Κυριακή, 6 Δεκεμβρίου 2009

MUTE

Επειδη δεν προκειται να γραψω τιποτα καινουριο συντομα, καθοτι το επομενο χρονικο διαστημα θα ασχολουμαι πυρετωδως με γυρισματα για ενα σωρο προτζεκτς, δικα μου και αλλωνωνε, και καποιοι απο σας γκρινιαζουνε κι αγωνιουνε (ναι σε σενα που αγωνιας το λεω!) αλλα κι επειδη εχω παρει πολυ σοβαρα το εργο της ψυχαγωγιας σας αγαπημενα μου παιδια, παρτε προς το παρον το τελευταιο μου δημιουργημα:



κι αμα διασκεδασετε να με χεσετε μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.

Τωρα απο κατω μπορειτε ν'αρχισετε να συζητατε για τον καπιταλισμο και τα κοχυλια. Εκτροχιαστε με, το θελω. Το θελω πολυ :)

Επισης θελω να σημειωσω τη σημασια της σημερινης μερας, καθοτι σημερις μπηκανε οι πρωτες βασεις για τη δημιουργια της προσωπικης μας καλλιτεχνικης κολλεκτιβας που τοσο καιρο ονειρευομαστε εγω και ο Loo, και που επιτελους βρηκαμε ανθρωπους να συνδραμουν με το εργο τους και την υποστηριξη τους στο μεγαλο μας ονειρο να δημιουργησουμε το αντιστοιχο ελληνικο του Δογματος 95. Καποτε θα φτιακω κι ενα μπλογκ γι'αυτην. Γιατι η το παιζουμε καλλιτεχνες η δε το παιζουμε. Αμ πως.

Παμε λοιπον. Καπιταλισμος! RPG! Sitcoms! Κουτσομπολιο! Ξεσαλωστε!

63 σχόλια:

  1. Ας μιλήσουμε για κάτι σοβαρό, υπό του βλέμματος των προβληματισμένων ήμερων.
    Ποιος είναι τελικά ο Βατ-Μαν;
    http://img707.imageshack.us/img707/826/batmanepicawesome9000ov.jpg
    Υγ. Διάβασα το MUTE ως MUSE. Παρακαλώ πολύ, να μην το ξανακάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κυριε καβουρα το λινκ σας δεν μου βγαζει τιποτα αλλα υποπτευομαι οτι οφειλεται σε αναγραμματισμο που κανατε για να με μπερδεψετε εκδικητικα.
    παρακαλω πολυ να μην το ξανακανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμφότερες ιστοδιευθύνσεις λειτουργούν αψεγάδιαστα, όπως και προβλέπεται. Παρακαλώ πολύ, όπως προσπαθήσετε να τις δείτε.
    Σε περίπτωση οπου δεν λειτουργεί η ιστοσελίδα imageshack, δείτε εδώ:

    http://img1.uploadhouse.com/fileuploads/4934/4934840b9c0b10d7dbe78d45c7b1c37691e3e2b.jpg

    Παρακαλώ, όπως απαντήσετε ποιος είναι τελικά ο Βατ-Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το'χω το'χω...

    I am the Batman... captain oh my captain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. o batman αγαπητέ κάβουρα δεν υπάρχει. ψόφησε.

    το είδα το δημιούργημα σας αγαπητή μου και μου άρεσε πολύ. βέβαια ομολογώ ότι αν δεν είχα κλάψει τουλάχιστο έναν αμαζόνιο τις τελευταίες μέρες, από το 1:10 ως το 1:50 θα έριχνα ένα δέλτα τουλάχιστον (ένα δέλτα ποταμού, σε περίπτωση που δεν κατάλαβες το κακό αστείο μου).

    λαηφ σμελς σιατς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατάρα.
    Έχασα το παιχνίδι (THE GAME)!.
    Παρακαλώ, όπως σας στέψουν Βασίλισσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. flons αμα ησανε εκει οταν το γυριζαμε να μας βλεπεις να γλιστροβολαμε πανω στα μπουρμπουληθρια μεθυσμενες και ν'ακους εμενα ν'απαγγελω ποιημα λες και βγαζω λογο σε συλλαλητηριο της κνε, θα εσκαγε λιγο το χειλακι σου. φλονς αγαπημενη, δε θα σου πω μην κλαις. κλαψε. κλαψε ολους τους παραποταμους του δουναβη μεχρι που θα σου φαινονται ολα αστεια. works for me...

    κυριε καβουρα παρακαλεισθε οπως αναλαβετε καθηκοντα ιπποκομου. αυλη εχωμε, στεμμα εχωμε, γελωτοποιους εχωμε μπολικους, εσας θα σας βαλω σε καλη θεση γιατι σας συμπαθησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. α, και φλονσακι μου...εκτος απ'το λαιφ σμελς σιατς...
    don't go to heaven cause it's really only hell που ελεγε κι ο ντιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ααα! μα ξέχασα. μήπως θα ήταν δυνατόν να μου δώσεις το κείμενο ολάκερο; διότι τα λέτε μπερδεμένα, αλλά νομίζω λέτε ωραία πράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλα ρε κοπελια, θες ποιημα δικο μου; τι να το κανεις; προσαναμα; εγω παιδακι μου γραφω κλαψομουνιαρικα πραματα, θα σε παρω εις τον πατον!

    καλα αμα μου υποσχεθεις να χαμογελασεις λιγουλακι θα σε το στειλω στο facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν πιστεύω σ' αυτά τα πράγματα. το πολύ πολύ να ψοφήσω όπως ο μπάτμαν. :) αστειεύομαι, θα μου περάσει, ελπίζω δηλαδής.

    you are the light dear. άμα επιβίωσες από τον sichameno inc. όλα τ' άλλα είναι παιχνίδια και όλοι οι άλλοι αγγελούδια.

    αμέ, αμέ, θέλω ποίημα δικό σας, θέλω πολύ. α, μόλις με πληροφορούν από το κοντρόλ ότι το έλαβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αη αμ νοτ δε λαητ ντιαρ. ειμαι τα σκατα του κοσμου που χορευουνε και τραγουδανε.

    μ'εχει πιασει το σινετετοιο μου τωρα τελευταια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. α) Είθε να μην ξαναγράψεις ποτέ (και καταλαβαίνεις με ποια έννοια το εννοώ)

    β) Το ταινιάκι ήταν αρρώστια. Εγκρίνω

    γ) Αφήστε τα Δόγματα και το rpg Artists: the Smugness και φτιάξτε ταινίες να γουστάρει ο κόσμος.
    Κατά προτίμηση με τέμπλαρς βιβλιοθηκάριους.

    Αν γουστάρετε πάντως, υπάρχουν μπόλικοι συγγραφείς που ξέρω και που ίσως θα ενδιαφέρονταν για κάποια συνεργασία. Απλά σφυρίχτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. this be some outlandish shit right here sis

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. συνεργασια; με συγγραφεις; δεν εχω γραψει ποτες συνεργατικα. δεν ξερω πως ειναι. ειναι επικοδομητικη εμπειρια; σοου μη δε γουεη νιχιλιε!

    εχω και εμπορικη ταινια στα υποψιν βρε, τα'χουμε πει, πολεμικες τεχνες, εκδικησις και τετοια. θα την κανω εκτος κολεκτιβας αυτη. τον εχετε τον ρολο, το ξερετε, σας τον εχω ταξει καιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. when you say outlandish you mean χιπιτις χοπιτις bro?

    is this a compliment?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. To συνεργατικό γράψιμο είναι σα τη συμμετοχική δημοκρατία: ακούγεται ωραίο, αλλά στην πράξη λες του άλλού: σκάσε! και το κάνεις όπως θες εσύ.

    Όχι, αυτό που λέω είναι ότι, αν το επιθυμείτε, υπάρχουν έτοιμες ιστορίες που μπορούν να αποτελέσουν βάση για σενάρια ταινιών. Αυτό και μόνο αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κοιτα, κανονικα εγω αυτα τα κραζω απο ενστικτο. Αλλα τουλαχιστον κανεις κατι. Το παλευεις. Αυτο ειναι πιο σημαντικο απο ενα κομπλιμεντο ή μια κριτικη μου.

    ντοντσαθινκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κανω. ανακυκλωση. οτι εχω και δε μου χρειαζεται η μου περισσευει το κανω κατι. και μετα περισσευω εγω και δεν εχω τι να με κανω. η δημιουργια ειναι μια γαμημενη παγιδα που ξυριζεις γιαλυζεις κι αρωματιζεις το καλο σου ποδι ενω το αλλο αιμοραγει σαπιζει και βρωμαει μες στο δοκανο. το παλευω γιατι με παλευει κι αυτο.

    ντοντσαγκετιτ;

    nihilio, αυτο ειναι βερι ιντρεστινγκ. παρακαλεισθε οπως δωσετε περισσες πληροφοριες συντομα και απο κοντα ελπιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σύντομα και από κοντά λίγο δύσκολο, απλά θα κάνω κάποιες κουβέντες και θα επικοινωνήσω μαζί σου μάλλον στο κακόφημο εκείνο μέρος που συχνάζουμε.

    Επίσης, περί δημιουργίας: όλοι οι καλλιτέχνες το κάνουν αυτό, απλά τα επίπεδα αφαίρεσης και επαγωγής από αυτό που είναι προσωπικό σε αυτό που είναι έργο διαφέρουν. Αυτό μπορεί να εννοεί ο Ανώνυμος και σε αυτό πιστεύω προσωπικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τωρα, περιεργο μερος και τοπος να αναλυσουμε τα περι δημιουργιας, αλλα εγω πιστευω οτι δεν υπαρχει αφαιρεση και επαγωγη, υπαρχει απλα μια αποδομηση του προσωπικου που αναδομειται σε εργο. νομιζω οτι λεω κατι παρομοιο μ'αυτο που λες εσυ, αλλα ταυτοχρονα και λιγο διαφορετικο.

    στην τεχνη ολα εχουν γινει αλλωστε. δεν θα βγει πια τιποτα καινουριο. και ειναι βαρετο να ανακυκλωνονται τα παλια. γι'αυτο η νεα δημιουργια ειναι η καταστροφη. κι αυτο δε το εννοω ποιητικα αλλα με την εντελως ρηχη του εννοια. ισως ο ανωνυμος το καταλαβει αυτο το συγκεκριμενο, ισως κι εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. H μαλακια ειναι και πως και η καταστροφη (με την ποιητικη και με τη ρηχη της εννοια) εχει παιχτει ηδη περισσοτερο απ οσο πρεπει.
    Αλλα keep on rawkin on.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. >υπαρχει απλα μια αποδομηση του προσωπικου που αναδομειται σε εργο<
    Ε ναι. Αυτό το βαρετό κομμάτι το προσπέρασα. Η αφαίρεση και επαγωγή είναι χαρακτηριστικά που συνδέουν το πως συσχετίζεται το προσωπικό βίωμα με το ολοκληρωμένο έργο.
    Αν πχ, εμένα που γράφω, μια μέρα με παρατήσει γκόμενα, μπορώ να γράψω ένα πρωτοπρόσωπο κείμενο χύμα κλάψας ("έφυγες μακριά μου και υποφέρω").
    Ή ένα αφαιρετικό για τον πόνο που αισθάνομαι ("Η καρδιά μου είναι σαν να την έχουν τρυπήσει χιλιάδες μικρές καρφίτσες.").
    Ή ένα αφηγηματικό για το πως νιώθω ("Περπατούσε στη βροχή σα χαμένος. Ένιωθε άδειος").
    Ή μια ιστορία κατασκοπίας, δράσης και περιπέτειας όπου ο ήρωας μόλις έχει βγει από μια αδιέξοδη σχέση και ενίοτε σκέφτεται την αγαπημένη του.
    Όλα αυτά είναι απλά διαφορετικοί τρόποι να εκφράσεις το βίωμά σου μέσω τέχνης, αυτό εννοώ όταν μιλάω για αφαίρεση και επαγωγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. η τεχνη χρειαζεται καποιους να την κανουνε μπιλιες. απο οταν μαθαινουμε να γραφουμε και να μιλαμε, μαθαινουμε αυτοματα εναν συγκεκριμενο τροπο να μας αφηγουνται ιστοριες και ομοιως τις αφηγουμαστε κι εμεις. το τσαλεντζινγκ για την αντιληψη σου ειναι να μαθεις να λες και ν'ακους ιστοριες και μ'αλλους τροπους. ποσο μαλλον να ευφευρεις τροπους, που για να το κανεις αυτο πρεπει να εισαι καποιου ειδους ιδιοφυια. αυτο δεν εχει παιχτει περισσοτερο απ'οσο πρεπει. εχει παιχτει απλα πολυ και ασχημα.

    σας καλυψα και τους δυο νομιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εγω παντως ενθουσιαστηκα με την νεα δημιουργια σου.
    ισως να φταιει το οτι ειμαι κλαψομουνα και διαταραγμενος μισανθρωπος.

    η ισως επειδη απλα ειναι παρα παρα πολυ καλο.

    εν αναμονη και των επομενων projects.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. σπουκι εισαι κλαψομουνα και διαταραγμενος μισανθρωπος και πολυ χαιρομαι γι'αυτο. και σ'ευχαριστω.

    επισης προσπαθωντας να εναντιωθω στην κλαψομουνια θα σας πω απλα οτι το γελιο που ριξαμε τη νυχτα που το γυριζαμε αυτο με τις φιλες μου, εχω να το ριξω χρονια. καποια στιγμη διαβαζαμε μισοκλαιγοντας και πεταγαμε διαφορες λεξεις μεσα, οπως "τσιμπουκια" η "μαντονα". καναμε χαβαλε, καταλαβατε; γιατι νταξει, δεν το παιρνω για κανονικο ταινιακι αυτο, μια εργασια για τη σχολη ητανε κι εγω ηθελα απλα να περασω καλα με ανθρωπους που τους εμπιστευομαι απολυτα και δεν φοβομαστε να εκτεθουμε ο ενας μπροστα στον αλλον. γι'αυτο και περασαμε και τοσο καλα. γι'αυτο και πειθει τελικα.

    επισης η κολλητη μου ειπε μια ατακα εκεινο το βραδυ που εμενα μου εφτιαξε τη βδομαδα και μ'εκανε να συνειδητοποιησω πολλα.
    "ρε μαλακα, αυτο το εχεις γραψει εσυ. ειναι δικο σου. γιατι σκατα το διαβαζεις σα να το σνομπαρεις;"

    η δημιουργια ειναι σαν τα ναρκωτικα. μπορει να ειναι κακα για σενα αλλα ειναι τοσο καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μα με την συγκεκριμενη εκτελεση των Libido Blume πως να μην κλαψομουνιασω;

    αυτα τα behind the scene πολυ με αρεσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ναι ρε γαμωτο γαμει. κι αυτη η εκτελεσει και η αλλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. βρε καλώς τα παιδιά
    χεχεχε
    (τρίβω τα χέρια μου)

    τι έχουμε εδώ;
    ταινιούλα;
    θα τα πούμε καλύτερα αργότερα που θα μπορέσω να την δω
    χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εγω εσενα περιμενω πως και πως να με κραξεις. σε παρακαλω ανελαβε το εργο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. οκ άλλα 3 λεπτά χαμένα από την ζωή μου
    δεν θα κράξω ιδιαίτερα
    ίσως γιατί κάθε φορά που βλέπω κάτι τέτοιο σκέφτομαι ότι δεν γίνεται κάποιος να έκατσε να το έκανε αυτό
    να μην ντράπηκε να το δείξει
    αλλά και να υπάρχουν άτομα που να το βλέπουν και να σχολιάζουν ότι τους άρεσε χωρίς να ντρέπονται

    οπότε
    ας κάνουμε τέχνη


    καλλιτεχνική ανάλυσης της ταινίας μικρού μήκους "μιουτ"
    τα ενναλασόμενα πρόσωπα και οι φωνές που μπλέκουν μεταξύ τους φανερώνουν τον διχασμό της σκέψης του καλλιτέχνη σε διαφορετικά πρόσωπα
    το σκοτάδι είναι το σύμβολο της λύπης και του φόβου ενώ οι λάμψεις φανερώνουν στιγμιαία χαρά και απελευθέρωση από τα δεσμά της θλίψης που κρατάν την ψυχή μέσα στο βούρκο της αγωνίας, οι διαφορετικές φωνές που λένε το ίδιο πράγμα σκιαγραφούν την καταθλιπτική εικόνα ενός καταδικασμένου σε αιώνια αγωνία ατόμου, που με όποιον τρόπο και αν σκεφτεί καταλήγει στο ίδιο αποτέλεσμα, η μονότονη φωνή και μουσική (και το κρόταλο) συμβολίζουν την αρωστημλενη και σάπια ψυχοσύνθεση ενός μυαλού σε σήψη.

    οκ;
    ωραία μ'αρέσει όταν τα δάχτυλα γράφουν μόνα τους
    α και να πω ότι για όλα φταίει η λάθος νοοτροπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. http://www.funny-games.biz/images/pictures/1314-i-am-batman.jpg

    Αυτός ειναι ο Μπατμαν και μη ξανακουσω τιποτα για θανατους και τετοια γιατι θα αρχισω να κυνηγαω κοσμο...

    Ο Μπατμαν δε πεθαινει...
    Ξεκουραζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τωρα που το ξαναειδα παρατηρησα οτι η μελαχρινη πρωταγωνιστρια εχει φοβερο χασιμο και ενταση στο βλεμμα.
    που βγαινει φυσικοτατο.

    της κατηγοριας μου;
    η απλα το εχει;
    φοβερη παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. οχι ρε τοσο δα μανα μου. απλα ειναι μια μουρλη που ακουει φωνες. εγω και η μελαχροινη ειμαστε οι φωνες.

    ρε δεν ειπε κανεις οτι ο μπατμαν πεθανε! ο τζοκερ πεθανε. μ'ενα χαμογελο στα χειλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. σπουκι κι ομως οχι. η μελαγχροινη (η κολλητη μου) ειναι η χαρα της ζωης. ειναι ενα πολυχρωμο λουλουδακι λιγο γερμενο απ'τον ανεμο. καμια σχεση με μας τους μισανθρωπους. απλα το εχει. οταν καθησε στο πατωμα κι αρχισε να τα κανει αυτα εγω εμεινα καγκελο. πριν 10 λεπτα ειχε κλαταρει απ'τις τσικουδιες και κοιμοτανε.

    φυσικο ταλεντο παιδι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. sto pa na balleis thn maria ws kentriko xarakthra!
    apla h kopela to exei. kai an sou ksanapei oti t exei mono gia kwmwdia na ths astrafteis amesws xastoukia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ναι πουλακι μου, ενω εσυ δεν το'χεις καθολου! εσυ βραβευμενη καλλιτεχνης με 1ο γυναικειο ρολο και μιλας!

    α ρε παλιοηθοποιοι με σας που'χω μπλεξει, ολο να σας αποθεωνω θελετε.

    η καλυτερη απ'τις 3 ημουνα εγω. ετσι για τον ανταγωνισμο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. den kserw tipota. egw thn apopsh mou lew.
    to ksereis oti to miso saloni mou akoma kollaei apo tis sapounades...

    kai opws eipe kai h suntrofissa madonna sto american pie.... axaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. "συντροφοι και συντροφισες! ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! οπως ειπε και η συντροφισα μαντονα..."

    "δοκιμασα τα παντα... θες να τα δοκιμασουμε και μαζι;...(τσαχπινικο παιχνιδι με τα μαλλια) μιλαμε για κατι τσιμπουκια τωρα..."

    "ρε αρχιδι, ξερεις τι εκανα εγω για σενα;;; δοκιμασα τα παντα! ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ! αρχιδι!"

    "κοριτσια, νομιζω οτι οι μπουρμπουληθρες μας αφηνουν σιγα σιγα"

    "σαν σημερα πριν ενα χρονο αστυνομικος φρουρος σκοτωσε - ΕΡΙΚΑ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ!"

    "μαρια μη κοιμασαι! μαρια κεντραρε! κεντραρε με τον αναπτηρα!"

    "γωγω εισαι πολυ αυταρχικη το ξερεις;"

    και οι ατακες συνεχιζονται....

    ρε σορρυ για το σαλονι. ειναι πολυ υπουλες αυτες οι μπουρμπουληθρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλή ατμόσφαιρα αν και όχι το στύλ μου (είμαι περισσότερο doom μέταλ απ' ότι γότθος). Αυτό που θα εξέπεμπε ισχύ είναι ιστορία του Μελδόκιου σκηνοθετημένη από τη Gogoth. Τι λές αγαπητέ Μηδένιε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Οτι το Μηδενιος ειναι κακη μεταφραση του nick μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. That's the spirit.

    Τωρα για τα αλλα, αν βρεις τον Φωτη και συνενοηθεις μαζι του κατι γινεται. Αλλα πολυ χλωμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εγω νομιζω οτι το Μηδενιος ειναι καταπληκτικη μεταφραση. Κουβαλαει και το -io του τιτλου Νihilio με επιτυχια και δεν υποβιβαζει την ρομποτικη σου υποσταση οπως το 'τιποτενιος'

    G

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. εμενα το Μηδενιος μου κανει κατι σε ρομποτ γερμανικου εξπρεσιονισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ακριβως αυτο οπως το ειπατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανωνυμε, απλα με ζηλευεις γιατι το blog μου εφτασε τα 290 post με flame για ενα θεμα που δεν αφορα απολυτως κανενα...

    Και η λεκτικη επιβεβαιωση μου βγαζει να γραψω tersuck. That's synchronicity for you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. κακός φτιαγμένος από μύδια
    και δεν θέλω παρατηρήσεις για την καλλιτεχνική μου κρίση ξέρω καλύτερα από εσένα τι ήθελες να κάνεις
    ΕΙΜΑΙ Η ΤΕΧΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. σε αυτο το μπλογκ απαγορευεται η λεξη μυδια απο τουδε και στο εξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. η gogoth διορθωνει τον τοσο δα, το σωστο ειναι βιβα λα γεζιστανς.

    (μου κολλησε η μαλακια σας γαμω το θεο!)

    επισης η gogoth ειχε γαμημενες αυπνιες χτες και αφου κοιμηθηκε μονο 2 ωρες πηγε για γαμημενο γυρισμα και τωρα εχει να κανει γαμημενο μονταζ αλλα αντι γι'αυτο λεει να ριξει εναν γαμημενο υπνο γιατι απο την νταγκλα εχει περασει σε μια παραλληλη πραγματικοτητα οπου μιλαει για τον εαυτο της στο τριτο προσωπο. επισης στο δρομο για το σπιτι σκονταψε σε ενα σταντ εφημεριδων και τωρα ποναει ο ποπος της.

    η Αρχοντισα του Μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. το τρίτο πρόσωπο θα μας κυνηγάει παντού

    και εγώ θέλω να κοιμηθώ αλλά είμαι δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αν σκονταψεις και τελικα πονεσει ο ποπος σου τοτε μαλλον περπατας με την οπισθεν.

    G

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εγώ έχω να πω οτι το χύμα κράσι που πουλάει το περίπτερο δίπλα στο σπίτι σου Ερικού είναι όλα τα λεφτά... δεν συμφωνείς σκηνοθέτα...???
    Επίσης θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικοδέσπινα η οποία άνοιξε το σπίτι της (που τα σπάει) και με έκανε να νίωσω πολύ όμορφα και ζεστά τόσο που ημί-ντάγκλαρα και παραλίγο να αναβλήθει το γύρισμα αλλά έλαβε δράση η -στην προήγουμενη ζωή μου ήμουν σκήνοθετης των ταινιακίων του 3ου Ράιχ- και επανήλθα....
    Θέλω να πω στην spooky loner οτι είναι πολύ μπροστά και θα κάνει μεγάλα και σπουδαία πράγματα στην ζωή της .... Η μελαχρινή luvs u remember that!!!!
    Gogoth σε παρακαλώ πες μου οτι θα το ξανακάνουμε αυτό το ωραίο πράγμα, δεν με νοιάζει αν θα το τραβήξεις απλά θέλω να ξαναπάμε στο σπίτι της Ερικ και να φάμε πίτσα να πιούμε κρασί και να αποθεώνουμε η μια την άλλη όλο το βράδυ..... εεεεε...???
    Κορίτσια μου σας αγαπώ τόσο πολύ που όταν μιλάω για σας το αίμα μου γίνεται ροζ και μαζεύεται όλο στα μάγουλα μου αλήθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. μαρουλι δε σου εχω πει να βγαλεις ακρη με τον μπλογκερ και να υπογραφεις τα σχολια σου; συγκεντρωσου σε παρακαλω μη παρω την καμερα στο χερι και γινω παλι απειλητικη!
    αμα θες κανουμε και αυτη τη βδομαδα γυρισμα. κανουμε οποτε θες. εχω παρει φορα. δεν παιρνω χαμπαρι. λεω να γυρισω 25 ταινιακια αυτη τη βδομαδα. να τωρα θα παρω το ερικακι τηλεφωνο! η μπορει να ξανακοιμηθω κιολας, δε ξερω :)ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΨΩΝΑΡΕΣ!


    ποναει ο ποπος μου γιατι θυσιαστηκε οταν τα μπουτια μου απετυχαν να τον προστατεψουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. α! μελαχρινη φιλη της γωγως (μαρουλι;) ολη η χαρα ηταν δικη μου.
    με εντυπωσιασες, και ειδικα τωρα που μαθαινω οτι εισαι ενα μεθυσμενο hippy-λουλουδι ακομα περισσοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. gogoth νομιζω οτι σε ειδα στην πατρα εχθες καθως πηγαινα να παρω την τιτινα απο το μαθημα αγγλικων της
    ειδα καλα ή να κόψω την πρέζα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. οχι μην την κοψεις αλλα δεν ημουνα εγω. οι υποχρεωσεις με καθιστουν καθηλωμενη στας πρωτευουσας επ'αοριστου χρονου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. πολυ ωραιο roll,πρεπει να γινει ενα ντουετακι με τον anser http://www.youtube.com/watch?v=u8yKauz2szQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή