Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

Ο,τι σκοτωνεις ειναι δικο σου για παντα

Ουφ, δεν ξερω πως να ξεκινησω αυτο το ποστ, δυσκολευομαι παρα πολυ.

Ισως επειδη δεν προκειται να γραψω ως Gogoth, αλλα ως Εγω. Και η αληθεια ειναι οτι δυσκολευομαι αρκετα τον τελευταιο καιρο να γραφω ως Gogoth. Περι αυτου προκειται λοιπον.

Αγαπητα μου παιδια, αυτο το ποστ ειναι εδω για να σας ανακοινωσει την παυση αυτου του μπλογκ. Λεω παυση και οχι τελος, κυριως γιατι μου κανει πολυ βαρυ να πω τελος, σας το’πα απ’την αρχη αλλωστε οτι εγω δεν τα παω καθολου καλα μ’αυτη τη λεξη.

Το εχετε καταλαβει πιστευω οτι οσο περναει ο καιρος τα ποστ εχουν αλλαξει σταδιακα υφος, και κακα τα ψεμματα, φαινεται και στα κομεντς οτι μ’εχει κουρασει να φοραω την περσονα. Οταν πρωτοεφτιαξα αυτο το μπλογκ ημουν σε μια συγκεκριμενη φαση και ψυχολογια στη ζωη μου. Ενιωθα καπως παντοδυναμη, ειχα αφησει πολλα πραγματα πισω μου, κι ειχα πολυ ελευθερο χρονο μπροστα μου. Ολα αυτα ειναι ψιλοαπαραιτητα οταν γραφεις στο σαρκαστικο χιουμοριστικο κραχτικο ego trippin’ υφος που εχει αυτο το μπλογκ, μονο που ολα αυτα δεν ισχυουν απολυτως πλεον.

Το εχω ξαναπει νομιζω, αυτο το μπλογκ ξεκινησε ως ενα πειραμα. Και παρ’οτι τα αποτελεσματα του ηταν απροσδοκητα, το θεωρω πολυ επιτυχημενο πειραμα. Ειχα παντα το ψωνιο μου με το γραψιμο, αλλα ποτε δεν ειχα δοκιμασει να γραψω σε τετοιο στυλ, και στα πλαισια μιας υπερτονισμενης περσονας που βασιζεται σε συγκεκριμενα στοιχεια του χαρακτηρα μου. Ηθελα να δω αν μπορω να το κανω, αν το εχω, αν θα το φερω εις περας και τι ανταποκριση θα ειχε. Και το εκανα, και το ειχα, και ειχε πολλες ανταποκρισεις. Αλλα σε περιπτωση που μερικοι απο σας δεν το εχετε καταλαβει, δεν ειμαι ουτε ξερολας, ουτε ψωναρα, ουτε σουπερ σνομπ γκομεναρα, ουτε μισανθρωπος, ουτε ιδιοφυια. Ειμαι ενας κανονικος αληθινος ανθρωπος με ανασφαλειες, κρισεις αισιοδοξιας και απαισιοδιοξιας, ψυχολογικα, θεωριες, απλα ψιλο-υποψιασμενη και ετοιμολογη στον γραπτο λογο. Και τελικα στη φαση που ειμαι αυτη τη στιγμη, δεν το’χω πια να γραφω ετσι για σας. Νομιζω οτι εκανε τον κυκλο του και ηταν ωραιο οσο κρατησε, αλλα δεν εχω κατι αλλο να δωσω και να πω σε αυτο το πλαισιο.

Αλλα δεν ειναι μονο αυτος ο λογος.

Η παυση του μπλογκ εντασσεται σε μια γενικοτερη συγχρονισμενη προσπαθεια να αποστασιοποιηθω λιγο απο το ιντερνετ. Πριν ξεκινησει αυτο το μπλογκ και διαφορες αλλες διαδικτυακες δραστηριοτητες, εγω το ιντερνετ το ειχα μονο για να ψαχνω μουσικες, να βλεπω ταινιες, να χαζευω και αντε να παιζω κανα παιχνιδι. Μια σειρα συγκυριων τις οποιες ευνοησε ο ελευθερος χρονος που λεγαμε πριν, σταθηκανε αρκετες για να χωθω πιο βαθια απ’οτι προλαβα να καταλαβω κι εγω. Αλλα ξερετε εγω, αντιθετα απο αρκετους απο σας, λογω ηλικιας, περασα μεγαλο μερος της ενηλικης ζωης μου χωρις την υπαρξη του ιντερνετ. Γκανταμιτ, εχω ζησει μεγαλο μερος της ζωης μου χωρις καν να υπαρχουν κινητα. Θυμαμαι τη ζωη χωρις αυτα τα πραματα. Κι οταν πιο συγκεκριμενα ανακαλυψα την επικοινωνια αγνωστων ανθρωπων μεσα στο ιντερνετ, εμαθα πολλα πραματα που δεν τα ηξερα.

Εμαθα ας πουμε οτι υπαρχουν ανθρωποι που κρυβονται μεσα στο ιντερνετ. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι που καθονται και ασχολουνται με το τι θα πει ο καθε ξεκαρφωτος αγνωστος μεσα στο ιντερνετ και το παιρνουν προσωπικα. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι που δεν εχουν την αντιληψη ή την παραδοχη να καταλαβουν οτι αυτο εδω δεν ειναι κανονικος κοινωνικος χωρος, αλλα μια εικονικη πραγματικοτητα. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι που διασκεδαζουν με το να βριζονται με αλλους στα ψεμματα. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι που φτανουν ασυλληπτα μακρια για ν’αποδειξουν σ’ενα φτιαχτο περιβαλλον οτι μετρανε. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι που απειλουν αλλους ανθρωπους επειδη προσβληθηκαν απο ενα ματσο γραμματα. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι που βγαζουν τα ψυχολογικα τους στη φορα δημοσια για να παρουν παρηγορια απο αλλους ανθρωπους αντι να πανε να τα πουνε στους φιλους τους ή να τα πιουνε μονοι τους σε κανα μπαρ. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι των οποιων η βλακεια εξεπληξε ακομα κι εμενα που εχω γνωρισει ηλιθιους και πανηλιθιους. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι που φτιαχνουνε περσονες και χανονται μεσα τους. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι που ταϊζουν αλλους ανθρωπους με λεξεις για να παρουν μια σταλια τεχνητη επιβεβαιωση. Εμαθα οτι υπαρχουν ανθρωποι που φλερταρουν στο ιντερνετ, ερωτευονται στο ιντερνετ, διατηρουν σχεσεις στο ιντερνετ, και γελανε και κλαινε μπροστα σε μια οθονη. Και για οποιον σηκωνει το φρυδι του αυτη τη στιγμη, εμαθα οτι τα περισσοτερα απ’αυτα μπορω να τα κανω κι εγω τελικα. Τα περισσοτερα απ’αυτα τα κανουν ολοι μα ολοι οσοι ασχολουνται με το ιντερνετ παραπανω απο μια ωρα την ημερα.

Εγω ολα αυτα δεν τα ηξερα. Και τωρα θα μου πειτε, εμαθες δηλαδη οτι το ιντερνετ ειναι ακριβως οπως η πραγματικη ζωη. Ναι, το εμαθα κι αυτο. Μονο που τελικα δεν ειναι, και το ξερετε, και μονο να προσπαθησω να επιχειρηματολογησω περι αυτου, θα χαθει ολο το ποιντ. Θα μπορουσα να συνεχισω να γραφω με ζορι για να παιρνω μια επικοινωνια και μια επιβεβαιωση, αλλα ειμαι καλυτερη απ’αυτο, και ειστε καλυτεροι απ’αυτο.

Ελα μου ομως που ολη αυτη η εμπειρια με το μπλογκινγκ δεν ηταν μονο ολα αυτα. Η αληθεια ειναι πως αυτη η εμπειρια μου εδωσε παρα πολλα. Μου δωσατε παρα πολλα, πιο πολλα απ’οσα μπορειτε να φανταστειτε. Εκανα εξαιτιας σας τεραστια βηματα στο φοβο που ειχα με την εκθεση. Περασα απιστευτα καλα, γελασα παρα πολυ, εμεινα εκπληκτη με την ευστροφια πολλων απο σας, μου κινησατε το ενδιαφερον, μερικοι με ενθουσιασατε, με συναρπασατε, με κανατε πολυ χαρουμενη, και στο τελος τελος, και μονο αυτη η αισθηση, οτι καποιος σε πιανει, οτι καποιος καταλαβαινει, οτι (οσο cheesy κι αν ακουστει, χεστηκα) we’re all together in this shithole, οτι υπαρχουν ανθρωποι εκει εξω που μας μοιαζουν και διαφερουν απο μας με μικρους διακριτικους τροπους, με γεφυρες ή τοιχους, με ενα ματσο γραμματα ή γουατεβερ, να ξερεις οτι καπου καποιον διασκεδαζεις, ψυχαγωγεις, συγκινεις, παρακινεις, αυτο μαν ειναι ανεκτιμητο. Ειναι υπεροχο και σας ευχαριστω γι’αυτο. Σας ευγνωμονω, μου δωσατε παρα πολλα και συγκινουμαι.

Οσοι ηρθατε και με βρηκατε στην πραγματικη ζωη, Παυλε, Φιλε του Παυλου, Gandalf, Παρη, ειστε γλυκυτατα κι ακομπλεξαριστα ατομα και χαρηκα πολυ που σας γνωρισα και ξερω οτι θα σας ξαναδω. Και Φλονς, ειδικα εσυ, εσυ ησουν η καλυτερη προσθηκη του ιντερνετ στο ρηαλ λαιφ μου. Εισαι η ζωντανη αποδειξη του ποσο διαφερει αυτο το ψεμματακι απο το ρηαλ θινγκ. Εισαι χωρις να το θελεις, το μεγαλυτερο μου μαθημα. Κι εμεις θα τα λεμε για πολυ καιρο ακομα απο κοντα, επομενως δεν χρειαζεται να σου πω τιποτα παραπανω απο δω.

Εσεις οι υπολοιποι, ειστε ολοι ενας κι ενας και να ξερετε οτι το απηλαυσα πολυ αυτο το ρολερκοστερ. Ειδικα για μερικους συγκεκριμενους που ηταν εδω απ’την αρχη, θελω να πω: Σπουκι, να ξερεις οτι ησουν παντα η αγαπημενη μου αναγνωστρια. Με πιανεις πιο πολυ απ’ολους, ειμαι σιγουρη γι’αυτο. Κυριε Νιχιλιε συνεχιστε να γραφετε. Να τον διαβαζετε τον κυριο Νιχιλιο, κανει αξιολογη δουλεια. Manos ελπιζω να συνεχιστει για καιρο η απολαυστικη ιστορια του Jester κι εγω θα τη διαβαζω πισω απ’τις κουρτινες. Elias γραφετε υπεροχα χαοτικα και εχετε καταπληκτικο χιουμορ. Τοσο δα, α παενε απο δω, εισαι αξιολατρευτος. James ησουν απ’αυτους που με ειχαν πεισει τοτε στην αρχη να μην το κλεισω και χαιρομαι που εμεινες μεχρι τωρα. Οσοι ηρθατε αργοτερα, με τιμησατε, να’στε καλα, ησασταν υπεροχες προσθηκες. Εσεις που διαβαζετε χωρις να μιλατε, να’στε ακομα πιο καλα. Παντως ειδους ανωνυμοι, καλα γαμησια.
Και Μαστροτζη, οπως και να’χει τελοσπαντων, σ’ευχαριστω παρα πολυ για ολα.

Α στα διαλα συγκινηθηκα.


Δεν θα σβησω το μπλογκ ουτε θα δηλωσω οτι το κλεινω δια παντως. Πολυ πιθανο καποια στιγμη να μπω παλι στη φαση και να επιστρεψω. Μπορει να’ναι και σε κανα δυο μηνες, μπορει να’ναι και σε κανα χρονο, μπορει ομως και ποτε. Δεν θα εξαφανιστω, θα συνεχισω να σας διαβαζω. Αλλωστε το αλλο μου μπλογκ θα παραμεινει ανοιχτο και ενεργο, κι αυτο γιατι εκει γραφω απ’την ψυχη μου οπως γραφω και σπιτι μου στα τετραδια μου ΝΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΑΠ’ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΑ! Θα αφησω τα κομεντς εδω να τρεξουνε για μερικες μερες να πουμε τα αντιο μας, και μετα... ε και μετα τα λεμε.

Καπου στα κομεντς προσφατου ποστ υπαρχει το μεηλ μου. Κι εδω που τα λεμε δεν ειναι και τοσο δυσκολο δα να με ανακαλυψετε στον κανονικο κοσμο αμα σας λειψω. Δεν ξερω πως να το κλεισω αυτο το ποστ, γι’αυτο ας πουμε ως κατακλειδα γενικα για ολη τη φαση οτι παταω το pause και παω ν’απλωσω τη μπουγαδα.

It’s been a blast you guys! Cheers! Thou shall be cool!

Photobucket

31 σχόλια:

  1. Farewell λοιπόν γωγω...

    Όλοι κανονικοί άνθρωποι είμαστε βασικά μπορείς να δείξεις ένα κομμάτι του κανονικού σου ευατού αντί να σταματήσεις να γράφεις τελείως, εμένα τουλάχιστον δεν θα πέσεις στην υπόληψη μου.

    Στο ίντερνετ έτσι και αλλιώς σχεδόν όλοι βγάζουμε τα απωθημένα μας, είναι ένα μέρος ψυχανάλυσης και για να ξεδώσεις . Εμένα τουλάχιστον λειτούργησε έχω ηρεμήσει πάρα πολύ από τόε που άνοιξα το μπλογκ.Εξάλλου κανένας δεν είναι ο μαύρος εκδικητής ή κυκλοφορεί με τραγάσκα και τσιμπούκι γράφοντας ποιήματα.

    Ρε γαμώ την πουτάνα μου όμως ήθελα να γράψω ένα ψυχαναλυτικό ποστ σε κανά μήνα παρόμοιου ύφους και τώρα θα λένε ότι το αντέγραψα. Ασε που είχε και για τίτλο τραγούδι από τις τρύπες αν είναι δυνατόν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα κι εδω ενα κομματι του εαυτου μου εδειξα, απλα μεγενθυμενο. και στο αλλο μπλογκ γραφω δειχνοντας ενα αλλο κομματι μου. ναι ειναι ψυχαναλυση και ακριβως οπως το λες λειτουργουσε και για μενα, ειδικα τον πρωτο καιρο. αλλα τωρα λειτουργει καπως αυνανιστικα και δεν το θελω.

    maybe I'll re-reinvent myself soon.

    συνεχιστε να γραφετε εσεις, εχετε πολυ καλες προοπτικες, και να θυμαστε τη συμβουλη μου για τις τελειες :)

    κι αν πουνε οτι αντεγραψες χεστηκες. σου παραχωρω τα πνευματικα δικαιωματα.

    farewell!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε, ο αυνανισμός δεν είναι κακό πράγμα.Κάπως μοναχικό βέβαια, αλλά δω μέσα έχουμε την ευκαιρία να μαλακιζόμεθα μες την αρένα με τους ανώνυμους κ μη, δημόσιοι οργασμοί με επευφημίες κ αποδοκιμασίες του πάσα ένα.
    Ρε ήταν πολύ ωραία, περίμενα τα ποστάκια να βγουν κ έσκαγε το χαμογελάκι της αταξίας όταν έπαιζε νέο. Περίμενα να δω την επόμενη φράση που θα περιέγραφε μια χημική σύνθεση στον εγκέφαλό μου με προσμονή ομολογώ. Σέβας στην απόφαση όμως, συ ξες υποθέτω, απλά κάνε αυτό που λες περί παύσεως, θα περιμένουμε.
    Τι μέρες ντιτζεώνεστε, δώστε το Χ στο χάρτη παρακαλώ.
    Πάω να ακούσω Pantera κ να γίνω αντικοινωνικός τώρα, ουγκ κ μουγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τερμα και συ βρε Γωγω??Παρεα τα αφησαμε (για τουλαχιστον ενα διαστημα,μη λεμε τερμα)??
    Να πω και μια αληθεια:πολλα καλα μπλογκ υπαρχουν,χιουμοριστικα και τετοια,αλλα "τυπου μαστροτζη" πολυ λιγα(νεος ορος).Το δικο σου ειναι απο αυτα τα λιγα!Εξυπνο χιουμορ,υπογειο και ψαγμενο.Και το κυριοτερο,δεν σε επιασε ποτε "παραλληρημα μεγαλοσυνης",οπως πιανει μερικους τωρα τελευταια που νομιζουν οτι ναχει κοσμο μπολικο το μπλογκ,σε κανει αλλο ανθρωπο στην πραγματικη ζωη.
    Και ενα αστειο για τα πρακτικα:Στο επομενο και τελευταιο(μαλλον οπως δειχνει) ποστ,θα ελεγα στα 4-5 ατομα που το διαβαζουν,να ερθουν σε σενα γιατι εγω τελος.Τωρα που θα τους στειλω?!!Ε??!!
    Περα απο την πλακα,τα πιο πολλα που ανεφερες ειναι και οι δικοι μου λογοι απομακρυνσης.Παιξε ενα μελαγχολικο ¨Lone,hate,love¨ των Alice in chains...παραγγελια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντε,τα κλεισατε ολα τα καλα χιουμοριστικα μπλογκ και τωρα να δω τι θα διαβαζω?!Μετρημενα στα δαχτυλα μεινανε.
    Και κατσε βρε γωγω,μου εμεινε ενα απωθημενο.Δε θα "μαλωσουμε" για τις σχεσεις?Να αποδειξουμε οτι οι γυναικες φταινε για ολα?!! :)
    Αντε,αν περασεις απο χαλκιδα κερναω ποτο.Αλλα ξεχασα,στο ιντερνετ ειναι οι πραγματικη ζωη.lol,lol tha steilw mesw facebook kersamena sfinakia.
    Αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ θα κλάψω (νε καλά)
    μποοοοοοοοορινγκ
    πάνε πίσω στην τρύπα σου και γράφε μελαγχολικά στιχάκια
    και τι φωτογραφία είναι αυτή;
    θέλουμε μια καθαρή με τα βυζγοιά
    την έχετε δει όλοι πριμαντόνες με φαίνεται
    αφού όλοι επιστρέφετε σαν τον ζουλάντερ (θεε μου γιατί την είδα αυτή την ταινία)

    και για να αφήσω το λιθαράκι της γνώσης μου
    όποιος ασχολείται με τα ίντερνετς δεν είναι σοβαρός άνθρωπος για αυτό μη μου το παίζετε ιστορία εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ηταν ωραιο οσο κρατησε.
    κατανοω τον λογο που το ξεκινησες και κατανοω την αναγκη σου τωρα να το παυσεις.

    δεν λεω αντιο ομως γιατι οντως ξερω που να σε βρω και μια μερα θα ερθω.

    εγω παντως ειμαι μισανθρωπος, αλλα εσυ μου αρεσες και οντως ενιωθα οτι σε επιανα οπως και εσυ το ιδιο.
    ειμαι σιγουρη οτι αν ημουν αντρας θα σε ειχα ερωτευτει.
    οχι απο την περσονα που παρουσιαζες αλλα απο την γωγω που ξεφευγε απο τις χαραμαδες.

    υ.σ. σιγουρα παντως θα ερθω να σε βρω καπου εκει μετα το τελος του Lost, χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά να περνάτε δεσποινίς, κι αέρας στα πανιά σας. Μην το παραργήσετε μόνο να ξαναπεράσετε από δω μέσα καμιά βόλτα, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω δεν εχω blog ουτε φατσοβιβλιο για την ωρα για να σου στειλω σφηνακια.

    αλλα ελπιζω να τα πιουμε σε ζωντανη αναμεταδοση.

    cheers mate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ninguaqui σας διαβαζω κι εγω κι εχω να σας ομολογησω οτι απ'τους καινουριους μου ειστε ο πιο συμπαθης και ενδιαφεροντας. ντιτζεωνομαστε ολες τις μεσοβδομαδες μερες σε ενα γνωστο παλαιο ροκαδικο των πατησιων. τα'χουμε πει, δεν ειναι και πολυ δυσκολο να με βρειτε, δεν πολυκρυφτηκα κιολας.

    james θα στη βαλω αποψε την παραγγελια. στειλτους εδω, θα'χουνε υλικο να διασκεδασουν για λιγο και μετα καπου θα βρουν να πανε μωρε, ουδεις αναντικαταστατος, ουτε καν στο ιντερνετ. θα ξεχαστω κι εγω πολυ γρηγορα απ'τον κοσμο, ειμαι καλη σ'αυτο :)

    τοσο δα ρε α παενε που ψαχνεις να βρεις και σοβαρους ανθρωπους.

    σπουκι σε παρακαλω μη λες τετοια, δε θελω να με ερωτευτει κανεις απ'το ιντερνετ. ποτε! ΠΟΤΕ! ξανα. θα τα λεμε εμεις, ιντερνετ ξε ιντερνετ.

    elias ευχαριστω, και οσο για την επιστροφη που λετε ολοι...

    http://www.youtube.com/watch?v=FGuifmAGHZ0

    δεθακλαψωδεθακλαψωδεθακλαψωδεθακλαψωδεθακλαψω που να σκασετε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έλεος. είχα γράψει πόσα πράγματα και μου έβγαλε "σφάλμα". βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια.

    συγκινήθηκα από την αναφορά στο ποστ. τα αισθήματα είναι κάτι παραπάνω από αμοιβαία. είμαι πολύ χαρούμενη που μια σειρά από συγκυρίες, από μηνύματα, από ποστς, αλλά κυρίως από ανθρώπους με έφεραν στον δρόμο σου και το τι σου χρωστάω θα σου το στείλω στο φέις μπουκ, γιατί δεν θέλω να εξιτάρονται εδώ μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ναι γιατι διαβαζει κι ο τοσο δα και φαντασιωνεται :)

    σπουκι σου'στειλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ξέρεις ότι φαντασιώνομαι μόνο τις γλυκές, ζουμερές μπριτζόλες σου
    και επίσης δεν ψάχνω για σοβαρούς, ψάχνω για σοβαροφανής και τους ξεσκεπάζω ως άλλος πουαρό γιατί κατά βάθος όλοι είστε καραγκιοζαρέοι (εγώ είμαι το κολλητήρι)
    σκατά πάλι έχω κέφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εισαι τυχερος γιατι εμεις εδω δεν ειμαστε τιποτα απο τα δυο. ειμαστε απλα ασοβαροι!

    πολυ χαιρομαι που δε θα σου λειψω καθολου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κανείς δεν είναι αναντικατάστατος γεωργία
    πρέπει να το καταλάβεις αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μ εκανες και κλαιω ρε μυριαναθεμα σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλλα σε περιπτωση που μερικοι απο σας δεν το εχετε καταλαβει, δεν ειμαι ουτε ξερολας, ουτε ψωναρα, ουτε σουπερ σνομπ γκομεναρα, ουτε μισανθρωπος, ουτε ιδιοφυια.

    Γιατι ξενερωνεις το κοινο ρε?

    Αλλα σοβαρα τωρα,

    θα'ρθουνε καλυτερες μερες αη γκες!!!:)

    Αυτο ακριβως. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλος Του Παυλου22 Απριλίου 2010 - 2:07 π.μ.

    ελα ρε γιατι? ακομα και η αλλαγη του υφους που λες σηματοδοτει κατι. δεν ειναι αναγκη το μπλογκ να ειναι μονο για πλακα και για trippin υφακι ή πως το λενε, αλλα όπως και να ναι, ειναι μια φωνη, δοκιμασε το και ετσι... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ρε βαρεμενε τοσο δα, αυτο δεν ειπα κι εγω πιο πανω; για τι με περασες ρε;

    παυλε αμα λες αληθεια φωτια να πεσει να σε καψει! και σενα και το φιλο σου! και συ φιλε του μην κανεις ετσι. θα δουμε ρε, δεν ειπα για παντα, θα δειξει, εγω σας τα'πα ολα αυτα γιατι παντα σας τα'λεγα ξεκαθαρα, εκλεισα ενα κυκλο με αυτο το ποστ, αν θ'ανοιξει αλλος καλως να ερθει.

    ναι παρη ναι, quote me και ξανα quote me. θα'ρθουν αη γκες. it's all very zen indeed...

    συγχωρηστε με τωρα γιατι μου εχει ερθει μια μαλακια στο κεφαλι και πρεπει να κατσω να τη γραψω πριν χαθει στον ανεμοστροβιλο των σκεψεων μου. ηρθα σπιτι σχεδον τρεχοντας για να γραψω, κι εχω να τρεξω μια δεκαετια κοντα. ετσι λειτουργει η γαμιολα η εμπνευση, σ'αρπαζει απ'τα μαλλια και δε σ'αφηνει να κοιμηθεις με την ησυχια σου.

    αντε κανα δυο μαλακιες ακομα και θα το κλεισω, μη χαιρετιομαστε και για παντα γιατι θα μετανιωσω και ειμαι συναισθηματικια.

    δεθακλαψωδεθακλαψωδεθακλαψωδεθακλαψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. θα σου στέλνουμε λουλούδια στο σπίτι με καρτούλες που θα γράφουν "γύρνα"
    και γατάκια με θλιμμένα ματάκια
    και φωτογραφίες από τις καλύτερες στιγμές μας (πριντ σκριν;)
    θα σε αναγκάσουμε να γυρίσεις
    για αυτό γλύτωσε μας από τον κόπο και μη φύγεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. δε θελω λουλουδια, πιτσες θελω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πω πω πω
    αυτή η πρωτοτυπία θα σε σκοτώσει
    τώρα θα ξαναρχίσουν όλοι να λένε ότι πηδάς τον εμ.τζι. και ότι τρώτε μαζί τις πίτσες που του στέλνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. θα'σκαγες αμα δε το λεγες ε;

    δε πειραζει, τωρα οσο προλαβαινετε βγαλτε τ'απωθυμενα σας. μεχρι αυριο το πρωι θα παραμεινουν τα κομεντς ενεργα. μετα δεν θα χρειαστει ν'ασχοληθω με τιποτα τετοιο ποτε ξανα.

    ξελυσσαξτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τα δικά μας ή τα δικά σου να βγάλουμε;

    (τι σε είπεεεεε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ti auto htan?auto simainei oxi more post about us metalheads?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. θα'ρθει και σας καποτε η ωρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δικό σου:

    http://www.youtube.com/watch?v=PybO_yUoQX4

    Farewell Dorama Queen ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ευχαριστω γκαης. σας ευχαριστω πολυ ολους. ενταξει φτανει τωρα. εκλαψα.

    θα σας ξαναδω οταν και αν βρω το μοτζο μου. να'στε καλα, στεη κουλ, σι γιου αραουντ.

    ματς μουτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή