Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2009

PAYBACK!!!!

Λοιπον ετσι επειδη εχω νευρα και τσαντιλες και τις μαυρες μου, αποφασισα να το κανω ποστ. θα το κανω ποστ ρε. εβαλα ενα rage against the machine να παιζει και ειμαι ετοιμη. ΤΡΟΛΑΑΑΑΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ελατε, βγειτε, ελατε ρε, παμε να τις βγαλουμε λιγο εξω να τις μετρησουμε!!!!

Αυτο το γαμημενο το μπλογκ, ειναι οτι γουσταρω εγω να ειναι. ειναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ κι αμα γουσταρω να το κανω ναο στον Μαστερ Τζι θα το κανω ναο στον Μαστερ Τζι.

Δεν εχω πει το ονομα Μαστερ Τζι εδω και 200 γαμημενα ποστ επιτηδες, για να μη νομιζει κανεις, ουτε ο Μαστερ Τζι, οτι χρησιμοποιω αυτο το συγκεκριμενο νικ σ'αυτο το γαμημενο μπλογκ για να φαινομαι εγω και για να μ'ακολουθησουνε οι ορδες των θαυμαστων του ως τον νεο Ιωαννη Βαπτιστη του Μαστερ Τζι. κατι μαλακισμενα σαν εσας μου στερησανε τη χαρα να διαβαζω το αγαπημενο μου μπλογκ και το περασα στο ντουκου γι'αυτον τον γαμημενο τον λογο.

λοιπον Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι Μαστερ Τζι

αυτο το γαμημενο το μπλογκ ειναι οτι γουσταρω εγω να ειναι, βαρεθηκα να σας κανω μοντερεησιον, εμεις εδω ειμαστε ολοι ετσι διαδικτυακοι φιλοι ας πουμε και γουσταρουμε μια χαρα μεταξυ μας. εσεις ειστε κατι ανεγκεφαλα που σας παιζουμε στα δαχτυλα, γραφουμε δυο παπαριες και μας κολλατε ταμπελες, και μαλακισμενα, ακομα και η μανα μου ειναι φαν του Μαστερ Τζι, κι η μανα μου κοντευει 50 και ουτε πολυ μοντερνα ειναι ουτε καμια τρελη μορφωση εχει. λοιπον πως σκατα νιωθετε που ειστε πιο ανεγκεφαλα κι εχετε λιγοτερο χιουμορ απ'τη μανα μου;;; που δεν μπορειτε να ξεχωρισετε δυο γαμημενα πραγματα;;; που εγω που τον λατρευω ας πουμε δεν τον αναφερω και που ο ιδιος που αυτολατρευεται δεν εμφανιζεται επωνυμα και που εσεις που ΔΕΝ τον λατρευετε εχετε τα επωνυμα αρχιδια του για πιπιλες στο στομα σας; ποιος προσκυναει τι;;;;

και δεν μ'ενδιαφερει τι θα μου απαντησει ο οποιοσδηποτε. δεν μ'ενδιαφερει ουτε να μου απαντησει ο Μαστερ Τζι. δεν τον ξερω, δεν με πηδαει, δεν ξερω ποια πηδαει, απλα τυχαινει να εχω μεγαλυτερη νοημοσυνη απο σας, κι αυτο δεν ειναι κανα κατορθωμα γιατι και οι μπαμπουινοι εχουνε μεγαλυτερη νοημοσυνη απο σας.

που πατε ρε γαμιολακια;;;; ξερετε με ποιους τα βαζετε;;;;;;;

ρε γαμιολακια, εχω περισσοτερες γνωσεις απο ολους σας. εχω περισσοτερο επιπεδο και περισσοτερη νοημοσυνη απο το αρθροισμα των iq σας, ολονων μαζι! εγω μαλακισμενα μου εχω δει τοσα ανιμε, εχω διαβασει τοσα μανγκα, εχω μελετησει ιαπωνικη λογοτεχνια, ποιηση, αρχιτεκτονικη, κινηματογραφο, ενδυματολογια, και εχω το μπακγραουντ και την υποδομη να παραδεχτω σε τι ειναι αρχηγοι οι τυποι και σε τι δεν τους γουσταρω. το ιδιο συμβαινει και με τη ρωσικη τεχνη ας πουμε, αλλα δε λεω να παω στη μοσχα να μεινω (κι αυτο dm japan ΔΕΝ παει σε σενα, με σενα ειχα εναν μια χαρα χιουμοριστικο αντιλογο). εσεις ρε μαλακιστηρια ειδατε 20 επεισοδια bleach και αγορασατε μια τσαντα pucca κι ερχεστε εδω να την πειτε σε μενα;;; σε μενα ρε;;;; στον μαστερ τζι ξερω γω που απλα σας βαρεθηκε, οχι σας φοβηθηκε;;;;;

το ιδιο ισχυει για οτιδηποτε θεμα αναφερω σε αυτο το μπλογκ, για λογοτεχνια, για ταινιες, για μουσικη, για μορφωση, εχω περισσοτερες γνωσεις απ'ολους σας, τι θελετε να μου πειτε ρε;;; να βγουν εδω οι φιλες μου η Ερικα κι η Ζενη που εχουνε αντιστοιχο μπακγκραουντ και ενημερωση και να μου υπερασπιστουν την Ιαπωνια (και η Ιαπωνια γαμιολακια στην προκειμενη ειναι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ διευκρινιζω γιατι το μυαλο σας δεν στροφαρει κιολας) και να τους παιξω κι εγω τον δικηγορο του διαβολου, επειδη απλα αυτο μ'αρεσει πιο πολυ απ'οτιδηποτε να κανω, κι εκει μαλιστα, να κανουμε τετοιου επιπεδου συζητηση που θα παρετε ολα ποπ κορν και θα παρακολουθειτε αποβλακωμενα. αλλα σε σας τι ν'απαντησω ρε;;;; τι ν'απαντησω, να κατσω να σας πλεξω πουλοβερ οπως ελεγε κι ο Μαστερ Τζι και να μου απαντατε "πηγαινε να σε πηδηξει ο γκομενος σου ο Gamawa που σου γραφει και τα κειμενα";; ρε δεν ειστε καν προκληση!

θελετε προσωπικες επιθεσεις ρε μαλακιστηρακια;; αυτο δεν ξερετε καλυτερα να κανετε αλλωστε;; ελατε να παιξουμε ρε!

Ερις, τινος εισαι εσυ πουλακι μου;;;; τι σκατα εισαι, εχεις πουλακι, μουνακι, τι;; holy chao, εσυ;; ανωνυμοι παντως ειδους, διαφοροι, τρολακια, τι ειστε εσεις ρε; και γιατι διαβαζετε το μπλογκ μου ρε ατομακια; αφου προφανως εγω εδω κανω ταματα στο ονομα του μεγαλου Μαστερ κι εσεις δεν τον χωνευετε και δεν χωνευετε κι εμενα, γιατι διαβαζετε ρε;;; οταν ησασταν 5 και σας δωσανε το τηλεκοντρολ δεν σας ειπανε οτι εχει και off κουμπακι απανω;; δεν εχετε παρατηρησει οτι ο explorer πανω δεξια εχει ενα χι; τι επιπεδο εχετε που καθεστε κι ασχολειστε με πραγματα που θεωρειτε αναξια; εγω οταν δεν γουσταρω κατι δεν του κανω την τιμη ν'ασχοληθω μαζι του. τι επιπεδο εχετε ρε; ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ;;;;;;;;;;

μηπως θα πειτε οτι το διαβαζετε για να γελατε;

λοιπον γαμιολακια μου, αν το κανετε αυτο, ακομα κι αν γελατε μαζι μου η εις βαρος μου, εγω τον σκοπο μου σ'αυτο το μπλογκ τον εχω πετυχει!!!!!!!ΕΜ ΑΗ ΡΑΗΤ ΟΡ ΕΜ ΑΗ ΡΑΗΤ????????

εγω μικρα μου υπολλειματα σκατων εχω γραψει πραγματα τοσο ανωτερα που δεν αξιζουν να τα βαλω εδω να τα διαβασετε εσεις αμορφωτα ανιωθα βλαμμενα. ειναι κριμα βεβαια γιατι με διαβαζουν και 15 αξιολογοι ανθρωποι, αλλα αυτοι εχουνε καταλαβει περι τινος προκειται τουλαχιστον. εγω εχω γραψει μυθιστορηματα, ποιηματα, διηγηματα, κριτικες, παραμυθια, δοκιμια, σεναρια, εργασιες, σκατα, εδω απλα κανω την πλακα μου μαζι σας. την πλακα μου μαζι σας!! σταματησα ν'ασχολουμαι για χαρη του Μαστερ Τζι που ηθελε λιγο την ησυχια του και για χαρη κανα δυο ανθρωπων ακομα, αλλα ο σκοπος μου εξ αρχης ηταν να βγουνε 10 μαλακισμενα σαν εσας να μου την πουνε και να τα ξεφτιλισω ετσι για να εκτονωθω. so this is your fucking chance motherfuckers!!

Ελατε! Ξεκαβλωστε!!!!!! Θα σας αναλαβω κι εγω κι οι αναγνωστες μου. Κι οπου κολωσουμε θα παταμε delete!!!!!

Κι αμα βγει κανας πρωην γκομενος της μανας μου η της αδερφης μου, θα τις φωναξω κι αυτες να σας αναλαβουνε ΕΠΩΝΥΜΑ γιατι εχουνε παραπανω αρχιδια απο σας.

ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

47 σχόλια:

  1. this post is fake and gay... xaxaxa δεν υποδύομαι ωραία το τρολ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οχι ξεχασες να πεις οτι με γαμαει ο μαστερ τζι που ειναι γκεη πουστης.

    μια ωδη στο παραδοξο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λοιπόν θα ξεκινήσω με κάτι ανάλογο του ποστ και όταν θα χρειαστεί θα μιλήσω σοβαρά.

    γωγώωωωω καημένο αμόρφωτο κοριτσάκι που νομίζεις ότι κάτι είσαι, αλλά δεν είσαι τίποτα- κάτι τέτοια δεν λένε;- που είσαι κοντή και φοράς γυαλιά και σιδεράκια- ώπα κάτσε αυτή είμαι εγώ!- και που μου έκλεψες τον μάστερ τζι.

    ωωωωωω, μερόνυχτα κλαίω γιατί αυτός ο άντρας ήταν δικός μου. ερχόταν στον πειραιά και με πηδούσε, την ώρα μάλιστα που εγώ ήμουν στο ρέθυμνο, τόσο μεγάλη ήταν η ψωλάρα του. μιλούσαμε στο μσν κάθε ώρα και στιγμή και κάναμε cyber sex. μήνες ολόκληρους κεράτωνα τον γκόμενο μου, γιατί πραγματικά τέτοια μιάσματα σαν και μένα δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν. εγώ που ξηγιέμαι ψυχολόγος, και ας μην έχω πει μια ψυχολογική παπάρα σε ένα κόσμο που αραδιάζει μόνο ψυχολογικές παπάρες.

    μου έκλεψες λοιπόν τον μάστερ τζι. ναι, εσύ μου τον έκλεψες, και τώρα πηδάει εσένα, και τι θα κάνω που είμαι τόσο πολύ ερωτευμένη μαζί του; όχι, σε ρωτώ τι θα κάνω;

    θα σε εκδικηθώ γωγώ, αυτό θα κάνω. κανείς άλλος εκτός από μένα δεν ξέρει να ικανοποιήσει τον μάστερ τζι, εμένα που με βλέπεις έχω τη μεγαλύτερη συλλογή strapon που υπάρχουν στο σύμπαν ολάκερο.

    αλλά δεν είναι μόνο αυτό άλλωστε. είναι που είμαι σαν μικρό αγοράκι, αυτό είναι γωγώ! εσύ δεν είσαι σαν μικρό αγοράκι. και αυτός είναι ο λόγος που ο μάστερ τζι είναι και θα είναι δικός μου για πάντα.

    φτάνει τώρα; ελπίζω να υπάρχει moderation γιατί τέτοια καφρίλα δεν την αντέχει το σύστημα μου.

    gogoth σ' αγαπώ. παράτα τον μάστερ τζι και έλα να τα φτιάξουμε τα δυο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΙΔΕΑ.
    Αρχισε να συλλεγεις παρομοιου τυπου κομμεντς, φτιαξε ενα κολλαζ και καντο αναρτηση.

    Επισης, μην εμφανισεις αυτο το σχολιο αν θες, για να μη ψυλλιαστουν τιποτα τα τρολς και σταματησουν να στελνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα πως να το κανω αυτο;;; πως, αφου ξαφνικα εξαφανιστηκανε!! μα που ειναι; γιατι δεν στελνουνε;;; μηπως ν'αρχισω να πανικοβαλλομαι;;; μηπως σταματησαν ν'ασχολουνται μαζι μου; εμενα, τη γκομενα του μαστερ τζι!!!!

    δηλαδη εχω κανει τα παντα για να τα προκαλεσω και μονο κατι κοντες αβυζες που μοιαζουν με αγορια μου κανουνε κομεντς!! φλονς ο μαστερ που ειναι αυτη τη στιγμη ξαπλωμενος στο κρεβατι πισω μου λεει να σου πω να παρεις τα στραπον σου και να'ρθεις να κανουμε ολοι μαζι μια παρτουζα. στο πατωμα, οχι στο κρεβατι γιατι στο κρεβατι δεν χωραμε γιατι ειμαστε ολοι χοντροι. εκτος απο σενα που εισαι αδυνατη και αβυζη σαν αγορι. α το ξαναπα αυτο ε;; πρεπει να πουνε κατι καινουριο γιατι ξεμενω απο ιδεες.

    που ειστε ρε;;;;

    παυλο, δεν θελω να σταματησουν να στελνουν! τωρα ΔΕΝ θελω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ ένα έχω να πω:
    Διάβασα ΟΛΑ τα posts σου και ΟΛΑ τα comments και αυτό που κατάλαβα είναι ότι ούτε εσύ έχεις κανένα ταλέντο, ούτε οι αναγνώστες σου έχουν IQ. Καθόλου, τίποτα, αρνητικό. ΑΠΟΡΩ γιατί συνεχίζεις να γράφεις και γιατί όλα αυτά τα ζώα συνεχίζουν να σε διαβάζουν.

    Και για να σε προλάβω που θα μου πεις γιατί σε διαβάζω εγώ, εγώ ΔΕ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ. Γιατί είσαι βαρετή. Και με παίρνει ο ύπνος από την πρώτη γραμμή.

    Αλλά φαντάζομαι γιατί το κάνεις. Σε βάζει ο γκόμενός σου. Εκείνος ο γκέι. Τον γαμάω και τον χέζω τον γκόμενό σου. Αμέ, και χέζω και ευκοίλια στη μάπα σου.

    Επίσης έχω να σου πω και κάποια πράγματα για τη μάνα σου. Αλλά απαξιώ να ασχοληθώ μαζί σου.

    (Την επόμενη φορά θα βάλω τα δυνατά μου να τα γράψω με greeklish και ανορθόγραφα. Το υπόσχομαι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ενα πραγμα διαφωνω με το συγκεκριμενο blogg σου.
    οτι καθεσαι και υπερασπιζεσαι τον εαυτο σου και το υποβαθρο σου.
    τους δινεις αξια ετσι.
    δεν χρειαζοταν να υπερασπιστεις τον εαυτο σου. οι φιλοι σου, που σε ξερουν...ξερουν.
    και αυτοι που δεν σε ξερουν....και θελουν να καταλαβουν....καταλαβαινουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. >που είσαι κοντή και φοράς γυαλιά και σιδεράκια- ώπα κάτσε αυτή είμαι εγώ!- <

    Μη μας ανάβεις βραδυνιάτικα...

    Και το θέμα είναι τόσο trollbait που ούτε ένας που φωνάζει το πουλάκι του τιραμόλα δε θα το χάψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "δεν εχετε παρατηρησει οτι ο explorer πανω δεξια εχει ενα χι;"

    omg noob lololololololol
    firefox ftw!!!!111!1!!1!!!!1~~1!!!~`!one

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ρε να'στε καλα με κανατε και γελασα βραδιατικα και δεν ειμαι και στις καλες μου. εχω ενα χαμογελο αυτη τη στιγμη απο τη μια τρυπα του μπομπ του σφουγγαρακη μεχρι την αλλη.

    αλλα τα τρολλακια που ειναι;;;;;;;;

    μου λειπουνε ρε γαμωτο....

    θειτσα, νομιζω οτι το εχετε. θελετε το επομενο κομεντ να μου το κανετε ανωνυμα για να νιωσω και γω λιγη χαρα στα σκελια μου; να νομιζω ετσι οτι μου στελνουνε τα τρολ ν'αναψω λιγο... ετσι κι αλλιως το εχουνε πει κι αυτο. οτι κανουμε μονοι μας ανωνυμα υβριστικα κομεντς στους εαυτους μας. ετσι για το hype να πουμε.

    spooky, ρε συ καταλαβαινεις οτι ΜΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ;;; πως να στο πω δηλαδη, μια δυο πεντε δεκα, I fuckin' snapped!

    nihilio εσυ μας αναβεις βραδιατικα με τα πουλακια του τιραμολα... θα δεις που θα το χαψουνε, οπου να'ναι ολο και καποιο θα εμφανιστει, του πουστη. να τωρα θα παω να κανω ξε-λογκιν και θα ποσταρω ανωνυμα κοπιαροντας τον γκομενο μου και θα δεις για ποτε θα μαζευτουνε.
    αυτα δε σταματανε. ο μαστερ τζι θα σταματησει να ποσταρει στο μπλογκ μου. αυτο θα ειναι το αποτελεσμα. ε ας το καταφερουνε κι αυτο. θα ξεμεινω με σας...

    τοσο δα μωρε, συγχαρητηρια, ειχα ταξει απο μεσα μου λουκουμακι στον πρωτο που θα το σχολιασει αυτο με τον εξπλορερ. μα τη μπαναγια.
    ρε εγω εχω mozzila. απλα τους μιλαω στη γλωσσα τους μανα μου.
    ελατε να παραλαβετε το λουκουμακι σας. με γευση λικερ μεντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δηλαδης εγω εδω το μπλογκ το εχω ας πουμε ιντερακτιβ φαση ετσι απο επιλογη. γραφω εγω τα δικα μου, απαντατε εσεις τα δικα σας, περναει κι η ωρα μας. ξαφνικα στο κομεντ νο68 σκαει ενα μαλακιστηρι και λεει μια μαλακια. ενα μαλακιστηρι που εχει διαβασει το ποστ, εχει διαβασει ΟΛΑ τα κομεντς (που για το θεο, εγω ακομα και στο μπλογκ του μαστερ τζι που κρεμομανε απ'τ'αρχιδια του εεεε συγνωμη απ'τα χειλη του, στα 30 κομεντς απανω κουραζομουνα!), και περιμενει πως και πως τη στιγμη να βρει την ευκαιρια να πεταξει την παπαριτσα του.

    εκανα ενα κοινωνικο πειραμα πριν καιρο. εκτυπωνω 4-5 κειμενα του μαστερ τζι (τα πιο καφρικα) και τα παω στη μανα μου. η μανα μου οτι της δινω το διαβαζει, εχει πολυ ελευθερο χρονο, της λεω να, ενας γνωστος ας πουμε εχει γραψει αυτα. με παιρνει την αλλη μερα τηλεφωνο αγκομαχωντας να μιλησει απ'τα γελια και μου λεει
    -παιδακι μου, να'σαι καλα, τι γελιο εχω ριξει, μα τι θεος ειναι αυτο το παλληκαρι, τι χιουμορ, τι λεγειν, τι εξυπναδα...
    -μητερα τι λετε, εχετε τρελαθει -της απαντω πειστικοτατα - μα αυτος ειναι ρατσιστης!! ειναι μισογυνης!! θελει να σκοτωσει ολες τις απροστατευτες φωκιες του πλανητη!!
    -πας καλα παιδακι μου - μου απαντα η μαμα - το παιδι χιουμορ κανει! και το κανει και πολυ εξυπνα και πολυ σωστα! να το φερεις την κυριακη να του φτιαξουμε μπριζολες!

    μετα προσπαθησα να της εξηγησω οτι αυτο δεν γινεται γιατι δεν ξερενομαστε στ'αληθεια, στο ιντερνετ οι ανθρωποι ειναι γνωστοι στα ψεμματα, και δεν το καταλαβαινε, αλλα τεσπα αυτο ειναι αλλη ιστορια.

    τωρα τελευταια η μαμα με παρακαλαει απελπισμενη να της παω κι αλλα κειμενα. δεν εχει αλλα, της ειπα, τελειωσανε, σταματησε να γραφει ο λαμπρος νεος γιατι κατι παιδακια που τα διαβασανε αγαπαγανε τις φωκιες και τον ψαχνανε να του στειλουνε πιτσες και βριζανε τη μανα του και τον απειλουσανε και τετοια.

    ε λοιπον οσο και να προσπαθω να της το εξηγησω η μαμα μου δεν το καταλαβαινει αυτο. δεν μπορει να διανοηθει τι διεργασια ελαβε χωρα στο μυαλο ενος ανθρωπου για να περασει απο την αναγνωση ενος τετοιου κειμενου στην προσωπικη ευθιξια και τις απειλες.

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ!!!Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ!!!!

    κι οπως καταλαβατε η μαμα μου ειναι εξυπνη. αυτα τα παιδακια δεν ξερω πραγματικα τι στον πουτσο ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ti les mwri fwkia!den to katalabenei i mana soy kai xestike i forada sto aloni! oxi, ego xezo ti mana sou sto mouni tis. pos sou fanike???????den eine gkomenos sou o masturbatorg alla sti mamaka sou ta piges ta kimena e? dld s afinei pia n anebaineis apo t ipogeio pou s eixe kleidomeni? nai, s kleidose sto ipogeio otan se genise. eisoun toso asximi p dn antexe re i idia sou i mana na se koitaksei.

    K poios firefox strabadiaaaaaaa. chrome reeeeee! FAIL

    (Theitsa - Ένα ράκος ψυχολογικά και πολιτισμικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. {ένα αστείο με την μαμά σου}

    λογικά και αυτό το περίμενες αλλά είναι πρωΐ είμαι στην δουλειά και δεν έχω έμπνευση.
    επίσης αν γίνετε να αντικαταστήσουμε το λουκουμάκι με τις μπριζόλες που ήθελε να κάνει η μαμά σου στον εμ.τζι. θα ήμανε πολύ χαρούμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστως. αλλα θα πρεπει να κερδισετε τον θαυμασμο της μαμας μου. γραφετε τιποτις εσεις;
    η να εχετε μια πολυ σοβαρη δουλεια ως επιστημων με μεγαλο μισθο και τετχια. η μαμα εντυπωσιαζεται απ'αυτα.
    η μπορουμε να πουμε οτι ειστε ο εμ τζι. δεν θα καταλαβει κανεις τη διαφορα. απλα θα βριζετε τις φωκιες.
    η μπορω να σας τις μαγειρεψω εγω τις μπριζολες και να κανουμε σκιπ τη μαμα.

    δεν ξερω ποιο σεναριο ειναι πιο γραφικο, αλλα μπορειτε να διαλεξετε.
    με κινδυνο της ζωης σας φυσικα γιατι τωρα θα τα διαβασει ολα αυτα ο γκομενος μου ο εμ τζι και θα σας ταπεινωσει θανασιμα.

    ρε τα τρολς που ειναι;;;; μα αν ειναι δυνατον, αρχιζω ν'απελπιζομαι.

    κυρια θειτσα το chrome λεει πιο πολυ; το'χω στην αλλη πρωινη δουλεια αλλα δεν με εχει κερδισει. α, ναι, κι εγω χεζω στη μουρη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. (παρατηρω οτι νιωθω μια αναταση οταν λεω ο γκομενος μου ο εμ τζι. μιαν ανακουφισην λες και τα'χα με παντρεμενο ας πουμε και τωρα χωρισε. να βγω να το φωναξω να το πω και τετχια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εγω απο αυτη την ιστορια θα βγω με πολλα ψυχολογικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιατί βρε γογοθ,γιατί βρε καμάρι μου?Γιατί συγχύζεσαι κ γιατί χτυπιέσαι κ φωνάζεις κ χάνεις το χιούμορ σου, ενώ θα πρεπε να το διασκεδάζεις κ να γράφεις διασκεδασμένη κ εμείς να συνεχίζουμε την γελωτοθεραπεια?Και γιατί ενώ όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα μπλογκ που είναι από τη φύση του και ιδιωτικό και δημόσιο συνάμα(κ αυτό είναι κάτι που εσύ έχεις επιλέξει )δεν το ντηλαρεις με χιούμορ που το χεις κ εύκολο?Επί συγκεκριμένου δε, δεν έγινε κ τιποτις συνταρακτικό .. το κομεντ που σου ποσταρανε κ που αν έχω καταλάβει σωστά ήταν αυτό που προκάλεσε το μένος σου, δεν δήλωνε τίποτε άλλο παρα το ΚΑΛΩΣ εννοούμενο αυταπόδεικτο(ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΟ ΣΟΥ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΟΥΜΠΟΙΛΙΚΙ ΣΟΥ, ΝΑΟΥΜ)δεν ανέφερε καν το όνομα του Μάστερ επί ματαίω,δεν σε έβριζε ούτε εσένα ουτε τους οικείους σου, δεν απειλούσε κανέναν, δεν αμφισβήτησε τις σεξουαλικές ταυτότητες κανενός και κυρίως δεν είπε την φλονς αβυζη(!). Κ επειδής με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο όταν δηλώνεις έξυπνη.. Η το κάνεις πριβε το μαγαζάκι Η συνεχίζεις ως έχει και.. you win some u lose some όπως λέει κ ο σοφός Αμερικάνος φίλος.
    κισεζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημερα σας και χαιρω πολυ για τη γνωριμια και συμπαθατε με, αλλα...

    εκτος απο τα κομεντς που βλεπετε εσεις οι λατρεμενοι αναγνωστες υπαρχουν και κομεντς που δεν περνουν το τεστ του μοντερεησιον. που αναφερουν τα θεια επι ματαιω, που απειλουν, που βριζουν κι εμενα κι αλλους και τελοσπαντων, καποια στιγμη νομιζεις οτι εχει τελειωσει αυτη η ιστορια και ξαφνικα ξεπετιεται ενα τσουπ και ακολουθανε κι αλλα 5-6. δεν ξερω που βρισκεται αυτη η αγελη να παω να ριξω φολα αλλα παντως αυτα τα παιδακια πανε ολα μαζι. και ολα (μα ολα) αυτα τα πριβε αστειακια που κανουμε εδω μεταξυ μας περι βυζιων και σεξουαλικων δεν τα βγαζουμε απ'το μυαλο μας ετσι για να αλληλομαστιγωνομαστε. εχουνε ειπωθει. ολα. κατα καιρους.

    και ξερετε και κατι. να με πουνε και γκομενα του μαστροτζι και τετοια δεν με πειραζει, το χαιρομαι κιολα, μια φαντασιωσις ειναι κι αυτο. αλλα οτι τα κειμενα δεν ειναι δικα μου... ε χειροτερη προσβολη δεν εχω. εγω γραφω και διαβαζω απο τα 4 να πουμε, καταλαβατε;;;;;

    σας ευχαριστω παντως που με προτιμησατε.

    μοιραζω και λουκουμια!:)

    μπριζολες μονο για τους εκλεκτους τοσους δα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εμένα να με συμπαθάτε αλλά δεν τρολάρω άλλο. Από το πρωί νιώθω ένα βάρος σαν να κλώτσισα το αδέσποτο σκυλάκι της γειτονιάς. Δεν ξέρω αν φταίει η ανορθογραφία, τα greeklish, το ότι έστυψα το μυαλό μου να θυμηθώ όλων των ειδών τα τρολοσχόλια ή αν απλά εξαντλήθηκα προσπαθώντας να σκεφτώ σαν κάποιος με μονοψήφιο IQ (εγώ που έχω 124 σύμφωνα με ένα εγκυρότατο τεστ που έκανα στο ιντερνέτι). Ίσως και να φταίει ότι αμέσως μετά πήγα να πληρώσω τη δόση του δανείου. Δεν ξέρω... Πάντως το κόβο γιατί α.

    Επίσης Chrome δεν έχω. Δεν είμαι παιδάκι του ιντερνετιού εγώ που μόλις ξετσούμισε απ' τ' αυγό, έμαθε το google και ότι ο ΙΕ δεν είναι καλός. Εγώ έχω πείρα. Έχω ψαχτεί εγώ. Εμένα που με βλέπεις με έχουν μολύνει οι πιο δύσκολοι ιοί (τους εύκολους τους έχω πασκατέμπο). Εγώ έχω Opera...


    Υ.Γ.: Ρε μπας και να ξαναζωντανέψω εκείνο το παλιό μου blog; Τι μου φταίτε να φλυαρώ στα δικά σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ε ΟΧΙ κ οτι δεν ειναι δικα σου τα κειμενα!ΦΥΣΙΚΑ και ειναι δικα σου γιατι του Μαστερ τζι ειναι καλυτερα.Εσυ εισαι γυναικα και μαλιστα εξυπνη.Δηλαδη μια κατηγορια απο μονη σου.
    Οποιος διαθετει τοσο καθυστερημενο εγκεφαλο ωστε να μην καταλαβαινει αυτες τις διαφορες δεν μπορει να σε προσβαλει σε κανενα λεβελ.Το μονο που προσβαλει ειναι την Πλαση που τον αφησε να επιβιωσει και αυτο ειναι μια αλλη ιστορια.
    κισεζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ποιος ειναι ο Μαστερ τζι?
    αχαχχαχχαααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΑΙ κυρα θειτσα μου να το ξαναζωντανεψετε! ψηφιζουμε ομοφωνα!
    εγω συμφωνα με το ιντερνετ εχω iq 180 επομενως οτι και να λετε εμενα δε με νοιαζει!!!! εγω το ιντερνετ το εμπιστευομαι. σε κατι τετοιες περιπτωσεις.

    clevertheless, my point exactly. ειπαμε ειμαι καλη αλλα οχι και τοσο καλη. και τωρα που το εγραψα αυτο εχυσα μπρος στη μουρη του εικονισματος.

    μαστερ τζι εσεις εισθε;;;
    ααααχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. λοιπόν άμα κάνεις καλές μπριζόλες σε παντρεύομαι
    ίσως να έχει ένα μικρό πρόβλημα η κοπέλα μου με αυτό αλλά δεν μαγειρεύει οπότε καλά να πάθει.
    όσο για τη μαμά (μπορώ να αποκαλώ την πεθερά μου μαμά;) θα την κερδίσω επειδή είμαι καλό παιδί έχω σταθερή δουλειά, είμαι προγραμματιστής αλλά έχω και γενικές γνώσεις πιστεύω μπορώ να εντυπωσιάσω τους πάντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δηλαδη αν καταλαβα καλα αγαπητε μου, εχετε κοπελα και πατε και φλερταρετε δεξιως αριστερως στο ιντερνετ με τις ξενες κοπελες και τις ξενες μαμαδες;;;;;;

    ντροπη και αισχος. η μαμα μου μολις σας αποκληρωσε. θα δωσουμε τις μπριζολες στο σκυλο μας!

    παρακαλω ολοι οι λοιποι που φλερταριζομαι διαδικτυακως να με ενημερωσουν ευθυς αμεσως αν εχουνε γκομενες. και σε περιπτωση που εχουνε να ξερουνε οτι εγω εχω κι εναν προσωπικο κωδικα τιμης.

    ο κωδικας τιμης μου λεει οτι τα παντα επιτρεπονται και τιποτα δεν ειναι αμαρτια, εκτος απο το να φλερταρεις με αντρες που ειναι δεσμευμενοι.

    νιωθω τοσο βρωμικη τωρα που θελω να παω να κανω μπανιο.

    α ναι ξεχασα!!! ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ!!!!!

    ναι ρε, βεβαια. ειναι κι αυτο.

    αρχισα παλι να μονολογω, μη μ'ακουτε...

    παντως ντροπη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. I know Gogoth . :)
    Άλλωστε έχω μείνει ήδη αρκετό καιρό στην Ιαπωνία. Δεν θα είναι κάτι καινούριο για μένα. Ούτε καν οτάκου δεν είμαι. Και άλλωστε τα hate comments ήταν , είναι και θα είναι μια πραγματικότητα που ισχύει σε όλα τα θέματα ανεξαιρέτως. Το λάθος είναι να προσπαθήσεις να κάνεις διάλογο με τέτοια άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "εγώ που έχω iq 124 σύμφωνα με ένα εγκυρότατο τεστ που έκανα στο ιντερνέτι"
    "εγω συμφωνα με το ιντερνετ εχω iq 180 επομενως οτι και να λετε εμενα δε με νοιαζει!!!!"
    και εγω εχω ενα σπυρι στην πλατη στο μεγεθος της Λαμιας....οτι διαθετει ο καθενας.
    να τις βγαλουμε εξω τωρα να τις μετρησουμε να δουμε ποιος την εχει μεγαλυτερη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εγω δεν προσπαθω να κανω διαλογο μαζι τους, αυτα προσπαθουνε να κανουνε μονολογο μαζι μου! κανω και γω μονολογο μονη μου και μου απαντατε εσεις και συνεννοουμαστε ολοι μαζι!

    αγαπητε, ποιες να πρωτοβγαλουμε;
    τις ιδιοφυιες μας, τις ακμες μας, οι τις ψωλες μας;
    γιατι εγω μονο απ'το πρωτο εχω.
    υπονοειτε οτι δεν εμπιστευεστε τα τεστ του ιντερνετ;;;;;
    πατε δηλαδη και παιζετε λοττο χωρις να εχετε διαπιστωσει ποσο λακυ εισαστε σημερα;;
    και κοροιδευετε εμας;;;

    το ιντερνετ λεει κι οτι ο μπραντ πιτ εχει iq 180 αλλα δεν το κανω θεμα! δεν εχω κομπλεξ ανωτερωτητας εγω σαν εσας!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ενα κομπλεξ ανωτεροτητας με τα σπυρακια μου το εχω.
    ειναι αληθεια.
    χαιρομαι για την ιδιοφυια σου, δεν εχω ποταπα αντιζηλα συναισθηματα.
    απλα λυπαμαι για τους υπευθυνους του ΜΙΤ που θα ειναι πολυ στεναχωρημενοι που δεν σε εχουν στην ομαδα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εγω παλι δεν τους λυπαμαι καθολου. εχω ισχυρες υποψιες οτι ολα αυτα τα τεστ που κυκλοφορανε στο ιντερνετ καθονται και τα φτιαχνουνε αυτοι τις ελευθερες ωρες τους ενω κωλοβαρανε στα λαμπς αντι να μελετανε την αεροναυτικη μηχανικη.

    ενω εγω οσο να'ναι προσφερω κι ενα κοινωνικο εργο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ρε ποιος είπε τίποτα για φλερτ
    να παντρευτούμε σε λέω
    τι να κάνω ο καημένος μου αρέσει η μπριζόλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. α καλα νταξει αμα ειναι ετσι, περιμενε, υπαρχει αλλο θεμα.

    καλα γονιδια εχεις;

    δηλαδη η φατσα σου δε με νοιαζει ιδιαιτερα, απο iq πως πας (συμφωνα με το ιντερνετ παντα); κανα οργανο παιζεις; σερνικα βγαζουνε οι αντρες στο σοι σου η θα μου κανεις κανα κοριτσακι που δε γουσταρω;

    γιατι κοιταξε να δεις, εγω πανω απ'ολα θελω να γινω μανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Dn krw t les, egw 8 se gmaga ki as eisai k mpzo gia n skeftme ta mtra t mlka t gkmnoy soy p s grfei t kmena.

    k g ti fokia p egrfe esn i8le n sktwsei gti eis gtp mri flna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. να τωρα το γεγονος οτι με λιγη προσπαθεια καταλαβα τι λεει εδω απο πανω, ετσι με γεμισε με μια απροσδιοριστη θλιψη μεσα στην ψυχη.

    σε ευχαριστω οποιος κι αν εισαι για τις προσπαθειες που κανεις να μου φτιαξεις το κεφι. και γω θα σε γαμαγα.

    αλλα ξερω οτι δεν εισαι τρολ. ενα πραγματικο τρολ θα ητο πραγματικα ακατανοητο.

    αχ, θα μεινω για παντα μονη. ουτε τα τρολ δεν θα με βριζουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. χαχαχα
    σοβαρα τωρα...χαχαχα
    ειμαι αρωστη, κομματια, εγκλωβισμενη στο σπιτι, βαριεμαι και τριγυρναω στο ιντερνετ σαν την αδικη καταρα.
    και διαβαζω το πιο πανω τελειο σχολιο.
    στην αρχη εβαλα παλι θερμομετρο γιατι νομιζα οτι εκαναν τα ματια μου πουλακια απο τον πυρετο.
    αλλα οχι δεν ειναι απο τον πυρετο.
    ειναι αληθινο.
    υπαρχει.
    να περιμενω και συνεχεια;
    θα εχει και αλλο;
    χαχαχχααχα
    πλακα κανουν ε;
    πες μου ρε Gogoth οτι κανουν πλακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ναι ρε spooky, ο αποπανω δεν ειναι τρολ, κανας δικος μας ειναι.
    ρε τα τρολ γραφουνε πολυ χειροτερα και πολυ πιο ακατανοητα πραγματα!
    το ξαναλεω, ολα αυτα που εχω γραψει κι εγω κι η φλονς κι η θειτσα και λοιποι, εχουνε ειπωθει πραγματικα, και μαλιστα σε αυτη την γλωσσα την αποπανω.
    ela r gogoth ps kans etc tsadistike lg i flons p ts efags to gomeno r c d iparxoyn apeiles m pistevete t psemata toy
    gogoth glipse lg akoma t arxidia t mastrobation g borei k n s pidisei alla m elpizeis r d einai k ply arseniko

    ετσι για να σε διασκεδασω λιγο ακομα μιας και εισαι αρρωστουλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τελικά τα κατάφεραν τα τρολλ να σε ρίξουν, με το να μην γράφουν. You fail, grasshopper.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. λοιπόν επειδή κατά βάθος είμαι η συμπυκνωμένη κρυφή γνώση του κοσμοπόλιταν θα σε πω κάτι,
    για να μην μείνεις μόνη πρέπει να ρίξεις τα στάνταρ σου μόνο αυτό.
    όσο για τα γονίδια πιστεύω είναι καλά, το ιντερνετικό άι.κιου. μου είναι τεράστιο, όργανο παίζω (το συγκεκριμένο πολύ καλά μπορώ να πω το χαίρομαι ιδιαίτερα, wink-wink nudge-nudge) και μαθαίνω και ένα δεύτερο μουσικό,
    όσο για τα αγόρια θα σε απογοητεύσω έχω 5 ξαδέρφες και κανέναν ξάδερφο, βέβαια έχω έναν αδερφό αλλά είναι για το πέος και λογικά το σπέρμα θα είναι καλό και δυνατό και θα πιάσεις με την μία παιδί
    είμαι κελεπούρι πάρε με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. οχι ρε nihilio, δεν καταλαβες, εχουνε στειλει γυρω στα 15 κομεντς και τα σβηνω και μετα βγαινω και φωναζω "μα που ειναι γιατι δεν στελνουνε" και αυτα μπερδευονται τελειως, δεν καταλαβαινουνε τι συμβαινει, νομιζουνε οτι καταπινει τα κομεντς τους καποια μαυρη τρυπα. τους κανω ψυχολογικο πολεμο, καταλαβες; :)

    ρε αμα μου περασουνε οι μαυρες και μου'ρθει η εμπνευση και γραψω κανα ποστ της προκοπης και σκασουνε ξαφνικα τα τρολακια θα νευριασω παρα πολυ!

    παιδι μου να σε πω, αυτα που λες τα ξερει η κοπελα σου;;; κοιτα να δεις, να προσεχεις γιατι οτι γραφεις στο ιντερνετ μπορει να ανιχνευτει! με το εχουνε πει εμενα σοφοι ανθρωποι αυτο.
    οσο για τα στανταρ μου, κατι μας ειπες τωρα. αυτο το προβλημα το εχω χρονια, εχω ανεβασει τον πηχη στου διαολου τον κωλο. τι αλλη λογικη εξηγηση θα υπηρχε αλλωστε που ειναι μια γκομενα σαν και μενα μονη της;;;

    γαμησε το, μονη μου θα πεθανω και θα παει και χαραμι το δικο μου το γονιδιο. και μιλαμε για γαμω τα γονιδια τωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. άμα κολλήσει κάτι στο μυαλό σας δεν ξεκολλάει με τίποτα
    ρε σε λέω δε θα μείνεις μόνη
    αύριο έρχομαι τρώω μπριζόλες και άμα είναι καλές πάω και σε ζητάω κατευθείαν από τους δικούς σου

    την κοπέλα μου δεν θα την πειράξει τόσο έχει πολύ ανοιχτές απόψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τζιζας κραηστ....

    να το ξερεις εγω σε το λεω, τοσος πολιτισμος κι ελευθερια σε μια σχεση δεν κανει καλο...
    καμια μερα θα γινεις κερατας για δυο μπιφτεκια ας πουμε!!:)

    ενταξει θα ρωτησω τη μαμα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όντως! Άργησα λίγο αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ λένε. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

    i) Τι να το κάνω που διαβάζεις από τα 4 σου, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις, όταν γράφεις κατ' επανάληψιν το διαζευκτικό "ή" ως "οι". Είναι τραγοικό! Και βγάζει και μάτοι!

    ii) Αυτό το τιμημένο το ψέμα, δεν ξέρω γιατί άλλα πολλοί το γράφουν με δυο "μ". Μάλλον είναι πολύ μεγάλοι ψεύτες; οι και μαλάκες!?! Τι να πω... Πάντως αυτό δε σημαίνει ότι είναι και σωστό. Το "ψέματα" γράφεται με ένα "μ" από το αρχαίο "ψεύσμα" που έχασε το "σ" και απλοποιήθηκε (όπως ρεύμα-->ρέμα)

    iii) Και το χειρότερο όλων. Πάνω που το πήγαινες καλά, ενώ αρχικά δε μου άρεσε η ιδέα αυτού του post, μου κοπάνησες εκείνο το "κολωσουμε"... Όχι ρε κοπελιά, δεν είναι από την κόλλα, είναι από το κΩλος.

    Και μην πεις καμιά herb τύπου: Έλα μωρέ, εν τη ρύμη του λόγου κτλ. γιατί αφενός δε μιλάς αλλά γράφεις, και άρα έχεις χρόνο να το ψάξεις και να το γράψεις σωστά και αφ'ετέρου τα έχεις ξανακάνει λάθος και τα τρία. Πολλάκις. Σε έχω σταμπάρει λοιπόν, πρόσεχε...



    Υ.Γ.:Και μη διανοηθείς να πεις ότι δεν έχει σημασία η ορθογραφία και άλλα τέτχοια, γιατί θα χεστούμε. Είναι σα να λες διάβαζε, αλλά μη δίνεις σημασία σε αυτά που γράφω... ήτοι ΖΟΝΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή