Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2009

Tribute to David Robert Jones

«Ζουσαμε πολυ ευτυχισμενοι με τον David στον πλανητη μας. Ημασταν φιλαρακια απο παιδια. Που λεει ο λογος δηλαδη, γιατι στον πλανητη μας δεν εχει παιδια. Ολοι γεννιουνται 25 χρονων. Τωρα ως γηινοι θα αναρωτηθειτε πως γινεται αυτο, αλλα δεν εχω χρονο να σας εξηγησω τα περι αναπαραγωγης στον πλανητη μας. Βασικα χρονο εχω, γιατι εγω θα μεινω για παντα 25 χρονων, αλλα αν αρχισω, μεχρι να τελειωσω εσεις θα εχετε ρυτιδιασει και κοντυνει δεκα ποντους, και η τριτη ηλικια μου δημιουργει αμηχανια. Τα μωρα παλι μ’αρεσουνε γιατι μου θυμιζουνε κατι σαρκοβορα φυτα που ειχαμε στον πλανητη μας. Οχι ακριβως φυτα, ητανε κατι περιεργοι πολυκυτταροι οργανισμοι, τα καλλιεργουσαμε σε χωραφια και τα καναμε δωρο στους φιλους μας σε σημαντικες επετειους και γιορτες, οπως πχ. την ευθυγραμμιση των τριων ηλιων η τα 100 χρονια ηλιοθεραπειας. Αλλα εγω τωρα κατι αλλο ηθελα να πω.

Α, ναι, εκεινες οι μερες με τον David... Ξερετε, συνηθιζαμε να ανεβαινουμε στον κρατηρα του μεγαλου ηφαιστειου και να παιζουμε πιανο. Οι κατσαριδες μαζευονταν γυρω μας και κουρνιαζαν υπνωτισμενες απ’τη φωνη του David. Στον πλανητη μας οι κατσαριδες ειναι εξημερωμενες κι εντελως φιλικες. Οχι οτι στον δικο σας δεν ειναι δηλαδη, ποτε δεν καταλαβα γιατι τις μισειτε τοσο. Ισως επειδη εχετε εφευρει τα παπουτσια. Αλλη μια διαφορα των πολιτισμων μας.

Τα καλοκαιρια, τοτε που και οι τρεις ηλιοι ηταν σε πληρη ευθυγραμμιση, πηγαιναμε για κατασκηνωση στις Αφρατες Λιμνες. Αν ο καιρος ηταν πραγματικα καλος και δεν ειχαμε Κοκκοθυελλες, βουτουσαμε στις γεματες πουδρα λιμνες και βγαιναμε κατασπροι και λιπαροι και κυνηγιομασταν στα βραχια, εγω, ο David και η υπολοιπη παρεα. Τους αλλους δεν τους θυμαμαι πια καλα, γιατι εκεινοι εμειναν πισω, αλλα νομιζω οτι ηταν ολοι πολυ ομορφοι. Εδω στη Γη μαλλον θα τους θεωρουσατε ασχημους και λειψους, αλλα εγω θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι ηταν τοσο ομορφοι γιατι δεν εμοιαζαν καθολου μεταξυ τους.

Στον πλανητη μας μια νυχτα διαρκουσε περιπου 150 γηινα χρονια, και μια μερα γυρω στα 99, καλυτερα ομως γιατι με τρεις ηλιους υποφεραμε πολυ απο τη ζεστη. Ετσι τις νυχτες που κανονιζαμε να βγουμε δεν βιαζομασταν καθολου, ετοιμαζομασταν με την ησυχια μας. Αλλωστε το μακιγιαζ μας επαιρνε πολλες μερες, και μηνες μερικες φορες, το αποτελεσμα ομως ηταν εντυπωσιακο. Τα καλυντικα στον πλανητη μας φτιαχνονταν απο αληθινη αστεροσκονη. Τι, γιατι με κοιτατε ετσι; Ναι, το ξερω, η αστεροσκονη με την κυριολεκτικη της εννοια ειναι τα σκατα του συμπαντος. Γιατι, εσεις που φτιαχνετε τα καλλυντικα σας απο χοιρινες πατσες ειστε καλυτεροι; Τουλαχιστον τα δικα μας ηταν οικολογικα, και διαρκουσαν πραγματικα ολη τη νυχτα.

Ολο και καποιο παρτυ θα βρισκαμε να παμε, ο David κι εγω. Εκεινος φορουσε καποιο λουλουδατο φουστανι που θα’χε αγορασει στο διαπλανητικο παζαρι του γειτονικου συμπαντος, κι εγω φορουσα παντα τις καλες πυτζαμες μου. Μη σας παραξενευει, αυτες ειναι οι πρεπουσες αμφιεσεις για κοινωνικες εκδηλωσεις στον πλανητη μας. Εχει σκεφτει ποτε κανεις σας ποσο σας πανε οι πυτζαμες σας; Τελοσπαντων, δε θα σας κανω και styling τωρα. Παλι καλα που υπηρξαν και τα 80s και ειδε λιγο καλογουστια ο πλανητης σας.

Αχ, περνουσαμε τοσο ωραια με τον David στον πλανητη μας... μεχρι που μας εδιωξαν και βρεθηκαμε εδω. Απο τοτε ολα πηγαν κατα διαολου.... για μενα, γιατι ο David καλα την εχει βγαλει μεχρι στιγμης. Ευτυχως που εδω στη γη σας αρεσει η μουσικη για κατσαριδες.

Ολα ξεκινησαν οταν ο David ειχε την ιδεα να ξεφορτωθουμε μερικα κομματια απο την συλλογικη μας μνημη – ολοι στον πλανητη μας ειχαμε την ιδια κοινη συλλογικη μνημη, γι’αυτο ζουσαμε τοσο αρμονικα, ειχαμε ολοι τα ιδια βιωματα και τα ιδια ψυχολογικα προβληματα. Βασικα για πλακα το καναμε, δεν ειχε κανενα καλο παρτυ εκεινο το βραδυ, μας ειχε τελειωσει κι ο χαρτοπολεμος και δεν ειχαμε τι να σνιφαρουμε. Βαριομασταν, καταλαβατε; Δεν το καναμε απο κακη προθεση. Μισο εκατομυριο χρονια συλλογικης μνημης ειναι πολλα, και στον πλανητη μας ο εγκεφαλος λειτουργει καπως σαν το στομαχι στον δικο σας πλανητη. Ας πουμε οτι ειχαμε απλα μια μικρη βαρυστομαχια.

Συνδεσαμε λοιπον τους εγκεφαλους μας με τον Μεγα Υπολογιστη κι αρχισαμε να πυροβολαμε εγκεφαλικα κυτταρα σαν μανιασμενοι. Ειχε πλακα γιατι μερικα πηγαινανε και κρυβοντουσαν πανικοβλητα πισω απο τις αποφυαδες, αλλα ο David παντα τα ξετρυπωνε και τα πυροβολουσε και το μυελωδες ελυτρο τους εσκαγε σαν χλαπατσα. Ηταν πολυ διασκεδαστικο, το ομολογω, κατι μεταξυ βιντεο γκεημ και μαστουρας για τα δικα σας δεδομενα. Ο υπολοιπος πληθυσμος του πλανητη μας ομως δυστυχως δεν το βρηκε πολυ αστειο. Ενας ξεχασε το ονομα της κατσαριδας του και καποιος αλλος ειχε κοψιμο και δεν θυμοταν που ειναι η τουαλετα. Ενας πεταξε ενα μπουμερανγκ και ξεχασε να το πιασει οταν γυρισε πισω. Αυτα ειναι πολυ σοβαρα πραγματα στον πλανητη μας. Θυμωσαν πολυ. Μαζευτηκαν ολοι μαζι και μας εριξαν μια συλλογικη καταρα. Ο David εχασε το ενα του ματι. Εγω προλαβα και ρεφτηκα απο την εγκεφαλικη βαρυστομαχια και τη γλιτωσα παθαινοντας μονο λιγο μυωπια.

Τελικα μας εξορισαν ομως.

Τον πρωτο καιρο περιπλανιομασταν απο συμπαν σε συμπαν και ζητιανευαμε. Ο David επαιζε κιθαρα κι εγω χορευα. Ειχαμε επιτυχια γιατι ηταν και μονοφθαλμος, καλο προσον για ζητιανο. Μετα μια μερα οπως καναμε σουζες στο φεγγαρι με τη σαραβαλιασμενη μας υπερατλαντικη εντουρο, πεσαμε πανω σ’εναν τυπο που τον λεγανε Ταγματαρχη Τομ. Ητανε λεει αστροναυτης απ’τον πλανητη σας. Ωραιος τυπος, αν και να σας πω την αληθεια τον εκοψα για λιγο μαστουρη. Ενθουσιαστηκε με τις ιστοριες για τον πλανητη μας και αποφασισε να παει να τον εξερευνησει. Μας χαρισε το διαστημοπλοιο του και το ενα του ματι στον David. Ηταν αλλο χρωμα αλλα δεν πειραζε. Λιγο πριν βουτηξει στο κενο του διαστηματος μας ειπε να πουμε στη γυναικα του οτι την αγαπαει. Ωραιος τυπος. Ριψοκινδυνος. Αλλα μαστουρης.

Ε, καπως ετσι βρεθηκαμε εδω. Τα υπολοιπα λιγο πολυ τα ξερετε. Ο David εγινε διασημος, τον βλεπω που και που στην τηλεοραση και τον καμαρωνω. «Χαθηκαμε ρε Zig», του ψιθυριζω. Ziggy ητανε το κανονικο του ονομα στον πλανητη μας. Στον δικο σας ητανε Robert Jones. Το David Bowie δεν καταλαβα ποτε που ακριβως κολλαει, αλλα το συνηθισα κι εγω.

Οσο για μενα, τι να σας πω, ωραιος ο πλανητης σας, δε λεω, κι ας κανει και κρυο, αλλα να, σα να βαριεμαι λιγο...

Δεν εχει και κανενα καλο παρτυ αποψε...κι εχω κατι καουρες...»

174 σχόλια:

  1. για καλυτερη κατανοηση του κειμενου υπο την μουσικη υποκρουση των παρακατω:

    http://www.youtube.com/watch?v=rKE3FSPJu-4

    http://www.youtube.com/watch?v=46s3gHR3IEI

    http://www.youtube.com/watch?v=DLBlFq4oE2I

    http://www.youtube.com/watch?v=muMcWMKPEWQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ο Ζιγκις έπαιζε την κιθάρα...
    Είσαι θεότητα!
    Υποκλίνομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επίσης δε μπορώ να δω τα λινκς και νευριάζω αλλά μάλλον είναι τα ομώνυμα τραγούδια από τον θεό (μπόουι) και τους ημίθεους (μπάουχαους). τα αλλα δυο ποια είναι ? το life of mars και ποιο αλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. space oddity, life on mars, ashes to ashes και starman αν θυμαμαι καλα. το ziggy stardust το ξεχασα να το βαλω αλλα σας ξερω τι παιδια εισαστε και ειμαι σιγουρη οτι θα πατε να το ακουσετε μονοι σας.

    ευχαριστω μανος. ειναι λιγο παλιοτερο το κειμενο, το εγραψα πριν κανα δυο μηνες μια μερα που ενιωθα σκατα και οταν τελειωσα χαμογελουσα και μου ειχε φτιαχτει η μερα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μες στο μυαλο μου είσαι πάντως. σήμερα όταν ξύπνησα το πρώτο κομμάτι που άκουσα για να ρθω στα ίσα μου ήταν το let's dance στο τελείως άκυρο.
    ντάξει πάντως όσο άσχημα και να αισθάνομαι για τον εαυτό μου, θα έρχομαι να διαβάζω αυτό το άρθρο. με ταξίδεψε σε ένα πλανήτη με αράχνες και δε θέλω να φύγω από 'κει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Train overdue
    "Angels have gone
    No ticket
    I'm jumping tracks
    I'm changing towns
    We never talk anymore
    Forever I will adore you"

    thnx for tonight's magic mushroom Gogoth :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. oh, david bowie fans alla around this blog...

    σας ανταποδιδω και αφιερωνω δεσποινις spooky

    rock n roll suicide
    "Oh no love, you're not alone
    You're watching yourself but you're too unfair
    You got your head all tangled up but if I could only make you care
    Oh no love, you're not alone
    No matter what or who you've been
    No matter when or where you've seen
    All the knives seem to lacerate your brain
    I've had my share, I'll help you with the pain
    You're not alone"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο μπάουι ήτο για τον πούτσο κι έχουμε να γελάσουμε εδώ και τέσσερα άρθρα . φιλαράκι δεν ξέρω τι φταίει , αλλά ο,τι κι αν είναι διόρθωσε το, τα παλιά άρθρα με έκαναν να κλαίω από τα γέλια, τα καινούρια δε με συγκινούν καθόλου, δεν το λέω για κακό, το λέω γιατί γουστάρω το μπλογκ και γουστάρω να είναι στο ίδιο επίπεδο που ήταν πρώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι θες ρε αγοραρε; :)

    Ρε, καταθλιψη εχεις ή νομιζεις οτι εχω αναλαβει καμια αποστολη να σε διασκεδαζω καθε φορα που γραφω;

    Τραβα πουθενα αλλου να κλαφτεις παλιαγοραρε!

    Πααινε διαβασε Μαντοξ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τόσο δα σε λέω, αν οι bloggers έγραφαν ότι ήθελες θα τους πλήρωνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω ιδροκοπαω να παταω τα κουμπια στο πληκτρολογιο για να διαβαζετε εσεις τσαμπα ρε. που να μην ηξερα και τυφλο συστημα.

    τωρα ο τοσο δα πρεπει ν'απαντησει "οπως το μπλογκ ειναι τσαμπα ετσι και οι δικες μου παρατηρησεις ειναι τσαμπα" και να αναπαραγουμε ολα τα κομεντς του μικειους. ο τοσο δα θα ειναι ο κακος και θα τον λενε στελιο. εσυ nihilio θα εισαι ο υπερασπιστης μου, ο μανος θα κανει το γρικλις τρολ που θα γραφει "lol antigrafei ton madoxx" και μετα θα σκασουνε και τα κοριτσια και θα τους βριζουνε. θα βγει κανας ανωνυμος και θα πει οτι ο μπαουι δεν ειναι συμπαθης αλλα λιγο για λυπηση προς το τελος της καριερας του. εγω δεν θα μιλαω αλλα σιωπηλα θα προβληματιζομαι.

    ειστε να παιξουμε προσωμοιωση; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τόσο δα σε λέω μεγάλο Σπήλιο θα διαβείς (κι ας μην είναι σαν τα σκανδιναβικά που έχεις συνηθίσει).

    Πλανήτης με οικόσιτες κατσαρίδες... μάλιστα μάλιστα, τώρα ξέρω από που διακτινίζονται σπίτι μου τα μισητά ζωύφια. Θα του άξιζε ένα Exterminatus, αλλά αφού είναι η πατρίδα της Gogoth θα τον σεβαστούμε (βοηθάει και το ότι μας κυνηγάει κι εμάς η Inquisition :)).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οι κατσαριδες ειναι φιλοι μας.

    και ειναι και μουσικοφιλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "εσυ nihilio θα εισαι ο υπερασπιστης μου, ο μανος θα κανει το γρικλις τρολ που θα γραφει "lol antigrafei ton madoxx" και μετα θα σκασουνε και τα κοριτσια και θα τους βριζουνε"

    εγω εχω ρολο?

    btw, δεν εχω εντρυφησει ουτε σε μποουι ουτε σε τζακσον, παρολο που εχω περισσοτερη συμπαθεια στον πρωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. η καλύτερη ιδέα που άκουσα εδώ και καιρό
    (για την αναπαράσταση των κόμεντς)

    και αυτό για τις κατσαρίδες ίσως να είναι αλήθεια, είναι φιλικές και μουσικόφιλες αλλά δεν τους αρέσει το χιπ χοπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εσυ παυλε μπορεις να εισαι αυτος που ενω αναβουν τα αιματα στον τσακωμο θα επαναφερεις την ταξη πεταγοντας κατι εντελως ξεκαρφωτο. θα παρεις τον ρολο του τοσο δα στο δικο μου μπλογκ δηλαδη :)

    ναι στις κατσαριδες δεν αρεσει το χιπ χοπ γιατι τους χιπχοπαδες στον πλανητη μας τους ειχαμε για μπρελοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγω να κρατησω το ρολο μου ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αν ο ρολος σας ειναι να δοξασετε το ονομα των ανωνυμων, ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κοιτα εγω κανω οτι μπορω και το ξερεις. Εφτασα σε σημειο να πω εναν αγνωστο "αγοραρε" κι αυτο μου στοιχισε λιγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ναι αλλα ο τοσο δα μετα απ'αυτο σε ειδε με αλλο ματι. :) κατι κερδηθηκε απ'αυτη την ιστορια.

    εγω πιστευω πολυ σε σας ανωνυμε. κανετε για 10 επωνυμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. με κολακευεις και ταυτοχρονα βλεπω και τσοντα. Δις ιζ γκοννα μπη οσομ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αναλογως. αυνανιζεστε κατα τη διαρκεια η μετα το τελος της τσοντας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συνεχεια. Και χωρις χερια! Το εσωρουχο μου εχει γινει σπασουαρ. Χιλιαδες χρονια σπερματικων ιζηματων με τοσο γεννητικο υλικο που θα μπορουσα δια την κλωνοποιησης να κατοικησω τρεις γειτονικους γαλαξιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ενταξει, αμα ειναι να συμβαλλω στην αποικηση τριων γαλαξιων να σας βοηθησω με οποιον τροπο μπορω! θα λειτουργησω και ως ανθρωπινο σπασουαρ εν αναγκη. θα το κανω για το καλο του συμπαντος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτο που κανουμε ειναι σαν ποκερ που ενας παιχτης κραταει αυτολλητα της πανινι και ο αλλος καρτες με υπερατου αυτοκινητακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. the way I see it, it's a win-win situation either way :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΕΧΕΙΣ ΧΑΛΑΣΕΙ ΜΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. για γυρνα τουμπα και ξαναδιαβασε το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κατι εχεις καταλαβει λαθος "τοσο δα σε λεω".
    μηπως να το ξανα-εξετασεις;
    γιατι δεν εχεις πλακα πια μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. < Οι κατσαρίδες είναι φίλοι μας >

    Γι αυτό κάθε φορά που τις βλέπω στο σπίτι μου τις κερνάω με αγάπη μια παντοφλιά και κάθε φορά που τις βλέπω στο τραπέζι μου τις κερνάω αχνιστά flamer templates. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το πατε πολυ καλα συνεχιστε.

    εγω τωρα θα παω να γραψω ενα αρθρο με λιστες και κατηγοριες.


    αυτο ητανε αστειο. χαβαλες. δεν το ειπα για προσβολη. δεν ξερω, το διευκρινιζω γιατι τις τελευταιες μερες ξαναζω την παντελη ελλειψη χιουμορ στους ανθρωπους και απογοητευομαι.

    συνεχιστε, απλα ηθελα να πω τον προσωπικο μου πονο. τουλαχιστον εσεις εχετε χιουμορ. μπορει να ειστε οι τελευταιοι του πλανητη, αλλα σας βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. αυτό το αστείο πέθανε

    δεν έχω ακούσει ιδιαίτερα μπάουι
    δεν έχει αρκετή πλάκα
    αλλά μου αρέσει η φωνή του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. tzeentchakos λιγα με τις κατσαριδες γιατι δεν θα τα παμε καλα. πως τολματε κυριε να σκοτωνετε ενα ζωο τοσο χρησιμο και ανθεκτικο; ειναι υβρις!

    τοσο δα αυτο το αστειο πεθανε οντως. ο μπαουι εχει πλακα. δες τα ρουχα του! εγω παντως θα σου πω σοβαρα οτι αισθανομαι ατυχη που ανακαλυψα τον μπαουι σε σχετικα μεγαλη ηλικια. αλλα εχεις καιρο, θα μεγαλωσεις και συ. απο τοσο δα θα γινεις τοοοοοοοσο δα με το συμπαθειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φροντίζω για το μέλλον του πλανήτη μας. Θα ήθελες να γίνει κοσμικό snack για το hive mind τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ο πλανητης ειναι καταδικασμενος.

    οι κατσαριδες ομως θα επιβιωσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. οι κατσαρίδες είναι απεσταλμένες του βρωμύλου θεού του χάους ονόματι Nurgle ώστε να μας κλέψουν τα territories οι βρωμιάρηδες. Όμως αυτό δε θα περάσει!
    Destroy for the sake of Destruction
    Kill for the sake of Killing!
    The path of change is a twisted and chaotic one indeed...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. This planet is ours, witch! Not theirs! :P

    http://www.youtube.com/watch?v=dmK9HrlskXU&feature=fvw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ρε τι εχετε παθει και μιλατε αγγλικα με βαρυγδουπες απειλητικες λεξεις;

    οτι κι αν παιζετε εγω σας το λεω, δεν σας κανει καλο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό θα το πιστεύεις μέχρι να σου κάνει κάποιος το σωστό δωράκι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. αη ντον'τ αντερσταντ ε θινγκ.
    γιου πιπολ αρ γουηαρντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. το δωράκι είναι ένα ώραιο σετ με φιγούρες Warhammer προς συναρμολόγηση και βάψιμο
    εναλλακτικά το βιντεοπαιχνίδι Dawn of War

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εντ αγκεην, γιου πιπολ αρ γουηαρντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. το επιτραπέζιο Warhammer είναι θρησκεία.
    Θα επρέπε να διδάσκεται στη σχολή ευελπίδων και να γίνονται μαθητικά τουρνουά για αυτό.
    Το σκάκι είναι πλέον νεκρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. και ναι καταφέραμε να γράψουμε για μια ακόμα φορά ό,τι να ναι στα σχόλια.
    Αλλά ο θεός tzeench το είχε προβλέψει οπότε όλοι παίξαμε το κομμάτι μας στα σχέδια του...
    Βασικά απορώ πως δεν έχει βγει κανένα ψυχάκι πρωτύτερα να κάνει θρησκεία τον Τzeench.Εδώ έκαναν τον Κθούλου, που απλά είναι ένα πράσινο κράκεν που λέει "o' really?"
    Oπότε, tzeentchakos9 ψήσου να γίνουμε Αρχι-Cultists!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. εχω μια γνωστη που δεν καταλαβαινει τον σκοπο των παιχνιδιων, επιτραπεζιων η οτιδηποτε. ειναι απολαυση να παιζεις μαζι της γιατι ολη την ωρα ουρλιαζει "δεν καταλαβαινω! δεν καταλαβαινω τι σκοπο εχει αυτο! γιατι το κανουμε αυτο;;; δεν καταλαβαινω!"

    θα στη γνωρισω να παιξετε warhammer. ετσι για να το σιχαθεις και να γελαω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. μανος εσυ και ο tzeench πρεπει να πιαστειτε αγκαζε και να πατε τωρα αμεσως σε ενα μπαρ η εστω ενα ανοιχτο καφενειο και να πιειτε ενα λιτρο αλκοολ και να την πεσετε σε ξανθιες με μεγαλα βυζια.

    ολα αυτα τα πραματα που κανετε μες στο σπιτι σας εχουν αρχισει και επηρρεαζουν περιεργα την ψυχοσυνθεση σας και τον τροπο που μιλατε.

    δεν καταλαβαινω! δεν καταλαβαινω τι σκοπο εχει αυτο! γιατι το κανουμε αυτο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΟΠΑ ΚΟΠΕΛΙΑ
    1ον) είμαι ο πιο bad ass που ξέρω, κοινώς την έχω πέσει άπειρες φορές σε μπάρ και δεν πήρα τα αρχίδια μου,είμαι pro.To οτι ασχολούμαι με επιτραπέζια (υπέρτατης)στρατηγικής δε σημαίνει ότι ανήκω σε αυτή την κατηγορία (υπ)ανθρώπου :

    http://2.bp.blogspot.com/_mTs16OweIdU/SeP3v_19yAI/AAAAAAAAAHs/cagrMdyjHu8/s1600-h/FRODO1.jpg

    2ον)ΕΧΩ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!!!ΦΟΡ ΦΑΚΣ ΣΕΙΚ(ΕΡ)!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ελα ρε μανος καλε μου, πλακα εκανα ξεκολλα. ενταξει ενταξει απολογουμαι δημοσιως. και στην τιτινα.

    τι σκατα συμβαινει απο χτες ρε πουστη, γιατι κανεις δεν καταλαβαινει το χιουμορ μου;;;

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΩ ΧΑΛΑΣΕΙ ΜΑΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. xaxa
    δεν εννοούσα αυτό για το μπαρ...
    εννοούσα ότι δεν της έχω πει για το φετίχ με το warhammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (πεφτουν κεραυνοί,κραυγές θανάτου,ουρλιαχτά)...........


    εεε... μα... κουκλα μου...να... ένα απλό χόμπι είναι...
    όχι όχι η φιγούρα αυτή της γυμνόστηθης ξωτικίνας είναι ενός φίλου....
    μα μωρο μ......ΝΤΟΥΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. να, για να επανορθωσω που με παρεξηγησες, θα της πω εγω.

    τιτινα παιδι μου, μποης γουιλ μπη μποης. οταν μεγαλωνουνε θελουνε ακομα να παιζουνε με παιχνιδια. το χρειαζονται, ετσι ολοκληρωνονται και ο ανδρισμος τους ανεβαινει μερικα λεβελς ακομα. γι'αυτο εμεις τα αφηνουμε να παιζουνε οσο θελουνε με τα παιχνιδια τους και δεν τους γκρινιαζουμε. εμεις εχουμε τα ψωνια για τον αναλογο σκοπο. η φιγουρα της γυμνοστηθης ξωτικινας δεν σημαινει τιποτα. στο τελος της ημερας τις δικες μας καμπυλες επιθυμουν να χαϊδεψουν. μη κανεις ΝΤΟΥΠ στο κεφαλι του μανου.

    ενταξει τωρα; εξιλεωθην;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. munchkin paizame... kai prospa8ousa na sas to ekshghsw....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. δεν προσπαθουσες να μας το εξηγησεις, προσπαθουσες να ΤΗΣ το εξηγησεις. αλλα ματαια... και σε λυπομουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. kai gw me lupomoun... to sugkekrimeno atomo pantws exei paiksei arketes fores dnd. kai mallon einai kai kalh paiktria.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ε, φαινεται στο dnd θα καταλαβε το σκοπο... οχι νταξ, δεν αμφιβαλλω, δεν ειναι χαζη η κοπελα. απλα εκεινη τη μερα κατι ειχε παθει με το munchkin. ειχε φρικαρει. ποτε δεν καταλαβα ακριβως γιατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. αφου φτασαμε απο τον Bowie στα board games τοτε να προτεινω στον Mανο το Talisman!
    Μανο σου προτεινω το Talisman :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΑΙΔΙΑ δε ξέρω τι είναι το Talisman
    AΛΛΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ MUNCHKIN!!!!!
    AYTO TO ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΓΑΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΜΙΣΩ ΚΑΙ ΜΙΣΩ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΑΠΑΩ
    Ειναι η μισανθρωπιά η ίδια...
    Εχω φάει ποτήρι με αποτσίγαρα,κοκα κολα και φλουδες πορτοκαλιων στα μουτρα γιαυτο το παιχνιδι και εχω παρεξηγηθει με παρεες μου(και εχουν τσακωθει και γνωστοι μου ασχημα) για βδομαδες.
    Αλλα το λατρευω...Κυριως επειδη ηταν το πρωτο πραγμα στη ζωη μου που με εκανε να αισθανθω κουτος.Ητο κατι πρωτογνωρο που με προσγειωσε Και το ευχαριστω για αυτο.Μου εδειξε το δρομο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γιαυτο μην κρίνετε την κοπέλα αυτή(δε ξέρω σε ποια αναφέρεστε δε διάβασα τα προηγούμενα σχόλια) για το μαντσκιν...
    Άτομα έχουν αλλαξοπιστήσει,έχουν βιώσει μεταθανάτιες εμπειρίες,επικοινώνησαν με τους μεγάλους Παλαιούς κατα τη διάρκεια του expansion του Munchkin Cthulhu και γενικά κατέρρευσαν κοσμοθεωρίες και ιδανικά σε ένα δευτερόλεπτο...
    Αυτές είναι λίγες από τις μαρτυρίες όσων έπαιξαν για πρώτη φορά μάντσκιν
    Μη κρίνετε την καημένη κοπέλα.Ένιωσε ίσως μεγαλύτερο δέος απ'ότι θα ένιωθε αν περνούσε στη ζώνη του λυκόφωτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Επίσης κάπου στην κουβέντα για τις κατσαρίδες και το σαράντα κάππα ταιριάζει και αυτό το τραγούδι: http://www.youtube.com/watch?v=sedeZoApIQk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ολα αυτα ειναι το munchkin;;; οχι νταξει ωραιο ητανε αλλα εγω δεν τα επαθα ολα αυτα και πολυ θα ηθελα να τα παθω.

    nihilio, οχι κολλα, χαρτοπολεμο ειπαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. τι συμβαίνει εδω;

    απαντάω μόνη μου: εδώ συμβαίνει να έχεις να μπεις 2 μέρες στον υπολογιστή...

    ο bowie είναι το επόμενο μoυ βήμα στο μουσικό ταξίδι. απλώς δεν έκανα ακόμη στάση.

    το μαντσκιν είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ρε πουστη πρεπει να ξαναπαιξω μαντσκιν!

    που'στε κυρια φλονς; μας λειψατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Gogoth, κάτι ξέρουμε που λέμε για κόλλες (ειδικά η πλαστικόκολλα είναι λατρεία, πολύ γλυκειά μυρωδιά η ατιμη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Munchkin ε; Πριν 3 χρόνια πήγαμε διακοπές τα δυο μας με τον άντρα μου. Διαλέξαμε ένα γελοίο μέρος στο χάρτη και βαριόμασταν τη ζωή μας πριν καλά-καλά φτάσουμε εκεί. Οπότε όταν βρήκαμε πολιτισμό είπαμε να εφοδιαστούμε με κανά παιχνίδι γιατί δε θα την παλεύαμε. Αγοράσαμε μια τράπουλα και το munchkin. Γυρνώντας στο ξενοδοχείο, ανέλαβα να διαβάσω τις οδηγίες. Η συζήτηση ήταν κάπως έτσι:
    - Λοιπόν, το παιχνίδι παίζεται.... ε... μισό να ξαναδώ...
    - Ο σκοπός του ποιος είναι;
    - Ο σκοπός... ναι...
    - Τι κανόνες έχει;
    - Ναι οι κανόνες, πρέπει... κάτσε, όχι. Ναι... λοιπόν.. ε...
    - Παίζουμε αγωνία;
    - Ναι!

    6 μέρες παίζαμε αγωνία. Κέρδιζα περίπου με 10-1 κάθε μέρα, δεν έχω ξαναπαίξει από τότε γιατί δε θέλει (δεν του αρέσει να χάνει). Το munchkin ακόμα δεν κατάλαβα πώς παίζεται αλλά το έχω κρατήσει για όταν γίνει εφικτή η εμφύτευση εγκεφαλικών κυττάρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. τωρα εγω αυτο που το munchkin σας εχει κανει περισσοτερη εντυπωση απο το κειμενο μου, να το παρω για καλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μα σας τιμά κυρά Γογόθ μου. Εσείς δε λέτε ότι μπορεί να μιλάτε για γόβες κι εμείς στα σχόλια να συζητάμε για μηχανάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. όταν σε λέω ότι έχεις χαλάσει εσύ δεν με ακούς
    εγώ δεν έχω παίξει μάντσκιν αλλά θέλω
    μπουχουχου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. γωγω πρεπει να σκεφτεις σοβαρα το αρθρο με τον τιτλο που σου προτεινα.ετσι θα εισαι σε ολα μεσα... ό,τι και να μας κατέβει στο κεφάλι να σχολιάσουμε...
    η θεωρία του χάους σε εφαρμογή...
    μια ώραία πεταλούδααααα...ωχ παναγία μου τυφώνας ΦΑΑΑΑΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ρε παιδια, αυτο ητανε κραυγη επιβεβαιωσης. γιατι δεν το επιασε κανεις;;;

    οχι σοβαρα εγω αυτο το κειμενο το θεωρω απ'τα πιο χαριτωμενα μου. συνηθως δεν εχω καθολου φαντασια, ειμαι καλυτερη στο να γραφω για πραγματικες καταστασεις. και αυτο το λεω γιατι αφου δε με αποθεωνετε εσεις θα αποθεωθω μονη μου :)

    λοιπον ειχα την καταπληκτικη ιδεα, αφου ενθουσιαστηκατε τοσο, να μαζευτουμε ολοι μαζι και να παιξουμε μαντσκιν στο ρηαλ λαηφ. αλλα μετα σκεφτηκα οτι πολλοι απο σας ειναι στας επαρχιας και στας εξωτερικας και ναυαγησε η ιδεα μου. επισης ο τοσο δα ειναι και αντικοινωνικος...κριμας κριμας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. α, επισης σας εχω homework! θελω να ακουσετε αυτο:

    http://www.youtube.com/watch?v=3c4WZqecln8

    και να μου γραψετε ο καθενας απο μια παραγραφο που να δινετε τη δικη σας ερμηνεια για το τι εννοει ο ποιητης.

    τα πατε τοσο καλα με τις αρλουμπες που ειμαι σιγουρη οτι θα μου λυσετε αυτη τη χρονια απορια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. εγώ σε αποθέωσα. τι θέλεις δηλαδή?

    βασικά αν θέλετε να κανονίσουμε τα χριστούγεννα να βρεθούμε αθήνα,εγώ ψήνομαι άσχημα, γιατί μια ανυπομονησία να γνωρίσω μερικούς από εσάς την έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. οντως, μονο εσυ μανος... ηθελα να το διευκρινισω, το ξεχασα.

    εγω προσωπικα ειμαι μεσα. αμα και οσοι κανονισετε και κατεβετε, πειτε να το κανουμε, θα'χει πλακα. the gogoth blog meeting. θα παμε για σουβλακια.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. to kommati den anteksa na to akousw panw apo 2 deuteroplepta...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. μου άνοιξες την όρεξη
    θα φάω κροταλίες
    όσο για το νόημα των στίχων είναι ακόμα ανεξιχνίαστο για μενα.
    θα το ψάξω μόλις τελειώσω τις ασκήσεις μαθηματικών που έχω να κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ενταξει αγαπημενη μου, στο'χω υποσχεθει οτι δεν θα σε ξαναπαω ποτε στο ρημπαουντ!:)

    μανος οι κροταλιες ειναι νοστιμοι; εγω παντως θα φαω τορτελινια, οι εξωτικες γευσεις μου πεφτουν βαριες τα μεσημερια.

    πωπω μανα μου εφτιαξα ενα φαϊ.... καλα οχι σαν τα φαγια της ερικουλας, αλλα οσο να το κανεις ειναι τορτελινια...

    παω να φαω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. θα κάνουμε και ανταλλαγή δώρων
    εγώ θα πάρω χειροπέδες και βαζελίνη και σε όποιον τύχει το δώρο μου θα τον κοιτάω περίεργα και θα χαμογελάω μέχρι να σηκωθεί και να με δείρει και ενώ θα με δέρνει εγώ θα του λέω ότι φτιάχνομαι παραπάνω και θα φτάσουμε στο σημείο που ή θα με σκοτώσει ή θα φύγει τρέχοντας με δάκρυα στα μάτια.

    και επειδή έχω άφθονο χρόνο άκουσα και το τραγούδι (ο θεός να το κάνει) και θα αναλύσω απλά και όμορφα το νόημα του τραγουδιού
    (δείτε την μουσική και τους στίχους μαζί μόνο έτσι βγαίνει νόημα)

    το κομμάτι εκφράζει την αγανάκτηση του δημιουργού απέναντι σε κάθε τι πιο όμορφο από την μετριότητα καθώς δεν του αφήνει χώρο να εξελιχθεί. η μονότονη μουσική προσπαθεί να του δώσει ρυθμό και δύναμη ώστε να κάνει το άλμα που χρειάζεται για να φτάσει την κάθαρση.
    πολύ σοφά επιλέγετε το κρόταλο του κροταλία ως καταλύτης γιατί ως γνωστών ο κροταλίας είναι ένα αρκετά απειλητικό ζώο και ο δημιουργός εκφράζει την απειλή προς κάθε εχθρό που δεν τον αφήνει να κερδίσει αυτά που του αξίζουν για αυτό και αναφέρει τους απεργοσπάστες. χαρακτηριστικό είναι ότι η λύτρωση έρχεται μέσα από την μη-κορύφωση

    επίσης να πω πως αφού δεν ντρέπονται να βγάζουν τραγούδια από τον κώλο τους δεν μπορούμε να κάνουμε και κάτι

    ευχαριστώ
    πετάω λέιζερ από τα μάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. τοσο δα γαμωτη μου με καταπλησσεις!!! αφησα τα τορτελινια κατω για να σου απαντησω!

    η αναλυση σου ειναι υπεροχη. δεν το ειχα σκεφτει ποτε ετσι. δεν το ειχα σκεφτει ουτε αλλιως βεβαια, γιατι, παρολο που μ'αρεσει το ελληνικο νιου γουεηβ του 80, το συγκεκριμενο τραγουδι, ε, ενταξει, δε μ'αρεσει. ξερω γω, αμα πιω πολλα ντραγκς και το ακουσω μπορει να μ'αρεσει. η μπορει να μου συμβουν πολυ ασχημα πραματα.

    μα ειναι δυνατον, μετα απ'ολα αυτα, γινεται να λειπει ο τοσο δα απ'το μητινγκ; βαζελινη βαζελινη. ολα θα τα δεχτουμε. εν αναγκη θα σε δειρουμε κιολας.

    τα τορτελινια μου κρυωνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. δεν ξέρω πόσο με τρολλάρεις αυτή την στιγμή και αγχώνομαι
    αν πραγματικά σου αρέσει το ελληνικό νιου γουέιβ του 80, που είμαι σίγουρος αποτελείται από τραγούδια όπως αυτό που παρέθεσες (τι λέω), τότε η ανάλυσή μου παίζει πραγματικά να σου άρεσε.
    πιστεύω στην ελλάδα υπάρχει η τάση να γράφεις όσο πιο ηλίθιο και περίεργο στίχο γίνεται για να δεις άμα θα σε βρίσουν κάποια στιγμή αλλά οι ακροατές νοιώθουν γαμάτοι κουλτουριάριδες και δεν σε ρίχνουν κάνα γαμωσταυρίδι μπας και κόψεις τα ναρκωτικά
    για αυτό και εγώ σήμερα θα πάω σε συναυλία χιπ χοπ
    είμαι γαμάτος έτσι απλά γιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. καλα, οταν ειπα ελληνικο νιου γουεηβ καλε μου δεν εννοουσα απαραιτητα με ελληνικο στιχο. ας πουμε υπαρχουν κομματια οπως αυτο
    http://www.youtube.com/watch?v=IfnBsNLOzuk

    ναι, αυτο μου αρεσει! γιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Από Νιου Γούηβ (Ελληνικό) ξεχωρίζω προσωπικά το κομμάτι αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=3xB3on3Jdpg

    Και ο Ελληνικός ροκ στίχος είναι αξία αναλοίωτη γιατί κάποιοι μεγαλώσαμε με αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Φιλος Του Παυλου (Not So Much)29 Νοεμβρίου 2009 - 5:56 μ.μ.

    ''εγω τωρα θα παω να γραψω ενα αρθρο με λιστες και κατηγοριες.''


    Clap-clap-clap!!!
    Επιτελους καποιος θεωρησε σημαντικο να το δειξει. Ρε Gogoth, γιατι ρε? Μια χαρα προσβολη και δεικτικο σχολιο ηταν. Εγω υποστηριζω αυτη τη χρηση του και οχι απλα του χαβαλε. ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΚΕ!!

    Who's with me????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. well said nihilio! και κειμηλια κομματαρα. μα το θεο σκεφτομουνα να βαλω αυτο αλλα εβαλα south of no north για να μην πεσει βαρυ.

    αν και μετα τους χωρις περιδεραιο....ολα ελαφρια φαινονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. http://www.youtube.com/watch?v=ldfr_8m3Tik

    Εκδίκηση ζητούν απ'το Θησέα, αλλά θα την πληρώσουμε εμείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Φίλε του Παύλου, βάλε με κι εμένα στην κατηγορία αυτών που συμφωνούν μαζί σου για τις κατηγοριοποιήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. νταξει φιλε του Παυλου (γιατι not so much;;) το'χουμε ξανασυζητησει αυτο καπου. οκ, εγω το δεχομαι απ'τη μια, εχει παραγινει το μοντελο της κατηγοριοποιησης και σιγουρα ο συγκεκριμενος μπορει και καλυτερα ΑΛΛΑ απ'την αλλη, σκεψου λιγο οταν εχεις ξερω γω καμια τριακοσιαρια και βαλε αναγνωστες τι πιεση εχεις και τι σκαλωματα τρως, ειδικα οταν πολλοι απ'αυτους ειναι κατι ζουδια που γραφουνε "δεν εισαι αστειος πια μαν, εχω να γελασω 4 αρθρα" λες και του χρωσταγες τιποτα.

    τελοσπαντων ο οποιοσδηποτε δεν εχει λογο και δεν του πεφτει λογος να κρινει τον αλλο που καθεται και εκτιθεται. αμα σ'αρεσει το διαβαζεις, αμα δε σ'αρεσει το κλεινεις. εχω διαβασει ποστ του μικ κι εχω ευχαριστησει τον υψιστο που βρεθηκε το μπλογκ του στο δρομο μου, κι εχω διαβασει ποστ του κι εχω σκεφτει "μα τι μαλακιες καθεται και γραφει τωρα;;" τις κρισεις μου τις κραταω για μενα ομως, δεν του ειμαι τιποτα για να θελει τη γνωμη μου. αμα γουσταρει να φτιαχνει λιστες ας το κανει, μαγκια του. κι εγω αμα δε γουσταρω δεν θα τον διαβαζω. αζ σιμπολ αζ δατ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ναι ρε παιδακια, κι εγω συμφωνω απολυτα μαζι σας σ'αυτο, αλλα νταξει και τι να λεει; οταν ειχα διαβασει το αρθρο του περι βιβλιων ειχα φρικαρει, σε φαση "οκ φιλε, τωρα απλα προκαλεις για την προκληση, δεν υπαρχουνε αυτα που γραφεις!" αλλα δεν βγηκα να το πω δημοσιως. στην τελικη ενα χιουμοριστικο μπλογκ ειναι. ολοι ξερουμε οτι οι κατηγοριοποιησεις εχουνε περαση στο ευκολο κοινο. ειναι αναλογως τι ταργκετ γκρουπ εχεις και θελεις να εχεις, που ειπε και καποιος αλλος...

    μανος, γουοτ καηντ οφ μιουζικ ιζ δις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. και για να το αναλυσω και περισσοτερο, μιας και μπηκα σε σκεψεις τωρα, εγω ας πουμε προτιμω χιλιες φορες που το μπλογκ μου ειναι στη φαση που ειναι, που γραφω 5 πραματα που μου'ρχονται στο κεφαλι και ειμαστε μαζεμενοι εδω μια δεκαπενταρια ατομα και κανουμε κουβεντουλα για οτι να'ναι, παρα να ειχα ξερω γω 200 αναγνωστες. ειλικρινα. οταν ξεκινησα το μπλογκ δεν ειχα ιδεα οτι θα εξελιχθει καπως ετσι ουτε ηταν ο σκοπος μου, αλλα χαιρομαι παρα πολυ που βγηκε ετσι η φαση γι'αυτο και το κραταω και ασχολουμαι και δεν το παρατησα στα 3 αρθρα οπως κανει διαφορος κοσμος.
    εγω ομολογω οτι το ξεκινησα λιγο ως πειραμα το μπλογκ για πολλους και διαφορους λογους, και δεν το λεω ψωνιστικα, αλλα πιστευω οτι αμα ηθελα θα μπορουσα να γραψω αρθρα αλλου περιεχομενου και τυπου και να ειχα τωρα ξερω γω 80 αναγνωστες. π.χ. αν δεν ειχα αποσυρει το ποστ περι wow (που το εκανα για προσωπικους λογους) κι εγραφα κι αλλα τετοια, με ευρεια απηχηση και σχετικα προκλητικα, μια στανταρ συνταγη δηλαδη, τωρα τα πραγματα θα ηταν αλλιως. αλλα δεν θελω. προβληματα θα εφερνε. αλλα και να μην εφερνε και παλι γουσταρω αυτη τη φαση πιο πολυ γι'αυτο στην πορεια το πηρα πιο χαλαρα το θεμα.

    ο μικ ειναι καλος σε αυτο και αν αυτο θεωρει οτι του παει και θελει, καλα κανει. αλλωστε το ισοβαθμιζει με το να μην ειναι ιδιαιτερα ιντερακτιβ στα κομεντς. δεν ερχεται σε αντιλογο και καπως κρατιεται ετσι καπως μια σχετικη ισορροπια, αλλιως θα γαμιοτανε εντελως η φαση. αλλα εγω που ειμαι τετοιος ανθρωπος και δεν μπορω να μην απανταω στις προκλησεις, δεν θα το αντεχα αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Φίλε Παύλου, αν δε σου αρέσουν άρθρα του μαικ ή οποιουδήποτε άλλου φορ δατ ματερ,είναι μαγκιά σου.Δε χρειαζόμαστε προσυλητισμό.
    Ο κάθε συγγραφεύς γράφει ό,τι του ρθει στην καρκάλα και οι αναγνώστες ακολουθούν και όταν δεν τους εκφράζουν αυτά που λέει αλλάζουν κατεύθυνση.Όχι το ανάποδο.Δεν έχει συμβόλαιο ο συγγραφεύς ενός μπλογκ να μας βάζει πάνω από την προσωπικό του τρόπο έκφρασης.
    Φιλικά,
    ο γιος της μάνας μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. και παλι μανος εγω θα σου πω, δεν χρειαζεται να το παιρνουμε τοσο προσωπικα και να γινομαστε ουτε υπερασπιστες ουτε πολεμιοι. ενα μπλογκ ειναι. ο καθενας εχει δικαιωμα να πει τη γνωμη του, το θεμα ειναι με ποσο επιπεδο και τακτ το κανεις. ο φιλος παυλου ειπε μια κουβεντα, η οποια τυχαινει κιολας να βρισκει συμφωνη και μενα και αρκετο κοσμο, αλλα τελικα δεν εχει να λεει τιποτα αυτο. ουτε χρειαζομαστε να ψαχνουνε ανθρωπους να μας εκφραζουν αν εχουμε δικη μας φωνη, ουτε εχει γραψει ποτε ο μικ κατι τοσο τραγικο ωστε να με αποτρεψει απ'το να τον διαβαζω και ν'αλλαξω κατευθυνση οπως λες, απλα γιατι τελικα ο ανθρωπος ειναι οντως αστειος και το κανει καλα.
    και τελικα παιδια, οσοι απο σας εχουνε αντιληψη, που εχετε πιστευω, εχουνε καταλαβει οτι στη συγκεκριμενη φαση παιζουνε πολλα και διαφορα. αρα οτι και να λεμε ειμαστε λιγο εκτος. και δεν υπαρχει λογος να το παμε τωρα πιο βαθια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. επίσης γωγώ με βρίσκεις άπειρα σύμφωνο σε αυτή την επιλογή κατεύθυνσης του μπλόγκ
    Όσο και να υπερασπίζομαι τον μάικ, αυτό που του κατάντησαν το μπλογκ βιομηχανία δε το ανέχομαι,εκμεταλευόμενοι το ταλέντο του και βασικά αφομοίωσαν το χιούμορ του τόσοι leechers που τώρα έχουν την ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ να γράφει παραγγελιές για την αφεντιά τους σε στυλ chain mail.Και καλά τους κάνει και κρατά απόσταση.
    Ετσι δε βγαίνει δημιουργία, αλλά τραγούδια του Φοίβου κατευθείαν από τη γραμμή παραγωγής της Hell(για τον κόσμο Heaven Music)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. δε θα πω άλλα απλά με πρόλαβες και είπες να μην πάμε πιο βαθιά πριν κάνω πόστ το σχόλιό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. να τωρα εγω επειδη ειμαι τετοιος ανθρωπος, θα αναγκαστω να σου πω αυτο που προσπαθω να αποφυγω να πω για αρκετη ωρα, για να μην παρεξηγηθω. αλλα τελοσπαντων οποιος καταλαβει θα καταλαβει.

    το οτι το μπλογκ του μικ ειναι λιγο βιομηχανια δεν οφειλεται προτιστως στους αναγνωστες του. εμενα απο τις πρωτες αναγνωσεις μου δημιουργηθηκε η αισθηση οτι κατι τετοιο το επιδιωκει συνειδητα ο ανθρωπος, και δεν τον κατακρινω γι'αυτο. μου δινεται η αισθηση δηλαδη οτι θα του αρεσε πολυ να γραφει μια τετοιου τυπου στηλη σε καποιο περιοδικο, κι οτι ειναι λιγο αυτοσκοπος ολο αυτο. αλλα παιδια, καλα κανει! αφου μπορει και πολυ καλα μαλιστα ρε πουστη! μακαρι να του κατσει, αν δεν του εχει κατσει. δεν ειναι κατακριτεο.
    ουτε οι μαλακες που βγαινουνε και τον κραζουνε ειναι τοσο κατακριτεοι, γιατι ειναι πασιφανες οτι ειναι ηλιθιοι και χρεπια κι εχουν το ακαταλογιστο.

    αυτα ολα ως ενα βαθμο παντα ετσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. >το οτι το μπλογκ του μικ ειναι λιγο βιομηχανια δεν οφειλεται προτιστως στους αναγνωστες του. εμενα απο τις πρωτες αναγνωσεις μου δημιουργηθηκε η αισθηση οτι κατι τετοιο το επιδιωκει συνειδητα ο ανθρωπος, και δεν τον κατακρινω γι'αυτο. μου δινεται η αισθηση δηλαδη οτι θα του αρεσε πολυ να γραφει μια τετοιου τυπου στηλη σε καποιο περιοδικο, κι οτι ειναι λιγο αυτοσκοπος ολο αυτο. αλλα παιδια, καλα κανει! αφου μπορει και πολυ καλα μαλιστα ρε πουστη! μακαρι να του κατσει, αν δεν του εχει κατσει. δεν ειναι κατακριτεο.<
    Πολύ σωστό. Το κουραστικό είναι οι κακοί κλώνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. it's a free world.
    συγνωμη κιολας για την αγγλικουρα αλλα ολοι εχουν την ελευθερια να γραφουν οτι θελουν, και ολοι να επιλεγουν τι θα διαβαζουν.
    δεν μας πιεσε να τον διαβασουμε, θελαμε και το καναμε και επιλογη μας αν συνεχιζουμε η οχι.
    παντως κατι σωστο κανει για να τον διαβαζουν τοσοι.
    μερικες φορες και κατι λαθος αλλα δεν παει το ενα χωρις το αλλο.




    διαβασα κατι για σουβλακια;
    μεσα ειμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. εγω προσωπικα δεν εχω διαβασει κλωνους του μικ, δεν εχει τυχει δηλαδη, κι ουτε θελω. για μενα βασικα συγγραφεις (οχι ατομα, τον μικ δεν τον ξερουμε προσωπικα, συγγραφεις ξαναλεω αν μου επιτρεπεται ο χαρακτηρισμος) οπως ο μικ και καποιος αλλος ακομα καλυτερος που δε λεμε τ'ονομα του, δεν εχουν κλωνους οσο αφορα εμενα, ουτε καλους ουτε κακους. δεν εχουν κλωνους, δεν μπορουν να εχουν κλωνους απλα γιατι εχουνε τοσο ταλεντο που δεν μπορει να κανει αλλος αυτο που κανουν αυτοι. οσο και να προσπαθησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. spooky ωραια, χαιρομαι, αλλα τι θα λεγατε να μπεκροπιουμε πρωτα και μετα σουβλακια; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ακομα καλυτερα!
    η αγια τριαδα, ποτο, καλη παρεα και σουβλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. α, και για να μην γινομαι τιγκα υπερασπιστης, γιατι γενικα θελω να πιστευω οτι ειμαι σχετικα αντικειμενικη περι του συγκεκριμενου θεματος, θα σας πω ποια ειναι η δικη μου ενσταση στο μπλογκ του μικ, που εχει αναφερθει στα χρονικα μονο απο ενα ατομο καποια στιγμη αν δεν κανω λαθος.

    το οτι χρησιμοποιει αληθινες φωτογραφιες ασχετων ατομων απο myspace και φεησμπουκ.

    ας πουμε, εγω τα προφιλ μου δεν τα εχω κλειδωμενα, αν και εχω αρχισει να αναθεωρω περι αυτου τις τελευταιες μερες. αν καποια στιγμη 300 αναγνωστες βλεπανε τη φατσα μου σε καποια αστεια φωτο με καποιο χιουμοριστικο σχολιο του μικ απο κατω, θα αισθανομουν λιγο ασχημα. πιθανον για να πω την αληθεια θα γελουσα τρελα, αλλα ταυτοχρονα θα ενιωθα και λιγο περιγελος. φυσικα οταν εκτιθεσαι στο ιντερνετ αυτα σταματουν να ειναι προσωπικα σου δεδομενα και ο καθενας μπορει να τα χρησιμοποιησει οπως θελει, αλλα και παλι εγω αυτο που κανει το βρισκω λιγο...πως να το πω...κακογουστο. τραβηγμενο. εχω δει φωτο γνωστου μου στο μπλογκ του μικ, τον οποιο δεν συμπαθω και ιδιαιτερα, αλλα τον λυπηθηκα πραγματικα.

    και παλι, δεν βγηκα ποτε να το πω. εχει δικαιωμα να κανει οτι γουσταρει. κι εμενα εδω ειναι δικο μου το μαγαζι και λεω οτι γουσταρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. εγω δε μπεκρο-πίνω, είμαι αθλητής, αλλά στις γιορτές αν είναι να μεθύσω θα το κάνω μια φορά για πάρτη σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. καλα ρε μανος, θα πινουνε οι κοπελιτσες κι εσυ δεν θα πινεις;;; ντροπη.

    λοιπον εγω την προταση την εκανα, απο κει και περα δεν πιεζω. συνεννοηθειτε και αν η πλειοψηφια πει ναι και υπαρχει λαϊκη απαιτηση, μεσα στις γιορτες οργανωνομαστε και το κανουμε. εγω σ'αυτα ειμαι πολυ ανετη και υπερ. τα εχετε διαβασει τα κραξιματα μου για τις αποκλειστικα ιντερνετικες σχεσεις :)

    εν κατακλειδι, αμα ψηθει η φαση, οριζουμε μια μερα, ωρα και μητινγκ ποιντ και οποιος ερθει ηρθε. στη χειροτερη περιπτωση θα παμε μονο εγω και η ερικα και θα καταντησουμε να τα μπεκροπινουμε μονες μας στα εξαρχεια ως συνηθως :)

    το αφηνω επανω σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ο mikeius επίσης προωθει και το ασχήμια μπλογκ που ειναι ο,τι πιο σιχαμερο εχω δει στο ιντερνετ μετα το 2 girls one cup

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Για cultist του Tzeentch δεν το σκέφτομαι μιας και θα ήταν περίεργο να είσαι cultist του εαυτού σου ;p.

    Μακράν το πιο καμμένο και αστείο board game που έχω παίξει είναι το Elixir.

    Για ελληνικά μη με ρωτάτε, περιορίζομαι σε Σαββόπουλο, Θεοδωράκη και Ξυλούρη κατα βάση.

    Manos τι στρατό έχεις; 40k ή fantasy; Παίζει καμιά μαχούλα;


    Μέσα για μπύρες, κρασά και σούβλακους όποτε ευκαιρείτε με ή χωρίς συνοδεία board games.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. τι ειναι το ασχημια μπλογκ;

    αφηστε, οχι, δε ρωτησα ποτε, δεν θελω να ξερω γιατι αμα μαθω θα μπω στον πειρασμο να δω τι ειναι, και για να λετε σιχαμερο εγω σας εμπιστευομαι, οπως ολους τους ανωνυμους αλλωστε :)

    οχι επιτραπεζια tzeentch θα χοντρυνει η φαση. εγω παντως σας προειδοποιω οτι αν γινει ποτε αυτη η συναντηση μετα θα γραψω κειμενο γι'αυτην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Στρατό δεν έχω δικό μου
    Έχω βάψει για λεφτά διάφορους στρατούς γιατί κυρίως ενδιαφέρομαι για τον μοντελισμό,μάχες έχω παρακολουθήσει μόνο οποτε δεν έφτιαξα ποτέ δικό μου στρατό
    Αλλά τώρα με πόρωσες και όταν βγάλω αρκετά λεφτά από την τωρινή μου δουλειά (ιδιαίτερα) θα στήσω chaos daemons...Έχω μια συμπάθεια στο Slaanesh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. τι ομορφα που τα λετε εδω, το χριστο σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. σας αρεσουμε! ελατε στην παρεα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Manos, καλή φάση. Αν το κάνεις, ψάξε να βρεις το guide για το πως γίνεται να τους έχεις και σε στρογγυλές και σε τετράγωνες βάσεις, ώστε να κατεβαίνουν και για WFB και για 40K

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. οντως το ασχημια μπλογκ δεν θελεις να το ξερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. αυτη την επαληθευση των σχολιων μας "μεεκεινεςτιςδενβγαζωνοημαλεξεις" την εχουν βαλει για να μας τιμωρησουν για κατι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. οχι σπουκι μου, απλα πανε πακετο με την αναθεωρηση των σχολιων και την προσπαθεια να κρατησουμε εξω τους ανεπιθυμητους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. α! ενταξει τοτε!
    δεκτη καθε ταλαιπωρια.
    και μια και το θυμηθηκα....
    και εγω σας αποθεωσα Gogoth μου...


    "thnx for tonight's magic mushroom Gogoth :)"


    κοινως με ταξιδεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. εγκυκλοπαιδικα και μονο, πρεπει να ξερεις.
    το μπλογκ ασχημια ειναι πολυ πολυ σιχαμερο, οχι τοσο αυτο καθαυτο, αλλα πιο πολυ σαν ιδεα.
    το κονσεπτ του ειναι το εξης: "γυριζω το χαι φαιβ, το μαισπεις και το φεησμπουκ και βαζω ο,τι φωτογραφιες βρω απο ασχημους ή/και γελοιους ανθρωπους και λολολολολ γελαμε ολοι με τα μουτρα τους χαχαχαχα πολυ αστειο".
    σημειωτεον οτι εκει μεσα ενα 30% των φωτογραφιων ειναι απολυτα φυσιολογικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ναι σπουκι οντως, και εσυ. δεν ειμαι αχαριστη ρε γαμωτο, αναγκη απο επιβεβαιωση εχω :):):)

    παυλο, βασικα δεν εχω ιδεα τι συνεβη αλλα το σχολιο σου δεν εμφανιζεται. χωρις πλακα τωρα, δεν κανω χαβαλε, δεν εχω ιδεα τι εγινε. το εκανα approve 3 φορες και στο τελος εξαφανιστηκε. και βασικα προβληματιστηκα παρα πολυ τωρα, τι σκατα, σου κανει το ασχημια μπλογκ πολεμο;;;; πρεπει να το εξερευνησουμε αυτο. ξαναστειλτο σε παρακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. α! βγηκε μονο του! θα τρελαθω!

    εκανα τη σελιδα ρηφρες 5 φορες!

    τι σκατα, ΕΧΩ ΧΑΛΑΣΕΙ ΜΑΝ, ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ!

    οκ αυτο το αστειο πεθανε οντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. σε καθε χαμογελο που σπαταλησαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. τι θα γίνει δηλαδή; κυρία γκόγκοθ σας επαναφέρω στην τάξη! γαμώ τον χριστό σας, περνάτε περισσότερο χρόνο στον υπολογιστή σας και από μένα, και αυτό ξέρετε δεν είναι καλό....!!!

    μην γίνετε σαν και μένα. σωθείτε όσο είναι καιρός. εκεί έξω έχει κόσμο!

    αλλά χωρίς πλάκα και εγώ θέλω να έρθω να παίξουμε munchkin. επίσης θέλω να έρθω στο γαμώτιθορα, αλλά γαμώ το μουνί της αθήνας, δεν προλαβαίνω. ποιος; εγώ! που ο ελεύθερος μου χρόνος είναι η δεύτερη φύση μου. σκατά. σκατά. σκατάααααααααα. έχω να κοιμηθώ μέχρι τη 1 από την τρίτη. κάθε μέρα ξυπνάω το αργότερο στις 10. και αύριο, τη μόνη μέρα που δεν έχω τίποτα και υποτίθεται θα είχα την ησυχία μου, θα έχουμε καθαρίστρια σπίτι.


    αααααααααααργκ.

    ήταν μια ευγενική προσφορά της φλονς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Η κοινότητα των Chaos Daemons του 40k καλωσορίζει και εκπαιδεύει νέα μέλη για ατέρμονο bashing σε γνωστό αυτοκρατορικό forum. Όποτε και αν φτιάξεις στρατό θα σε περιμένω με τη mono Tzeentch λίστα μου. Όσο για βάψιμο χμ... ο στρατός μου το χρειάζεται και ως εκ τούτου θα ήθελα να δώ μερικά δείγματα δουλειάς και τιμές σε περίπτωση που δεν το αρχίσω μόνος μου. ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. εγω σε καταλαβαινω φλονς μου... φαντασου οτι εγω οταν αναγκαστηκα να ξαναδουλεψω πρωι για ενα μηνα εφτασα σε τετοιο σημειο απελπισιας που πηγα κι εφτιαξα μπλογκ!

    βεβαια πριν ειχε υπαρξει ενα καλοκαιρι αποτοξινωσης απο τον υπολογιστη λογω αποκλεισμου σε καποιο μακρινο νησι, αλλα ναι, τωρα πια η καταντια μου εχει φτασει στο ζενιθ της. ξερετε γιατι; γιατι εκει εξω εχει σκατα κοσμο κι εγω καθε βραδυ βλεπω πολλους απ'αυτους. εχω σιχαθει να συναναστρεφομαι αναγκαστικα με κοσμο. με κοσμο που δεν αξιζει ουτε να τον χεσω, κι εχω φτασει σχεδον 29 και δεν αντεχω αλλο να χειριζομαι τους ανθρωπους διακριτικα. τουλαχιστον εδω στο ιντερνετι συναναστρεφομαι εκλεκτικα κι επιλεκτικα.

    αλλα μη μ'ακουτε, εχω και κατι τσιτες και ξενερες με το ρηαλ λαιφ τις τελευταιες μερες. θα ερθει η στιγμη που θα παρω μπρος. προς το παρον αυτη την εποχη προτιμω να καθομαι στις ωραιες κουβερτουλες μου στο ωραιο δωματιακι μου με τον λατρευτο υπολογιστουλη μου που εχω φτυσει αιμα να παρω και να χαζοβιολαω.

    ενταξει, για το μητινγκ θα στο πουμε προκαταβολικα να προετοιμαστεις και να ερθεις.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Τόσα χρόνια στο ιντερνέτι, τόσες χιλιάδες μηνύματα σε fora και δε μπορώ να γράψω κάτι να βγω κι εγώ οφτόπικ και να οδηγήσω τη συζήτηση ένας Θεός ξέρει πού.
    Πάει, το έχασα το touch μου. Είμαι έτοιμη πλέον να δεχτώ ότι δεν είμαι τίποτα παραπάνω από μια νοικοκυρούλα. Πάω να σιδερώσω και να σκεφτώ πού θα σπουδάσω τον αγέννητο γιο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. εμενα παντως αυτο το "που θα σπουδασω τον αγεννητο γιο μου" με ταξιδεψε καπως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Θες να πιαστούμε από αυτό; Γιατί έχω πάρει σοβαρές αποφάσεις για τη ζωή του. Όπως πχ ότι δε θα έχει κινητό πριν το Λύκειο... Μία απόφαση μου μένει μόνο: πότε θα τον κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. δεν είναι θέμα το κινητό
    θέμα είναι το ξύλο
    για να γίνει σωστός άνθρωπος θέλει ξύλο
    μην το λυπηθείς γιατί θα το χαλάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. τοσο δα εσεις που το ξερετε, ειστε μπαμπας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ναι
    έχω 9 αναγνωρισμένα
    και αρκετά ακόμα που δεν έχω αναγνωρίσει
    γιατί δεν βγαίνω οικονομικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. χαχαχαχα
    αυτη η διαταραξη της ταξης και η αναρχη αναρτηση σχολιων πολυ μου αρεσει!


    theitsa συμφωνω με το κινητο.
    μηπως και το ιντερνετ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. εντος θεματος

    θα ηθελα να γεννηθω και να μεινω 25.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. τα παιδια σας μακρια απ'το ιντερνετ. το δικο μου νομιζω θα γεννηθει με ενσωματωμενο ποντικι στο χερι. αλλα επειδη θα βγει κατευθειαν 25 χρονων δε θα χρειαστει να το προστατευσω. ουτε να το αναγνωρισω.

    τα καταφερα! με μια παραγραφο μεσα σ'ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. το ίντερνετς είναι εφόδιο για την ζωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. να το φορτωσουμε στη μπαγκαζερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. μαζί με τα κουτσούβελα και να πάμε για πικνικ στην εξοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. θα βαλουμε το usb στην εσοχη του κορμου της μεγαλης βελανιδιας και θα συμβουν ομορφα πραματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Gogoth:
    Άμα βγει κορίτσι θα το χαρίσω (δέχομαι προσφορές). Ξέρω ότι θα πάρει από εμένα κι εγώ ήμουν δύσκολο παιδί και δε θέλω να χάσω τα νειάτα μου. Αγόρι που το πολύ-πολύ να μου γκρεμοτσακίζεται από βράχια.

    Τόσο δα μικιό:
    Δε χρειάζεται ξύλο. Παιδαγωγός είμαι, ξέρω. Μην τον ακούτε μόνο εμένα να ακούτε. Σεβασμό θέλει το παιδί αλλά δε θα επεκταθώ γιατί κινδυνεύουμε να μιλήσουμε σοβαρά και δε θα χαλάσω εγώ το κλίμα.

    Σπουκάκι:
    Ιντερνέτι δεν κόβω από το παιδί μου. Επίσης δεν το κόβω κι εγώ. Οπότε πώς θα του λέω (μέσω MSN) "Παιδάκι μου βγες από το ίντερνετ, δεν κάνει καλό"; Θα με πάρει με τις πέτρες, κι έχουμε πολλές εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. θα βγει ο τομ μπομπαντίλ
    και θα αρχίσει να τραγουδάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ναι ρε γαμωτη, κι εγω γιοκα θελω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. egw ean apokthsw gioka kai ginw san mia sugkekrimenh mana exw balei olous mou tous filous na uposxe8oun pws 8a me pane sto dasos.... shhh shhh mpaaaam shhh shhh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. "ναι ρε γαμωτη, κι εγω γιοκα θελω..."

    χαχαχα διάβασα κι εγώ γιόγκα θέλω και χάθηκα λίγο
    χαχαχα είμαι πανίβλακας τελικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. σαν ποια συγκεκριμενη μανα ομως; αντιλαμβανεστε οτι αν δεν πειτε, ολη η προταση παει χαμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Δεν αφήνουμε λέω εγώ τα ετεροχρονισμένα γράμματα του ουάνζ σελφ και να γράψουμε κανένα στους μελλοντικούς εφήβους γιους μας και πώς σκοπεύουμε να τους μεγαλώσουμε; Έτσι για να θυμόμαστε τι θέλαμε, να ελέγξουμε πόσα κάναμε και να τους δώσουμε ένα πάτημα να μας λένε "Έτσι ήθελες να με μεγαλώσεις;".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Μα το δασος, το νερο, το καλαμι την ιτια
    μα τον ηλιο και τα δεντρα τι στο διαολο λετε εδω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. καλα γκογκοθ το σχολιο σ περι μανου αγοριων και παιχνιδιων ηταν ολα τα λεφτα!μπορει να αργησα να το διαβασω αλλα ελιωσα στο γελιο!συμφωνω απολυτα μαζι σου παντως.ετσι κ αλλιως τ εχω συνηθισει αυτο με τις φιγουρες γτ αρκετα ατομα απο τη παρεα μ ασχολουνται.περα απο αυτο γενικα εισαστε οτι να ναι εδω περα!συνεχιστε ετσι με τα σχολια,ειναι γαματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. παιδια εγω εχω αρχισει και το χανω κομματι με την ποικιλια θεματολογιας των σχολιων.... νιωθω λιγο περιεργα.

    φανταστειτε να παιζετε rpg για πρωτη φορα σας και στο 3ο session ξερω γω, ο μισοτρελος dm σας, τρωγοντας ενα κομματι πιτσα υπερβολικα λαιμαργα για τις περιστασεις, και κοιτωντας σας με καπως θολο βλεμμα, σας ρωταει:

    "και τωρα ερχονται δυο γκομενες, σε αρπαζουνε, σε χαϊδολογανε και σε γλυφουνε. τι κανεις;;;"

    μετα σε κοιτανε 3 αγνωστοι ανθρωποι κι ενας γνωστος με ανυπομονησια. και πρεπει κατι ν'απαντησεις. αλλα δεν ξερεις τι ακριβως εννοει. δεν εχεις καταλαβει τι ακριβως παιζει. και κατουριεσαι κιολας.

    καπως ετσι νιωθω :)

    ω θεοι, το ξαναζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ερικα θυμασαι ε;

    χιρ χιρ ωραιες μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. εγω θελω κορη!

    και η γιογκα δεν με χαλαει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ξενέρωτο
    την πρώτη φορά που έπαιξα ντιενντί ήμανε ο ντιέμις και όλοι ήταν γνωστοί μου και επίσης πρωτάρηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. vampire παιζαμε και ημουν η μονη πρωταρα. ολοι οι αλλοι ητανε τιγκα σχετικοι και δεν τους ηξερα καν πριν ξεκινησουμε, εκτος απ'την ερικα, και πασχιζα να καταλαβω τι παιζει, κι ηθελα να'μαι δασκαλα και επρεπε να μην τρωω τα παιδακια κι ειχα τιγκαρει το humanity και οτι ζαρια και να'φερνα γαμιοτανε. κι οι αλλοι οι πουστηδες το ξερανε εξ'αρχης και κανενας δε μου το'πε.
    μετα απο ενα μηνα περιπου ειχαμε παραβει οτι κανονα υπηρχε, ειχαμε διαρρηξει το σπιτι των γηραιων, ειχαμε μπλεχτει σε ομαδικα οργια, μας ειχανε περασει δικη, μας ειχανε εξορισει και ενας απο μας εκαψε το κρυσφηγετο μας.

    ειχε γαμηθει το παιχνιδι. αλλα λυπηθηκα που το διαλυσαμε γιατι ειχα παντα απορια πως θα εξελισσοταν τοσο σκατα που το'χαμε κανει. και δεν εχω αποφασισει ακομα αν αυτος ο dm ητανε ιδιοφυια η για τον πουτσο.


    κατσε ομως, μισο λεπτο, ειπες οτι την πρωτη σου φορα εκανες dm;;;
    what the fuck;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ω ναι ήμασταν μια παρέα πρωτάρηδες
    κάποιος έπρεπε να κάνει ντιεμιλίκι
    επίσης την πρώτη φορά που έπαιξα βαμπίρι έκανα στόρυτέλερ και έπαιζα με έναν πρωτάρη και 3 έμπειρους που βαριόντουσο να κάνουν ες.τι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. καλυτερα απ'το δικο μου ακουγεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Εγώ την πρώτη φορά που είχαμε μαζευτεί για σέσσιο δεν έπαιξα γιατί είμασταν 13-15 άτομα. Τη δεύτερη είχα dm γκοθού και παίξαμε σε έναν κόσμο με ισχυρές επιρροές από Planescape, φάγαμε αρκετό railroading αλλά περάσαμε καλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. κι εγω gangrel επαιζα γιατι οι αλλοι ηταν εντελως καταστροφικα κρυπτο-ομοφυλοφιλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Επίσης όλοι καταλαβαίνουμε ύστερα από αυτές τις μνήμες της Gogoth γιατί το Vampire είναι ένα ώριμο και σοβαρό παιχνίδι (ξέρετε με ψαγμένο υφάκι και μπάσα φωνή στυλ White Wolf "εμείς εδώ κάνουμε σοβαρό rp"), που δεν έχει καμία σχέση με το φτηνό και παιδικό dnd του γείτονα, τον πνευματικό αυνανισμό και το dungeon της εβδομάδας. Για ακατονόμαστους δε μιλάμε, live δε θίγουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ετσι χωρις λογο, νομιζω σου ταιριαζει.


    http://www.youtube.com/watch?v=0Ul7bqFguPg&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. εγω ρε ερικα πως νομιζα οτι επαιζες μπρουχα; καλα δε θυμαμαι και πολλα. μονο ενα 16χρονο χακερ με τζιβες ονοματι Τζο Μερικ.:)

    tzeentch τωρα με χλευαζεις η το λες για καλο; εχω αρχισει και δεν καταλαβαινω τιποτις.

    spooky thanks! δε το'ξερα αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. >Για ακατονόμαστους δε μιλάμε, live δε θίγουμε...<
    Τι δουλειά έχει ρε ο Ακατανόμαστος μαζί τους, είχε φάει μπανχάμμερ τότε (νομίζω ήταν... αλεξιπτωτιστής στο στρατό εκείνη την περίοδο). Αν και ο Α. που νομίζω είχαν για ST τότες ήταν... ιστορία από τις λίγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. για τι πραμα μιλατε παλι κυριε νιχιλιε; μπερδευτηκα. ρε μεταξυ σας τα λετε; δεν καταλαβαινω τιποτα! για τον δικο μας st λετε; γιατι κι εκεινος απο Α ηντουνε. και ιστορια απο τις λιγες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Να φανταστώ ότι αυτός ο ST τίμησε πρόσφατα την μικρή οθόνη και έχει γίνει πλέον από ρεμάλι ροκάς χίππης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. τι προσφατα ρε συ, αυτος εχει τιμησει τη μικρη οθονη εξαπανεκαθεν και επανηλλημενα...

    εγω αυτα τα εξαμαξης τοτες δεν τα γνωριζα. τι ρεμαλι ροκας χιππης... ναυαγος. καλο παλληκαρι μωρε αλλα περιπτωση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. στο βαμπίρι δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά ο χαρακτήρας σας είναι ψόφιος
    δεν μπορώ να νοιαστώ για τον χαρακτήρα μου αν είναι ψόφιος

    και το σωστό rp γίνετε αν παίζεις κλέρικ με ιντέλιτζενς στο 6 και χτυπιέσαι στα σκαλιά του ναού κάνοντας το βροχοσκούλικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Προσπαθώ απλά να δείξω ότι το vampire μπορεί να είναι το ίδιο "σοβαρό" με το dnd του γείτονα, άσχετα με το τι ισχυρίζεται η WW (άμα περνάς καλά βέβαια γούστο και καπέλο σου, κι εγώ έχω παίξει χαβαλεδιάρικα σέσσιονς). Αν και εδώ που τα λέμε η επόμενη έκδοση μάλλον θα βασιστεί στο Twilight, οπότε στη μάχη για το "σοβαρότερο" παίγνιον θα νικήσει κατά κράτος .

    Όσο για τον Aκατονόμαστο τον ανέφερα ως παράδειγμα προς αποφυγήν, όχι ότι έπαιζε μαζί τους (σίγουρα ήταν Ο Χειρότερος(ΤΜ) ;p).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. city gangrel epaiza. eimai 99% sigourh. sto prwto session eixa balei kati peristeria na koutsoulhsoun mazika enan xartogiaka pou mou thn eixe spasei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. nihilio k gogoth nomizw pws milate gia diaforetika atoma. o A tou nihilio htan dm se campaign me emena, io, luko, mixalh ktl enw o A pou les esu gogoth einai o prwin st mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. σορρυ, υπαρχει κι αλλος dm στην ελλαδα που το ονομα του ν'αρχιζει απο Α, που να μοιαζει με χιππη και που να εχει βγει στην τηλεοραση;;;;

    θα τρελαθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Όχι Έρικα, για τον ίδιο Α λέμε με τη Γωγώ, εσύ τα μπερδεύεις νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Πω ρε πούστη μου, σας ζηλεύω γιατί έχετε τόσο ελεύθερο χρόνο.

    Πολύ παλιά, όταν το domain name www.facebook.com ήταν ακόμα διαθέσιμο προς register και οι γκόμενες φορούσαν τις μπότες μέσα από το πανταλόνι, έπαιζα με τους φίλους μου Super Nintendo και χαιρόμουν γιατί είχα τερματίσει όλα τα Donkey Kong στο 101%. Παίζαμε στο υπόγειο του κολλητού θρύλο του Ζαγκορ ("ένα αποκρουστικό τέρας ξεπροβάλει από τις σκιές...") ντυμένοι με ότι πιο ηλίθιο ρούχο βρίσκαμε στην ντουλάπα που είχε στο υπόγειο η οποία βασικά ήταν χρονοντούλαπο: είχε ότι ρούχο θες από την χρυσή εποχή Δαλιανίδη (πολύχρωμες λαχανί τσαλακωτές φόρμες με λάστικα στους καρπούς και τους αστράγαλους, καμπαρντίνες βιαστή, πουλόβερ που λογικά τα φορούσαν τις απόκριες γιατί αδυνατώ να δεχτώ πως τα φορούσαν αυτά καθημερινά όπως αδυνατώ να δεχτώ πως σήμερα φοράνε ολόσωμα γυαλιά και χρυσά παπούτσια). Κάναμε και καμιά πρόβα, βγάζαμε και καμιά διασκευή το king of dust και το φίαρ οφδεντάρκ. Τότες ήταν ωραία χρόνια. Και μετά ήρθε το διδακτορικό...

    Μαρεσε πολύ το φίλινγκ των σχολίων (δε διαβάζω μπλογκς και πόσο μάλιστα σχόλια, και ευτυχώς στην προκειμένη περίπτωση η περιέργεια όχι μόνο δε σκότωσε τη γάτα αλλά την έβαψε με ροζ και μωβ ρίγες και την πέταξε στην χώρα της Αλίκης).

    Χαιρετίσματα στον δαβίδ και πες του να μην αναρωτιέται ακόμα, τελικά φαίνεται να υπάρχει ζωή στον Άρη (#).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. γεια σας λοιπον κυριε μαργαριτη. εσας καπου σας εχω διαβασει κι εγω ξερετε. αλλα σας ενημερωνω οτι δεν εχουμε ελευθερο χρονο. εχουμε απλα χρονο για χασιμο. εχει διαφορα, να το μελετησετε.

    και τωρα στο θεμα που με απασχολησε με την αναγνωση του σχολιου σας: αυτα τα ρουχα, τα εχετε ακομα; γιατι εγω ξερετε ειμαι σκηνοθετης και σκεφτομαι να σας προλαβω για ενδυματολογο. εγω ψοφαω για ειτιλα και γκλαμουρια. να σκεφτειτε παρακαλω σοβαρα την προταση μου.

    σας ευχαριστω και καλως μας ηρθατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Λυπάμαι πραγματικώς που θα σας απογοητεύσω αλλά πιθανότατα πλέον το χρονοντούλαπο εκτελεί, τουλάχιστον μερικώς, χρέη προσανάμματος σε τζάκι. Όσο για το πολύτιμο περιεχόμενο του, ο πατέρας του φίλου μου αναγκάστηκε να τα κάψει σε μία τελετουρική προσπάθεια εξορκισμού του πνεύματος του Δαλιανίδη το οποίο στοιχειώνει κάθε καλοκαίρι τις τηλεοράσεις με τη μορφή ενός αποκρουστικού πνεύματος εν ονόματι "Ρετιρέ" (μετάφραση: "το Πνεύμα Που Ψυχραίνει Την Καρδιά Με Τα Αστεία Του"). Ήμουν παρών στην καύση και είδα τα πνεύματα της Κατερίνας Γιουλάκη και της Έλντας Πανοπούλου να στροβιλίζονται πάνω από τις φωτιές...

    Επίσης κάτι που νόμιζα πως ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιο αλλά τελικά ξέχασα, είναι πως υποβάλλω επίσης το απεριόριστο ρισπέκ στην γράφουσα καθότι είναι η πρώτη που συναντώ να ενστερνίζεται τις ίδιες απόψεις με μένα περί του Malaka (μόνο που εγώ είμαι πιο hardcore πλέον). Διάβασα και γω το μπλογκ του, αρχικά ενθουσιάστικά, αλλά πολύ γρήγορα τον σιχάθηκα. Είναι για το blogging ότι είναι οι Iron Maiden και οι Iced Earth (<--λολ!) για το metal: βρήκαμε μία συνταγή που πουλάει και άντε ανοίξαμε εργοστάσιο παραγωγής ποστς. Upcoming posts (αν δε τα έκανε ήδη, γιατί δεν δέχομαι πλέον να μπω εκεί): 10 καγκουριές στην παραλία, 10 τύποι γιαγιάδων, Έχεις 10 Λόγους να μισείς του Οικολόγους (για να κάνωμε και ρίμα και λογοπαίγνιον...). Και άσχετο, αλλά όσο και αν φαίνονται πολύ γραφικοί όσοι τον κοροιδεύουν ότι είναι αντιγραφέας του Maddox, έχουν πολύ δίκιο... Kαταραμένε "Ανώνυμε", ακόμα περιμένουμε να ανοίξεις μπλογκ. Όχι άλλους Malakes.

    (αν θελήσεις πάντως για καμιά ταινία σου τραγικούς κομπάρσους να πίνουν καφέδες ή μπύρες στο background και να μαλακίζονται μέχρι αηδίας, δεχόμεθα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ενταξει θα σας ειδοποιησουμε.

    φανταζομαι θα σας βρουμε καπου να πινετε καφεδες η μπυρες και να μαλακιζεστε.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή