Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2009

ΘΕΝΚ ΓΙΟΥ ΒΕΡΙ ΜΑΤΣ

Λοιπον ειχα μια φανταστικη ιδεα. Εκει που σκοπευα να συνεχισω να αφηνω το μπλογκ μου παρατημενο για να το αναστησω ενδοξα καποια στιγμη που θα σας εχω λειψει απεριοριστα, σκεφτηκα οτι τουλαχιστον αξιζει ενα αξιο αρθρο να κλεισει τη φετινη χρονια. Κι εκει μου εσκασε: γιατι να κατσω να το γραψω εγω που ειμαι και σε ενα μουντ περιεργο; Να το γραψετε εσεις!

Εκατσα λοιπον κι εκανα ενα χαριτωμενο κολαζ μερικων εκ των σχολιων σας. Αλλωστε το ξερουμε ολοι οτι σ'αυτο το μπλογκ τα σχολια αξιζουν περισσοτερο απ'τα κειμενα. Και σ'αυτο το σημειο θα ηθελα να σας ευχαριστησω ολους. Που κανατε πιο ανεκτες εκεινες τις μερες μου στην πρωινη κωλοδουλεια οταν το πρωτοανοιξα το μαγαζακι. Που πασπατεψατε τις μοναχικες μου νυχτες με αλαμπουρνεζικα. Που με προτιμησατε και δεχτηκατε την τιμωρια γι'αυτο. Και ξεχωρα θα ηθελα να ευχαριστησω τη δεσποινιδα καρδιακη μου φιλη Ερικα που ενα μοιραιο βραδυ με προσυλητισε στον κοσμο του μπλογκινγκ. Και τελος τον πνευματικο μου μεντορα-δασκαλο-πολυλατρεμενο-πεφωτισμενο-υπεροχο ιπποτη στον οποιο χρωσταω την ιντερνετικη μου ζωη.

Δεν εχω επιλεξει τα καλυτερα σχολια, ουτε τα πιο εξυπνα, ουτε καν τα πιο αστεια, γι'αυτο οσοι εχετε μεινει απ'εξω μην παρεξηγηθειτε και μη νομιζετε οτι μ'αυτη τη μινι αναδρομη δεν ξεραθηκα στα γελια, δεν προβληματιστηκα και δεν συγκινηθηκα με τα σχολια σας. Επελεξα οτι με συμφερει γιατι ετσι ειμαστε εμεις οι συγγραφεις. Δεν λεμε ποτε την αληθεια αλλα προσαρμοζουμε την πραγματικοτητα οπως μας συμφερει. Και κυριως μην παρεξηγηθειτε γιατι εγω τοσο καιρο εκθετομαι μπροστα σας, καπως πρεπει να σας ξεφτιλισω και σας αγαπες μου... Αλλωστε, ειναι ολα δικα σας λογια!!! :)

Σο, θενκ γιου βερι ματς, αη φακιν λαβ γιου εντ σι γιου νεξτ γιαρ ΜΑΔΕΡΦΑΚΕΡΣ!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------


Meister G είπε...

I HAVE CREATED A MONSTER!!!


Ανώνυμος είπε...

απ'οτι λες πηδιεσαι. Ο αλλος δηλαδη που ειναι μπετατζης κυρια μου ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΔΗΞΕΙ ?????


Ανώνυμος είπε...

να αλλαξεις δουλεια, γινε κονσομανσιον αφου ολοι σε καυλαντιζουνε εσενα


mits είπε...

Το καλο ειναι οτι υπαρχουν πουρα σαν κι εσας και εμπνεομαστε


Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή Gogoth,
Ειλικρινά δεν έχω λόγια για να περιγράψω αυτό που μου συμβαίνει....
Διαβάζοντας το Blog σου ένιωσα ένα κύμα ρήγης να με διαπερνά.
Κανείς δεν έχει μιλήσει στην καρδιά μου όπως εσείς Gogoth. Με αγάπη
Το μοναχικό κυκλάμινο.


τόσο δα είναι μωρέ το παιδάκι είπε...

αν όλοι εσείς οι σκηνοθετάδες που κάνετε τέτοιες ταινίες και όλοι οι άλλοι κουλτουριάρηδες που τις βλέπουν πεθάνετε αύριο, εμείς οι όμορφοι ρηχοί άνθρωποι δεν θα το καταλάβουμε. ο κινηματογράφος πρέπει να πεθάνει κάνει κακό και είναι άσχημος κατά κύριο λόγο


Ανώνυμος είπε...

μου τι δινει που γραφετε τα αγγλικα με ελληνικα... ΨΩΝΑΡΕΣ!!!!!


Ανώνυμος είπε...

Gogoth u are my religion fuck JC!!!


panas είπε...

Πως μπορει να καταναλωνει καποιος τη ζωη του γραφοντας κειμενα τερατωδους μηκους;Ουφ κουραστηκα παω να μπω msn


Flonsavardu είπε...

gogoth σ' αγαπώ. παράτα τον μάστερ τζι και έλα να τα φτιάξουμε τα δυο μας.


Ανώνυμος είπε...

χαιρομαι για την ιδιοφυια σου, δεν εχω ποταπα αντιζηλα συναισθηματα.
απλα λυπαμαι για τους υπευθυνους του ΜΙΤ που θα ειναι πολυ στεναχωρημενοι που δεν σε εχουν στην ομαδα τους.


nihilio είπε...

A, μπήκες στο γκομενίτζα μόουντ τώρα και προσπαθείς να εξηγήσεις στο θύμα ότι πηδήχτηκες με όλους τους φίλους του στο facebook για να δεις αν πράγματι τον αγαπάς (μεταφορικά πάντα).
Έχουμε ακούσει πολλές σαν κι εσάς μαντάμ, και δεν ήταν καλύτερες, απλά περισσότερες.


Manos Chaos Jester είπε...

καλά πρέπει να αισθάνεσαι γαμάτη που περνά ο κάθε απελπισμένος από το μπλόγκ και λέει τον πόνο του. να το κάνεις μπαρ, κοπελιά.


Θώρ είπε...

Κοπελιά είσαι και πολύ πάουερ μέταλ.
Σε πάω.


Flonsavardu είπε...

τι θα γίνει δηλαδή; κυρία γκόγκοθ σας επαναφέρω στην τάξη! γαμώ τον χριστό σας, περνάτε περισσότερο χρόνο στον υπολογιστή σας και από μένα, και αυτό ξέρετε δεν είναι καλό....!!!

μην γίνετε σαν και μένα. σωθείτε όσο είναι καιρός. εκεί έξω έχει κόσμο!


Κάβουρας είπε...

Παρακαλώ, όπως σας στέψουν Βασίλισσα.


Ανώνυμος είπε...

Το επιπεδο της συζητησης παραμενει πολυ χαμηλο για να συμμετεχω.


Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμε, εσυ που ποσταρες τελευταιος, ντροπιαζεις το ονομα που εχουμε στην κοινωνια.
Τελικα η ανωνυμια ειναι δικοπο μαχαιρι, γαμω το κερας μου.


nihilio είπε...

Όταν ασχολείσαι με έναν μαλάκα πέφτεις στο επίπεδό του και σε κερδίζει λόγω εμπειρίας. Πόσο μάλλον με τις ορδές τους
- true story


Ανώνυμος είπε...

Οταν ενα troll μπαινει σε ενα μπλογκ και δεν ξερει τι να κανει, κανει ο,τι ξερει...


troglodyte είπε...

εφοσον η περσονα στο νετ δεν αναπτυσσεται με το χωρο που της αφηνει η αντιμετωπιση των αλλων σαν καλουπι, τη φτιαχνει το υποσυνειδητο του χρηστη. Και φυσικα, της φοτρωνει τα απωθημενα αιωνων.


Manos Chaos Jester είπε...

το άρθρο ενός μπλογκ πρέπει να με φτύνει,να με βρίζει και να παίζει τον εγκέφαλό μου στα δάχτυλα εμέ τον αναγνώστη και στο τέλος να με σερβίρει σαν πολυτελές πιάτο στο ίδιο μου τον εαυτό. Κοινώς να με λυτρώσει.


Flonsavardu είπε...

άνθρωποι που βαριούνται περισσότερο και από εμάς είναι να τους λυπάσαι.


mits είπε...

ξερεις οτι κραζεις το ιντερνετ μεσα στο ιντερνετ, αρα συνειδητοποιεις οτι προκαλεις την οργη του περα απο καθε οριο! ΧΟΛΥ ΣΙΤ.


tzeentchakos9 είπε...

Οι κακοί συγγραφείς αντιγράφουν, οι καλοί κλέβουν.


Manos Chaos Jester είπε...

shave the trolls... get it? got it. good


nihilio είπε...

Τελικά τα κατάφεραν τα τρολλ να σε ρίξουν, με το να μην γράφουν. You fail, grasshopper.


Ανώνυμος είπε...
Το πιο τραγικο ξερετε ποιο ειναι;

Ολοι γαμανε μεσα απο το ιντερνετ εκτος απο μενα!
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!


James D είπε...

Και δηλωνω υπευθυνα για αποφυγει παρεξηγησεων...δε το εχω κανει με την gogoth...


mits είπε...

Τι λες ρε!?
Φαντασου να γαμας μυαλα ασυγκρατητα.
Οχι, εγω σαβουρομυαλογαμιας δε θελω να γινω


Elias είπε...

Αν είναι να κοπανάμε τα παϊδια μας και κάθε φορά που γαμιόμαστε να ακούγεται λες και κοπανάμε ξυλόφωνο, γάμησέ το.


Ανώνυμος είπε...

Θα πεθανω μονος πανω σε ενα σωρο απο κρυσταλλωμενα χυσοσωβρακα!


lumpy gravy είπε...

αυτο που θα πρεπε να ειναι η ευθυγραμμη συνδεση ενος πεους με μια ομορφη γκομενα, καταληγει να ειναι μια πινακιδα που δειχνει οπου να 'ναι.
Και γι αυτο ο μεσος γκομενος κανει ο,τι να 'ναι.
see?


nihilio είπε...

>που είσαι κοντή και φοράς γυαλιά και σιδεράκια- ώπα κάτσε αυτή είμαι εγώ!- <

Μη μας ανάβεις βραδυνιάτικα...


Ανώνυμος είπε...

με κολακευεις και ταυτοχρονα βλεπω και τσοντα. Δις ιζ γκοννα μπη οσομ!


Erika είπε...

katalabaineis oti paizei stoner apo to poso exei ugran8ei to mouni sou.


τόσο δα μωρέ είπε...

ρε ποιος είπε τίποτα για φλερτ
να παντρευτούμε σε λέω
τι να κάνω ο καημένος μου αρέσει η μπριζόλα


nihilio είπε...
ας είναι να συναντηθούμε κάποια φεγγαρόλουστη νύχτα, όπου οι καλιακούδες θα μοιρολογάνε ατέρμονα για το ζοφερό σκότος των ψυχών μας.


Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΕΡΩΤΕΥΕΜΕΝΟΣ! ΖΗΤΩ! Το πιο σουπεργκεη rite of passage που εχει επινοηθει!

Στη ζουγκλα τους στελνουν να τραβηξουν μαλακια σε δηλητηριωδεις τερμιτες ή να φερουν τα αυγα του μαυρου παιδεραστη δρακοντα... Και γυρνανε τα αραπακια εντελως γαμημενα ψυχολογικα αλλα εχοντας δει τη ζωη αλλιως.
Κι εμεις... ακουμε καμια μπαλαντα και αναστεναζουμε σα φυσερα.

Μπορουμε και καλυτερα!


Flonsavardu είπε...

ο άντρας που κάνει παρέα με κοριτσάκια πρέπει να πεθάνει. μίλησα.


τόσο δα σε λέω είπε...

θα ψιθυρίσω στα αυτιά σου λόγια του έρωτα
και θα πετάξω μέσα στον ουρανό των ματιών σου
θα κουρσέψω το κορμί σου
και θα πάρω την καρδιά σου λάφυρο
αν δεν τα καταφέρω ελπίζω ο θεός να με πάρει και να με κάνει αστέρια που θα φέγγουν για πάντα το όνομά σου και η αγάπη θα κάνει την νύχτα μέρα και τα δάκρυα μου ...
θα γαμήσουν όλο τον κόσμο στην υγρασία


Elias είπε...

Το φλάι είναι ο καλύτερος φίλος του άνδρα.


Φιλος του Παυλου είπε...

Πρεπει να ντραπω που το ομολογω? Δεν ξερω τι ειναι το φλαι


MASTER G είπε...

Oι μεταλλαδες δεν κουρευονται ρε!


nihilio είπε...

Το σοφιστικοκάφρος με εκφράζει μια χαρά πιστεύω.


ThEiTsA είπε...

και τώρα που το σκέφτομαι, μήπως να πάω να κοιτάξω αν έχω αρχίδια; Πολύ περίεργα μου τα λέω και δε μ' αρέσει.


Flonsavardu είπε...

δεν θέλω να πω ψέματα. εγώ διαβάζω κοσμοπόλιταν καθώς κάπως πρέπει να χέζω και μου αρέσει το διάβασμα στη λεκάνη.


spooky loner είπε...

κοιτα, εγω ειμαι ενα διαταραγμενο ατομο με υποχθονιες ελπιδες να φτιαχτει η μηχανη του χρονου και να την κανω η προς τα μπροστα η προς τα πισω η προς οποιαδηποτε αλλη κατευθυνση...


τόσο δα σε λέω είπε...

το μαύρο δεν μου πάει
κάνει τα μούσια μου να μην φαίνονται καλά από απόσταση


Erika είπε...

se ligo 8a me bgalete oti eimai mia gko8ou gouikanh me aksiristes masxales.


ThEiTsA είπε...

Μάλλον οι πολλές βαφές φταίνε. Ποτίζουν τον εγκέφαλο και δε σκεφτόμαστε σωστά.


nihilio είπε...

Άσχετο, αλλά εμένα θα μου στείλει κανένας καμιά πίτσα;


Elias είπε...

γάμησέ το, το bourbon.

Γαμήσου, όπως λες στο κείμενο, με τον γκόμενό σου, με κάτι άλλο.

Αλλά μακριά από το ηλίθιο,
μαλακισμένο, ανούσιο bourbon.

Χύνε νερο, αν δε παίζει τίποτε άλλο, τριγύρω.
Χύνε Ξινό Νερό Φλώρινας.
Χύνε Πορτοκαλάδα Μουρτζουριτζίου.
Αλλά γάμα το, το bourbon.


Ανώνυμος είπε...

Mα το δασος το νερο,
το καλαμι την ιτια,
μα τον ηλιο και τα δεντρα,
το φεγγαρι, τη φωτια!

Τομ, χανομαστε βοηθεια, τρεξε Μπομπαντιλο!

Χοχο, καρδουλες μου!


Manos Chaos Jester είπε...

το χαρτί υγείας, το σαπούνι και το σαμπουάν είναι θανατηφόρα για τα παιδία της νύχτας...


tzeentchakos9 είπε...

Και το Μαριώ αχ το Μαριώ κάθε πρωί φόραγε το μουστάκι του Χίτλερ και χαιρετούσε στρατιωτικά το ειδωλό του στον καθρέφτη...
Κι ήταν γιομάτες οι μέρες μας από τόσο δα σπάμ και Εγγλέζους τεντυμπόηδες που παραληρούσαν και ψαλίδισμα λιστών σαράντα κάπα υπό τους ήχους των flint glass και των helium vola...


Ανώνυμος είπε...

Αν σκονταψεις και τελικα πονεσει ο ποπος σου τοτε μαλλον περπατας με την οπισθεν.


mits είπε...

αλλο παπακια, αλλο παπαρια.


Manos Chaos Jester είπε...

η ακυρότητα του συρμού των σκέψεών μας συμπίεζεται και θα γίνει μαύρη τρύπα...
Το χάος είναι χαρούμενο με το μπλόγκ σου...
You 've served us well!


Ανώνυμος είπε...

τι διαολο λετε εδω χαμω...

43 σχόλια:

  1. Τα σπάσανε τα σχόλια.

    Καλές γιορτές να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και να μας μπει γερα και αντρικια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτο πρεπει να το κανει ο μαικιους.
    ε ρε μαναδες που χουν να γαμηθουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Ανώνυμος είπε...

    Ανωνυμε, εσυ που ποσταρες τελευταιος, ντροπιαζεις το ονομα που εχουμε στην κοινωνια.
    Τελικα η ανωνυμια ειναι δικοπο μαχαιρι, γαμω το κερας μου."

    Επισης, αυτο ητο δικο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το ξερω οτι ειναι δικο σου ρε παυλε... τα συγκεκριμενα που διαλεξα ξερω σχεδον σε ολα ποιοι ειναι, ακομα και τα ανωνυμα. απλα κρατησα τους τυπους και δεν εκανα παρεμβασεις.

    παντως ειχατε ο καθενας καμποσα πολυ καλα αλλα χανοταν το νοημα ξεχωρα.

    ειχε πλακα. ηπια μισο μπουκαλι κρασι μονη μου για να τ'αντεξω αλλα ειχε πλακα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχα! καλό, καλό, πολύ καλό.
    αχ, ναι. να μπει ωραία το 2010. θέλω να βλέπω αγάπες και λουλούδια, θέλω να βλέπω αυξήσεις, και άδειες, και δουλειές, και μεταπτυχιακά και ό,τι θέλει ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η αληθεια ειναι οτι μια αυξηση δε θα με χαλαγε αλλα ποιος τα χεζει τα φραγκα, αγαπες αγαπες αγαπες να'χουμε και καλους ανθρωπους γυρω μας. και το ιδιο ευχομαστε και δια εσας.

    μα τι χολιντεη σπιριτ μας λουζει την πιτυριδα που πεφτει στα βαρη των ωμων μας αποψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ω ΘΕΕ ΜΟΥ
    ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΕ
    ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ
    τι θα γίνει λοιπόν γκόγκοθ
    ρετιρέ θα το κάνουμε θα βάζουμε επαναλήψεις μέχρι τελικής πτώσεως, πλύση εγκεφάλου μας κάνεις;

    καλέσεγιορτέσεαγαπάμεόλοντονκόσμοκαιτουευχομάστεφαΐ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι εγινε τοσο δα μανα μου, ειδες τα αισχη σου και κοκκινησες;

    φαι φαι φαι φαι στα μουτρα σας και στις κοιλιες σας αγαπητε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τουναντίον (δεν ξέρω τι σημαίνει η λέξη)
    πιστεύω ότι τα σχόλια μου ήταν φάρος καλαισθησίας και ομορφιάς μέσα στον βούρκο της αθλιότητας των υπολοίπων και αυτού του μίζερου μπλογκ που βάζει επαναλήψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. νηστικος να μεινεις σκατοψυχε!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. νηστικός δεν μένω
    μάλιστα στο μπλογκ μου σήμερα αναλύω το τι έφαγα τις τελευταίες 4 μέρες



    και δεν βάζω επαναλήψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ό,τι πρέπει για το τέλος του 2009, αυτό το post, χμ ;)
    Καλές γιορτές να χουμε. Χρόνια (λίγα και) καλά. Όπως μας μπει, να μας βγει κιόλα, μη μείνει σφηνωμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αναλογως, αμα ειναι στο καταλληλο νουμερο να μεινει και σφηνωμενο, νο προμπλεμ.

    χρονια καλα και σε σας χο χο χο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωπ! την ειχα πει και εγω την μαλακια μου!

    γιατι εχω την εντυπωση οτι πολλα απο τα ανωνυμα δεν τα ειχα διαβασει;

    μερι κριστμας εντ ε χαπυ νιου ντιαρ εβερυμποντυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οχι ρε σπουκακι δεν ειχες πει καμια μαλακια, τουναντιον που λεει κι ο αλλος. απλα μεμονομενα ακουγονται πολυ πιο παραξενα και αστεια!

    μπεστ γουισεζ ντιαρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αι λολλεντ

    Μητσαρας Ρογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Noμιζω οτι εδω εισαι καλα. Κανουμε ανακαινιση στο δωμα.

    Παυλαρας Μεητζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. υποβαλλω προταση να βαλετε πολυ σκουρες κουρτινες και μια ντισκομπαλα γιατι παντα ηθελα.

    Επιδοξη Ενοικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα σας τη χρεωσω στο ντηποζιτ ομως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πληρωνω οσο οσο, δεκα νοικια μπροστα και τσι μετροιτις, εχω συστατικες επιστολες, δεν κανω ζημιες, δεν γραφω στους τοιχους, καθαριζω συνεχεια και ειμαι πολυ ησυχη και αθορυβη εκτος κι αμα με γαργαλανε σε αποκρυφα σημεια.

    θα εχετε το κεφαλι σας ησυχο με μενα. ειμαι κελεπουρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σκεπτειτε το. με οποιο κεφαλι θετε.

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγω παλι γωγω ετοιμαζω ενα τελευταιο αρθρο και μετα θα ριξω λουκετακι στο μπλογκ γιατι εχω βαρεθει και παω για αλλη φαση.
    Παντως δε θα εξαφανιστω, συνεχιζω να σε διαβαζω φανατικα
    Αντε και καλη χρονια να χουμε
    (Ευχη στον Αι βασιλη: παιζει να μου φερεις κανα μπατμνομπιλ,ρε γερο? Οχι παιχιδι,κανονικο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γιατι ετσι ρε μανος; συνεβη κατι η ετσι τυχαια;

    γραμμα στον αγιο εγραψες; γιατι δε νομιζω να διαβαζει το μπλογκ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγκινούμαι ma cherie (:P), εύγε! Κι αν παίξουμε τα Στρούμφ χωρίς εσένα (το Σάββατο) θα σε θυμόμαστε για την άξια προσφορά σου στην αύξηση των Κιλοπάϋθον μας. Ο Τεχνολογικός Καλικάτζαρος θα είναι εδώ μέχρι τις 10 του μηνού πάντως, ίσως κάποια συνάντηση μπορεί να κανονιστεί. Είτε σε δούμε είτε όχι, rock on.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. To διαβαζω...

    εννοω το διαβαζει!
    χοχοχ-


    εννοω λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπητε Αγιε Βασιλη...

    το κοκκινο δεν ειναι πια στη μοδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ο άγιος τρολάρχης (ένας εκ των δύο) διαβάζει το μπλογκ και θα μπορούσε να περάσει τα μηνύματά σας στον άι-βασίλη

    και αντί να κάνεις παρατηρήσεις μόδας σε ένα ηλικιωμένο κύριο που φοράει κόκκινα, μπορείς να του δώσεις συμβουλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εγω μια στυλιστικη παρεμβαση εκανα. το κοκκινο παχαινει. και μπορει να τον μπερδεψουνε με τον βαλεντινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βασικα δεν ειναι το κοκκινο που νομιζετε. Φορουσα γδαρμενα τομαρια απο ταρανδο αναποδα. Γι αυτο και φαινεται γουνακι στα μανικια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φιλος Του Παυλου4 Ιανουαρίου 2010 - 12:51 μ.μ.

    Καλη χρονια Gogoth!!! Εμαθα ο Παυλος ηρθε και σε βρηκε......again :0 Παλι πηρε τηλεφωνο ... Τι να πω.? Honoured ... Α, και ξερω πλεον τι ειναι το φλαι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. εσυ κι ο παυλος να σταματησετε τις χαζομαρες κοτζαμαν αντρες και να τσακιστειτε να τηλεφωνηθειτε και να'ρθειτε μαζι, ακους;;;;

    αντε μη τσαντιστω και φτιαξω κανα γκρουπ στο φεησμπουκ "ο παυλος και ο φιλος του ειναι βλαμμενα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φιλος Του Παυλου4 Ιανουαρίου 2010 - 4:28 μ.μ.

    Οχι μη, τοτε θα θεωρησω (αυτοματα) πως ολος ο κοσμος ειναι εναντιον μου. Και το κριμα στο λαιμο σου για την αυτοκτονια που θα ακουσεις απο τις ειδησεις αγαπητη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μωρ τι λες μωρε μη σε στειλω στο 4chan!

    εγω εναντιον σου; εγω; τι συνδρομα καταδιωξης ειναι αυτα; για συνελθεεεεεεε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φιλος Του Παυλου4 Ιανουαρίου 2010 - 5:07 μ.μ.

    Και τι θα μου κανει το 4 chan θα μου τις βρεξει? Ειναι κατι με φωτογραφιες το 4chan? Απ'ο,τι μου χει πει ο Παυλος δηλαδη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τελικα το μετανιωσα, να μην τον κανεις παρεα τον παυλο, ειναι κακη επιρροη, ακου να σου μαθαινει τετοια πραματα.

    τζαστ κιντινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μετα απο πολυ πρηξιμο απο τους γνωστους μου και την υποστηριξη καποιων αλλων μπλογκερς(κοινως συναδερφων ξυσαρχιδιστων οπως ο james d του rockarizo) ξανανοιξα το μπλογκ και αρχισα παλι τα αρθρα μου

    "γιατι σου το λεω?" θα μου πεις...
    Απλα επειδη γουσταρω το ατομο σου και θελω να εχω ξανα την υποστηριξη και τη γνωμη σου
    Νταξ θελω να κανω και σπαμ για να ειμαι ειλικρινης!! :Ρ
    Αυτααα...
    Καλη αναγνωση και περιμενω σχολια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. εννοια σου και το ειδα ηδη καλε μου μανο. τι εχεις κανει, εχεις απενεργοποιησει τα κομεντς;

    την υποστηριξη μου την εχεις και το ξερεις, κι αν δεν το ξερεις στο λεω παλι :)
    δεν καταλαβα ακριβως τι παιχτηκε, ειδα δηλαδη αλλα δεν καταλαβα ακριβως, αλλα καλως σε πρηξανε οι φιλτατοι μπλογκερς γιατι ειναι κριμα να σταματαει να γραφει ο κοσμος εξαιτιας μερικων χαζων παιδακιων που δεν ξερουνε να γραψουνε ουτε ελληνικα. η ιδεα και μονο με καταθλιβει, ασχετως αν ενα μπλογκ το γουσταρω η οχι. εγω δεν σε πιεσα γιατι δεν ειμαι αυτου του στυλ, αλλα πολυ χαιρομαι που δεν το κλεινεις.

    μη μασας μια ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή