Τρίτη, 6 Οκτωβρίου 2009

ΣΙΧΑΜΕΝΟΣ Ε.Π.Ε.

Ηρθε η ωρα. Εφτασε η στιγμη. Ειναι καιρος να ποσταρω το κειμενο που αποτελεσε ενα εκ των κυριοτερων κινητρων που με ωθησαν στη δημιουργια αυτου του μπλογκ.

Ηρθε η ωρα να ξεφτιλισω τον πρωην μου. Αυτο το σιχαμενο ελλεεινο τρισαθλιο αχρηστο ανεγκεφαλο σκατοψυχο αναισθητο αηδιαστικο μικροπρεπες αρρωστο ανωμαλο ανηθικο κακιασμενο σαδιστικο διπροσωπο ανωριμο ξεφτιλισμενο τιποτενιο θεομουρλο ψυχαναγκαστικο επιφανειακο ψωνισμενο ευτελες δολοπλοκο κουτοπονηρο γαμημενο καθικι.

Για συντομια ομως θα τον αποκαλουμε Σιχαμενο.


This shall be my masterpiece.


Καταρχην, προς αποφυγην παρεξηγησεων θελω να δηλωσω οτι εγω διατηρω αριστες σχεσεις με τους περισσοτερους πρωην μου. Τους θεωρω γαμω τα παιδια, πως θα μπορουσαν να μην ειναι αλλωστε αφου ηταν μαζι μου, τους σεβομαι απεριοριστα, τους νοιαζομαι, τους ευγνωμονω για τις στιγμες που μου χαρισαν και θελω μονο το καλο τους. Ολωνων. Εκτος απο αυτον. Αυτος θελω να πεθανει με αργο βασανιστικο τροπο. Ονειρευομαι ενα εκατομμυριο μικροσκοπικες πυρακτωμενες βελονες να του τρυπανε το κορμι και να του σκιζουν τις σαρκες ενω ταυτοχρονα ψηλοι γυμνασμενοι μαυροι του πηδανε καθε τρυπα που εχει πανω του γαργαλωντας του τις πατουσες και τις μασχαλες με φτερα παγωνιου και μικροσκοπικες γκεισες του αφαιρουν τα νυχια ενα ενα και τα κατοικιδια κορακια τους του τρωνε τα ματια και τη γλωσσα σε μικρες μπουκιτσες, και ταυτοχρονα με ολα αυτα, στο βαθος του δωματιου οι φιλοι μου του σπανε το μπασο και χρησιμοποιουν τις χορδες του για να του μαστιγωσουν τη γκομενα και τη μανα του, αφου τις εχουν γαμησει πρωτα μπροστα του.

Και δεν εχετε ιδεα ακομα ποσο πολυ τον μισω.


Δεν ειμαι τρελη αγαπητοι αναγνωστες. Εγω του Σιχαμενου του ειχα μεγαλη αγαπη. Αλλα μου τη γαμησε. Και μετα μου τη σκοτωσε. Και μετα μου τη γαμησε πεθαμενη. Και μετα μου την κλωτσαγε με το κοκαλιαρικο ποδαρακι του να δει αν ζει ακομα για να μου την ξαναγαμησει αλλο λιγο.

Κι επειδη θα πεταχτει κανας μαλακας απο κει κατω να μου πει την κλασσικη ατακα "τα'θελες και τα'παθες, εσυ του τα επετρεπες να τα κανει" κι αλλες τετοιες αηδιες, να του απαντησω απο τωρα να τελειωνουμε.

Φιλαρακι πρωτον, μας τα πανε κι οι φιλοι μας. Δευτερον, αντε γαμησου, ποιος σε ρωτησε; Και τριτον, ημουνα ερωτευμενη ρε. Αυτο ισοδυναμει με πανηλιθια παραπλανημενη αλαφροϊσκιωτη, κι εχω το ακαταλογιστο, οκ;

Και στην τελικη να σας πω και το αλλο, κι οποιος διαφωνησει να το πει. Ας πουμε οτι καποιος γινεται χαλι να τον πατησεις. Πεφτει τ'ανασκελα και σου λεει "πατα με, γουσταρω, ειμαι μαζοχας". Θα τον πατησεις, αφου σου στρωνεται χαμω, θα τον τσαλαπατησεις και δεν θα'χεις κι ενοχες, ολοι το εχουμε κανει. Το ποσο θα τον εκμεταλλευτεις απο κει και περα, το αν θα τον ξαναπατησεις και θα τον ξαναπατησεις και θα τον κανεις χαλκομανια κι ακομα κι οταν θα σου φωναζει "λυπησου με φτανει, δεν θελω αλλο, θελω να σηκωθω τωρα" θα συνεχιζεις να τον πατας και θα τον σταυρωσεις στο πατωμα για να μπορεις να τον πατας για παντα, το αν θα το κανεις αυτο η αν απλα θα τον πατησεις για λιγο και θα φυγεις, δειχνει τι ανθρωπος εισαι κι απο τι εισαι φτιαγμενος, οκ; Κι ο Σιχαμενος ειναι φτιαγμενος απο τα ξεραμενα σκατα στον πατο του βοθρου της ανθρωπινης υπαρξης.

Και για του λογου το αληθες....


Οταν γνωρισα τον Σιχαμενο ειχα σχεση χρονια μ'ενα παιδι. Ο Σιχαμενος ειχε παρει πρεφα οτι η σχεση μου πηγαινε κατα διαολου και το επαιζε και καλα πολυ καψουρα με την παρτη μου, αλλα εγω επειδη το σεβομουν το παλληκαρι που ημουν μαζι του και δεν ηθελα να του κανω μαλακια, αντιστεκομουν σθεναρα, παρολο που οντως η σχεση πηγαινε για βρουβες και ο Σιχαμενος μου αρεσε, και πολυ μαλιστα. Τι μου'στελνε μυνηματα, τι μου'κανε δωρα, τι που δουλευα κι ο Σιχαμενος μπαστακας στο σκαμπο απεναντι μες στο μελι και τη λατρεια, τι που σχολαγα και τσουπ, το αμαξι του Σιχαμενου εσκαγε στη γωνια, "να σε παω εγω σπιτιιιιιι;;;;" κι εγω εκει, οχι οχι οχι, ασε με εχω σχεση.

Για να δειτε τι ηθικος ανθρωπος που ειμαι. Καρμα και μαλακιες μου λετε μετα...κανεις το σωστο και παιρνεις τ'αρχιδια σου. Τεσπα συνεχιζω...

Καποια στιγμη χωριζω με το παλληκαρι, ΟΧΙ εξαιτιας του Σιχαμενου, το τονιζω αυτο, υπηρχαν αλλοι λογοι. Υποκυπτω λοιπον στα παρακαλια του Σιχαματος, βγαινουμε τη ρομαντικη μας βολτα, με ξεφορτωνει σε μια παραλια μαυρα χαραματα, κερια αστερια σκατα και τα τοιαυτα, μου αρχιζει και τις κλαψομουνιες "τι θα γινει με μας και βασανιζομαι και την εχω πατησει μαζι σου και σε σκεφτομαι συνεχεια" και κλασε μας μια μαντρα, και γυριζω και γω σαν μαλακας περηφανα περηφανα και τι του λεω;

"Κοιτα να δεις, κι εγω την εχω πατησει μαζι σου και θελω να'μαστε μαζι. Χωρισα."

Το παλληκαρι γουρλωσε τα ματια κι αρχισε να τρεμει λες κι επαθε οξυ εφραγμα του μυοκαρδιου. Οοοοοοχι απ'τη χαρα του. Απ'το φοβο του. Μεσα σε πεντε λεπτα ειχε πεταχτει 45 μετρα μακρια μου. Μπηκαμε στο αμαξι κακην κακως κι αρχισε να οδηγαει λες και τον κυνηγουσε ο Εωσφορος να του χωσει τη λογχη του πεπρωμενου στον κωλο. Μεσα στον πανικο μουρμουρισε κατι ασυναρτησιες του τυπου "ημουν απροετοιμαστος και δεν ξερω και εσυ βγηκες απο μεγαλη σχεση και εισαι μπερδεμενη κι εγω φοβαμαι και να το σκεφτουμε και να το παμε χαλαρα και βλεπουμε" και κατι τετοια. Νταξει, μη μασας, ειπα εγω στον εαυτο μου, το πρωτο σοκ ειναι.

Δυο μερες μετα ηρθε μπαστακας στο μαγαζι που δουλευα. Μαζι με την κοπελα του. Την εδω και 2 μερες, νεα κοπελα του. Αυτην που τα'φτιαξε μετα που γλιτωσε απ'το κυνηγητο του Εωσφορου. Ναι καλα καταλαβατε.

Και το καλυτερο δε σας το'πα ακομα. Ολο το ενδιαμεσο διαστημα πριν γινουν ολα αυτα, ο Σιχαμενος με επρηζε να πω ενα καλο λογο στο μαγαζι να τον παρουνε για δουλεια. Και ειπα. Και το εν λογω βραδυ, αφου σχολασα και τρεκλισα προς την εξοδο τυφλα αφου ειχα πιει τη μιση καβα για να ξεπερασω την ταραχη μου, με πιανει το αφεντικο μου και μου λεει, το προσλαμβανουμε τελικα το παιδι! Ναι ναι, αφου συμφωνεις και συ, το προσλαμβανουμε, να, εκει απεναντι ειναι και φιλιεται με μια κοπελιτσα, πηγαινε πες του να'ρθει αυριο να δουλεψετε μαζι να τον εκπαιδευσεις.


Παυση για διαφημιστικα μυνηματα. Η συγγραφεας πρεπει να παει να καπνισει.


Θα ηθελα πολυ να σας πω οτι σ'εκεινο το σημειο, εκει δηλαδη που ο Σιχαμενος χαμουρευοτανε κι εγω πηγα να τον σκουντηξω να τον διακοψω να του πω τα συγχαρητηρια, πεταχτηκε ξαφνικα μια ξανθια μ'ενα μικροφωνο και μου αναφωνησε "Χαμογελαστε! Ειστε στην Καντιντ Καμερα!!" και μετα πεσανε μπαλονια και χαρτοπολεμος απ'το ταβανι κι εγω εκανα φιουουου ανακουφισμενη και ανασηκωσα το δεξι μου ποδι ενω ο Σιχαμενος με φιλουσε χολιγουντιανα.

Αλλα δεν εγινε ετσι. Ο Σιχαμενος βρεθηκε με δουλεια, με γκομενα, και με γκομενα νο2 για καβατζα. Κι εγω βρεθηκα σπιτι μονη μου να γραφω στους τοιχους.

Το μετεπειτα θα σας το παω σε γρηγορη κινηση γιατι η αρχη της ιστοριας τα λεει ολα, αλλο που εγω ημουνα χαπατο κι εκανα πως δεν καταλαβαινα. Ο Σιχαμενος μου αρχισε τα παρακαλια και τα συγνωμη και τα ημουνα μπερδεμενος και δεν ηξερα τι εκανα κι εγω εσενα θελω, χωρισε και με τη γκομενα και ας πουμε οτι τα φτιαξαμε. Μετα με χωριζε καθε τρεις και λιγο και σε καθε νεα σεληνη/νεα καβλα με παρακαλαγε σερνωμενος και μου ελεγε οτι θα πεθανει μακρια μου. Για τρια περιπου χρονια αυτα. Τον πρωτο χρονο τα ετρωγα αμασητα γιατι το'χα δει ρομαντισμος, απραγματοποιητο κι ετσι. Μετα για πολυ καιρο αντιστεκομουν ουρλιαζωντας και βριζοντας αλλα παντα εβρισκε καποιο τροπο και με καταφερνε. Αλλαξα κινητο. Αλλαξα σπιτι. Αλλαξα μαλλια. Αλλα ο Σιχαμενος παντα με εβρισκε. Πανω που επαιρνα τα πανω μου και ημουνα καλα, εμφανιζοταν εκεινος και μου εκανε τη νεα ζωη κολαση.

Καποια στιγμη για καλη μου τυχη βαρεθηκε να με παρακαλαει γιατι ειδε οτι δυσκολευει το παιχνιδακι του και βρηκε μια καινουρια κακομοιρη να βασανιζει και με αφησε ησυχη. Μετα εγω το εριξα στην τεχνη, και σημερα που μιλαμε ειμαι μια χαρα.

Εσυ, μαλακα, που πεταγεσαι απο πισω συνεχεια και φωναζεις "κι αφου εισαι καλα γιατι τα γραφεις ολα αυτα εεε;; μηπως δεν τον εχεις ξεπερασει;;"

Ρε τραβα πηδηξου απο δω. Εγω εδω δεν κλαιγομαι. Εγω με ολα τα παραπανω γελαω, δεν με πονανε πια. Αλλα δεν σημαινει οτι τα εχω ξεχασει. Εχω κανει σχεσεις μετα τον Σιχαμενο, και ναι, ερωτευτηκα και μετα τον Σιχαμενο, και ηταν ωραια, πολυ ωραια. Απλα, καπως πρεπει να παρω κι εγω την εκδικηση μου. Κι επειδη καπου τον πετυχα προχτες και μου το'παιζε πολιτισμος κι ανωτεροτητα κι ετσι, θελω να πω σε ολους οτι εγω δεν ειμαι φαν του πολιτισμου. Ειμαι φαν της εκδικησης. Με τη χολιγουντιανη εννοια επισης.


Σ'αυτο το σημειο εχω την χαρα και την τιμη να σας ενημερωσω οτι εδω στο μπλογκ μου παραδιδουμε και δωρεαν μαθηματα σαδομαζοχισμου. Το σημερινο σεμιναριο ονομαζεται "Ηλιθιες ατακες χωρισμου" και ειναι μια ευγενικη χορηγεια της Σιχαμενος Ε.Π.Ε. (Ενωση Παπαρων Ελεεινων)


"Φοβαμαι τη δεσμευση"

Παιρνετε δεκα δοσεις απο την παραπανω ατακα, τις πετατε στη χυτρα, προσθετετε μπολικη κλαψομουνια, πασπαλιζετε με μια δοση ανεξαρτησιας, ριχνετε μια κοφτη κουταλια αυταρεσκεια, ανακατευετε καλα, πετατε στο τελος μεσα μια γκομενα καψουρα με την παρτη σας και τα αφηνετε να σιγοβρασουν. Εντωμεταξυ μπορειτε να κατσετε σε μια γωνια της κουζινας και να κανετε κακακια στο παντελονακι σας σαν καλος χεστης που ειστε, για να'χετε και γαρνιτουρα. Μολις η γκομενα αρχισει να βγαζει ατμους χαμηλωνετε τη φωτια, σερβιρετε σε βαθυ πιατο, και συγχαρητηρια, ειστε ετοιμος να φατε τη μουτζα σας!


"Δεν εχω χρονο για σχεση"

Ειμαι πολυ απασχολημενος. Αναμεσα στο ξυσιμο των αρχιδιων μου και στο βασανισμο του αθωου κοσμακη, εχω πολλες ασχολιες, οπως το να γραφω στο μσν με χαριτωμενες φατσουλες, να παιζω μπασο, να τρωω το φαι της μαμας μου, να αλλαζω θεση στα επιπλα στο δωματιο μου και να βγαινω με τους φιλους μου να το παιζω γκομενος. Δεν προλαβαινω σου λεω κοπελα μου, αμα θες κανα σεξακι στα γρηγορα καπου θα σε στριμωξω!


"Δεν μπορω να σου δωσω οσα μου δινεις"

Μπορω ομως να παιρνω. Μπορω να παιρνω και να ξαναπαιρνω, κι οταν δεν μου δινεις μπορω καλλιστα να απαιτω, κι αν αρνεισαι μπορω να σε εκβιαζω ψυχολογικα να μου δωσεις κι αλλα, κι αν συνεχιζεις να τσινας μπορω να στα παρω ολα με το ζορι μεχρι να μη σου μεινει τιποτα, κι υστερα μπορω να σε κατηγορω που μου τα'δωσες ολα και να σου δηλωσω οτι δεν σε σεβομαι πια που με αφηνεις να σε κανω οτι θελω. Αλλα δεν μπορω να σου δωσω. Με πιανει κι ενα φιλοτιμο ωρες ωρες.


"Αποφασισα ν'αφιερωθω στη μουσικη"

Μπασιστες του κοσμου, ενωθειτε και χωριστε!!!! Που ακουστηκε μπασιστας δεσμευμενος! Μπασο, το οργανο που κλεινει σπιτια! Ειστε εργενης; Παρτε ενα μπασο! Σας ταιριαζει στο ιματζ!
Μαλακαβλακα το ανεκδοτο το ξερεις; Αυτο που λεει πως οταν σολαρει ο μπασιστας κανεις δεν τον ακουει;


"Δεν θελω να σε θελω"

Εγω θελω να σου φερω το μπασο καπελο.
Εχει ομοιοκαταληξια, εισαι να φτιαξουμε κανα τραγουδακι;


"Δεν ξερω, μπορει και να ειμαι γκει"

Προσεχε μαλακα μου, προσεχε, προσεχε πολυ με τις μαλακιες που ξεστομιζεις γιατι αμα ειναι να σωθει ο γυναικειος πληθυσμος εγω μια θυσια θα την κανω. Προσεχε μη ξυπνησεις κανα πρωι και πας για χεσιμο και σε τσουζει ο κωλος σου και παρεις το μπασο σου να παιξεις και βρεις κατι υγρο και γλιστερο πανω στις χορδες του, προσεχε γιατι μετα θα με βλεπεις και θα πηγαινεις τοιχο τοιχο αγορι μου, ακους;


"Εισαι η γυναικα της ζωης μου και αν μεινουμε μαζι θα παντρευτουμε και θα κανουμε οικογενεια, κι εγω δεν μπορω, ειμαι πολυ μικρος ακομα!!!!"

Κατσε, μισο λεπτο να σου λυσω τις χειροπεδες και να παρω τη μαμα μου να της πω να μη ραψει φουστανι και παει χαμενο.
Ρε, η ψυχολογος μου οταν της ειπα αυτη την ατακα επεσε απ'τον καναπε και γελαγε μιση ωρα!!! Τρου στορι!


"Σε κερατωσα"

Καλα, αυτο δεν συνεβη μια και δυο. Βεβαια δυο μερες μετα ηρθε και μου ειπε οτι δεν με κερατωσε κι οτι μου'πε ψεμματα γιατι ειναι καλυτερα ετσι. Τρεις μερες μετα ηρθε και μου ειπε οτι οντως με κερατωσε αλλα οχι τη μερα που μου το ειπε αλλα την επομενη, αρα δεν τα'χαμε πια, αρα δεν με κερατωσε. Ειχε καταπληκτικα επιχειρηματα το παιδι, μια βδομαδα μετα ειχα μπερδευτει τοσο πολυ που δεν ηξερα για ποιο λογο επρεπε να ειμαι θυμωμενη και τον συγχωρεσα. Και μετα με ξανακερατωσε.


"Δεν ταιριαζουμε"

Χμ, ασε με να το σκεφτω λιγο. Εχουμε τα ιδια γουστα, ακουμε την ιδια μουσικη, διαβαζουμε τα ιδια βιβλια, συχναζουμε στα ιδια μερη, κανουμε πολυ καλο σεξ, συμφωνουμε σε ολα, δεν εχουμε μαλωσει ποτε για τιποτα εκτος που οτι καθε λιγο και λιγακι με χωριζεις χωρις κανενα λογο και καμια αφορμη, αλλα οπωσδηποτε δεν ταιριαζουμε γιατι εγω ειμαι ανθρωπος ενω εσυ εισαι ενα σαπιο υποκειμενο χωρις ψυχη. Εχεις δικιο.


"Εχω ψυχολογικα προβληματα"

Επιτελους ρε αγορι μου!! Επιτελους! Τι σου κανανε μαναρι μου, πεσμου εμενα, σε βαραγε η μαμα σου μικρο με τη ζωστηρα; Σε γλυκοκοιταζε ο θειος απ'το χωριο; Επαιζες με Μπαρμπι; Δεν σου βγαινει η νοτα απ'το τραγουδι των Tool; Πεσμου αγορακι μου, πεσμου να το λυσουμε.
Και τι ειμαι εγω ρε παλιοαρχιδι; Ψυχολογος;;
Αντε απο δω σκατομορφε που σου δωσαμε λιγο ενδιαφερον και την ειδες γκομενος.


Νταξει δε συνεχιζω, εχω πολλες τετοιες ατακες ακομα αλλα βαριεμαι. Ουτε με τις ατακες επανασυνδεσης θα μπλεχτω γιατι ειναι της κατηγοριας "ειδα ενα γλαρο να πεταει νοτιοανατολικα και ηταν σημαδι οτι πρεπει να ειμαστε μαζι για παντα". Θα τελειωσω το ποστ καπου εδω γιατι νιωθω ηδη τοσο πολυ καλυτερα...

Για το τελος θα ηθελα να πω, αγαπημενε μου πρωην Σιχαμενε, ελπιζω τοσο πολυ να πεσει καποτε το ματι σου σ'αυτο το ποστ, οχι οτι ολα αυτα δεν στα'χω πει και κατ'ιδιαν, αλλα ενα δημοσιως ρεζιλι στο χρωσταγα απο οταν πηδαγες εκεινη τη καλη φιλεναδα μου, ξερεις ποια, εκεινη την καριολα που δουλευαμε ολοι μαζι στο μαγαζι, θα το πιασω κι αυτο το τσουλακι στο στομα μου αλλη φορα. Σου ευχομαι στη δυση της ζωης σου (κι ας ειναι συντομα) να μεινεις ολομοναχος (που θα μεινεις τετοιος σκατοψυχος που εισαι) να ψυχορραγεις στην ακρη του δρομου και να σε κλωτσανε οι περαστικοι σαν σκυλι. Κι οχι σαν γατα που νομιζεις οτι εισαι.

Α, και που'σαι, ΓΙΑΝΝΑΚΗ, την επομενη φορα που θα με ξαναδεις...

...τοιχο τοιχο αγορι μου. Τοιχο τοιχο.

62 σχόλια:

  1. Πάντα τα γκομενικά έχουν άφθονο ψωμί για γράψιμο. Πάω στοίχημα ότι ο καθείς αν ανοίξει τη κούτρα του, βγάζει απ το τσουβάλι χειμαδιό ολόκληρο.

    Χμ, το αστείο είναι, ότι ίσως, κάπου, κάπως, κάποτε, μπορεί να ανακαλύψεις κανένα άλλο μπλογκ, τυχαία, που θα το χει ο ίδιος τύπος με αυτόν που περιγράφεις ("Σιχαμένος") και θα λέει, "Ναι, και την είχα μωρέ και την έπαιζα στα δάχτυλα, σήκω σήκω κάτσε κάτσε, την είχα πάρει στη φοβέρα με τους χωρισμούς και έκανα ζωή και κότα".

    Κατά τ'άλλα, κάρμα και μαλακίες όντως.
    Δω χάμου κρυώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωπα καλε που θα λεει τετοια ο Σιχαμενος. αυτος διατυμπανιζει οπου σταθει κι οπου βρεθει οτι δεν μου εχει κανει ποτε τιποτα, οτι ηταν αψογος απεναντι μου κι οτι ολα ηταν ατυχεις συγκιριες. αυτα οταν ο διας κανει τριγωνο με την αφροδιτη. οταν ο ερμης ειναι αναδρομος υποστηριζει οτι δεν μπορει ν'αντικρυσει τον εαυτο του στον καθρεφτη γιατι ντρεπεται που ΠΡΩΤΗ φορα στη ζωη του φερθηκε ετσι.

    τις υπολοιπες μερες υποστηριζει οτι δεν τα ειχαμε ποτε κι οτι ειμαι θεομουρλη. ναι το'χω ακουσει κι αυτο.

    τι να πεις βρε elias... ερχεται και χειμωνας ρε πουστη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν ξέρω γιατί, αλλά νιώθω μια ψυχική αγαλλίαση με αυτό το κείμενο. δεν έχω παρόμοια ιστορία, γιατί εγώ δεν ήμουν καλό κορίτσι και δεν την σεβάστηκα τη διαλυμένη σχέση μου. αν θες πάνε δες το δοκίμιο περί τρομπαδουρισμού. βέβαια εκείνος ήταν εντελώς γελοίος, εσύ θα γελούσες αν τον γνώριζες, όχι να κάνεις σχέση μαζί του. και εγώ κανονικά έτσι θα έκανα, δεν ξέρω τι με ποτισε.

    πάλι καλά που εξαφανίστηκες στο τέλος γιατί ξέρω κάτι μεγάλα κοριτσάκια που τον παντρεύτηκαν τον τύπο και μετά κλαίγανε μια ζωή.

    μα τι μαλάκες που είναι μερικοί άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://stoanamesa.blogspot.com/2009/03/blog-post_29.html

    να για να μην ψάχνεις αν ενδιαφέρεσαι. το διάβασα πάλι και γελούσα.

    μα τι μαλάκες ρε παιδί μου. καλά δεν συγκρίνεται ο ελεεινός σου με αυτόν μαλακάκο τον δικό μου. ο δικός σου έχει πάρει διδακτορικό, αυτός απλώς έχει φοιτήσει κάποιες τάξεις του δημοτικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το διαβασα και παροτι ειναι και παλιο, δεν μπορεσα ν'αντισταθω ν'αφησω κομεντ :)

    καλα, ο δικος μου εχει φτιαξει δικο του πανεπιστημιο και διδασκει. φαντασου οτι σε οποιον εχω δηιγηθει την ιστορια (κι εδω δεν ειπα ουτε τα μισα) αυτοματως νιωθει καλυτερα για τον εαυτο του και του αναθερμαινεται η πιστη οτι η ζωη ειναι ωραια.

    ενας γνωστος καποτε που θελε να παμε κοντρα τους πονους μας, οταν του τα'πα σταυροκοπιοτανε και φωναζε "παναγια μου μια χαρα ειμαι δοξα το θεο, καμια αρρωστια δεν εχω ζησει, δοξα το θεο!"

    τρου στορι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΚ, εσυ θα μπορουσες να εισαι μια πολυ καλη μου φιλη.
    Παλι καλα, τον πρωην της προαναφερθησας φιλης μου δε τον λεγαν Γιαννακη, αρα εσυ δεν εισαι αυτη και εγω δε χρειαζεται ν ανατριχιαζω αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχχαχααα! Και εγω ομοιοπαθης ειμαι, την ιδια χαζοβλακεια-ρομαντισμο κουβαλαγα για 6 χρονια.
    Μεχρι που τον πηρε ο Διαολος.
    Διαφορετικη ιστορια, διαφορετικες λεπτομερειες αλλα ιδιου τυπου "σιχαμενο ελλεεινο τρισαθλιο αχρηστο ανεγκεφαλο σκατοψυχο αναισθητο αηδιαστικο μικροπρεπες αρρωστο ανωμαλο ανηθικο κακιασμενο σαδιστικο διπροσωπο ανωριμο ξεφτιλισμενο τιποτενιο θεομουρλο ψυχαναγκαστικο επιφανειακο ψωνισμενο ευτελες δολοπλοκο κουτοπονηρο γαμημενο καθικι".
    Εγω θα το πω, και συγνωμη κιολας, το καλα να παθω.
    Γιατι απο την υπερβολικη καλοπιστια μου γινομουν ο ηλιθιος και ο πανηλιθιος μαζι.
    Αλλα τελικα ακολουθησα εκεινο το ωραιο το "dont get mad get even" και ολα μια χαρα.
    Και ναι εγινα μια μικροπρεπης οχι υπερανω κατινα που οταν προσπαθησε να με πλησιασει ξανα με φιλικες-ερωτικες-συμφιλιωτικες διαθεσεις τον πηρε ο διαολος χαριτωμενα, δημοσια και εκδικητικα και χεστηκα κιολας!!!!
    Μην μασας, πατα τον σαν σκουληκι αν γουσταρεις, μηπως και θα το καταλαβει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παυλε, μην παιρνεις κι ορκο γιατι παιζει και να ητανε κι ο ιδιος και να λανσαρει αλλο ονομα στην αγορα γιατι μια φορα τον απειλησα οτι θα αφισοκολλησω ολα τα εξαρχεια με τη μαπα του και τ'ονοματεπωνυμο του για να προειδοποιησω το γυναικειο πληθυσμο της αθηνας! μια αλλη φορα ειχε γραψει μια ταλαιπωρη στην αθενς βοης μια παρομοια ιστορια και μου'στελνε μηνυματα και μου κλαιγοτανε γιατι νομιζε οτι ημουνα εγω! αρα υπαρχουν πολλοι τετοιοι εκει εξω...

    η επομενη φιλοδοξια της ζωης μου ειναι να εφευρω το σιχαμοκτονο!!

    spooky, ρε τον εχω πατησει αλλα αμα δεν ακουσω τον επιθανατιο ρογχο του δεν θα ησυχασει η ψυχουλα μου.

    καλα εκανες ρε! ζητω η κατινια, εγω ετσι λεω! που θα μου πεις και " που'σαι συ χαμενο βρεεεε;; " μαλακοκαβλη λες και τα λεγαμε και προχτες. σιγα μη κανουμε και παρεουλα.

    ασε με μου χαλασε το σαββατο ο κοπρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σου ευχομαι λοιπον καλο πατημα και να ακουσεις επιτελους αυτο τον υπεροχο ηχο της πληρους κονιορτοποιησης της σιχαμερης οντοτητας ;)
    Αααα! Και ξερεις τι επιασε πιο πολυ απο ολα; Ποτε πραγματικα ισοπεδωθηκε ο τυπος;
    Οταν συνηδητοποιησε οτι αδιαφορω πραγματικα.
    Δεν μπορουσε να το πιστεψει! Ρακος εγινε το παρασιτο.
    Και οχι ρε!!! (απαντηση σε οποιον πει μαλακια) Δεν ημαστε κολημενες επειδη τα γραφουμε! Μοιραζομαστε την σοφια που αποκτησαμε απο τις ευχαριστες εμπειριες μας. χεχεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ναι τωρα το προβλημα με μενα ξερεις ποιο ειναι;;;

    δεν αδιαφορω ρε συ. (κι οχι μαλακες αυτο δεν σημαινει οτι γουσταρω ) εγω οποτε τον βλεπω νιωθω την κοινωνικη αδικια στο πετσι μου κι εξοργιζομαι. θελω να του κανω τη μουρη κιμα. νιωθω, πως να το πω, οτι εχει χεσει στη μουρη του συμπαντος κι εχει ξεφυγει ατιμωρητος.

    δε ξερω, ισως αν ποτε τον πετυχω και ειμαι αγκαλια μ'εναν θαυμασιο αντρα - τρανη αποδειξη οτι αποκατασταθηκε η ισορροπια του συμπαντος, πιθανον τοτε ν'αδιαφορησω οντως.

    αλλα αυτο δεν εχει συμβει μεχρι στιγμης γιατι πρωτον ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΙΕ ΑΝΤΡΑ και δευτερον ειναι και κωλοφαρδος ο πουστης και δεν θα τον πετυχω σε τετοια φαση.

    αλλα ας ερθει ο θαυμασιος και χεστηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. A γεια σου! Ετσι!!!
    μουχαχαχα.
    Καλα μην νομιζεις αργησα να αδιαφορησω.
    Οχι γιατι γουσταρα, ειχα σταματησει 1 χρονο και βαλε να γουσταρω πριν τον διαολοστειλω. Αλλα τον εβλεπα και μου γυρναγε το ματι αναποδα γιατι με πιανε το παραπονο που τετοιου τυπου σιχαμερα ερπετα επιβιωνουν και ερπουν οτι και αν συμβει.
    Και ενω ολο περιμενα να τον χτυπησει η θεια δικη αυτη η ρημαδα ολο τον προσπερναγε ρε γαμωτο.
    Ρημαδο-θεια δικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα τον προσπερναγε γιατι αυτα τα επιτημα μελη της Σιχαμενος ΕΠΕ καποια συμφωνια με το σατανα εχουνε κανει...

    spooky λες να μας ειπε ψεμματα το χολιγουντ;;

    λες να μην υπαρχει τελικα θεια δικη;;

    οχι ρε γαμωτο αυτο δεν θα το αντεξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ντάξει μια γεύση του μένους που έχεις για τον φίλτατο μας την είχες δώσει παλιότερα αλλά εφόσων τα βγάλες σχεδόν όλα από μέσα σου και επήλθε ψηφιακή λύτρωση ένα έχω να πώ : "περαστικά σου και καλή ανάρρωση"
    νεμεσις και λυτρωσις σε ενα ποστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οχι οχι μανος μισο να εξηγησω.

    σε περιπτωση που μπερδευτηκατε, ο Σιχαμενος δεν ειναι το παλληκαρι με το wow. οχι για να μην εχουμε παρεξηγησεις και επειδη το παλληκαρι με το wow αρκετα μας παρεξηγησε και στεναχωρηθηκαμε μ'αυτο γιατι εμεις δεν μισουμε τους πρωην μας, να τα ξεμπερδευω.

    το παλληκαρι με το γουοου ητανε παλιοτερη σχεση και τον αγαπαω αφανταστα και ειναι γαμω τα παιδια. ο σιχαμενος ηταν η πιο προσφατη μακροχρονια(ο θεος να την κανει) σχεση, και ειναι ο περηφημος πρωην που βριζω απο το πρωτο ποστ.

    οχι γιατι αμα καεις με το χυλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κι αυτο το ποστ δεν θα το σβησω που να πεσει φωτια να με καψει.

    εγω σεβομαι μονο οσους με σεβονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. >Μαλακαβλακα το ανεκδοτο το ξερεις; Αυτο που λεει πως οταν σολαρει ο μπασιστας κανεις δεν τον ακουει;<
    Εκτός κι αν παίζει στους Μanowar, οπότε απλά είναι πολύ ηλήθιος για να καταλάβει ότι αυτό που κρατάει δεν είναι κιθάρα με μια λιγότερη χορδή...

    Και μιας και ρώτησες που είμαι ο θαυμάσιος άντρας, είμαι Ουαλία. Αν θες θα σε βάλω στην ουρά αναμονής. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αμα παιζει στους μανογουορ οτι οργανο και να παιζει ηλιθιος ειναι.

    νταξει υπαρχουν κι ελαχιστοι μπασιστες που οταν σολαρουν τους ακους και τριβεις και τ'αυτια σου, για να ειμαι κι αντικειμενικη.

    nihilio θαυμασιε αντρα, μπορεις σε περικαλω να μου εξηγησεις τι ακριβως παιζει μ'αυτη την ουρα αναμονης που εχετε βαλει ολοι; τραπεζα ειστε; κι αν ναι, η καρτα γι'αναληψη που ακριβως μπαινει;

    εγω σε ουρα δε ξαναμπαινω. αλλωστε στην αλλη ουρα που περιμενα προχτες μου δωσανε μπακστεητζ πας αν θες να ξερεις, επομενως :P για να μαθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α, ρε nihilio που πηγες εις τα εξωτερικα και εγινες καυλεας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ε να μωρέ μικρό6 Οκτωβρίου 2009 - 11:31 μ.μ.

    εγώ μπακστέιτζ πας δεν δίνω μακριά από εκεί
    συγνώμη που θα στο πω αλλά έχω ακούσει και για χειρότερους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. basika.... polu tom robins kanei kako.
    o tupas einai zwntano paradeigma...
    dramaqueen, asta diala.
    kane tainia gwgw!!!! splater! xex

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. o γνωστος αγνωστος που μιλαει πολυ

    που να προλαβεις να βρεις τον θαυμασιο αντρα αν χανεις τον χρονο σου με σιχαματα?
    βεβαια θαυμασιος αντρας δεν υπαρχει ετσι και αλλιως.
    μονο θαυμασιες απομιμησεις θαυμασιου αντρα.
    δεν θα σου πω ομως που να ψαξεις γιατι μπορει να το πεις και στις φιλες σου και να μας ξετρυπωσετε ομαδικα.
    και εμεις κρυβομαστε σε φωλιες οπως καταλαβες.
    cheers
    π.σ. το ατονικο λεει τελικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οχι δεν εννοούσα τον πρώην με το wow. άλλωστε wow έπαιζε το παιδί, δεν πείραζε κανέναν εχμ οκ ντάξει αυτό δεν ισχύει τώρα που το σκέφτομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μικρο παιδι τοσο δα κτλ, σου ζητησε κανεις μπακστεητζ πας εσενα;;;; πως την εχετε δει ετσι ολοι;; εχω αρχισει και συγχυζομαι λιγο μ'αυτη την ιστορια. και, πιστεψε με, δεν εχεις ακουσει για χειροτερους. απλα εγω δεν ειπα ουτε τα μισα εδω για να μην το χοντρυνω. κι αμα θες τους βγαζουμε εξω και τους μετραμε. ο σιχαμενος κερδιζει παντα!

    Ερικα...

    draaaaaaaaaaama queen, οοοοοοο, ολα ειναι τοσο μα τοσο τραγικα, ολα γυρνανε γυρω απο σενα, κι αν δεν εχεις ενα προβλημα πρεπει να το δημιουργησεις στον εαυτο σου για να νιωθεις λιγο καλυτερα!! μπραβο! μπραβο!! εισαι ενα δυσδιαστατο μικρο πλασματακι που νομιζει οτι κανει κατι και νομιζει οτι ολα γυρνανε γυρω του. αλλα ξυπνα. ξυπνα λιγακι! γιατι εισαι μεγαλος μαλακας, εισαι ενα τεραστιο αρχιδι, και εισαι κενος. κενος. αχα. δυσδιαστατος. δεν σε χρειαζεται κανενας και το ξερεις αυτο, κι αυτο ειναι που σε τσαντιζει παρα μα παρα μα παρα μα παρα μα παρα πολυ!

    (αυτοσχεδιασμος ερικας οταν της ειπα "φαντασου οτι μιλας στον σιχαμενο)

    οκ το παραπανω ηταν απλα μια ασκηση για να δω αν θυμαμαι απ'εξω τους διαλογους της ταινιας μου. συγνωμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εσυ τωρα ανωνυμε, μισο λεπτο, ποιος ανωνυμος απ'ολους εισαι, γιατι μετα το προηγουμενο ποστ, το ομολογω, εχω αρχισει και μπερδευομαι οντως λιγο;;;;

    αλλα θα σου απαντησω ασχετως ποιος εισαι.

    μου κανουνε και οι θαυμασιες απομιμησεις αλλα για πειτε μου εσεις θαυμασιες απομιμησεις θαυμασιων αντρων, γιατι σας πειραζει τοσο να σας ξετρυπωσουνε;; κι αν σας εβρισκα δηλαδη εγω και ησασταν οντως θαυμασιοι, λετε να πηγαινα να το πω και στις φιλες μου;; για χαζη με εχετε;;

    μανος, δεν πειραζε κανενα, μονο εμενα πειραζε λιγο που κοιμομανε μονη μου αλλα γαμησε το τωρα μην αναβουμε φωτιες και ξυνουμε πληγες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καποιος μου ειπε οτι με ψαχνετε. Μα καλα,εδω ειμαι. Απορω πως δεν με εχετε βρει ακομη. Περιεργο, πολυ περιεργο.

    Ο θαυμασιος ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. χμμμμμ!
    Δεν ξερω αν υπαρχει φωλια με θαυμασιους αντρες αλλα υπαρχει σιγουρα φωλια με σιχαμενους που κλωνοποιουνται ταχυτατα!
    Και δεν εχω καταληξει ακομα αν για ολους αυτους φταει η ανατροφη της θαυματουργης ελληνιδας μανας.
    Ουτε ξερω αν ο δικος μου σιχαμενος ηταν χειροτερος απο τον δικο σου.
    Η ιστορια με λιγα λογια:
    Ημασταν ενα χρονο και σπουδαζαμε μαζι, με ειχε φλομωσει στο ποσο μεγαλο ερωτα ζουσαμε.
    Γυρισε για καλοκαιρι για 2 μηνες πισω, του την επεσε αλλη, κολακευτηκε ενθουσιαστηκε δεν ερωτευτηκε αλλα περασε καλα (ολα αυτα ειναι δικα του λογια ε; που βεβαια μου τα ειπε αφου ειχαν τελειωσει ολα).
    Οταν γυρισε, μεναμε μαζι μες στην τρελη χαρα, εφυγα εγω μετα απο 1 μηνα να γυρισω μονιμα πισω και 1 μερα μετα ηρθε η αλλη στο σπιτι που μεναμε μαζι για 1 μηνα.
    Το συντονιζε καλα παντως!
    Μετα για ενα διαστημα ειχε και τις δυο. Μετα εγω αποχωρησα οχι γιατι εμαθα κατι, αλλα λογω αποστασης και αλλων διαφωνιων.
    Μετα βρεθηκαμε παλι τα χριστουγεννα και μου αρχισε παλι τις δηλωσεις για μεγαλο ερωτα. Φυσικα εγινε επανεκινηση. Η αλλη ταυτοχρονα βεβαια.
    Μετα εμαθε οτι την εποχη που εγω ειχα αποχωρησει μπλεχτηκα προσωρινα με αλλον και μου εκανε φασαριες και υστεριες γιατι τον προδωσα (γιατι ηταν κοινος γνωστος).
    Η αλλη βεβαια ταυτοχρονα, στην οποια επισης δηλωνε ποσο μεγαλο ερωτα ζουσανε.
    Μετα σφαζομασταν σκοτωνομασταν τηλεφωνικα (λογω αποστασεως) για μηνες για το ποσο κακο του εκανα, εγω μεσα στις ενοχες και τα συγνωμη.
    Πηρε και ολους τους κοινους γνωστους και με εκανε και ξεφτιλα και επαιξε το θυμα.
    Μετα για ελαχιστο χαθηκαμε, μετα βρεθηκαμε πασχα, εγω εμαθα για την αλλη και εγινε χαμος επειδη μου τα εσουρνε τοσο καιρο και ηταν η σειρα μου.
    Παλι μεγαλες δηλωσεις αλλα αυτη την φορα για το ποσο η αλλη δεν σημαινε τιποτα σε σχεση με εμενα.
    Εγω με την απορια γιατι τοσους μηνες μπινελικια και να επρεπε να σερνομαι στα πατωματα για μια συγνωμη επειδη ημουν "σκαρταδουρα" (που μισο-υπηρξε αλλος οταν δεν ημασταν μαζι) αφου ειχε ηδη αλλη πριν καν;
    Τον παραταει και η αλλη γιατι ειχε μαθει καποιους μηνες πριν οτι επικοινωνουσε μαζι μου (που να μαθαινε και τα αλλα) και ειχε ξενερωσει και ειχε βρει και αλλον.
    Και η απορια μου τωρα:
    Τι τα ηθελε ολα αυτα;
    Τι ηθελε και τις δυο και δεν εμενε με την αλλη να τελειωνουμε;
    Και να ζουμε δραματα;
    Και να ακουω και τον εξαψαλμο;
    Και να με βριζουν και ολοι;
    Και τελικα τι καταλαβε;
    Και εγω γιατι τον συμπαθω ακομα;

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θαυμασιε ουουου θαυμασιε, που ειστε καλε;;;
    γιατι δεν με βρισκετε εσεις λοιπον να μην κολλαμε στη γραφειοκρατια;;;

    και τωρα sucker...εμενα με ειχε ταυτοχρονως με την καλη μου τη φιλεναδα τωρα, τι με λες... και μετα τους ειχα και τους δυο να μου κλαινε. 5 η ωρα χαραματα να με παιρνουνε τηλεφωνο να μου πουνε οτι πηδιουντε. λες και ειχα ενα χεσιμο. ο μεν να λεει "ειμαι αρρωστος δεν ειμαι καλα στα μυαλα μου" και η δε να κλαιγεται "μη κοιτας που ειναι με μενα, με σενα πρεπει να ειναι, εσυ εισαι ανωτερη, εγω ειμαι ενα τιποτα". σου μιλαω για αρρωστιες τωρα οχι αστεια. και μιας κι εχω παρει διδακτορικο, να σου απαντησω σε ολες τις ερωτησεις μια μια :

    -επιβεβαιωση
    -και την πιτα ολοκληρη
    -αποθυμενα να γινει κουρκουλος
    -καπως πρεπει να ξεφορτωθει και μερικες ενοχες
    -καπως πρεπει να νιωσουν κι αυτοι καλυτερα για τον εαυτο τους
    -τιποτα απολυτως κι ουτε προκειται
    -γιατι δεν σου τελειωσαν ακομα οι αντοχες

    ...και σε συμπονω γιατι εχεις πολλα να δεις ακομα ρε γαμωτο...και σου ευχομαι να σου τελειωσουν συντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. O θαυμασιος ανωνυμος

    I am here my fair lady.
    κρυβομαι ως συνηθως στις σκιες της σπηλιας μου.
    ξερεις τι κανει εναν αντρα θαυμασιο?
    ο σεβασμος.
    αν βρεις αντρα να σε σεβεται τοτε ολα καλα.
    μαζι θα ερθουν και ολα τα αλλα.

    π.σ. sucker...τα εκανε ολα αυτα γιατι ηθελε και τις δυο.
    την καθεμια για διαφορετικους λογους.
    ισως και οι δυο μαζι κανατε την μια θαυμασια γυναικα που ψαχνει.
    και στεναχωρηθηκε γιατι οπως ειπε και η Gogoth "και η πιττα ολοκληρη και ο σκυλος χορτατος".
    εχασε το ενα μισο απο το ολοκληρο.
    go figure.....
    γκογκοθ-σιχαμενος ftw!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μα γιατι κρυβεστε στις σκιες θαυμασιε;;
    βγειτε εξω. ελατε. βγειτε στον ηλιο. η τελοσπαντων παιξτε το λαγουτο σας μπας και τ'ακουσουμε και'ρθουμε εμεις στις σπηλιες. μα ελατε τωρα. δεν δαγκωνουμε. εκτος αν θελετε να δαγκωνουμε :)

    και για να πω κατι πολυ σωστο τωρα. ενας ανθρωπος που ανηκει στην Σιχαμενος Ε.Π.Ε., και κανει τετοια πραγματα οπως αυτα που εκανε ο δικος μου και ολοι οι αλλοι που ανεφεραν ολες οι πονεμενες αναγνωστριες μου εδω, δεν σεβεται τον εαυτο του βασικα. εμενα θα σεβαστει;;;;;

    εγω τον σεβασμο τον αξιζω και τον κερδιζω. τωρα αν στην προκειμενη τον εχασα επειδη αρνηθηκα να παιξω παιχνιδακια ισχυος και σαχλαμαριτσες και-καλα-φτυσιματακια, και απλα εκανα οπως ενιωθα, κι αυτο με κανει λιγοτερο σεβασμια, στ'αρχιδια μου. μη σωσουν και με σεβονται.

    για να γινω και λαϊκια, τουλαχιστον θα με φοβουνται!

    κατι ειναι κι αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ε να μωρέ μικρό8 Οκτωβρίου 2009 - 4:32 μ.μ.

    βασικά για την σύγκριση που έλεγες να πω μερικά και να μου πεις τι βαθμό παίρνουν στον δείκτη σιχαμενότιτας γιατί εγώ είμαι αρσενικός και μερικά με φάνηκαν πολύ ωραία και ήθελα να τον πάρω χέρι τον τυπά αλλά η δύστυχη που τον πέτυχε είναι φίλη της κοπέλας μου και θα είχα ντράβαλα
    1. κλασσικά υπερβολικά ζηλιάρης διάβαζε μηνύματα ποιος είναι αυτός ποιος ο άλλος
    2. όλες η φίλες της ήταν χάλια και αυτός τις έβριζε όλες
    3. αφού χώρισαν την έπαιρνε τηλέφωνα να τα ξαναβρούν αλλά την μια φορά το έπαιζε βαρύς και έχω όποια θέλω και χάρη σε κάνω, την άλλη ξέρεις έχω τώρα και κάτι εξετάσεις και μπορεί να έχω λευχαιμία, μετά δεν χρειάζεται σχέση μπορούμε να βρισκόμαστε για σεξ (δεν είχαν κάνει ποτέ βέβαια αλλά θα μπορούσαν να βρίσκονται μόνο για αυτό)
    4. έβαζε άλλους να παίρνουν και να λένε τα παραπάνω
    5. εγώ πολύ τον πήγα και ας μην τον γνώρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. φιλαρακι, οπως λενε και τα χαρτομουτρα, τα βλεπω και τα ρεστα μου.

    1. τοσο ζηλιαρης που παροτι με φλομωνε στο κερατο, εχουν παιχτει απειρες σκηνες του τυπου "αν δεν πας την καρεκλα σου πιο περα απ'αυτον τον τυπο που καθεται διπλα σου θα παιξουμε ξυλο"
    2. δεν θεωρουσε ολες τις φιλες μου χαλια. μονο οσες φιλες μου δεν του καθονταν, θεωρουσε χαλια.
    3. με εχει παρει τηλεφωνο με μια γκαμα δικαιολογιων απο το "με ληστεψανε-με απολυσανε-οι γιατροι μου ειπανε οτι θα τυφλωθω-σε παρακαλω ελα" μεχρι τις κλασσικες "ρε κοπελα μου, τα'χουμε πει, γουσταρεις να γαμιομαστε που και που;"
    4. δεν με γνωρισε ποτε σε κανενα φιλο του. ποτε δεν βγηκαμε με κανενα φιλο του. με εκρυβε λες και ειχα λεπρα. αλλα στις τελευταιες αποπειρες οταν στενεψαν τα περιθωρια εστειλε διαφορους φιλους του με δωρα στα χερια και μυνηματα γιατι δεν κοταγε να εμφανιστει.
    5. τον πηγαινες πολυ ε; ε, με το δικιο σου, μιλαμε για μεγαλο αρσενικο και πολυ μπανικο μαγκακι ετσι οπως τον κοβω. να σου γνωρισω και τον σιχαμενο να τον ερωτευτεις παραφορα να κλεισεις ως αντρας.

    και τωρα τι λες, νικαω η δε νικαω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. παρενθεσις- βεβαια εγω τωρα που μιλαμε, χρονια μετα, κανω πιο πολυ παρεα με τους φιλους του απ'οτι αυτος! και αυτο δεν ξερετε ποσο τον εχει τσουξει...

    γιατι θεια δικη δεν υπαρχει, αλλα υπαρχουνε εξυπνοι ανθρωποι με κριτηρια. κι η ζωη ειναι πουτανα και τα φερνει περιεργα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ε να μωρέ μικρό8 Οκτωβρίου 2009 - 8:42 μ.μ.

    μμμ δεν περίμενα το ρέιζ είχες πολύ καλό φύλλο

    ναι τον πάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @sucker basika exw perasei mia paromoia istoria mono pou eimoun h allh kai oxi h kanonikh gkomena mallon. re les na larhzi9oraidhöklydjnoih... tespa den exei shmasia. h istoria exei teleiwsei edw kai 3 xronia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. τι να σου πω, αφου εχεις τη γενναιοτητα και το λες θα κοιταξω μπας και πω μια καλη κουβεντα να σε βαλουν στην ΕΠΕ

    ερικα ρε συ καταλαβα απολυτα τι σκεφτηκες αλλα δεν παιζει να larhzi9oraidhöklydjnoih... υπαρχουν διαφορες! :) αλλα γελασα πολυ με τη σκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εψαχνα ολο το βραδυ τροπο να αποκρυπτογραφησω το "larhzi9oraidhoklydjnoih".

    Eχω φτασει σε τρομερα συμπερασματα. πρωτον ειναι αναγραμματισμος του Hazard Hid Rhino Killjoy.

    Δευτερον δεν εχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ειδες ερικα τι παθαινει ενας αντρας οταν προσπαθει να μπει στη γυναικεια ψυχολογια;; ενω εγω που το καταλαβα αμεσως, εχω πλεον αποδειξει το φυλο μου περιτρανα.

    Hazard Hid Rhino Killjoy χαχαχαχαχαχαχαχα ναι αλλα ξεχασες το 9!!!!!!

    ερικα μη του πεις που να σκασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. οχι παρακαλω, ελευθερα. βγαλτε τα απωθυμενα σας αγαπητη μου. ας ενωθουμε στον αγωνα κατα της σιχαμενοτητας!

    βριστε οσο θετε ανενοχλητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. gogoth o ανθρωπος ηταν ανωριμος και ηλιθιος. Σε ειχε για καβατζα μαλλον και ηθελε να εχει ανοιχτες επιλογες. Και προφανως ειχε δει πολλες ταινιες και επαιζε και σκηνοθετουσε το δραμα του στην RL.
    sucker αντε καταλαβε επιτελους οτι ησουν το απωθημενο του. Τι να φτουρησει η αλλη ετσι;
    Πολυ γκρινια ρε παιδια. Μηπως εσεις εισατε καλυτερες;
    Μηπως τα ιδια και χειροτερα δεν κανουν και οι γυναικες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αγαπητε μου, εμεις εδω δεν μιλαμε για γυναικες και αντρες. περι του θεματος ειχαμε αλλο ποστ.

    εμεις εδω μιλαμε για σιχαμενους και ανθρωπους. το μπερδεψατε το θεματακι.

    ειπα εγω πουθενα οτι στη Σιχαμενος ΕΠΕ δεν υπαρχουν και θυληκα μελη;;;;;;

    this is χωσιμο, not γκρινια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. οκ! Θα το δεχτω!
    γιατι σιχαμενοι υπαρχουν και στα δυο φυλα.
    για να τα χωσω και εγω λιγο λοιπον...
    δεν ειναι το κερατο που κατατασει καποιον σε αυτη την κατηγορια.
    ολοι ειμαστε υποψηφιοι να κερατωσουμε και να κερατωθουμε καποια στιγμη.
    ειναι τα παρελκομενα, η υπολοιπη συμπεριφορα, η κοροιδια, το ψεμα, η εκμεταλευση κ.τ.λ.
    ας με κερατωσει, το πιο πιθανο ειναι να το εχω κανει ηδη και εγω η να σκοπευω να το κανω. αλλα μην μου σπαει τα νευρα κανοντας με πρωταγωνιστη σε κακοσκηνοθετημενη δραματικη ταινια.
    thats all.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. χαχαχα γουη τουκ γιου ον αουρ σαιντ!!
    εχω πειθω η πουτανα τελικα.

    παντως καλα τα λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμη αυτοπροσώπως12 Οκτωβρίου 2009 - 2:34 π.μ.

    Υπάρχουν και θυληκές, όπως η πρώην του αγαπημένου μου.
    Περιληπτικά:
    Συγκάτοικος της αδελφής του (φοιτητές και αυτός και η σίστερ). Πήγε να δει την αδελφή και στο γυρισμό κέρδισε πήξιμο "Σου άρεσε; Εκείνης της άρεσες. Να σας κάνω κατάσταση; Πότε θα έρθεις πάλι να με δεις να φροντίσω να είναι εδώ;". Και τα κατάφερε η αδελφούλα. Και μετά η άλλη του έψηνε το ψάρι στα χείλη. Τι "κοιτάω στο κενό βουρκωμένη και σου λέω ο Θεός με τιμώρησε να είμαι μαζί σου γιατί αυτόν που αγαπούσα δεν τον σεβάστηκα και τώρα έχει πεθάνει". Τι "Δε σου κάθομαι γιατί μας κοιτάει από ψηλά ο άλλος". Σκηνές, ζήλειες, πολύωρα στησίματα. Να του στέλνει γράμμα μία μέρα πριν τη μεγάλη εξεταστική και να του γράφει "θέλω να χωρίσουμε, ποτέ δεν ήσουν κάτι για εμένα". Να είναι μέσα σε όλα η αδελφή του "Την είδες; Μαζί ήσασταν; Τι κάνατε; Τι είπατε;" και μετά η άλλη να τον χωρίζει γιατί την πρόδωσε και είπε στην αδελφή του και κολλητή της ότι πήγαν για καφέ.

    Κι επειδή έτσι όπως τα λέω δεν ακούγονται τραγικά και με το δίκιο σας κουνάτε υποτιμητικά το κεφάλι, να κλείσω την ιστορία με το ζουμί: Η κοπέλα είχε σχέση (κανονική, ερωτική, πώς το λένε;) με την αδελφή του και πριν τον γνωρίσει και όσο ήταν μαζί του και για πολύ καιρό αφότου τη σούταρε.


    Τελικά έχεις δίκιο Gogoth. Είναι λυτρωτικό να τα γράφεις. Άι στο διάολο και δε μπορούσα να πω πουθενά τον πόνο μου! Ουφ, το έβγαλα από μέσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
    Ο τύπος χρησιμοποίησε κάθε πιθανή δικαιολογία έτσι; "Μπορεί να είμαι γκέι"; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα "Μπορεί να έχω ψυχολογικό πρόβλημα"; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    ΕΛΕΟΣ! Τίποτα με οράματα, εξωγήινους ή παγκόσμια ισορροπία που όλα απαιτούν να μην είστε μαζί δεν είπε; Γιατί δε θα με ξάφνιαζε... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Αλλά βρε κοπέλα μου... Δείχνεις να παίρνει πολλές στροφές το μυαλουδάκι σου. Και δείχνει να παίρνει στροφές καιρό τώρα. ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΗΝ ΠΑΤΑΓΕΣ και τον δεχόσουν πάλι; Γιατί όλα τα άλλα τα καταννοώ. Και το ότι συγχώρεσες εκείνο το κυνήγι του Εξαποδώ, και ότι παρέβλεψες που συ ήρθε την επόμενη μέρα με τη γκομενίτσα. ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ πώς παρέμενες μαζί του; Φίλους να σε πλακώσουν στα κλωτσομπουνίδια για να αρχίσει να λειτουργεί πάλι ο εγκέφαλος δεν είχες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. οκ, γουατ δε φακ!!! η ιστορια σου ανωνυμη ειναι η μονη μεχρι στιγμης που εχει γουατ ιτ τεηκς να κοντραριστει με τη δικη μου!!!! αυτη τη στιγμη δηλαδη νιωθω πολυ καλυτερα! υπαρχει ελπιδα ρε!!υπαρχουν - οχι και χειροτερα - αλλα ισαξια!! σ'ευχαριστω ρε κοπελα μου! ειλικρινα να'σαι καλα...
    το παιδι μετα απο ολα αυτα ειναι ενταξει;; δεν πηρε καμια χατζαρα και ξαμοληθηκε στους δρομους να σφαζει κοσμο;; αλλα για να ειναι ο αγαπημενος σου, φανταζομαι επεβιωσε... μαη σιμπαθι πες του!

    αχ κυρια θειτσα μου... το τι κλωτσομπουνιδι, βρισιδι, κεφαλοκλειδωματα, εχω φαει απο τους φιλους μου δε λεγεται. αυτη η αδερφη μου δε, λιγο ελειψε να μ'αποκληρωσει. αλλα μην απατασθε. οι σιχαμενοι δουλευουν με σχεδιο.

    πειτε οτι ας πουμε, ειστε ενας πεινασμενος ζητιανος. εχετε να φατε 10 μερες. ερχεται ενας μαλακας πανω απ'το κεφαλι σας με ενα πιατο λαχταριστα τορτελινια πιεμοντεζε και σας το κουναει μες στη μουρη. σας το βαζει μπροστα στη μυτη και ζαλιζεστε απ'την ευωδια. καρφωνει με το πηρουνακι ενα τορτελινι και σας το βαζει μπροστα στο στομα. ενθουσιαζεστε κι ανοιγετε τα σαγονια διαπλατα. πανω που πατε να φατε, τσουπ, το παιρνει μακρια και το τρωει αυτος. κι αυτο επαναλαμβανεται δις, τρις.
    την επομενη φορα φυσικα που θα σας ξαναρθει με το πιατο οσο και να πεινατε θα τον διαολοστειλετε που παιζει με τον πονο σας. κι υστερα εκεινος τι κανει;;;; σας χωνει ενα τορτελινι στο στομα με το ζορι. και ειναι υπεροχο, ω, πραγματικα πεντανοστιμο. θελετε κι αλλο. αλλα δεν εχει αλλο.
    λιγους μηνες μετα σας δινει δυο τορτελινια. μετα τρια. αλλα τι να κλασουν, εσεις ΠΕΙΝΑΤΕ!!! καποια στιγμη αγανακτειτε και λετε "τραβα γαμησου, θα φαω ακριδες ρε". αλλα αυτος εκει με το πιατο στη μουρη σας. δεν ειναι κι ωραιες οι ακριδες...
    καποτε τελικα μπορει και να εχετε φτασει να φατε και το μισο πιατο, αλλα σας εχει βγει τοσο ξινο πια που να το χεσετε.

    καταλαβαινετε το γενικοτερο σχεδιο των σιχαμενων;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμη αυτοπροσώπως, τελικά τα σίριαλ του Παπακαλιάτη είναι βγαλμένα από τη ζωή...
    Και η μαλακία είναι ότι, αν το τρίτο πρόσωπο δεν ήταν η αδερφή του, τότε θα μπορούσαν να είχαν κάνει ένα υπέροχο τρίο και να ήταν όλοι ευτυχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ο πουστης ο παπακαλιατης, παντα δικαιωνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμη αυτοπροσώπως12 Οκτωβρίου 2009 - 4:21 μ.μ.

    Όχι νταξ, επιβίωσε. Βασικά το απώθησε. 2 μέρες μετά που εγώ ακόμα ήμουν με το βλέμμα καρφωμένο στο κενό και έλεγα "Τι έγινε τώρα;" αυτός ήταν μια χαρά, αχαχούχα κι άγιος ο Θεός.
    Βρήκε μια ερμηνεία που δεν έτσουζε (ότι η κοπελιά ήταν μαζί του γιατί θα μπορούσε στο μέλλον να βοηθήσει το μπαμπά της επαγγελματικά και με την αδελφή του γιατί το ίδιο πράγμα σπούδασαν και η μικρή είναι σκυλί του πολέμου σε αυτά, άρα κι από εκεί θα επωφελούταν) και το γεγονός ότι Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΠΗΔΟΥΣΕ ΤΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΤΟΥ το πέρασε στο ντούκου. Βέβαια του άφησε φοβερές ανασφάλειες η όλη ιστορία και τον πρώτο καιρό λούστηκα πολλά "ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει", "φύγε από κοντά μου όσο είναι νωρίς γιατί εγώ είμαι καταραμένος", "δε θα μπορέσω ποτέ να κάνω σωστή οικογένεια με το παρελθόν που κουβαλάω" και φυσικά το αγαπημένο των αντρών "φοβάμαι ότι δε θα μπορέσω ποτέ να σου δώσω όσα μου δίνεις εσύ".
    Μετά φρόντισα να φύγουμε μακριά από αυτό το αρρωστημένο περιβάλλον (γιατί η μαμά του είναι ένα άαααλλο μεγάλο κεφάλαιο που το κρατάω για όταν θα θάψεις πεθερές) και τώρα είμαστε καλά, κι εγώ κι αυτός. Εγώ βέβαια αραιά και πού ξυπνάω μέσα στη νύχτα κάθιδρη, αυτός πάλι όχι.


    nihilio μην παίρνεις όρκο ότι αυτό το σενάριο ήταν ο απώτερος σκοπός της αδελφής του. Ωραίο παιδί είναι, κουβαρντάς είναι, τρυφερός είναι, αγαπησιάρης, γιατί να μην θέλει να τον πηδήξει; Χαχαχαχα

    Θεέ μου, πάω να βάλω να πιω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Gogoth πιστεψε με υπαρχουν πολυ χειροτερες ιστοριες απο την δικη σου εκει εξω.
    οχι οτι αυτο ειναι τιμητικο ε;
    να νιωθεις τυχερη που ξεμπερδεψες ευκολα. γιατι αλλοι ταλαιπωρουνται για ολη τους την ζωη.
    αποδειξη για αυτο το οτι εισαι εδω σημερα το διηγησε και γελας με αυτο.
    πραγματικα απορω πως την βγαζουμε ολοι χωρις ψυχοφαρμακα.
    και δεν μιλαω μονο για αισθηματικες σχεσεις, αλλα και για φιλικες και οικογενειακες.
    τεσπα...καλο κουραγιο σε ολους γιατι το επομενο σιχαμενο παραμονευει στην γωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ανωνυμη για πεθερες δεν προκειται να γραψω ποτε, γιατι για καποιο λογο με λατρευουνε ολες. δεν ξερω γιατι, ειναι διαπλανητικο μυστηριο, γιατι με την πρωτη ματια ειμαι φοβερα αντιπαθης, αλλα οι πεθερες με αγαπανε τοσο που οταν χωριζω κλαινε περισσοτερο κι απ'τους γκομενους μου. τους βγαζω φαινεται αυτο το "θελω να σου κανω εγγονια" :)
    γι'αυτο αν εχεις απωθυμενα μπη μαη γκεστ, βγαλτα ολα.

    ανωνυμε γιατι μας καταριεσαι;;;;;;;;; εμενα στην αλλη γωνια θα με περιμενει ο θαυμασιος ειπαμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ελα. εδω τατουδιασμενη λαιδη. (ωραιο nick μου βρηκες ε;!)
    Μου θυμησες παρα πολλα... κ δικα σου κ δικα μου...
    Αλλα αυτά τα -να τα λυπασαι,να τα οικτηρεις και να τα δολοφονεις just to put them out of their misery- ανθρωποειδη ουσιαστικα μας ενωσαν in a way....
    Σκεφτηκα μολις οτι πολλα τραγουδια εχουμε χαραμισει για τη παρτη τους ....
    Hey,....Believe me when I say... θα ερθει καποιος να σε παρει από την πορτα και τελικα δε θα σε γυρισει παλι πισω...
    θα σε παει στη δικια του!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. εγω το εχω δηλωσει αγαπημενη μου, δυο καλα βγηκαν απο ολη αυτη την ιστορια.
    1. γιναμε εμεις οι 2 κολλητες
    2. απεκτησα ποδηλατο

    αντε κι ενα 3 το βιβλιο μου κι η ταινια μου.

    ...πολλα τραγουδια ρε μπιζουλι. πολλα ομως. κι ητανε κι ωραια τραγουδια ρε πουστη και τωρα δεν θελω να τ'ακουω.

    αη μπιλιβ γιου αλλα με το μπιλιφ θα μεινω γιατι με εχουνε τρελανει στις γυρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. den 8elete na milhsw gia adelfes kai pe8eres...
    kataramenh zwh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. "για πεθερες δεν προκειται να γραψω ποτε, γιατι για καποιο λογο με λατρευουνε ολες. δεν ξερω γιατι, ειναι διαπλανητικο μυστηριο"

    Αυτό είναι μία παγκόσμια συμπαντική σταθερά. Η πεθερά (μάνα γαμπρού) ΔΕΝ αγαπά τη νύφη. Εσύ δεν την ακολούθησες και όλο το κάρμα του σύμπαντος έπεσε πάνω σου. Πώς; Μα φέρνοντας στο δρόμο σου τον Σιχαμένο. Το μόνο που σε έσωσε και δεν είσαι παντρεμένη μαζί του (με 7 σιχαμένα κουτσούβελα) είναι ότι αναγνωρίζεις ότι δε θα έπρεπε να σε αγαπούν.

    Εμείς οι λοιποί συνηθισμένοι πεθερόπληκτοι θνητοί σε χαιρετούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καλε λες αυτο να φταιει;;;;

    dear god what have I brought upon myself!

    ενταξει, στην επομενη πεθερα θα φροντισω να γινω εξτρα αντιπαθης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ναι ρε παιδια μην πιασουμε πεθερες αδερφες και λοιπα τραγικα.
    μας φτανουν οι σιχαμενοι/ες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. τι τραβηξατε ρε παιδια? ηθελα και γω καποιον σαν τρελη, γνωριζομασταν πολυ καιρο αλλα τον εβλεπα φιλικα,σε καποια φαση στα καλα καθουμενα μου την πεφτει και αρχιζω να τον θελω, αλλα δεν του καθησα γιατι κατι δεν μου πηγαινε καλα, και μετα εμαθα οτι ειχε αλλη, χαχα αλλα την ειχα ηδη πατησει, και οχι τιποτα αλλο τον ετρωγα στην μαπα καθε μερα, επι 2 χρονια δεν μπορουσα να κοιμηθω, επι 2 χρονια μου ελεγε αρλουμπες, και οσο και εαν τον ηθελα, δεν μπορουσα, η κοπελα του δε μου εφταιγε σε τιποτα, γιατι να κανω σε αλλη αυτο που δεν ηθελα να κανουν σε εμενα? τωρα ειμαι καλα, αλλα μπορω να καταλαβω τι εννοειτε, κυκλοφορουν και περνανε μια χαρα, χωρις ιχνος τυψης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κούκλα μου, με ντράμερ έπρεπε να μπλέξεις, όχι με μπασίστα, ρώτα και τη γυναίκα μου (λίγο ψώνιο, αλλά καλό παιδί...). (Εκτός από τις στιγμές που μελετάω, που είναι τέσσερις ώρες τη μέρα και της ζαλίζω τα αρχίδια, να λέμε και αλήθειες). Οσο για το όταν σολάρει ο μπασίστας ο κόσμος κ.λπ. κ.λπ., τσέκαρε τον Victor Wooten στο Ου Τουμπ. Ο κόσμος ξεροχύνει τα σώβρακά του. Ωραίο το μπλογκάκι σου, μόλις το ανακάλυψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αγαπητή,

    θα πω για άλλη μια φορά ότι μου αρέσει το γράψιμό σου, απόδειξη ότι διάβασα ένα τόσο μεγάλο ποστ χωρίς να βαρεθώ ούτε στιγμή και γέλασα κιόλα,

    ΑΛΛΑ

    έχω γράψει ένα ποστ στο παρελθόν που θα μπορούσε να θεωρηθεί η αντίθετη πλευρά των πραγμάτων και πιθανότατα το επόμενο που θα γράψω θα έχει επίσης παρόμοια θεματολογία. Στην πραγματικότητα βέβαια είναι ασύνδετα γιατί εγώ μιλάω γενικά κι εσύ συγκεκριμένα, αλλά και πάλι έχει πλάκα η σύμπτωση.

    Τσέκαρέ το:
    http://amatynews.blogspot.com/2009/10/blog-post_26.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. εγω προσωπικα δεν βρισκω καμια ομοιοτητα μεταξυ των δυο κειμενων και σφυριζω αφηρημενα με τα χερια στις τσεπες και επισης για να μην ξεχνιεμαι ΓΙΟΥ ΚΕΝ'Τ ΜΕΣΣ ΓΟΥΙΘ ΛΙΜΠ ΜΠΙΣΚΙΤ ΜΑΔΑΦΑΚΑ!


    p.s. εγω Γωγοθι. ο ημπλογκερ μου κανει πολεμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή