Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2009

ΜΠΑΚΣΤΕΗΤΖ

...η αλλιως, πως μπορειτε να υποπεσετε στην αντιληψη του Κοπολα.
...η αλλιως, πως δεκα σκατα φτιαχνουν ενα καλο.
...η αλλιως, γουατ δε φακ;;;


Ενα χρονο και βαλε πριν, ημουνα σε μια αποθηκη μ'ενα παλληκαρι, πιναμε ρακες απο ενα μπιτονι βενζινης, ακουγαμε καποια γαματη μουσικη που δεν θυμαμαι, και σε μια μικροσκοπικη τηλεοραση επαιζε καποια γαματη ταινια που επισης δεν θυμαμαι. Και πανω στα κομματια μας μου σκαει και του λεω, "Θα παω να γινω ηθοποιος, νομιζω οτι μου παει".
Και μου απανταει τοτε το παλληκαρι, "Μην εισαι μαλακας ρε, σκηνοθετης θα πας να γινεις. Αυτο σου παει."

(να'σαι καλα ρε πρωτομπαχαλο οπου κι αν εισαι, σ'ευχαριστω ρε, και γι'αυτο και γι'αλλα πολλα)

Ενα χρονο μετα, ειμαι στη σχολη οπου σπουδαζω σκηνοθεσια (ε, ναι το πηρα της μετροιτης, εγω τις ντιρλοσυζητησεις τις θυμαμαι και την αλλη μερα)κι ετοιμαζω πρη-προνταξιον για την ταινια που θα παραδωσω για τη ληξη του μαθητικου ετους. Εχω γραψει ενα γαματο σεναριο, ο καθηγητης το'χει αποθεωσει, εχω μαζεψει 5-6 συμμαθητες συνεργειο, εχουμε μοιρασει τις ειδικοτητες, εχουμε βρει ηθοποιους (το Ερικακι κι ο Κατσι), εχουμε κανει ρεπεραζ, ντεκουπαζ, τα παντα μιλαμε μεχρι και στορυμπορντς ειχαμε φτιαξει! Ειμαστε ετοιμοι λοιπον, και μια ωραια πρωϊα, σκαει ο καθηγητης και μας λεει οτι φευγει για τη Γαλλια να κανει ενα ντοκιμαντερ για ενα ζωγραφο (γαμω τους σκατογαλλους τους κουλτουριαρηδες) κι οτι ερχεται νεος καθηγητης σκηνοθεσιας.

Γουατ δε φακ;;; Μες στη μεση της χρονιας; Τεσπα ρε παιδι μου λεω, δεν μας επηρεαζει σε τιποτα αυτο, εκει εμεις το χαβα μας, συνεχιζαμε τα στορυμπορντς. Μπαινει λοιπον ο νεος καθηγητης πρωτη μερα στην ταξη, διαβαζει τα σεναρια ολων, τα κοκκινοστυλιαζει λιγο, και φτανει στο δικο μου. Και τι μου λεει;
"Αυτο το σεναριο ειναι αναρχικο! Εξυμνει την παραβατικη συμπεριφορα! Το λογοκρινω! Δεν σου επιτρεπω να το γυρισεις. Αν το γυρισεις θα σε κοψω."

ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΦΑΚ;;; Ακουσα καλα; Ακουσα απο αναγνωρισμενο "ανεξαρτητο" καλλιτεχνη εν ετος 2009 τη λεξη ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ;; Καταλαβα καλα; Με απειλησε οτι θα με κοψει γιατι δεν συμφωνει πολιτικα με τη δουλεια μου;; Δεν μπορει, οχι, καποιο λαθος εχει γινει, τα αυτια μου κουδουνιζουνε, δε παιζει, εχουνε κανει τα ληγμενα ντραγκς επανεκκινηση στα εγκεφαλικα κυτταρα του μυαλου μου, εχω παραισθησεις, δεν τα ακουσα ολα αυτα!

Παρενθεση- το σεναριο δεν ηταν αναρχικο. Λαβ στορυ ητανε. Απλα ειχε μια σκηνη με δυο μαυροντυμενα πιτσιρικια που σπαγανε ενα αμαξι. Ουτε καν το σπαγανε δηλαδη. Το κυλουσανε στην κατηφορα κι ετσι... Αλλα και να ητανε αναρχικο, γουατ δε φαααααααακ;;;

Ε μετα εγινε χαμος. Τον εβρισα με εβρισε τρεχαμε στους διευθυνταδες και τετοια. Καπου στριμωχτηκε ο κωλος του γιατι καταλαβε τι μαλακια ειπε και μετα το'ριξε αλλου το θεμα. Το σεναριο μου δεν ειχε λεει Τιμωρια και Καθαρση, κι εγω δεν ειμαι λεει ο Κιουμπρικ να κινουμαι σε τοσο λεπτες ισορροπιες και πρεπει να διοχετευσω τη δημιουργικοτητα μου σε κατι πιο λιτο και αμα θελω να ξερω αυτος μικρος ητανε και αριστεροαναρχοαυτονομοπρασινοχιππης και κλασε μας μια σπιθα να παρουμε φωτια ρε παπαρα φασιστα πουλημενε καρεκλακια! Οσο και να χτυπιομουνα ακρη δεν εβρισκα, και δεν ειναι οτι κωλωσα να το γυρισω, αλλα σκεφτηκα οτι θα μου το χαντακωνε και ητανε κριμα γιατι ητανε γαμω τα σεναρια. Καθησα και σκεφτηκα πολυ σοβαρα λοιπον, και τελικα παω μια μερα και του λεω, θες να το παιξουμε στοιχημα το πραμα; Εγω θα σου κανω τη βιζιτα και δεν θα γυρισω αυτη την ταινια, θα γυρισω αλλη, αλλα θα μ'αφησεις να την κανω πειραματικη τελειως, χωρις κανονες, χωρις σεναριο, χωρις συνεργειο, χωρις κλασσικη γραμμη αφηγησης, τιποτα, οπως θελω εγω.

Συμφωνησε ο παπαρας. Και ξερετε γιατι συμφωνησε; Γιατι ημασταν στο κυλικειο της σχολης και βιαζοταν να παει να φαει μια μπουγατσα.

Τρου στορι!!!!!

Παιρνω την Ερικα τηλεφωνο, το και το της λεω, αλλα μην ανησυχεις κοριτσακι μου, παλι εσυ θα παιξεις, και δεν λες και στον αντρα σου τον Κυριακο να παιξει κι αυτος, που μου κανει πιο πολυ σαν φιζικ για το συγκεκριμενο ρολο, κι ειστε και αληθινο ζευγαρι και βολευομαι; Η Ερικα ηταν πανευτυχης που θα επαιζε, ο Κυριακος ηταν πανευτυχης που δεν θα μπαλαμουτιαζε αλλος την Ερικα, κι ο καθηγητης μου ηταν πανευτυχης που εφαγε τη μπουγατσα του. Μονο εγω δεν ημουν πανευτυχης αλλα γαμησε το τωρα, 3 2 1 παμε!


ΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΩΝ ΠΡΩΤΗ

Το συνεργειο αποτελειτο απο μενα (σκηνοθετης σεναριογραφος καμεραμαν στυλιστας σκηνογραφος σκριπτ φωτιστης ολα μαζι one woman show κανονικα) και την Ερικα, οι δυο μας στο σπιτι της, το εχουμε κανει πουτανα, εχουμε ανακατεψει ντουλαπια, εχουμε μετακινησει επιπλα, εχουμε γυρισει φωτιστικα αναποδα, εχουμε δεθει φιογκοι με τα καλωδια, εχουμε πιει ενα μπουκαλι κοκκινο κρασι, εχουμε ακουσει οτι κοψοφλεβικο τραγουδι υπαρχει, εχουμε μπει στο μουντ και γυρναμε ασταματητα, αυτοσχεδιαζουμε, κυλιομαστε στα πατωματα, χοροπηδαμε, κι η καμερα γραφει. Σ'αυτο το σημειο θελω να πω οτι η Ερικα ειναι σκυλι φιλε. Δεν εχω δει πιο αποφασισμενο κι εργατικο ανθρωπο στη ζωη μου. Την ειχα την κοπελα μιαμιση ωρα μεσα σε μια μπανιερα με τα ρουχα να κρυωνει και να πνιγεται και να βουταει και να ξαναβγαινει, εβηχε, ξερναγε φλεγματα και στο καπακι φωναζε "Θες να το ξανακανουμε; Ηταν οκ; Να το παμε αλλη μια για σιγουρια; Οχι δεν κρυωνωΓΚΟΥΧΟΥΓΚΟΥΧΟΥοχι ρε ενταξει ειμαι απλα την τελευαια φορα πνιγηκα στ'αληθειαΓΚΟΥΧΟΥΓΚΟΥΧΟΥελα να το ξαναπαμε αλλη μια, μονο δωσμου λιγο χαρτιΓΚΟΥΧΟΥΓΚΟΥΧΟΥναι οποτε θες εσυ παμε".
Ερικα γλυκο μου, εισαι αστερι. Και βγηκες και κουκλα. Κι εχεις ταλεντο μαν.


ΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΗ

Και τωρα οι σκηνες Ερικας και Κυριακου μαζι. Ας ξεκινησουμε απο τα πλανα που το ζευγαρι ειναι αγαπημενο. Αγκαλιαστειτε παιδια μου. Χαμουρευτειτε, μπαλαμουτιαστειτε, ετσι μπραβο, πολυ ωραια, τελεια, Ερικα λιγο πιο δεξια, οκ, μια χαρα, τα πατε τελεια, λιγο περισσοτερο παθος, ετσι ετσι, Κυριακο τραβα της λιγο το μαλλι, ωραια αυτο ειναι, οκ το'χουμε, κατ. Κατ. Κατ παιδια. Ερικα, Κυριακο, κατ λεμε. ΚΑΑΑΑΑΤ!!! Φτανει, στοπ, κατ, γουατ δε φακ σταματηστε να χαμουρευεστε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και τωρα ας περασουμε στα πλανα που η σχεση του ζευγαριου εχει περασει σε μια παρακμη. Η σκηνη ειναι απλη. Ο ηρωας ζαμπονιαζει μπρος στον υπολογιστη παιζοντας wow (για να πιασουμε και τρου μουντ οχι τιποτ'αλλο) και η ηρωιδα προσπαθει να τον κανει να της δωσει σημασια, αλλα εκεινος ενοχλειται. Πολυ απλο, ετσι;

Οχι για τον Κυριακο, ο οποιος καθε φορα που η Ερικα τον ακουμπαει γυριζει και της κανει μουτσου μουτσου... Κυριακο αγορι μου, υποτιθεται οτι ενοχλεισαι, το καταλαβαινεις; Δε γουσταρεις ρε παιδι μου, σου'χει σπασει τ'αρχιδια η γκομενα με τη γκρινια της ολη μερα και τωρα θελει και σεξακι, σπαζεσαι, πως το λενε, τη βαριεσαι. Ναι το ξερω οτι δεν τη βαριεσαι και οτι την αγαπας αλλα τωρα γυριζουμε ταινια! Ρε Κυριακο κανε μια προσπαθεια σε παρακαλω, θα κοπω στο μαθημα, δε με λυπασαι, ναι το ξερει οτι την αγαπας, ναι δεν τα εννοουσατε, στα ψεμματα τα κανατε, ναι αγαπιεστε, τωρα σας παρακαλω ΣΚΑΣΤΕ και μπειτε λιγο στο μουντ για τ'ονομα του Κιουμπρικ!!!!!!!!

Ενα θα σας πω. 17 ληψεις. Τοσο μας πηγε αυτη η σκηνη. Τελικα βγηκε γαμηστερη βεβαια, και Κυριακο ξερω οτι απο τοτε καθε φορα που με βλεπεις με λες ψυχαναγκαστικη υστερικια αλλα εγω σ'ευχαριστω!! Ησουν τελειος. Οποιος αντρας καθεται να τον βριζει η κοπελα του επι 70 λεπτα, να του τραβαει χαστουκια, να τον σπρωχνει, και να'χει και μια μουρλη να του χωνει μια καμερα στη μουρη, κι αυτος να μη νευριαζει, ειναι ο τελειος αντρας ρε! Μιλαμε για τρου λαβ τωρα οχι μαλακιες.

Σας αγαπω.


ΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΗ (και τελευταια)

Αμα εισαι λιγο ψωνακι και λιγο τεμπελακι σαν εμενα κι εχεις τελειωσει το 80% των γυρισματων σου και σου'χει μεινει μονο μια εξωτερικη σκηνη, δεν αγχωνεσαι και τρελα για το ποτε θα τη γυρισεις. Εχεις μονταρει ολο το υλικο σου με τον φιλο σου τον Loo (Loo, σ'αγαπω ρε Loo, σ'αγαπω, ασε τους ερωτες κι ελα να γυρισουμε τιποτα ρε Loo) και περιμενεις απλα να κοτσαρεις την τελευταια σκηνη στο τελος. Καπως ετσι φτανεις στην τελευταια μερα πριν την προθεσμια, κι εχεις κανονισει να πας σε συναυλια ραντεβου με υποψηφιο γκομενο, και λες, δεν παω να κανω κι εκεινο το γυρισμα 2-3 ωριτσες πριν το live να τελειωνουμε εκει χαμω...

Τι γινεται ομως οταν οι πρωταγωνιστες σου μπλεκουν στην κινηση κι ερχονται με μια ωρα καθυστερηση και εισαι στοκος κι εχεις διαλεξει να γυρισεις λιγο πριν νυχτωσει και τα μισα πλανα βγαινουν μερα και τα μισα νυχτα και εχεις αργησει στη συναυλια και τρεχεις με μια καμερα στο χερι γυρω γυρω απ'την Ερικα και τα παπουτσια σου κανουνε πλιτς πλοπ μες στα λασπονερα κι η Ερικα δεν μπορει να σταματησει να γελαει και ο υποψηφιος γκομενος περιμενει και κατι μαλακες περαστικοι εχουν σταματησει και κοιτανε και η Ερικα ακομα γελαει και μονολογει "νεκρα γατακια νεκρα παιδακια συγκεντρωσου νεκρα γατακια νεκρα παιδακια" και τωρα πρεπει να ξαναπαμε τα προηγουμενα πλανα γιατι νυχτωσε γαμω το θεο μου!!!!!

Και φτανεις στη συναυλια λαχανιασμενη και ιδρωμενη και κουρασμενη και στο μυαλο σου ειναι μονο τα πλανα και φοβασαι μηπως κατι δεν προσεξες, κι ο υποψηφιος γκομενος εχει ερθει με γκομενα, ωπα, τι παιχτηκε, ποια ειναι αυτη, γουατ δε φακ ρε φιλε, γουατ δε φαααααααααααακ;;;;;;;;;;;;

Και εισαι σπιτι σου το ιδιο βραδυ, ειναι 4 η ωρα, εχεις μαθημα στις 10, ειναι τα γενεθλια σου, δεν εχεις γκομενο, εχεις αγχωθει, και μονταρεις σαν αποβλακωμενη και παλευεις με το κολορ κορεξιον. Και πανω στην αυπνια σου ξεφευγει ενα καρε, ενα γαμημενο καρε, κι απο τοτε, καθε μα καθε φορα που βλεπεις την ταινια σου για το υπολοιπο της ζωης σου, το μονο που κοιτας ειναι αυτο το γαμημενο καρε που σου ξεφυγε και την κατεστρεψε.


Ενα μηνα μετα, ειμαι στο σπουδαστικο φεστιβαλ της σχολης. Κι ειναι φεστιβαλ με τα ολα του, με τις 40κατι ταινιες του, με τα φαβορι του, με τους σπονσορες του, με τα διαπλεκομενα του, κι εγω εχω παει απλα για να κουτσομπολεψουμε με τον Loo τις ταινιες των αλλων, βλεπω και τη δικια μου στο μπιγκ σκριν κι οσο να'ναι συγκινουμαι και σκουντιεμαι με τον Loo, πεφτει κι ενα βαρβατο χειροκροτημα στο τελος και σκεφτομαι, χαλαλι, πλακα ειχε. Τελειωνουν οι προβολες, αρχιζει η βραβευση κι εγω σηκωνομαι να φυγω.
Στην πορτα με πετυχαινει ο τομεαρχης μου, "που στο διαολο πας" με ρωταει, "στη δουλεια, δουλευω σε μιση ωρα" απανταω, μου γουρλωνει τα ματια κι αρχιζει να ωρυεται "τσακισου και ξαναμπες μεσα ακους;;;;" Σκεφτομαι, μαλλον θα μου δωσουνε κανα τιμητικο βραβειακι για την προσπαθεια κι ετσι, παιρνω τηλεφωνο στη δουλεια να με καλυψουνε, τραβολογαω και τον Loo και ξανακαθομαστε. Ξεκινανε τα βραβεια, περνανε τα σκηνογραφικα και τα ενδυματολογικα και ολα τα δευτερα γενικα, φτανουμε στο βραβειο Α' γυναικειου ρολου κι ακουω Ερικα. Ερικα;; Πλακα κανεις. Ολοι οι αλλοι ειχανε επαγγελματιες ηθοποιους κι εγω απλα αλητεψα λιγο με τη φιλη μου και τους εφαγε το βραβειο;; Γαμω φιλε! Σηκωνομαι, το παιρνω και χαμογελαω σα χαζο. Μετα ερχεται η κατηγορια μονταζ. Σκεφτομαι, ωραια θα ηταν να παιρναμε το 3ο η το 2ο, τοσο κοπο καναμε με τον Loo, τα ματακια μας φαγαμε μπροστα στην οθονη. Οχι φιλε. Πηραμε το 1ο!!Σηκω Loo αγορι μου, σηκω να το παρεις εσυ, δικο σου. Φτανουμε στο βραβειο καλυτερου σεναριου, και μαντεψτε, οχι μαντεψτε, το παιρνω κι αυτο. Κι ερχεται το τελευταιο βραβειο. Καλυτερη Σκηνοθεσια. Το φαβορι της βραδιας, ενας πιτσιρικας που ειχε κανει πολυεθνικη παραγωγη με κατι ρωσους και κατι αμερικανους και κατι σπεσιαλ εφε αρτιστς, εχει φερει ολο του το σοι στη βραβευση, ο μπαμπας του τον τραβαει με καμερα ολο το βραδυ, κι εκεινος ανασηκωνεται απ'το καθισμα ετοιμος να παει να παραλαβει το βραβειο του. Εγω εχω σκυψει στο καθισμα και προσπαθω να παρω τηλεφωνο την Ερικα για τα συγχαρικια. Και ξαφνικα ακουω τ'ονομα μου.

ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΦΑΚ;;;;

Ζητω ταπεινα συγνωμη απο ολες τις μπιμπο του Χολιγουντ για ολο το κραξιμο που τους εχω ριξει οποτε τις εβλεπα να παιρνουνε οσκαρ και να κλαινε σαν χαζες.

Νταξει, δεν εκλαψα, μη το παραχεσουμε κιολας. But I know the feeling now.


Και φτανουμε στην χθεσινη μερα. Ειμαι στη δουλεια, η ψυχολογια μου ειναι κομματι πεσμενη, οι ορμονες μου κανουν παρτυ και δεν μ'εχουν καλεσει, και βαριεμαι τοσο πολυ που μετραω τα κακακια της μυτης μου. Εκεινη τη στιγμη χτυπαει το τηλεφωνο, και ειναι ο τομεαρχης μου που μου λεει οτι η ταινια θα παει στο φεστιβαλ του πανοραματος. Επιλεχθηκε απο τον προεδρο της επιτροπης. Θα'ναι κι ο Κοπολλα στο φεστιβαλ μου λεει. Ο Κοπολλα μαλακες μου. Ο Κοπολλα.

Δηλαδη, νταξει, σιγα τωρα μη κατσει ο Κοπολλα να δει την ταινια μου, αλλα και μονο που τον φαντασιωνομαι να μου σφιγγει το χερι και γω να του λεω με τα καταπληχτικα μου αγγλικα "Francis, dear, it's all a matter of talent after all..."

...σκεφτομαι...

ΦΑΚ ΓΙΟΥ μπουχεσα καθηγητη μου
ΦΑΚ ΓΙΟΥ μαλακα πρωην μου που με ενεπνευσες για αυτη την ταινια
ΦΑΚ ΓΙΟΥ πιτσιρικι που μου'θελες και πολυεθνικη παραγωγη

τα σπαω ρε. τα σπαω.


Και τωρα θα μου πειτε εσεις τι φταιτε και γιατι σας την ειπα ολη αυτη την αραδα...

I'm too fucking proud ρε γαμωτο... και ηθελα να το μοιραστω μαζι σας. Κι ηθελα να πω δημοσιως ευχαριστω σε μερικους ανθρωπους.


Το βραδυ ελατε ολοι στο μαγαζι κερναω σφηνακια!!!!
(Παυλο μην πας στο διπλα!!!)

κανω και χιουμορ η πουτανα

83 σχόλια:

  1. τόσο δα είναι μωρέ το παιδάκι2 Οκτωβρίου 2009 - 8:44 π.μ.

    λες έρικα κάτι με έρχεται
    λες κυριάκο λέω πολύ κωλόπαιδο κούλα
    την έχω δει την ταινία σου
    και έχω να πω ότι αν όλοι εσείς οι σκηνοθετάδες που κάνετε τέτοιες ταινίες και όλοι οι άλλοι κουλτουριάρηδες που τις βλέπουν πεθάνετε αύριο, εμείς οι όμορφοι ρηχοί άνθρωποι δεν θα το καταλάβουμε. πάντως μπράβο για την επιτυχία σου, αν το σινάφι σου λέει ότι ήταν καλή εγώ κάθομαι στη γωνία και απλά συμφωνώ γιατί είμαι άμουσος (αν και έχω αρκετό μούσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ κορη μου, ποσες χαμενες θυμισες φερνεις κοντα στη γερικη καρδια μου... Σαν το σκυλι που απ τη βροχη απαγκιασε σιμα στη θρακα.
    Εγω δεν ειχα κανενα Κοπολα βεβαια αλλα ειχα τον κυριο Γκουσγκουνη...

    Και τον κυριο Φλωρινιωτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εσυ τωρα για να εχεις δει την ταινια μου καπου κακοφημα συχναζεις και σε συμπονω γι'αυτη σου την κατασταση.
    αλλα κατσε γιατι ειναι πρωι και χτες βγηκα με την Ερικα να το γιορτασουμε και βασικα ειμαι ακομα μεθυσμενη, με 2.5 ωρες υπνο, κατσε μισο να ξαναδιαβασω.

    ναι. ναι. το βλεπω καλα. λιγο θολα. αλλα ναι. εγραψες οτι η ταινια μου ειναι κουλτουριαρικη.




    ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


    ρε συ.... να'σαι καλα. χωρις πλακα και δεν ειρωνευομαι. μου εφτιαξες λιγο τη μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α, Ερικα, ηρθε η σειρα σου πουλι μου. μπορει να ηταν παραληρημα απ'το μεθυσι, αλλα νομιζω θυμαμαι καλα. κατι σου εταξα.

    πες μου Ερικα παιδι μου, πως καταλαβαινω οτι παιζει στοουνερ;;;;;;;

    Ερικα νυσταζω ρεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. gousgounis?floriniotis?who is that?
    σας παρακαλω κυριε δεν ειστε του επιπεδου μου. εγω ειμαι κουλτουριαρα.

    που θα με πειτε και κορη σας πρωι πρωι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια και άντε και στο χόλυγουντ.
    Και ναι, η Έρικα το άξιζε το βραβείο που πήρε και (να γίνω λίγο κάφρος; ) το σκηνοθετικό σου ταλέντο φαίνεται από το ότι έκανες την ταινία όσο έπρεπε: κάποιος "σοβαρός" σκηνοθέτης θα είχε χαλάσει μιάμιση ώρα φιλμ για να φτιάξει την ίδια ταινία.
    Άντε και η επόμενη με όσκαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ξερω οτι εσεις τ'αγορακια ειδικα σιχαινεστε τις ταινιες του τυπου της ταινιας μου, και το γεγονος οτι εχετε την καλη καρδια και με συγχαιρετε και προσπαθειτε να μετριασετε την καφριλα του κραξιματος (τι γκομενιστικη μαλακια ταινια ειναι αυτη), με κανει και σας συμπαθω παρα πολυ αυτη τη στιγμη.

    δηλαδη γαμω τον οσιρη οι αναγνωστες του μπλογκ μου εχουν επιπεδο ρε πουστη.

    νιωθω πολυ ευτυχισμενη τωρα.

    ρε μη μ'ακουτε ειμαι μεθυσμενη ακομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ξεχασα να πω nihilio ευχαριστω ρε συ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και τωρα μολις με το λιγοστο νοθευμενο απο αλκοολ μυαλο μου σκεφτηκα οτι δεν ξερω προσωπικα κανεναν απο τους καταπληκτικους αυτους αναγνωστες του μπλογκ μου, και με καποιο μυστηριωδη τροπο ολοι εχουν δει την ταινια μου.

    γουαου, I must be doing something right...

    παιδια πρεπει να πιω κι αλλο καφε. τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τόσο δα είναι μωρέ το παιδάκι2 Οκτωβρίου 2009 - 12:38 μ.μ.

    γκομενίστικη ταινία είναι αυτοί το ο διάβολος φοράει πράντα
    ή κάτι ανάλογο με την γκόμενα που πληγώνεται και βρίσκει μετά τον πρίγκηπα
    η δικιά σου είχε πλάνα και-καλά-πνιγμούς με αλληγορικές σημασίες και κάτι τέτοια ακαταλαβίστικα που κανείς δεν ξέρει ποιος τα άρχισε και γιατί αλλά τα συνεχίζετε
    γενικά πιστεύω πως ο κινηματογράφος πρέπει να πεθάνει κάνει κακό και είναι άσχημος κατά κύριο λόγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λοιπον εσενα πολυ σε παω, θες να γινουμε φιλοι;:)σηριουσλι, παιζει να εισαι ο μονος που εχει πιασει το νοημα της ταινιας μου. και ξερω οτι μ'αυτο που μολις ειπα σε προσβαλλα λιγο και σου ζηταω συγνωμη.

    κουλτουριαρικη ειναι η ταινια που βλεπω τωρα που δειχνει ενα ψαρι με ανθρωπινο κεφαλι να κοιμαται πανω σε μια γιγαντια μωβ τσουχτρα με μια πιο μικρη τσουχτρα για σεντονι.

    την βλεπω, δεν την καταλαβαινω, δεν καταλαβαινω γιατι την βλεπω αλλα συνεχιζω να την βλεπω για να λεω οτι την ειδα.

    νομιζω πως μολις εδωσα τον ορισμο της κουλτουρας.

    περα απο την πλακα ομως ειναι πολυ ωραια ταινια. αν σ'αρεσουν αυτου του ειδους οι ταινιες. εμενα μ'αρεσουν.

    τις ταινιες τυπου διαβολος φοραει πραντα για να τις δω πρεπει να με δεσουν χειροποδαρα να μου κανουν λοβοτομη να με βιασουν απο τα αυτια και παλι θα αντιστεκομαι.

    ρε τοσα δα μικρο παιδακι, η ταινια μου δεν ειναι κουλτουριαρικη μωρε. ειναι πειραματικη.

    και τωρα καποιος πρεπει να με σταματησει απ'το να γραφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. katalabaineis oti paizei stoner apo to poso exei ugran8ei to mouni sou.

    auto prepei na to logokrineis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα το ειπες οντως, το ειπες δεν το ειδα στον υπνο μου!!!!!!!!!

    σιγα μην το λογοκρινα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ερικα ειμαι ακομα μεθυσμενη ρε μαν. και μολις εφαγα και την υπολοιπη πιτσα και παλι δεν εστρωσα.

    εχει και προβιο.

    χαχαχαχαχα ενα ενα τα θυμαμαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αααα και ερικα....

    blue bloods.

    οχι για να δεις τι μνημη εχω.

    μετα θα το ψαξω, τωρα βλεπω το ponyo on the cliff, να το δεις, θα σ'αρεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. gogoth τι να πω, συγχαρητήρια dude! δεν ξέρω τι λένε σ' αυτές τις περιπτώσεις, μπορώ να σου πω τα συναισθήματα μου:

    1. ζηλεύω τόσο πολύ (ήθελα να γίνω σκηνοθέτης από τότε που κατάλαβα ότι είναι 10 φορές πιο κουλ από το να είσαι ηθοποιός, και μετά σπούδασα ψυχολογία και δεν είμαι ούτε καν ψυχολόγος ρε φίλε. τέλος πάντων άλλη ώρα τα υπαρξιακά μου, τώρα ζηλεύω)
    2. μα τι πουτάνα, μπράβο της, τα κατάφερε, είμαι πολύ περήφανη γι' αυτή. (μην το ψάχνεις είναι σύνδρομο, γίνομαι περήφανη, χαρούμενη, λυπημένη με ξένους ανθρώπους. οι συμβουλευτικοί ψυχολόγοι το λένε ενσυναίσθηση, αλλά εγώ δεν βλέπω κανένα να μου ζήτησε ψυχολογική υποστήριξη εδώ, μια γαμημένη ιστορία διάβασα, και όμως νιώθω περήφανη για σένα που τα κατέφερες!)

    και επειδή δεν είσαι κουλτουριάρα θα σου ευχηθώ :άντε και στα όσκαρ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπραβο, συγχαρητηρια κιολαυτα, αλλα κι εμεις οι κοινοι θνητοι, που δε μας καλεσε κανεις στο φεστιβαλ πανοραματος, θελουμε ρε γαμωτο να δουμε αυτην την ταινια! Γιουτιουμπ παιζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φλονς ειναι πολυ αστειο, εγω παντα ηθελα να σπουδασω ψυχολογος αλλα πιστευα οτι μου λειπει η πειθαρχεια και η υπομονη. βεβαια ο συμμαθητης μου ο loo σπουδαζει ταυτοχρονα ψυχολογια και σκηνοθεσια, εσυ ως ειδικος πως το εξηγεις αυτο; παντως μην πτοεισαι, εγω εκανα στροφη στην καριερα μου στα γεραματα κι αποφασισα να ξανασπουδασω στα 27, εχεις πολυυυυυυ καιρο ακομα μπροστα σου.

    παυλο παιδι μου, εγω σε καλεσα για σφηνακια, στο πανοραμα δε θα σε καλεσω;;;;εγω, εγω προσωπικα θα σου βρω προσκληση!
    αλλα τελοσπαντων μεχρι τοτε δεστηνε στο γιουτιουμπ, αλλα εγω σε προειδοποιω οτι μπορει να σου τρεξει το μυαλο απ'τη μυτη. εγω προειδοποιησα.

    fast forward λεγεται, το ονοματεπωνυμο μου το ξερεις γιατι εισαι απ'τους λιγους κι εκλεκτους, γραφτα στο γιουτιουμπι και θα στη βγαλει. εγω λινκ εδω δε βαζω.

    δεν ειμαι ψωνιο εγω Παυλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μολις το ειδα. Και μου αρεσε ρε πουστη μου!
    Ηταν μια αποδειξη οτι δε χρειαζεται ουτε τεχνικη αρτιοτητα, ουτε μεγαλο μηκος, ουτε καν λογικη μια ταινια για να αφησει εντυπωση.
    Καλα εκανες και δεν αφησες "επιλογο" για το τελος, γιατι θα ξενερωνα πολυ. Δε ταιριαζει τιποτα που να θυμιζει "δομη" σ αυτο το κλιπ. Ειναι τελειως αβαντ γκαρντ. Ειναι το αντιστοιχο του σαικεντελικ σε movie making.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. η ταινια μου ειναι ολα αυτα;;

    παυλο με συγκινεις και μου εξαπτεις την περιεργεια.

    τωρα θα παω να την ξαναδω.

    θα γυρισω και θα σου πω εντυπωσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επισης, κατι μου θυμισε το πλανο μετα τα εισαγωγικα κρεντιτς.
    Ανω πατησια αν δε κανω λαθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. λοιπον την ξαναειδα. κι εχω να πω 2 πραγματα.

    1. πρωτη φορα τη γιουτιουμπαρισα με τ'ονομα αντι να μπω απ'το ακαουντ. στα related videos βγαζει ενα ακομα δικο μου, το καρατε τυφλη φυγη, και ενα που λεει arrested development chicken dance.
    γουατ δε φακ???

    2. ...αυτο το καρε...αυτο το γαμημενο το καρε!! ρεζιλι θα γινουμε στον κοπολλα....

    Ναι Παυλο το εχω γυρισει εξω απο ενα κρυφοσκυλαδικο που συχναζουν μικρα αθωα παραπλανημενα αγορακια. Οχι Παυλο οχι μη μπεις οχι οχι οχιιιιιιιιιιιιι

    And a mighty voice pierced the boy's head:
    "No young child, do not cross over to the trendy side... come to our side, the dark side... we have cookies!"

    εγω σας το λεω οτι ειμαι ακομα μεθυσμενη κι εσεις δε με πιστευετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φιλος του Παυλου2 Οκτωβρίου 2009 - 2:53 μ.μ.

    Το ειδα, μου αρεσε, αλλα δεν εχω ηχο. Ακουγα το φιλμ στο μυαλο μου, δηλαδη ακουγα μια ηρεμη μουσικη. Το αγαπημενο μου ηταν εκει που επαθε ταρακουλο. Και πολυ καλο μονταζ (μπραβο ρε λου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. φιλε του παυλου οταν το ξαναδεις με ηχο θα βρεθεις μπροστα πολλες ευχαριστες εκπληξεις! στο συνιστω.


    Θελω να ευχαριστησω τη μαμα μου, το μπαμπα μου, την αδερφη μου, και πανω απ'ολα τον Παυλο που δεν τον λενε Παυλο και ολους τους φιλους του Παυλου, και θελω να ξερουν οτι θα πινουν τσαμπα σφηνακια για παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το ειδα και εγω. Ωραιο δεν μπορω να πω. εχει κατι. Δεν ξερω τι, ομως, αυτες οι σκηνες με την μπανιερα και την κοπελα που στο τελος πετιεται μεσα απο την μπανιερα και πνιγεται γιατι μου θυμιζουν τρομερα σκηνες απο το Take This Life των IN FLAMES?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είμαι μάλλον ο μόνος από αυτό το μπλογκ που δεν έχω δει αυτή τη περιβόητη ταινία. Μαλακία.

    Αλλά όπως και να'χει, απ'ό,τι διάβασα, σκόραρες στο 90 με σουτ-μπανάνα και σήκωσες τη κούπα.
    Είσαι ωραία, κονγκρατουλάτιονς ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. οκ δεν το ειχα δει αυτο το βιντεο των in flames αλλα το ειδα τωρα και πολυ μου αρεσε που θυμιζει κατι οντως! in flames rule man.

    και το σχολιο μου θυμισε αλλο ενα χαριτωμενο μπακστεητζ. ειμαι στο φεστιβαλ, ξεκιναει να προβαλλεται η ταινια μου και στην πρωτη σκηνη της μπανιερας ακουω μια ξανθια με ροζ μπλουζακι που καθεται πισω μου να λεει "πωωωω κλεμμενο κλεμμενο". φυσικα δεν ξερει οτι αυτη που καθεται μπροστα της ειναι η σκηνοθετης. ωσπου εκει που η ερικα τα παιζει και πνιγεται γυρναω με δηθεν πικραμενο βλεμμα και της λεω "απο που το εκλεψα μωρη, απ'τη ζωη μου;;;αυτη ειναι η ζωη μου, το ξερεις;;;"

    η κοπελιτσα ενιωσε τοσο ασχημα που σηκωθηκε και εφυγε.

    χαχαχα ακομα το θυμαμαι και γελαω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. οκ ενταξει υστερα απο λαικη απαιτηση, γιναμε που γιναμε ρομπα,

    http://www.youtube.com/watch?v=Qm8ZSVw5s2o

    και αυτη απο κατω για οποιον ενδιαφερεται ειναι η ταινια του φιλου μου του loo, τον διαφημιζω γιατι τον λατρευω, και βοηθησα και λιγο να φτιαχτει. προειδοποιω ειναι πολυ πιο sick απ'τη δικια μου. παιζω και γω για περιπου 3 δευτερολεπτα.

    http://www.youtube.com/watch?v=jtT6gPiVC0M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ναι δεν λεω, πολυ κοσμος βρισκει γαληνη σε γεματες μπανιερες, σε περιοδους κρισης και καταθλιψης.
    Δεν ειπα οτι το εκλεψες, αλλα οτι ειναι ενα σκηνοθετικο τρυκ που συνηθιζεται. That's all.
    Θα ακουσεις πολλα τετοια, να εισαι προετοιμασμενη, γιατι εστω και υποσυνειδητα εικονες που εχεις δει και δεν θυμασαι, που και αν οντως τις εχεις δει, (αλλα καποιος αλλος θα θυμαται)θα σου βγαινουν στα εργα σου γιατι ειναι εικονες που κουβαλας στο μυαλο σου. Δεν ειναι κακο.
    p.s.: Και βεβαια IN FLAMES rules!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μ'άρεσε. Είχε ουσία και σίγουρα θα διασκέδαζα περισσότερο να την έβλεπα δω δίπλα, στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης πχ, αντί για εκείνη την ανεκδιήγητη ψευτοκουλτουρέ τρόμπα με κάτι Φιλλιπινέζους ομοφυλόφιλους που μ'έσερνε η γκόμενά μου και η αδερφή της να δούμε.

    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. οχι καλε δεν ειπα οτι ειπες οτι το εκλεψα, το καταλαβα πως το'πες. απλα μου'σκασε η αναμνηση. κι αλλωστε πλεον ολα ειναι ανακυκλωσεις και επαναληψεις στην τεχνη. ολα τα μεγαλα εργα εχουν ηδη δημιουργηθει...

    elias φιλλιπινεζοι; ομοφυλοφιλοι; τρομπες; μ'ενδιαφερει πολυ αυτη η ταινια!
    ευχαριστω για τα καλα σας λογια, αληθεια. αλλα κραχτε με λιγο να γινει τζερτζελος!

    πλακα κανω συνεχιστε μ'αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ασχετο....αλλα εχεις σκεφτει να βγαλεις σε μεγαλυτερη διαρκεια το story αυτο?
    Ο καθηγητης σου ηταν μαλακας, το στορυ εχει ενδιαφερον και εσυ προφανως μπορεις να το στηριξεις σε μεγαλυτερης διαρκειας ταινια.
    A! και καλη επιτυχια :)
    π.σ. παλι: τα βιντεακια του φιλου σου του Λου γαμανε επισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φαντάσου ότι απώθησα το όνομα της ταινίας και του δημιουργού της σχεδόν ψυχαναγκαστικά από τη μνήμη μου. Κάτι φυλακές είχε και κάτι Φιλλιπινέζους που ερωτεύονταν και γενικά χυσαμόλι χύσαμ'όλοι. Θα κάνω ένα search πάντως και αν τη βρω θα σου πω. Και μετά κάνε μου μήνυση.

    Για τον Takeshi Kitano ήθελα να πάω ο μαλάκας, αλλά δε σήκωσα το κώλο μου να μπω στο τρένο. Και μετά, πλαφ. πούτσα. Μου άξιζε, δε λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. α οχι elias αμα εχει φυλακες δε θελω. μου χαλασε η φαντασιωση τωρα :)

    μωρε εγω το εχω σκεφτει και το εχω γραψει και το στορυ το'χουμε και το σεναριο το'χουμε, λεφτα δεν εχουμε, και για μεγαλου μηκους το do it yourself δεν ενδεικνειται. ε δεν ειμαι δα κι ο Μαστερ...

    δηλαδη βασικα εδω που τα λεμε εγω επειδη ειμαι και μαζοχα, θελω να κανω diy μεγαλου μηκους αλλα δε μ'αφηνει ο loo. σ'αυτον να πατε να τα πειτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. xιρ, χιρ, χιρ
    Ειδα και το βιντεακι σου "i lost my baby" και το "versus".
    Καλα η κοπελα στο "i lost my baby" ειναι απιστευτη!! φοβερη!! πολυ γελιο!! Θελω να πω και αλλα κολακευτικα αλλα αστο.
    Το "versus" ηταν πολυ ατμοσφαιρικο, ωραιο!
    Τελικα πρεπει να δεις ενα συνολο για να καταλαβεις την δουλεια καποιου.
    π.σ.3: πες στον Λου να την χωρισει, αν δεν την εχει χωρισει την γκομενα που του τα σπαει.
    Ναι ξερω...its fictionary...αλλα λεμε τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. χιρ χιρ πρεπει να στειλω τωρα μυνημα στο loo να μπει στο μπλογκ ν'αρχισει να συμμετεχει στη συζητηση!

    η κοπελα στο i lost my baby ειναι η κολλητη μου. και βασικα ειναι ενα αλητακι του κερατα σαν κι εμενα, κι αν την ηξερες στο κανονικο της θα γελουσες ακομα παραπανω γιατι δεν εχει καμια σχεση με αυτο που δειχνει το βιντεο!

    ξερω, αναρωτιεστε πως γινεται ολοι οι φιλοι μου να'ναι τοσο ταλαντουχοι... εγω σας το'πα απο το πρωτο ποστ οτι δεν ειμαστε τυχαια παρεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μονο αυτο εχετε να πειτε κυριε loo????

    τοση διαφημιση σας καναμε... δειξτε μας λιγη αγαπη...

    και κανονιστε επιτελους να παμε να πιουμε!!


    πι ες: loo, ρε μη με πειραζεις στο κεφαλι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ρε εγω καταλαβα αλλη υποθεση... και καλα η γκομενα βλεπει το σπασικλα και επειδη ειναι μακροχρονικη (ερχεται απο την πεμπτη διασταση) τρεχει τη σχεση τους μπροστα στο χρονο και βλεπει την ακμη και την παρακμη τους και μετα βλεπει οτι απο αυτη τη σχεση επιβιωνει (δεν πνιγεται στη μπανιερα) και αποφασιζει να γκο φορ ιτ.

    Δεν ξερω αν το ξεκωλιασα αλλα απο την αλλη δικαιολογουμαι επειδης στη Μινεσοτα κλωνοποιουν το μουστακι του Χιτλερ και βλεπω λογικα πατερνς κατω απο ολα να πουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μεχρι την τεταρτη γραμμη το'χεις.
    μετα την τεταρτη γραμμη η ταινια μου λειτουργει σαν ψυχολογικο τεστ και εσυ βγηκες αισιοδοξος και 99,9% λακυ.

    ναι ρε καπως ετσι ειναι το ρεζουμε. οχι καπως ετσι δηλαδη, ακριβως ετσι, παλι καλα που καποιος το καταλαβε... αλλα δεν παει φορ ιτ επειδη ειδε οτι επιβιωνει. παει φορ ιτ γιατι σκεφτεται "δε γαμιεται..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έλα που είναι πειραματική η ταινία σου.
    Απλά είναι μη-γραμική η εξέλιξη της ιστορίας.

    Και ξαναλέω, είναι στο σωστό μέγεθος, μην την πας για μεγαλύτερη, επειδή θα καταλήξει σαν μία από αυτές τις ταινίες που (δε) βλέπει κανείς σε κάτι ξεχασμένα σινεμά (πλας ότι για να φτάσει στα στάνταρ της Ελληνικής παραγωγής θέλει άπειρο γυμνό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ε καλα δεν ηθελε και πολυ να το καταλαβεις οτι εβλεπε μπροστα το μελλον, το λεει και ο τιτλος Fast Forward.
    Eγω απλα δεν καταλαβα οτι η σκηνη με την μπανιερα που βγαινει σημαινε οτι επιβιωσε απο την σχεση. Θεωρησα οτι απλα την ειχε ψυχοπλακωσει τοσο που ειπε να πνιξει τον πονο της στην μπανιερα αλλα τελικα αποφασισε οτι δεν αξιζε τον κοπο και εκει ειπε το δεν γαμιεται? οτι θελει βλεπει ο καθενας.
    Μαλλον δεν καταλαβα καλα..sorry.
    Αλλα ετσι οπως το λες, οτι η φαση με την μπανιερα εδειχνε την ψυχολογικη κατασταση εχει ενδιαφερον.
    Δεν ανοιγεις λογαριασμο να βαλουμε ολοι απο λιγα ευρω να την γυρισεις κανονικης διαρκειας? χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. δε θελω να βαλετε λεφτα παιδια μου, να'ρθειτε να κουβαλησετε κανενα μηχανημα θελω, κι εναν ψηλο στοιβαρο αντρα για μπουμαν.

    η μπανιερα ειναι αλληγορια του βυθισματος στη σχεση και το συναισθημα. βυθιζομαι βυθιζομαι αυτοκαταστρεφομαι πνιγομαι πιανω πατο κι η ανωση στο τελος με στελνει προς τα πανω θελω δε θελω, δε γαμιεται, τα μεγαλυτερα λαθη ξεκινουν με μια τεραστια απαγορευτικη πινακιδα που αγνοεις μ'ενα "δε γαμιεται" οκ αρκετα το ανελυσα, δε θα σας τα δινω και μασημενα!

    ολα ειναι αλληγοριες και συμβολισμοι. και το φτερο και ο καθρεφτης και η πορτα και το wow. εχω ψυχωση με τους συμβολισμους. φλονς, που εισαι ρε φλονς, βγες να μου πεις τι ακριβως σημαινει αυτο για την ψυχοσυνθεση μου γιατι η ψυχολογος μου δεν μου το εξηγησε ποτε.

    nihilio τι γυμνα παιδι μου, μη λες τετοια, θες να πεταχτει ο Κυριακος απο καμια γωνια να με αρχισει στα χαστουκια;;;

    η επομενη μου θα'ναι περιπετεια επιστημονικης φαντασιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και μια τελευταια απορια....
    ποιο ειναι αυτο το περιφημο καρε που σου το χαλαει?
    γιατι εγω δεν το καταλαβα...
    ρε μηπως ειμαι μπαζο?
    τιποτα δεν καταλαβαινω πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αν πεταχτεί από κάποια γωνία του Κάρντιφ ο Κυριάκος θα είναι και πολύ νίντζα.
    Και σου παραθέτω απλά μερικά από τα εμπόδια που θα συναντήσεις αν πας να το κάνεις ταινία μεγάλου μήκους.
    Για την περιπέτεια ΕΦ εγκρίνω. Αρκεί να έχει μέσα και ναϊτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. εδώ είμαι darling. δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό με τους συμβολισμούς, εγώ είπαμε σπούδασα ψυχολόγος, δεν είμαι ψυχολόγος. άσε που δεν τα γουστάρω αυτά τα αναλυτικά. είμαι λίγο επιφανειακή να πω και την αλήθεια. θα σου πω όμως αυτό και θα σε αποστομώσω.

    εσύ τι νομίζεις ότι σημαίνει;

    χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. μεταξυ 0:59 και 1:00 μου εχει φυγει ενα καρε και κανει μπαμ γιατι ειναι πανω που αυτη η ηλιθια με τη λαθος αρθρωση αλλαζει χερι στο κινητο. νταξει μη το ψαχνεις, η τελειομανια του καλλιτεχνη, καταλαβαινεις ετσι δεν ειναι;....

    nihilio, ανοιχτη προταση δημοσιως, αμα τη γυρισω το ψηνεις να παιξεις το ναϊτη κι ετσι;;

    εγω φλονς νομιζω οτι φταιει που οταν ημουνα μικρη ειχα παρει πολυ σοβαρα την καντυ καντυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. τωρα να σας κανω μια ερωτηση;;
    καλα εγω που ειμαι ενα ταλαιπωρο πλασμα, ολοι εσεις τι κανετε παρασκευιατικα 10 το βραδυ μες στα σπιτια σας και βλεπετε την καμμενη την ταινια μου;;;;;

    βγειτε εξω! καντε σεξ!! μυριστε τα νυχτολουλουδα!!!

    εγω αν μπορουσα αυτο θα'κανα παντως. να ειδατε, ο loo εφυγε. σιγουρα καπου κατι βαζει μεσα σε κατι αλλο αυτη τη στιγμη...

    ενω εμεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. φλονς την ξερεις την κοπελα;;
    ξερεις πως τον πηρε το ρολο;;;

    επρεπε να ριξω μια αδιαφορη γκομενα διπλα στην πρωταγωνιστρια για να μην τραβαει την προσοχη. αυτος ηταν ο μονος λογος. γι'αυτο την εντυσα κι ετσι ασχημα και της εκανα ετσι το μαλλι. ασε με με την κομπλεξικια τωρα γαμω τη φωτογενεια της.

    δε ξαναβλεπει φακο που να χτυπιεται κατω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. χαχαχα. εγώ τη συμπαθώ πολύ, δεν ξέρω τι λες εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. εγω ειμαι ξανθια και αδυνατη. την ξεπερασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. δεν θεωρούσα ποτέ ότι η εξωτερική εμφάνιση παίζει ρόλο. άσε που είμαι σίγουρη ότι είσαι της ίδιας άποψης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Eλα ρε, ουτε το προσεχεις το καρε.
    Βεβαια δεν ειμαι ο Κοπολα.
    Ειμαστε καμενοι και ειμαστε μεσα.
    Αλλα η αληθεια ειναι οτι θα βγω αργοτερα.
    Το καμενο ισχυει ομως.
    Εμενα το μαλι και η αρθρωση της ηλιθιας μου αρεσε, και επισκιασε και την πρωταγωνιστρια με αυτο το "πριμν" ;).
    Διαβασα κατι για Καρντιφ? ημουν εκει 2 χρονια για Mphil. Θα περασει καλα εγγυημενα αν ειναι εκει. Τι μου θυμισατε τωρα!!!
    Αντε παω να βγω απο την σπηλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. η εξωτερικη εμφανιση των αλλων για μενα δεν παιζει κανενα απολυτως ρολο, εκτος αν φορανε φλαϊ.

    η εξωτερικη εμφανιση η δικια μου παιζει μεγαλο ρολο. εγω ειμαι πολυ ωραια γκομενα φλονς. δε θα μου βγει τωρα τ'ονομα για χαρη της τεχνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. σε πιστεύω. εγώ δεν είμαι ωραία γκόμενα, αλλά στις φωτογραφίες βγαίνω τερατώδης, εγώ και η φωτογένεια έχουμε χωρίσει πολλά χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ρε αντε απο δω κακογουστοι ολοι! εγω δηλαδη προσπαθησα τοσο σκληρα να με ασχημυνω οσο γινοτανε και σεις γουσταρετε;;;

    να το παρω για καλο τωρα αυτο;

    καταλαβες, και θα βγειτε και μας το χτυπατε κιολας...

    καλα να περασετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ο Κυριακος παντως εχτες στα Πατησα ητανε οχι στο Καρντιφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. εδώ πάντως είναι 8:30 και οι Γάλλοι συγκάτοικοί μου έχουν καλέσει Γαλλιδούλες. Επειδή το γαλλικό δεν το κατέχω μάλλον θα την κάνω για μπύρες, εκτός κι αν καμιά Γαλλιδούλα αξίζει τον κόπο να μεινω.

    Και ναι Flo, κάνω MSc στο Cardiff και γαμάει ως πόλη. Gogoth, μόλις γυρίσω δεν ξέρω αν θα πείθω ως templar (εκτός κι αν είναι ο βιβλιοθηκάριος του τάγματος οπότε δέχομαι από τώρα), αλλά σου κάνω τον Κέλτη άμα λάχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ε, εγώ δεν είπα τίποτα για το cardiff, αλλά σας ευχαριστώ για την ενημέρωση, ίσως να πάω για μεταπτυχιακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. nihilio, το σκεφτηκα σοβαρα... θα σου γραψω ενα ρολο στα μετρα σου... στειλε μηκος και πλατος.

    και το νου σου στον Κυριακο μη πεταχτει απο πουθενα:)

    μα καλα ρε ολοι θα βγειτε; μια μαλακια ειπα κι εγω και το πηρατε τσι μετροιτις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αχα! Να το το Cardiff.
    Nihilio τωρα πηγες? Θα περασεις τελεια! Εγγυημενα. Συγκινηθηκα τωρα.
    Παω να φυγω, τελειωσε.
    γκουντ ναιτ εβερυμποντυ!
    Sorry Gogoth ειμαι εκτος θεματος και το γαμισα λιγο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. σχωρεμενος...

    εγω θα συρθω στο κρεβατι μου να δω το νεο επεισοδιο house... κι αυριο που θα'μαι ξεκουραστη και θα μπορω να μπαροτσαρκαρω θα σας καταριεμαι ολους και θα ευχομαι να ειστε μεσα στις σπηλιες σας και να κλαιτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εγω απο χτες που σου γαμισα την σελιδα με τα ασχετα

    Εκαψα αρκετα εγκεφαλικα κυτταρα μεχρι να καταλαβω οτι σε ξερω...σε ξερω τροπος του λεγειν δηλαδη...σε εχω δει να παιζεις. Oh yes!
    Εχω να δηλωσω οτι δεν εχεις φωτογενεια εισαι πολυ καλυτερη απο κοντα και μου αρεσε το προγραμμα σου παρα πολυ.
    Πολυ χαρηκα, ολα καλα, καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. πεστα ρε χρυσοστομε ανωνυμε!! οχι τιποτα αλλο θα δει την ταινια κανας αντρας της προκοπης και θα χασουμε την τυχη μας για το τιποτα τωρα!!

    που με εχεις δει να παιζω ομως; εχει σημασια για το ιματζ. για να καταλαβω τι γνωμη εχεις σχηματισει, γιατι εγω εχω πολλες περσονες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ναι το εκανα μοντερεησιον γιατι ητανε. αν και δεν παιζω σε κανενα απ'ολα αυτα τα μαγαζια πια, εκτος απο το υπογειο, μονο που σταματησα απ'το υπογειο και πηγα στο αποπανω το ανωγειο. αλλα για μισο λεπτο.

    ενταξει στα αλλα δυο. στο mad, (που χεστηκα να το γραψω γιατι δεν προκειται να ξαναπαιξω εβερ με τα λεφτα που δινουνε) οσες φορες ειχα παιξει ηταν με τον βινσεντ και στο μαγαζι ημασταν συνολο 7 ατομα, εγω ο βινσεντ και οι 2-3 φιλοι του βινσεντ. δηλαδη μιλαμε περι παρακμης... αρα εσυ η φιλος του βινσεντ εισαι η καποιος πολυ ταλαιπωρημενος ανθρωπος. :)

    κοινως, δε παιζει, θα σε ξερω κι εγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. χαχαχαχα καλα ειπα εγω ταλαιπωρημενος ανθρωπος...

    μια εσυ μοντερεησιον μια εγω, σε λιγο ο κοσμος θα νομιζει οτι τρελαθηκα και μιλαω μονη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ε ναι! αυτη την ταλαιπωρια δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι την τραβαμε.
    μηπως να γραψεις κατι και για αυτο?
    Πανω καλυτερα θα ελεγα, καλυτερα που μετακομισες, το κατω ηταν λιγο ασφυκτικο.
    cheers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. εννοια σου και θα γραψω.

    ναι αυτη ειναι, οπως τα λες.

    ανωνυμε εχω αρχισει ηδη να πιστευω οτι μιλαω μονη μου!!!!:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. >nihilio, το σκεφτηκα σοβαρα... θα σου γραψω ενα ρολο στα μετρα σου... στειλε μηκος και πλατος.<
    Όχι, δε θα στείλω διαστάσεις εδώ, γιατί φοβάμαι ότι θα κομπλάρω τους λιγότερο προικοσμένους από εμένα. Τα συζητάμε όταν γυρίσω Ελλάδα. Αν θες όμως μπορείς να μιλήσεις και με τον ατζέντη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ο γνωστος ενοχλητικος ανωνυμος

    τωρα το καταλαβες οτι μιλας μονη σου?
    καλλιτεχνης ανθρωπος εισαι, μια ευαισθησια εναν ρομαντισμο θα τον κουβαλας δεν μπορει.
    θα εχεις μιλησει πολλες φορες στον αερα.
    τωρα σε πειραξε?
    μην σε νοιαζει εγω δεν σε παρεξηγω παντως που γραφεις σχολια και μετα τα απαντας μονη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ειμαι το φυλλο που πηρε ο ανεμος
    ειμαι η δροσοσταλιδα πανω στη κολοκυθα
    ειμαι μια καμηλα που μασαει μηλα
    ειμαι ενα βημα πριν το τωρα
    ευχαριστηθηκες ανωνυμε; ευχαριστηθηκες τωρα;

    nihilio η γυναικα του ατζεντη μου θα παρει τηλεφωνο τον ατζεντη του ατζεντη σου και θα συνεννοηθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. μικρό είναι το παιδί5 Οκτωβρίου 2009 - 6:29 μ.μ.

    και επειδή το διάβασα τώρα να σε πω πως η κουλτούρα και ο πειραματισμός δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά στον κόσμο μου
    η τέχνες που με αγγίζουν είναι η μουσική και η λογοτεχνία
    και όχι δεν θέλω να γίνω φίλος σου γιατί είμαι αντικοινωνικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. δε ξερεις τι χανεις...

    εννοω, δε ξερω τι χανω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. για να καταλαβω...ο τυπας στο videaki ειναι μαζι με την κοπελιτσα?
    τι κριμα....:(
    αν ελευθερωθει ριξε καμια ειδοποιηση.
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. για τον τυπα μιλαμε ε?
    μην μπερδευτουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. μπαρδον;;;

    τι με περασατε εμενα παρακαλω; προξενητρα;

    επισης να προσεχετε τα γουστα σας για θα σας βαλουν σε μπελαδες καποια μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. μα γιατι το λες αυτο?
    δεν τον συμπαθεις και θελεις να με προειδοποιησεις?
    τι καλη!
    ευχαριστω πολυ!!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. πρωτιστως διευκρινησα οτι η κοπελα ειναι καρδιακη φιλη. ποσες περιπτωσεις υπαρχουν να χωρισει και να της κανω φοργουορντ τον γκομενο αλλου; η να το βγαλω παραρτημα στο μπλογκ;

    δευτερον απεχθανομαι τα προξενια.

    τριτον εμενα πανω απ'ολα μ'ενδιαφερει η ευημερια σας αγαπητοι αναγνωστες, αλλιως ποιος θα με απολαμβανει; αν λιμπιζεστε δημοσιως δεσμευμενους γκομενους θα μπειτε σε μπελαδες καποτε. ειναι εξακριβωμενο.

    παρακαλω δεν κανει τιποτις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. α! δεν πιστευω στις μακροχρονιες σχεσεις.
    υπαρχει χρονικος περιορισμος παντα!!
    αλλα αφου μιλας εκ καρδιας κ βαθιας φιλιας οπως λες να υποχωρησω.
    θα παω να λιγουρευτω αλλου.

    π.σ. κανεις δεν μπαινει σε μπελαδες ετσι ευκολα, και σιγουρα θα πρεπει να κανω κατι πολυ χειροτερο για να βρω τον μπελα μου.
    η και οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. μη το παιρνετε προσωπικα. απλα τυχαινει να ειμαι απο τις γυναικες που οταν καποιος γκομενος ειναι δεσμευμενος αυτοματως για μενα μπαινει σε μια κατηγορια οπου δεν θεωρειται αντρας, αλλα ενα αφυλο πλασμα. but that's just me.

    καλη επιτυχια περι του λιγουρεματος ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. μα και εγω αυτο ειπα!
    αν ελευθερωθει....ειπα...
    οχι τωρα!
    δεν καταλαβα που διαφωνουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. δεν διαφωνουμε πουθενα.

    αλλα αν ελευθερωθει για ενα διαστημα λογικα θα κλαιει που εχασε την καταπληκτικη φιλη μου. αρα εχετε καιρο ακομα.

    αν βρω κανεναν που να του μοιαζει θα σας ειδοποιησω. αν δεν τον καπαρωσω εγω πρωτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή