Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2009

Δηλωνω δημοσιως οτι...

... μετανιωνω οικτρα για οσες φορες εχω χλευασει τα φλαϊ και αυτους που τα φορανε. Σημερα ειδα το This is it κι ο Μαϊκολ φοραγε ολη την ωρα ενα φλαϊ. Κανονικο. Πορτοκαλι απο μεσα και με τα ολα του. Και 5 νουμερα μεγαλυτερο. Αναγνωριζω τα λαθη μου και ζητω ταπεινα συγνωμη. Το φλαϊ ειναι το πιο κουλ ρουχο εβερ.


Δηλωνω δημοσιως οτι εχω βρει την τοποθεσια του εκτροφειου που παραγονται μαζικα οι ταριφες και θα παω να κανω σαμποταζ. Θα πειραξω τα μεγαφωνα κι αντι για Ντερτι Εφ Εμ θα τους το γυρισω στα AM. Αποκλειεται να βγουν πιο πειραγμενοι.


Δηλωνω δημοσιως οτι αν εισαι αντρας και κανεις παρεα με κοριτσακια (αγνωστο το γιατι) το χρονικο περιθωριο για να την πεσεις σε μια φιλη σου ειναι ενας χρονος παρεας το πολυ. Μετα απ'αυτο θεωρεισαι λιγουρης.


Δηλωνω δημοσιως οτι το μυστικο για να φαινεσαι νεος ειναι να καπνιζεις σαν πουστης, να πινεις τον κωλο σου και να κοιμασαι 3 ωρες το 24ωρο. Μπορει να καταντησεις να γραφεις στο ιντερνετι στις 4 τα ξημερωματα χωρις κανενα λογο, αλλα τουλαχιστον θα σου ζητανε ταυτοτητα στα κλαμπ και στα σινεμα.


Δηλωνω δημοσιως οτι ο μονος λογος που ολοι φαινονται μυστηριωδως ομορφοτεροι στις κηδειες ειναι οτι το μαυρο και οι θλιψη κοβουν ποντους και πανε σε ολους. Παρολα αυτα οι κηδειες παραμενουν μια ηλιθια μορφη κοινωνικης εκδηλωσης, κι εγω αμα πεθανω θελω να με σπασετε σε ανταλλακτικα και να με μοιρασετε στους λιγοτερο προικισμενους.


Δηλωνω δημοσιως οτι βρηκα εδω πιο περα μια καινουρια παιδικη χαρα με πολυ καλα παιδακια και τιγκα στους ανωμαλους και θα πηγαινω να παιζω εκει, γιατι μου φτιαχνεται το κεφι και σε λιγο καιρο θα μου περασουνε οι μαυριλες και θα γραψω κατι της προκοπης.


Δηλωνω δημοσιως οτι ειμαι πολλα υποσχομενη και θα φτιαχνω παντα χαρακτηρες μαλκαβιαν, ακους Ερικα;


Δηλωνω δημοσιως οτι σας αγαπω. Εσας στ'αληθεια. Τους αλλους στα ψεμματα.

37 σχόλια:

  1. χαχα θα μοιραστείς μαζί μας την τοποθεσία εκτροφής των ταρίφων??θέλω να πάω να τα βάψω όλα φούξια γιατί το κίτρινο με τρομάζει να το βλέπω δίπλα μου στα φανάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι βεβαιως, το εκτροφειο ειναι και αυτο ιν ε γκαλαξι φαρ φαρ ογουεη, μονο που εκει τους ταριφες τους εχουνε για ζωντανες σημαδουρες. τους πετανε σε θαλασσες απο θειαφι κι αυτοι οι πουστηδες επιπλεουν.

    για καθε ηρωα κομικ και καλλιτεχνη μεγαλου βεληνεκους που μας στελνουνε απο το γαλαξιακο εξωτερικο, πετανε απαραιτητη προυποθεση μες στο ντιλ να παρουμε και 600 ταριφες. αυτοι θενε να τους ξεφορτωθουνε αλλα εγω λεω οτι πρεπει να κλεισουμε τα συνορα γιατι σε λιγα χρονια οι ταριφες θα γινουν το κυριαρχο ειδος του πλανητη. θα εκλειψουν και οι κανονικοι οδηγοι, και οι κανονικοι ανθρωποι, και τα κοκκινα παντα.

    φουξια ftw ρε φιλε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο άντρας που κάνει παρέα με κοριτσάκια είναι ανασφαλής. και πηδήκουλας μεν, αλλά ένας άνθρωπος πηδήκουλας είναι εκ των πραγμάτων ανασφαλής. ο άντρας που κάνει παρέα με κοριτσάκια πρέπει να πεθάνει. μίλησα. ο αδερφός μου που είναι ο καλύτερος άντρας στον κόσμο είπε: γιατί να κάνεις παρέα με γυναίκες αν έχεις γκόμενα; έχεις ήδη μία να σου ζαλίζει τ' αρχίδια.

    εγώ τον πιστεύω τον αδερφό μου.

    οι ταξιτζήδες πρέπει να πεθάνουν μαζικά. αυτοί που δεν χρεώνουν τα κέρατα τους παράνομα μπορούν να ζήσουν- αν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι αλλα αμα δεν υπηρχαν κι αυτοι, εγω με ποιον θα κανα παρεα.....
    ολες σχεδον οι φιλες μου εχουνε γκομενους.

    με καποιον πρεπει να συναναστραφω κι εγω κοινωνικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ για την αναθεώρηση του φλάι! Το φλάι είναι ο καλύτερος φίλος του άνδρα.
    (άντε, να δεχτώ το περιοριστικό "των βουνών", αν γουστάτε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. περιοριστικο των βουνων;;;;

    εξπλεην πλιζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ηλία και να φανταστείς ότι ΑΥΤΗ ήταν η αιτία που σου την είπα για το φλάι τότε. γιατί κάτι είχε γράψει σχετικό, δεν θυμάμαι που. αλλιώς σιγά μην θυμόμουν ή ήξερα τι ήταν στην τελική το φλάι.

    το φλάι έχει πεθάνει ωρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το φλαϊ αναστηθηκε!

    το φορεσαν οι νεκροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμενανε, αν και τον αγαπαω τον Μαικλ, συνεχιζουν να μην μου αρεσουν τα φλαι.
    me so sorry :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κάτι είχε πει επί του θέματος η δεσποινίδα Φλονς από πάνω, σε μια συζήτησή μας, ότι το φλάι εν ολίγοις δικαιολογείται μόνο για τους βουνίσιους- λόγω στυλ, λόγω κρύου, θα σε γελάσω.

    Τίποτα ρε. Φλάι ίσον εγγύηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλος του Παυλου29 Οκτωβρίου 2009 - 6:06 μ.μ.

    Ωσονουπω θα δω και εγω την ταινια (μοχθηρο γελακι) ελπιζω να ειναι αυριο το αργοτερο. . . Πρεπει να ντραπω που το ομολογω? Δεν ξερω τι ειναι το φλαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. νεε μου, δεν ξερεις ποσο τυχερος εισαι.

    αυτη η στυλιστικη μαστιγα σε προσπερασε παρα τριχα και σου ξυσε λιγο το ναυλον της στο τρυφερο σου μαγουλακι. εμας το φερμουαρ της μας κοπανησε στη μουρη και ντρεπομαστε τοσο που γεμισαμε τα τζακια μας με τ'αποκαϊδια των γυμνασιακων φωτογραφιων μας.

    πηγαινε στησου στα εξαρχεια για 10 περιπου λεπτα. καποια στιγμη θα περασει σιγουρα καποιος τυχαιος μαλλιας με πολυ πολυ κολλητο μαυρο τζιν. απο πανω απ'το τζιν φοραει ενα περιεργο φουσκωτο στρογγυλο μπουφαν. στα μανικια εχει ψευτικες σφαιρες και κονκαρδες. ειναι μαυρο η πετρολ η σκουρο πρασινο, ειχε βγει και ασημιζων καποτε αλλα αυτο το ειδος εχει εκλειψει απο χρονια. μυριζει πορδη πετραιλαιοκηλιδας αποθηκευμενη σε πλαστικη σακουλα. αυτο ειναι το φλαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. επισης τωρα ενθυμουμαι και εκεινα τα ορειβατικα μποτακια με τα μπορντοροδοκοκκινα κορδονια που ηταν της μοδος την ιδια εποχη...

    τι μοδα κι αυτη. ητανε παπουτσι με συνειδηση. δηλωνε υποβοσκουσα αναρχικη ταση και μια πιτσιλια συμπαθειας για τη φυση και το βουνο.

    ωραια χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αθλητικα ασπρα μποτακια πονυ, αντιντας σταν σμιθ, δερματινα τιμπερλαντ για ιστιοπλοια, τζιν κομμενα στο γονατο χωρις λογο, μπλουζες φιντο ντιντο, στενα τζιν πετροπλυμενα, μπλουζακια O'NEIL, τσουλουφια, φραχτες, αρβυλες ΜΕ ΣΙΔΕΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ, στρατιωτικη τσαντα απο το μοναστηρακι ζωγραφισμενη με μπικ. ΜΠΙΚ.

    το ογδοντα-ενενηντα ηταν μια σκοτεινη και ξεφτιλισμενη εποχη.


    Αλλα τουλαχιστον δεν ειχαμε αυτες τις αδερφαρες τους ΕΜΟ να περιφερονται αναμεσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμ έτσι πες μου. Λογικό είναι με τέτοια εικόνα στη κούτρα, να μισείς το φλάι. Σφαίρες; Μακριά μαλλιά; Κολλητά μαύρα τζην;
    Ε όχι.
    Υπάρχει και η άλλη κατηγορία, του φλάι δίχως κονκάρδες και σφαίρες κλπ, με ένα απλό λερωμένο από την συνεχή φορεσιά τζην, μια μακρυμάνικη από μέσα (ξέρω γω τι), ξυρισμένο κεφάλι και μούσα. Αυτό, δεν είναι τόσο σιχαμένο, αλλά οδηγεί συχνά σε παρεξηγήσεις με τυχάρπαστους ψευτοαναρχοαυτόνομους ή πανκ ή οτιδήποτε στενόμυαλο σα κωλοτρυπίδα.

    -elias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ξεχασες τα περιβοητα αθλητικα l.a. gear, τα αλλα που τα φωναζαμε καστορινα (????), τις φριχτες μπλουζες με τα μωρακια, τα τζιν αμερικανινο, τους αντιπαλους του φλαι - τα μπουφαν λυκοι, και το μεγαλο ερωτημα, με κουκουλα η χωρις;;

    παντως νιωθω ενα δεος που εζησα εκεινα τα χρονια.

    elias, αυτο που περιεγραψες δεν ειναι και πολυ καλυτερο σεναριο. εκτος αν εισαι ΠΟΛΥ ωραιος αντρας, επομενως στο περασμα σου δεν θα παρατηρησουμε ουτε τη μακρυμανικη ουτε τα λερωμενα ουτε τους πανκ. που δεν το αμφισβητω διολου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ε όχι και ξεπερασμένο το φλάι ρε παιδιά! Σήμερα περιφερόμουν στα μαγαζιά της ιστορικής πρωτεύουσαν (το λέω με τέτοιο ύφος για να μην καταλάβετε ότι εννοώ χωριουδάκι) και είδα ένα γαμάτο μπλε-πετρόλ φλάι έξω από το εσωρουχάδικο, μόνο με 36 ευρώ!

    Στο εσωρουχάδικο ρε! Γιατί πού λεφτά για βρακιά και σουτιέν. Οικονομική κρίση έχουμε, τα απαραίτητα αγοράζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κυρια θειτσα, δηλωνω δημοσιως οτι εχω παθει πολιτισμικο σοκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κυρία Gogoth εγώ να δεις τι έπαθα που δεν ήμουν καν προετοιμασμένη. Πλησίαζα τη βιτρίνα σκεφτόμενη αν θα έχει κανένα πορνοσυνολάκι και τσουπ στη μάπα μου το φλάι! Και το χειρότερο, πάλι δεν είχα πάρει μαζί μου την φωτογραφική μηχανή. Και το λέω "Βάλε την σε μια τσεπούλα, ποτέ δεν ξέρεις πού θα σε βρει το άκυρο"... Με ακούω όμως; Δε με ακούω γαμώ το στανιό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τωρα φανταστηκα πορνοσυνολακι και απο πανω φλαι.

    ξερεις, πως ειναι στις ταινιες που σκαει η γκομενα με την καπαρντινα και την βγαζει και ειναι ελαφρως τσιτσιδη απο μεσα;;

    φαντασου το αντιστοιχο με φλαι.

    αυτο θα πει ανατροπη σεναριου!!!!

    (μου δινετε την αδεια να το χρησιμοποιησω στην επομενη ταινια μου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν ξέρω γιατί, αλλά την είχα ήδη την εικόνα στο μυαλό μου... Συγκεκριμένα τη γκόμενα με τα εσώρουχα, φλάι (ή κάτι αντιστοίχου κύρους), ψηλές γόβες, μαλλί αφάνα-το έσκασα από τα '80s και το χέρι στο πλάι με τσιγάρο.
    Ψάξε το, μη σου πουν πάλι ότι αντιγράφεις Χαχαχαχαχα

    Κατά τ' άλλα από εμένα το λέφτερο. Αρκεί να μην κάνω τη γκόμενα. Α όλα κι όλα, πορνοσυνολάκι εγώ δε φοράω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...να φοραει και αυτο το στεφανι που φορανε αυτες οι εητουδες χερ μεταλ φανς. αυτο που φοραγαν ολες οι παρτενερ του ψαλτη τη χρυση εποχη των βιντεοταινιων.

    που το βρισκουνε αυτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θα ρωτήσω στο εσωρουχάδικο. Φαντάζομαι θα έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επειδή σε βλέπω το πήρες στα σοβαρά, αθλητική δεν ήταν αυτή η κορδέλα; Τέτοια δε φορούν οι τενίστες για να μην τους τυφλώνει ο ίδρωτας; Ή έχω καταλάβει εντελώς λάθος;;;;
    Να ξέρω τι να ζητήσω στο εσωρουχάδικο δηλαδίς... Χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. οχι οχι δεν εννοω την κορδελα, εννοω εκεινο το ασημιζων στεφανι. που φοριεται οπως η κορδελα αλλα ειναι σκληρο. και ασημιζων. κατι μεταξυ κοσμηματος και φωτοστεφανου. και ασημιζων. φοραγε και η καιτη φινου. και η γωγω ατζολετακη. και κατι αλλες με ωραια ονοματα.

    προσπαθω απεγνωσμενα να βρω φωτογραφια να σας δειξω αλλα δεν υπαρχει.

    το εχω δει να το φορανε γκομενες σε ποζερ ναητς στα κλαμπς.

    (βρεθηκα κατα λαθος εκει, το ορκιζομαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τα ρούχα των έιτιζ πρέπει να καούν
    και μαζί και τα φλάι τα οποία ποτέ δεν συμπάθησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. οχι στεκα ρε γαμωτη μου! ΣΤΕΦΑΝΙ!!!!! σαν κορδελα αλλα σκληρο και ασημενιο! γαμω το ιντερνετι δεν υπαρχει πουθενα μια φωτογραφια!!!!

    εγω τα ρουχα των ειτις-ερλι ναιντις τα'χασα για παντα. μπηκε ενας κλεφτης στο σπιτι οταν ημουνα 15 και μου τα πηρε ολα. και τα παπουτσια επισης. τρου στορι. για να παω σχολειο την αλλη μερα δανειστηκα παπουτσια και μπουφαν απ'τη γειτονισα.

    εκεινες οι βερμαχτ οι καφε, και εκεινες οι τιραντες κι εκεινο το κολεγιακο μπουφανακι βεβαια ακομα μου λειπουνε λιγο τις κρυες νυχτες του χειμωνα....

    μου εκλεψε επισης και ολες τις βιντεοκασσετες μου που εγραφα τον μαικολ απο το εμτιβι, αλλα τις βρηκα 2 μερες μετα σε μια οικοδομη πιο κατω ανεπαφες. δεν ειχε γουστο ο μαλακας ο κλεφτης.

    κι οταν μπηκε σπιτι ημουνα στο δωματιο και κοιμομουνα. ολο το σπιτι σηκωσε, και μονο την παρθενια δεν μου εκλεψε. κι αλλη αποδειξη οτι δεν ειχε γουστο.

    αναμνησεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτές ήταν εποχές. Που οι 15χρονες είχαν ακόμα παρθενιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μη το λες, δεν ηταν ολες οι 15χρονες φιλες μου παρθενες. ομως εγω ημουν ενα ηθικο πλασμα καποτε.

    μεχρι τα 20 που ανακαλυψα το αλκοολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτό που λες δεν απορρίπτει αυτό που είπα. Αν θες σου το εξηγώ και με μαθηματική λογική. Και μετά θα πρέπει να ξανανακαλύψεις το αλκοόλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το ξερω οτι αυτο που ειπα δεν απορριπτει αυτο που ειπες. το επιβεβαιωνει μαλιστα δια της ατοπου επαγωγης και δια της αντιστροφης ψυχολογιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. χεχ έκανα μπλόγκερ προφάιλ και είπα να το κάνω μια βόλτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. οο καλη αρχη!

    θα γραφετε και τιποτις η μονο θα κοροϊδευετε εμας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. απ'τα χειλακια σας να βγαινει κι ας ειναι και βλεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή