειλη της προκοπης δεν μπορουν να πραγματοποιησουν τα βλαμμενα.

    εγω παντως αμα ειχα πιτσες θα τις μοιραζομουν με ολους σας. γιατι ειμαι χιπι στην καρδια και χριστιανη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άσχετο, αλλά εμένα θα μου στείλει κανένας καμιά πίτσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ναι βεβαιως, αρκει να ποσταρεις τη διευθυνση σου πλιζ. ξερεις, το μπλογκ μου ενδυκνειται για κατι τετοιο. μεσα σε ενα μηνα θα σας εχω φακελωσει ολους!

    α, και πως την τρως σε παρακαλω, γιατι εγω την τρωω με καλαμποκι (τρου στορι) μη μπερδευτει το ντιλιβερι μποη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κατι ηθελα να πω, αλλα ρε γαμωτο οταν διαβασα για το καλαμποκι στις πιτσες σβηστηκε μονομιας απ το μυαλο μου.
    Προφανως τοτε αναρωτιεστε γιατι στο ονομα ολων των θεων εστειλα σχολιο.

    Γιατι βαριεμαι. Καληνυχτα.

    Το μηνυμα θα καταστραφει σε 5 δευτερολεπτα λογω moderating. Και δικαιως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι καλα που περναμε οταν δεν κυκλοφορουν troll αναμεσα μας.
    Μιλαμε για πιτσες, γελαμε.

    Αυτο με το καλαμποκι στην πιτσα λιγο με μπερδεψε και εμενα.

    anywayz....

    Καποια στιγμη θα επανελθω στο θεμα με τους κακους ανθρωπους.

    Δεν εχω πειστει ακομα. Ανησυχω. Ειναι αναμεσα μας και θελουν να μας κυριεψουν ολους.
    Καμουφλαρονται καλα, αληθεια σου λεω...
    χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αυτο με το καλαμποκι παιδια δεν ειναι παραπλανητικο!
    εχεις φαει ποτε πιτσα με καλαμποκι;;;
    ειναι γαματη δεν κανω πλακα, τα σπαει, κ μενα μου'χε φανει κουλο στην αρχη, αλλα οταν εφαγα....
    και μην τους μελετας τους παλιοτρολς, γιατι τοτε ξεπετιουνται, εκει που νομιζεις οτι ησυχασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. δεν είδα ειπωμένο κάτι τέτοιο- ότι είμαστε αντίζηλες- αλλά φαντάστηκα ότι μπορεί να το πουν και αυτό. άλλωστε θα ήταν απλώς το αυτονόητο έτσι; καθώς όποιος συμπαθεί κάποιον, και το εκφράζει θέλει να τον πηδήξει αυτομάτως. βασικά ψέματα. έχουμε και οι δύο κάνει σεξ άπαξ και εκφράσαμε τη συμπάθεια μας στον μάστερ, απλώς δεν το έχουμε καταλάβει- αυτό άμα είναι σβήστο να μην τους βάζω και ιδέες.

    όσον αφορά την εικόνα, η συγκεκριμένη σκηνή από το waking life ήταν από τις αγαπημένες μου, απλώς γιατί το before sunrise/sunset είναι ταινιάρες ολκής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αν μιλάμε για τη Μεξικάνικη της Pizza Fan με το καλαμπόκι στείλε επειγόντως, τα σπάει. Τώρα άλλη πίτσα με καλαμπόκι δεν έχω δοκιμάσει, αλλά αν κολλάει με τα υπόλοιπα κάνε κουμάντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το πιο τραγικο ξερετε ποιο ειναι;

    Ολοι γαμανε μεσα απο το ιντερνετ εκτος απο μενα!
    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!

    και υποτιθεται οτι εχω γαμησει ο,τι εχει μπλογκ ή μουνι... ή και τα δυο!
    Εγω το θεωρω αδικο αυτο. Δηλαδη πληρωνω ανυπαρκτα γαμησιατικα αν με καταλαβαινετε.

    Συνεχιστε ο,τι κανετε με ανελεητο μοντερεησον.


    Υπογραφη:
    "Αυτος του οποιου το νικ δεν πρεπει να αναφερθει"

    ή αλλιως ο Ακατονομαστος. Ο Φορεας του Ιου της Τρολλιτιδας. Ο Μαλακας του Τσιρκου.

    Καλο βραδυ σας. Παω να παραλαβω την πιτσα μου. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ναι χρειαστηκε να βαλεις και υπογραφη για να σε καταλαβουμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΡΕ ανωνυμε, ρε μιαρο αποβρασμα της ιντερνετικης κοινωνιας, σταματα να ντροπιαζεις το ιερο ονομα που ολοι δεν ειχαμε καποτε, γαμω το 4chan σου.

    Ειναι 8 παρα 10 και διαβαζω λεει. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. προς φλονς και ακατανομαστο: ητο μια καταπληκτικη θεωρια. θα μπορουσε να προερχεται κατευθειαν απ'την πενα του φωσκολου. περιειχε μια παραπλανημενη πλην ανελεητη διαδικτιακη αντροχωριστρα (εμενα), μια τρελη απο ζηλια και θυμο πανουργα που ποσταρει διευθυνσεις ανωνυμα και στελνει πιτσες στα σπιτια τα βραδια (φλονς) και εναν πολυγαμικο γκεη με μεγαλη φαντασια (ο ακατανομαστος)... τι να σας λεω, ειχε μεγαλο ενδιαφερον, λεω να το κανω ταινια.

    nihilio το καλαμποκι παει με ολα τα υλικα. τρου στορι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. MODERATION ΛΟΙΠΟΝ! Αποφασιστηκε ομοφωνα! Αντε και υποσχομαι συντομα να γραψω κατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ξενερωσα πολυ δεσποινις γκογκοθ με τις μαλακιες που παιζονται εις βαρος σου. Αλλα εφοσων κάποιοι ενοχλούνται από τα άρθρα σου σημαίνει ότι επετεύχθη μία κάποια αφύπνησις... τι να πω πάνω που κάποια άτομα φωτισμένα πάνε να δώσουν νόημα στον αποβλακωμένο κόσμο του νετ πρέπει να περιμένετε ότι θα σας μισήσουν κάποιοι κολλημένοι.
    Υ.Γ. και εύχομαι σε όλα τα τρολζ μία καλή γκόμενα που να τους κράξει κάποτε σε ένα μπλογκ γιατί ήταν σάπιοι, φλώροι, μικροτσούτσουνοι και alliance.
    ο chaos jester υποβάλει τα σέβη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σε ευχαριστω Μανος. Πρωτη φορα με αποκαλει καποιος φωτισμενη. Με εχουν αποκαλεσει πολλα πραγματα σ'αυτη τη ζωη αλλα φωτισμενη ποτε. Ειμαι πολυ συγκινημενη....

    Συγνωμη μου μπηκε ενα σκουπιδακ...στο ματ.....

    Θα σε βγαλω ασπροπροσωπο Μανος. Θα δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. έχω την λύση στο πρόβλημα
    κάτω από τον τίτλο του μπλογκ θα γράψεις ότι έχεις κάνει σεξ με τους πάντες (άντρες-γυναίκες)και αν κάποιος δεν έχει πηδηχτεί μαζί σου είναι επειδή το έχεις προγραμματισμένο για αύριο, επίσης κάθε βράδυ στέλνεις πίτσες σε όσους έχεις πηδήξει ή σκοπεύεις να πηδήξεις.
    Με αυτό δεν θα έχουν πλέον δουλειά θα ξενερώσουν και θα φύγουν τα μικρά καλικατζαράκια, μάλλον είμαι πανέξυπνος και θα κάνεις σεξ μαζί μου αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αυριο δεν μπορω, εχω ενα σωρο ιντερνετικους γκομενους να ικανοποιησω.
    την αλλη βδομαδα αν θες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή