Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2010

Σπρεντ δε γουισντομ

Λοιπον αυτο ειναι το δωρο επανενωσης που σας υποσχεθηκα. Δηλαδη εχω κι ενα αλλο αλλα κωλυσιεργω στα διαδικαστικα, τελοσπαντων μη σας ανοιγω την ορεξη. Με προκαλεσε ψες ο παυλος στο μπλογκ του να γραψω λεει 10 πραματα που αγαπω αλλα σιγα μη κανω εγω τετχιο ΓΚΕΗ πραμα παυλε! Αντι αυτου ετοιμαζω καιρο κατι καλυτερο. Θα γραψω τα 10 καλυτερα πραματα που ειδα, ακουσα και ανακαλυψα τον τελευταιο χρονο στο ιντερνετς κι εκτος.

Πρωτιστως θα ηθελα να διευκρινησω οτι σ’αυτο το ποστ ΔΕΝ κανω κριτικη. Εχω μια πολυ συγκεκριμενη αποψη οσο αφορα την κριτικη στην τεχνη, η οποια ειναι οτι δεν υπαρχει κριτικη στην τεχνη, δεν δεχομαι τους κριτικους και να πα να ψοφησουνε ολοι. Οι κριτικοι εχουν εφευρει οι ιδιοι το επαγγελμα τους σε μια προσπαθεια ν’αναπληρωσουν την αποτυχια τους να ειναι δημιουργοι, τα ξερετε αυτα, τα λεει πολυς κοσμακης, παμ παρακατω. Εγω δεχομαι την «κριτικη» μονο ως προταση, ως παρουσιαση, διευκρινιστικα παντα καθοριζομενη απ’τον παραγοντα «προσωπικο γουστο», κι αυτο θα κανω εδω, θα προτεινω. I’ll spread the wisdom. I’ll share the knowledge. I’ll pass on the force. Αν εμπιστευεστε το γουστο μου, βουαλα.

  1. Λοιπον, η καλυτερη σειρα που ειδα φετος, ιτ’ς κολντ Flight of the Conchords, και ειναι ο,τι πιο αστειο εχω δει εδω και χρονια. Οι δημιουργοι και πρωταγωνιστες ειναι δυο σκηνοθετες/μουσικοι/στανταπ κομηντιανς με το πιο βαρεμενο χιουμορ που εχω συναντησει στην τιβι, και στη σειρα σατυριζουν μουσικα ειδη (rnb, rock, pop, reggae και δε συμαζευεται), στυλ και τεχνοτροπιες βιντεο κλιπ, και γενικα ολη τη μουσικη βιομηχανια και σοουμπιζ, καθως και μικρα καθημερινα θεματα που απασχολουν ολους μας, οπως το πως θα γαμηκουνε. Ενδεικτικα θα σας πω οτι πιανουν στο στομα τους David Bowie, Daft Punk, Lord of the Rings κι ενα σωρο αλλα και το κανουν θαυμασια. Η σειρα εχει δυο σεζον μονο –δυστυχως- και ειδικα οι μουσικοφιλοι θα παθετε ερωτα. Και ενταξει δεν ειναι φετινη αλλα εγω τωρα την ανακαλυψα.

  1.  Το καλυτερο σαητ, ευχαριστουμε την κολλητη μας, ειναι το funnyordie.com. Ειναι λιγο αχταρμας στην ταξινομηση αλλα αμα του παρεις τον αερα και μαθεις να περιφερεσαι στα στενακια του, περιεχει σχεδον οποιο αστειο βιντεο εχει βγει στο ιντερνετς, στανταπ κομεντις, γουεμπ βιντεος, σκηνες απο σιτκομς κτλ κτλ. Εγγυωμαστε ωρες γελωτος.
  1. Σ’αυτο το σημειο πρεπει να βαλω και το καλυτερο βιντεακι που εχω δει στο ιντερνετς τελευταια, αλλα εχω ενα προβλημα που δε μπορω ν’αποφασισω, γι’αυτο θα βαλω τα δυο που ισοβαθμισανε στην κορυφη. Παρτε δεστε κοσμε. Οχι δεν εχω κοντρολαρει ακομα το κολπο του νιχιλιο με το χοτλινκινπωςτολενε.

  1. Και τωρα θα σας πω την καλυτερη ταινια που ειδα φετος. Και θα εχω μια σειρα σχολιων τυπου «ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΗ» αλλα θα επιχειρηματολογησω! Λοιπον η καλυτερη ταινια που ειδα εφετο ηταν το νεο Καρατε Κιντ. Ναι αυτο. Αυτο που παιζει ο γιος του Γουιλ Σμιθ κι ο Τσακι Τσαν. Αυτο ναι. Πριν απ’ολα θελω να ξερετε οτι τα οριτζιναλ Καρατε Κιντ ειναι απ’τις αγαπημενοτερες μου ταινιες εβερ εντ εβερ, κι αυτο φυσικα σημαινει οτι μια ακομα εκδοση ηταν κατακριτεα για μενα εξ’αρχης γιατι σιγα μην ειναι δυνατον να ξαναγινει captured αυτο το κλιμα των 80’s και αυτη η αγνοτητα του οριτζιναλ. Αλλα επεσα εξω και το παραδεχομαι. Το νεο Καρατε Κιντ τα σπαει μ’ενα δικο του τροπο. Καταρχην δεν ειναι τυπου συνεχεια, οπως εκεινη η  βλακεια το Καρατε Γκερλ, ειναι ριμεηκ. Αυτο θα μπορουσε να δουλεψει εναντιον του αλλα δουλεψε υπερ του. Η ταινια δεν εχει πεσει καθολου στα συνηθη χολιγουντιανα teen-movie κολπα, και δινει τοση βαση στο ψυχολογικο ζουμι που μπορει να θεωρηθει εως και βαρετη σε σημεια, και ξερετε, βαρετη=καλλιτεχνικη αξια για μας τους κουλτουριαρηδες. Ενταξει αστεϊζομαι λιγο, η ταινια μετραει γιατι εχει παρει τα στοιχεια του οριτζιναλ και τα’χει τιμησει αλλα και διαφοροποιησει ταυτοχρονα με τροπο που αναμενεις με μια εντερτεηνινγκ ανυπομονησια ακομα κι αν ξερεις ακριβως τι θα γινει στο τελος της καθε σκηνης. Εχει υπεροχη φωτογραφια, εχει μια χαρα δεμενο σεναριο, κι εχει και τον Τσακι Τσαν, ο οποιος περα που γαμει γενικοτερα, στη συγκεκριμενη ταινια κανει κατι που δεν εχει κανει ποτε ξανα. Παιζει. Και ποιος το περιμενε - παιζει καλα. Ανελπιστα καλα θα ελεγα. Κι ο μικρος ειναι γλυκουλης, τονεθες για γιο σε φαση.
  1. Τωρα ειναι το μεγαλο διλλημα που πρεπει να πω το καλυτερο cd που ακουσα τελευταια, αλλα ξερετε, αυτο δε γινεται. Μου ειναι πολυ δυσκολο να διαλεξω οταν προκειται για μουσικη, γι’αυτο θα βγω απ’τη δυσκολη θεση και θα κανω κατι που δεν εχω κανει ποτε, θα ευλογησω τα γενια μου. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ! Λοιπον το συγκροτημα λεγεται Electree και ειναι η μπαντα της μικρης μου αδελφουλας και βγαλανε σιδι. Electro-goth-pop ειναι το ειδος και αμα σας αρεσει η συγκεκριμενη φαση παρτε ακουστε. Τους εχω γραψει και κατι στιχους, κι οταν  λεω τους εχω γραψει στιχους εννοω τους εδωσα κατι στιχακια που εγραφα στο γυμνασιο γιατι μετα το γυμνασιο απαγορευονται αυτα τα πραματα.

  1. Και φτανω στο αγαπημενο μου σημειο, αυτοσκοπος και ολου του ποστ. Η καλυτερη συναυλια που ειδα φετος. FAITH NO MORE ΡΕ ΜΟΥΝΙΑΑΑ! Οποιος ητανε εκει ξερει οτι οι φνμ γαμηκανε, πειτε παυλε και σπουκι, πειτε για να μη με λενε γκρουπι. Περα που ουρλιαζα σαν την παλαβη ολη την ωρα και εκατσα και στο καγκελο που δεν το εχω κανει ποτε σ’ολη μου τη ζωη σε λαιβ και εκανα κατι μελανιες πολυ περιτεχνες που αν τις εβαζες ολες μαζι φτιαχναν το χαρτη των βαλκανιων και δεν ειχα φωνη δυο μερες, η συναυλια ηταν Εμπειρια. Ηταν ανω των προσδοκιων μου, και μπηλιβ μη ειχα αστρονομικες προσδοκιες. Και επιασα και μπλουζα. Αμε. Μου την εριξε ο ιδιος ο Παττονας με τα χερακια του και ξερετε τα δαχτυλα οπου ακουμπανε αφηνουν κυτταρικους καλυκες και εχω καταστρωσει ενα διαβολικο σχεδιο συμφωνα με το οποιο το dna του θα μπερδευτει με το δικο μου ετσι ωστε ν'απορροφησουν οι ποροι μου τα κυτταρικα του καταλοιπα και ν'αλλοιωθει το υλικο των μεγαλομοριακων ενωσεων μου με υπερτατο σκοπο τη μεταλλαξη της γενετικης ποικιλοτητας μου σε παττονικα ριβοσωματα ετσι ωστε οταν αναπαραχθω ο σπορος μου να κατακτησει το κεντρο της μαζας του γαλαξια. Θα καταλαβετε ολοι οτι εχω πετυχει στο σχεδιο μου οταν μια μερα δειτε στον ουρανο το τεραστιο κεφαλι του μπεημπι-παττονα μου να κρυβει το φως του ηλιου και να ψιθυριζει στην ανθρωποτητα "I'm your neighborhood spaceman and your breath is moving through me".  Επισης στη συναυλια μου’τυχε κι αλλο first, εδειρα μια γκομενα, πραμα το οποιο ητανε πολυ κουλ να πουμε. Τρου στορι. Να, δειτε εδω τι χασατε.

  1. Το καλυτερο παιχνιδακι με το οποιο μαλακιστηκα στο ιντερνετ ειναι το παρακατω. Μερικοι μπορει να το ξερετε, οσοι δεν το ξερετε δε θα σας πω τιποτα περα απ’το οτι σας εγγυωμαι οτι θα κολλησετε για κανα διωρο ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ’ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ αλλα μη σκιαχτειτε, στηριζεται στις απλες βασεις της δια της ατοπου επαγωγης μεθοδου. Κι επισης πολυς σας ειναι ο κοπος που εκανα να θυμηθω πως σκατα το λενε, γιατι νταξει, μετα το διωρο το βαριεσαι. Ή τσαντιζεσαι. Και γιατι για καποιο περιεργο λογο που μαλλον με καθιστα πιο γκηκ απ'οτι ειμαι, νομιζα οτι το λενε Anakinator :)
en.akinator.com

κι αν δε σας το βγαζει γιατι τρωει κατι φρικες με τα cookies, εδω:

us.akinator.com

  1. Το καλυτερο ιντερνετικο ραδιοφωνο, το οποιο ενταξει, το ανακαλυψα περισυ αλλα πρεπει να το μοιραστω με την ανθρωποτητα. Ελληνικος web σταθμος που οχι δεν rawkαρει βαρια αλλα παιζει πολυ ωραια και ψαγμενα πραματα απο παμπολλα ειδη μουσικης και γενικα ειναι χρυσωρυχειο για οσους ψαχνονται και μπραβο στα παιδια που τον δουλευουνε χωρις φραγκα.

  1. Το καλυτερο tribute που ειδα φετος. Για να’μαστε ξηγημενοι το βαζω μονο και μονο γιατι δε μπορουσα ν’αφησω απ’εξω τον  καινουριο μου ερωτα. Ναι αυτος ειναι ο καινουριος μου ερωτας οπως ελεγα και στα κομεντς. Τον ποθω απεγνωσμενα και θελω να του κανω το σαικς – οποιος πει μαλακια τον γαμησα. Λοιπον που λετε ο ερωτας λεγεται Adam Sevani, ειναι χορευτης, και εχει κανει ρημεϊκ το thriller του Μαϊκολ. Κι εμενα δε μ’αρεσουν καθολου τα tributes και οι απομιμησεις, και ειδικα του ΕμΤζεη, αλλα ο μικρος ειναι ο μοναδικος τυπος που εχω συναντησει στο διαβα μου με το ιδιο quality of akwardness/awsomeness που ειχε κι ο σχωρεμενος. Να τωρα το’ψαξα να σας δωσω λινκ και το’δα 5 φορες. Γιατι τον αγαπω, γι’αυτο.


  1. Το τελευταιο ητανε να’ναι κατι αλλο αλλα δε το βρισκω τωρα και μου πηρε και τα μυαλα ο ερωτας κι ειναι και αργα, κι ετσι σκεφτηκα να βαλω κατι καλυτερο για το τελος. Αυτο εχω καναδυο χρονια που το’χω ανακαλυψει μπατ χου κερς. Δε θα σας πω τιποτα γι’αυτο. Απλα αν ειστε κατω απο 25 μαλλον δεν εχει νοημα να το δειτε. Αν ειστε πανω απο 25 μουαχαχαχαχα εχει να πεσει κλαμα.

Part1
Part2
Part3


Και τωρα μοιραστειτε κι εσεις λιγη σοφια και πειτε μας τιποτα καλο ν’ασχοληθουμε εδω στο ιντερνετς. Κανα βιντεακι, κανα σαιτ... και καμια σειρα κατα προτιμηση γιατι θελω κατι να με κοιμιζει οταν γερνω το ταλαιπωρημενο-αλλα-ακομα-σφριγηλο κορμι μου στο κρεβατι.

 I’ve shown you mine. Now show me yours!

78 σχόλια:

  1. με εφτιαξες πρωινιατικα...ταλαιπωρημενο-αλλα-ακομα-σφριγηλο κορμι
    http://www.youtube.com/watch?v=HG-qyLMjofc

    ps.vale ta tragoudakia pou eixes palia sto site.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει το παιχνιδάκι δεν υπάρχει με συγκίνησε. Βρήκε μέχρι και τον excalibur . Προβλέπεται πολύ κάψιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. true total μπαρδον ποιος εγω τα ποια τραγουδακια που ειχα παλια που;
    πι ες ωραιο τραγουδι!

    καθυστερα, βρε μικρε, soul eater βρε; μπραβο καμαρι μου. πολυ με αρεσε το soul eater. αλλα ρε, η μεγαλυτερη πλακα δεν ειναι να βαζετε διασημους χαρακτηρες και τετοια. η μεγαλυτερη πλακα ειναι να δοκιμασεις να βαλεις ας πουμε, τον μπατζανακη σου. ή εμενα.

    οχι μη βαλετε εμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτη την στιγμη δεν προλαβαινω να μοιραστω το wisdom μου αλλα πρεπει οπως και δηποτε να πω ποσο καταπληκτικη ηταν Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ των FNM και οτι ο Παττονας ειναι οτι καλυτερο υπαρχει σε frontman συγκροτηματος και καλλιτεχνη στο συνολο και ποσο πολυ ουρλιαζα τραγουδωντας και οτι γκομενα δεν ετυχε να δειρω αλλα ηθελα να δαγκωσω οποιον εκανε το λαθος να μου περιορισει τον χωρο η να μου κοψει την οπτικη μου, μπλουζακι δεν πηρα αλλα δεν πειραζει στηριζομαι στο dna που απεσπασες εσυ και στην μαγικη σας ενωση.
    δεν ηθελα να τελειωσει δεν ηθελα να φυγω και ειχα ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια μεχρι την αλλη μερα το πρωι.
    ισως και μεχρι το βραδυ, δεν θυμαμαι ηταν ολα θολα.
    αααα!
    μου ηρθε ενα wisdom, η σειρα Modern Family.
    θα επανελθω ομως και με αλλα γιατι εχω ενα μονιμο προβλημα με την μνημη μου και πρεπει να δω τις σημειωσεις μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτο το modern family μου το λενε κι αλλοι, αμα ειναι καλο θα σου δωσω dna το υποσχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να του δωσεις μια ευκαιρια, αξιζει!

    οχι δεν χρειαζεται να μου δωσεις dna, θα παει χαμενο. εχω πολλα ελατωματα.

    την γκομενα γιατι ηθελες να την δειρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. wisdom no 2
    Breaking bad, αλλη μια φοβερη σειρα.
    εχει και τρεις σεζον, οτι πρεπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οχι δεν ηθελα να τη δειρω. την εδειρα.

    σκαει η γκομενα που λες, μια ξανθια με πασο κρεμασμενο στο λαιμο που μα τη μπαναγια δεν παιζει να ειχε ιδεα που βρισκοτανε, κι αρχιζει να σπρωχνει να χωθει καγκελο να δει τι συνεβαινε εκει πανω. σπρωχνει σπρωχνει, εμεις ειμαστε παρεα 8 ατομα κι αυτη χωνεται και χωνεται και σε μια φαση φτανει σε μενα και αρχιζει να γινεται πολυ βιαιη γιατι εγω δε κουνιεμαι ρουπι να πουμε, και μου σκαει μια αγκωνια στο σφαχτη. εγω ημουνα στο τριπ μου και γυριζω και της λεω ευγενεστατα "ρε κοπελια, τι ακριβως θελεις;" και τι μου απανταει η γκομενα; "να μπω μπροστα θελω". της λεω "ρε καλη μου, ειμαστε εδω απο τις 5 και ειμαστε παρεα" και μου απανταει "στ'αρχιδια μου". της λεω κι εγω λοιπον "χτυπα τ'αρχιδια σου κατω, δεν προκειται να περασεις μπροστα" και γυριζω απ'την αλλη και συνεχιζω να τραγουδαω i'm easy like sunday morning και σ'αυτο το σημειο η γκομενα αφηνιαζει και ορμαει και με βουταει απ'τα μαλλια. νιωθω να μου χαλαει η χαιτη και γυριζω μα το θεο με χαμογελο και της λεω "θες να παιξουμε μπουνιτσες τωρα εσυ ε;" και απλα της σκαω μια μπουνιτσα. πηγαινα για μυτη αλλα δε στοχευσα και εσκασε ματι/κουτελο. μετα αυτη αφηνιασε τελειως και μας χωρισανε οι φιλοι μου και μετα δε ξερω τι απεγινε γιατι ημουν απασχολημενη με την υπεροχη συναυλια κι ευτυχως ολο αυτο κρατησε μονο δυο λεπτα.

    αυτα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλα της εκανες!
    επρεπε να σε αφησουν να της ριξεις και αλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ είδα αυτό προχτές και το θεώρησα πολύ αστείο και ευφυές να 'ουμ.

    http://www.youtube.com/watch?v=4ba1BqJ4S2M&feature=recentlik

    κατά τ' άλλα ό,τι αστείο ή ενδιαφέρον βρίσκω σε το στέλνω, οπότενες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το ξερω σπουκι, εγω ειχα ολη την καλη προθεση να τη σαπισω και πολυ λυπαμαι που δε μ'αφησανε. ο γουελ, ε γκερλ κεν'τ κατς ε μπρεηκ...

    φλονς... θυμασαι εκεινη τη συζητηση που ειχαμε κανει για το χουμορ;... που εγω συνηθως δε γελαω με πραματα που πολλοι βρισκουν αστεια... ε πως να στο πω μη σε προσβαλλω γιατι ξερεις ποσο σ'αγαπω.... αλλα αυτο το βιντεο ητανε κρυοκωλο μαν!! :)

    αααα δωσε εδω στα παιδια να δουνε εκεινο το αλλο με το τηλεφωνο και το σπλιτ σκριν που δε θυμαμαι καθολου πως το λεγανε. αυτο που το ειδα 3 φορες για να το καταλαβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ρε φίλε κάνανε διαφήμιση που μπορείς να πατήσεις ό,τι ρήμα θέλεις και να σου δείξουν την αρκούδα και τον τυπά να το κάνουν! τι δεν σ' άρεσε κυρία μου; στον καθυστέρα άρεσε! (καθυστέρα μη με δώσεις που δεν το κατάλαβα με την πρώτη...)

    από τους britanick είναι το βίντεο που ζητάς, από τους ίδιους θεούς που έκαναν το βίντεο με την όσκαρ γουίνινγκ μούβι που παραθέτεις πιο πάνω. και είναι το :

    http://www.youtube.com/watch?v=Gu6xnR9kuYE

    WHERE WAS I? WHERE THE HELL DID I GO?
    WHY WAS DAVID BOWIE THERE?

    είναι θεοί, τους αγαπώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. περα απο την ολη συμπεριφορα της, με εκνευριζουν οι γκομενες που οταν επιτιθονται πανε για τα μαλλια!

    ανεβηκες χιλλιαδες σκαλια στην εκτιμηση μου για την μπουνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έλα ντε έβαλα και το θρυλικότερο σπαθί. Κάτσε πάω να βρω την Φλο...

    Ήρθε από το διάστημα; .... μάλλον
    Αρέσκεται να κοροϊδεύει ανυποψίαστους μπλογκερ; ... ναι
    Διασκεδάζει υποτιμώντας το ανδρικό φύλο; .... ναι
    Έχει χοντρούλη γάτο; .... ναι
    Είναι καστανομάλλα; .... ναι
    Είναι μελαχρινή; .... ναι
    Είναι ξανθιά; .... ναι
    Είναι κοκκινομάλλα; .... ναι
    ...
    ...

    Κόλλησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κυρια φλο νο δεη ντιν'τ γιατι εγω εβαλα read to a bear και μου εβγαλε την αρκουδα να κανει απεργια. και περα απ'αυτο ειναι κομερσιαλι περποουζντ και μου τη σπαει κι αυτο. αλλα το αλλο γαμει!

    σπουκι αυτο αυτο ακριβως ηταν που με τσαντισε και μενα. κοτες, κατευθειαν πανε για το μαλλι. αλλα ΧΑ εγω ξερω κικ μποξιν κυρα μου!

    καθυστερα πρωτον η φλο εχει ενα χρωμα στο μαλλι ας γουη σπηκ (νομιζω) και δευτερον υπαρχει παντα η επιλογη "partially/i'm not sure/i don't know". και τριτον ο ανακινεητορ δεν κολλαει ποτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι μια χαρά είναι μπορείς να βάλεις και ότι ανωμαλία θες στο κενό. Ένας λέει έβαλε mοlest. Άκου κάτι πράγματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. α το molest το ειχε και δεν ειχε το read to;; τι ειναι αυτο, ρατσισμος στα phrasal verbs;;

    αισχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καθυστερα... ειναι διαφημιση για μπλανκο.

    για μπλανκο.

    ποσες ηταν οι πιθανοτητες να το ειχε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Worth a try. Το fuck το έχει πάντως. Και το fart είναι καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κοιτα, εγω εφοσον δεν παιρνει τα επιθετα ή τα επιρρηματα, βαριεμαι να παιξω. μ'αρεσουν οι προτασεις μου χρωματιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Welcome back! Αν και δεν ποσταρα συχνα, εβρισκα το blog σας απο τα ποιο ενδιαφέροντα.
    Και μια καλούτσικη ιστοσελίδα για σκότωμα χρόνου
    http://kazani.gr/

    MDr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γεια σας, σας θυμαμαι εσας.

    οου ιντερεστινγκ πεητζ. επιτελους ενας ανθρωπος μοιραστηκε λιγη σοφια. ευχαριστουμε mdr!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο, ρε παιδάκι μου, για την επιστροφή, σε χάρηκα.
    Και τώρα πες μου κάτι, αν θες. Οταν έγραψες στο μπλογκ μου να μη βρίζω τα θεία εννοούσες τους Ντιπές Μόουντ; Γιατί αν ναι, αυτοκτονώ επιτόπου με deepthroat σε δονητή για αχόρταγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν ειπα να μη βριζεις τα θεια.
    ειπα να μην καλεις τα θεια επι ματαιω.

    και οχι δεν εννοουσα τους ντιπες αν και η αποπειρα αυτοκτονιας θα ηταν ανεπιτυχης, δεν πεθαινεις απο ντιπθροατ, τρου στορι.

    τωρα εσυ διπροσωπουλη μου κανεις τον χαζο... αλλα δε το χαφτω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ε, μα τι διπρόσωπος θα ήμουνα αλλιώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επίσης, όταν είδα βίντεο με παλιές σειρές από ελληνική τιβί, σκάει πρώτη η φάτσα του Νίκου Πιλάβιου, του παραμυθά.

    Εχουμε πάει σε σπίτι Χριστούγεννα με ένα φίλο και με το που μπαίνουμε βλέπουμε τους μεγάλους να παίζουνε χαρτιά, ενώ ανάμεσά τους ήταν και ο κοσμαγάπητος Νίκος Πιλάβιος, ο γνωστός σε όλους παραμυθάς.

    Μόνο που σε εκείνη τη φάση δεν του είχε κάτσει η κέντα και πέταξε τα χαρτιά με μανία στο τραπέζι εκστομίζοντας: "Γαμώ τη μπαναγία μου".

    Και τότε ο φίλος μου γυρίζει σοκαρισμένος, με την απόγνωση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του, και μου λέει:

    "Ρε μαλάκα... Ο παραμυθάς... Βρίζει...".

    Είχαν γκρεμιστεί τα παιδικά του όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. οχι!! δε λες αληθεια!! γιου τζαστ μεηντ ιτ απ!! αν αυτη η ιστορια ειναι αληθινη και εσυ κι ο φιλος σου τωρα που μιλαμε δεν εχετε πεσει στα βαρια ναρκωτικα, ειστε ηρωες!

    εμενα καποτε μου ειχαν βαλει τα στρουμφακια σε τσοντα και επαθα ψυχολογικο. και ημουν 16 χρονων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αλήθεια όλα. Και ναι, πέσαμε στα βαριά.
    Μισό, θα σε πάρω μετά, πάω Ομόνοια να γίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. στην παρεα μου αυτη την εκφραση "παω ομονοια να γινω" την εχουμε για οταν πειναμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ωραίοι είσαστε. Λεβέντες! Να έρθετε σπίτι μου μια μέρα να σας κάνω το τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και τα στρουμφάκια τα καημένα είχανε φάει τεράστιο πακέτο. Μία γκόμενα για πεντακόσιους μαλάκες κι έναν πορνόγερο που δεν ήξερε ποτέ πού πήγαιναν και αν ήταν μακριά ακόμα. Σαν καψιμί ήταν το γαμοστρουμφοχωριό, τίγκα πουτσότριχα και βαρβατσίλα.

    Κάποια από αυτά που Θέλανε να πηδήξουνε σαν άπορα κολασμένα ρίξανε MDMA στον καφέ της Στρουμφίτας και μετά ξηγηθήκανε παρτούζα.

    Μόνο που έγινε στραβή...

    Την τσόντα την είδες επειδή το μουνάκι ο γκρινιάρης είχε πάρει κινητό και μετά την προώθησε σε όλους.

    Πολλά παιδάκια έχουν τραύματα από τότε, μη στεναχωριέσαι, ρε χαζό, δεν φταις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. να ρωτησω δυο πραματακια.

    πρωτον, ο γιοχαν ητανε στην τσοντα, γιατι πολυ τον εκανα κεφι οταν ημουνα 5;

    και δευτερον, ποια ειναι η σπεσιαλιτε σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ενας με όνομα Γιόχαν ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ ΣΕ ΤΣΟΝΤΑ!

    Η σπεσιαλιτέ μου είναι τα μικρά κέικζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ρε ο Γιοχαν ο ιπποτης... που ειχε ενανε κολλητο τον Μπιλι... που'χανε ενα αλογο που'φερνε στη Ντολι του Λουκυ Λουκ στη μαπα....

    τωρα εσυ με αυτο το μικρα κεικζ, γιατι νομιζω οτι υποννοεις κατι πονηρον;; η λεξη κεικζ απ'το πληκτρολογιο σου ακουγεται βρωμικη σαν αμαρτια δεκαπενταχρονης καθολικιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τίποτα το πονηρόν. Με αρέσουνε τα κέικζ και ιδιαίτερα τα διαστημικά.

    Τα πρώτα τα έφερε ο Τεν Τεν στο τεύχος "Tin Tin on the Moon", μόνο που στην πατρίδα του, το Βέλγιο, δεν τα καλοδέχτηκαν και πετάχτηκε Αμστερνταμ, όπου έκαναν πάταγο.

    Αν το πληκτρολόγιό μου δεν ήταν βρομερό, δεν θα ήμανε στο μπλογκ σας να κάνω σχόλια, κυρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλα το καταλαβα... η αντιληψη μου ξεπερναει τις προσδοκιες μου.

    μ'αρεσουν τα βρωμερα πληκτρολογια, ιδιως οταν ειναι λευκα κι εχουν πιασει μακα.

    αραγε πως γραφεται η μακα;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η μία δουλεία μου είναι ντράμερ. Είναι η αγαπημένη μου δουλεία, η δημιουργική.

    Η άλλη είναι διορθωτής ορθογραφικών λαθών σε μια αθλητική εφημερίδα της πούτσας, λες και υπάρχει media που δεν είναι της πούτσας.

    Αρα δουλεύω ως μουσικός και ως πόρνη των ΜΜΕ.

    Ομως λόγω της ιδιότητάς μου μπορώ να σου δώσω απάντηση στο ερώτημα που σε βασανίζει.

    Είσαι έτοιμη;

    Ολα άλφα.

    Σοβαρά τώρα. Προέρχεται από το ιταλικό macca, που σημαίνει βρομιά, αλλά λόγω της απλοποίησης των λέξεων που αποτελούν δάνεια από άλλες γλώσσες τα δυο c γίνονται ένα ελληνικό κάπα. Και γράφεται μάκα.

    Σε έχω κωλοψαρώσει τώρα, παραδέξου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Επίσης, παλιά ένας γέρος με είχε ρωτήσει «τι δουλειά κάνεις;» και του είχα πει «μουσικός».

    Και τότε είπε ο σοφός γέρων: «Μουσικός είμαι κι εγώ, τι δουλειά κάνεις;».

    Και μετά έγινα η πόρνη που ανέφερα πιο πάνω.

    (Για να σου αποδείξω όλα τα παραπάνω, σε προκαλώ να βρεις λάθος στα σχόλιά μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. επειδη πρωτον ειμαι πολυ καλη στην ορθογραφια και δευτερον σε φθονω που σε πληρωνουνε να κανεις τετοια δουλεια ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΤΙΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, και τριτον επειδη ηξερα την προελευση της λεξης μακα, γι'αυτο ρωτησα πως γραφεται, εννοωντας αν τυχον με δυο καππα!

    σε ψαρωσα τωρα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είμαι κάτω και παίρνω κάμψεις. Πες μου πότε να σταματήσω.

    Αυτή τη δουλεία τη βρήκα αφού δούλεψα σχεδόν ενάμιση χρόνο τζάμπα στην "Απογευματινή" ως εκπαιδευόμενος. Μετά έπρεπε να κολυμπήσω και κολύμπησα. Στα σκατά, αλλά κολύμπησα. Μου λένε ότι είμαι πολύ καλός στη δουλειά μου, και στη μία και στην άλλη, αλλά εγώ λέω ότι το λένε οι άλλοι και δεν μιλάω για τον εαυτό μου μούμπλε μούμπλε, όπως κάνει κάθε σωστό ψώνιο.

    Μου έδωσες ιδέα για άρθρο στο μπλογκ. Δουλειές που θα θέλαμε να κάνουμε. Θα το σκεφτώ.

    Και βάζε κάνα τόνο αν θες να λες ότι είσαι καλή στην ορθογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Και εγω τωρα ρωτω, αυτοι που θα παρουν την αθλητικη την εφημεριδα, απο ολες τις μαλακιες που θα διαβάσουν τα ορθογραφικά θα τους πειράξουν?
    MDr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Διπροσωπε αγαπητε, το θεμα με τους τονους ξεκινησε καθαρα απο αποψη. κατοπιν απλα μου εμεινε συνηθειο.
    σε διαβαζω που και που αλλα μ'αυτα και μ'αυτα επειδη τα λες χαριτωμενα αρχιζω να πειθομαι να σε διαβαζω κανονικα και τακτικα.

    mdr πειτε μας, τι εχετε εναντιον των αθλητικων εφημεριδων; να σας πω κι εγω μετα τι εχω εναντιον των αθλητικων γενικα να κραξω λιγο γιατι μου εχει λειψει. αν και το φυλαω να το κανω ποστ εδω και καιρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτοί που αγοράζουν αθλητικές εφημερίδαι είναι τουλάχιστον άθρωποι του Νεάτερνταλ και στην καλύτερη Κρο Μανιόν και πιστεύω ότι και για το μπούτσο, τίγκα στα λάθη να έβγαινε η εφημερίδα δεν θα παίρνανε χαμπάρι, αλλά αυτό δεν το λέμε γιατί τρώμε γλυκό ψωμάκι.

    Κατά τα άλλα, εγώ αν δεν δούλευα εκεί δεν θα διάβαζα ΠΟΤΕ αθλητική εφημερίδα, ακόμα κι αν πήγαινα για χέσιμο, κλειδωνόμουνα μέσα για τρεις μέρες και ήμουνα μόνο εγώ και το "Εθνοσπόρ" και κοιταζόμασταν στα μάτια.

    Φχαρστούμε που μας προτιμάτε, mrs Γώγοθ, να 'στε καλά και θα τα λέμε, είτε σπίτι σας είτε στο δικό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. σας συγχαιρω νεε μου για την ειλικρινια σας.

    εγω παντως δεν εχω δει ποτε να αγοραζει καποιος αθλητικη εφημεριδα. ολοι κοντοστεκονται καθως περνανε διπλα απ'το περιπτερο και διαβαζουν το απ'εξω και ψουψουριζουνε μεταξυ τους ή στον εαυτο τους βρισιες και ακαταλαβιστικα βαλκανικα ονοματα και μετα συνεχιζουν το δρομο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τα αθλητικά γενικά απαιτουν ενα ολόκληρο ποστ για κράξιμο. Η φράση "αρτος και θεάματα" συνοψίζει την άποψη μου για τα αθλητικά. Ειναι τραγικο να οικονομουν ατομα που ο εγκέφαλος τους ειναι αντιστροφως ανάλογος της δυναμης των μυων τους. Λες και αν ο Βολτ σπασει το παγκοσμιο ρεκορ οι αμερικάνοι θα αφοπλίσουν καμια πυρινικη κεφαλη για να το γιορτάσουν.

    Για τις εφημερίδες πιστεύω οτι εχουμε αρκέτους μαλάκες που τους δώσαμε βήμα να πουν την άποψη τους, δεν χρειαζόμαστε αλλους. Και αλλα πολλα που βαριέμαι να τα γραψω.

    MDr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ας μην ειμαστε σκληροι. καπως πρεπει κι εσεις τ'αγορακια ν'αναπληρωσετε για τον κοινωνικο ευνουχισμο σας και να νιωσετε νικητες. θα τα γραψω ολα καποια στιγμη και θα ειναι το αριστουργηματικο ποστ μου, θα δειτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εχω ζούδια λέμε. Περάστε απ' του Διπρόσωπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. θα πας μπροστα στη ζωη σου εσυ πουλι μου. ξερεις απο διαφημιση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Mπρε μπρε μπρε, για κοίτα ποια ματαγύρισε στα ιντερνέτια! Γαμώτατα!
    Αυτά είναι λέμε, πάω να σουβλίσω το ψοφίμι για το γλέντι!
    Οκ, βαρέθηκα τα θαυμαστικά, καλά ξηγήθηκες,καλώς σε ξαναβρήκαμε, στον πατσά τώρα, πειράζει που είμαι πάνω από εικοσπέντε κ τα βιντεάκια δεν μου την είπανε καθόλου? Μα καθόλου?
    Επίσης η μικρή μου συνεισφορά είναι το
    http://www.youtube.com/watch?v=ouDRDzqTu0M
    αν κ μάλλον το ξέρετε ήδη. Επίσης το παιχνίδι μου βρήκε τον Silent Bob, σέβας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ξαναγεια σας αγαπητε! καλως σας ξαναβρηκα. θελω να σας πω οτι το βιντεακι αυτο ηταν μια εποχη που το'χα ανακαλυψει απο τα αγαπημενα μου!! να ξερατε τι μου θυμησατε τωρα να ξερατε...

    μισο λεπτο ομως, ειστε πανω απο 25 και δε βλεπατε φωτεινουληδες; καντι καντι; σπορτ μπιλι; δεν συγκινηθηκατε;;; εκει στο μερος της καρδιας εχετε μια παγερη κοτρωνα; πως γινεται;;;

    SILENCE! I KILL YOU!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τα βλεπα, πως δεν τα βλεπα, μην ξεχνατε πως για μας η του βου ήταν πιο εντυπωσιακή απ'ότι είναι τώρα τα ιντερνέτια για τους πίτσικους, απλά δεν μου κάνουν κάτι τώρα να τα ξαναβλέπω, όπως κ είμαι ο ενοχλητικός που πάντα γαμάει τις νοσταλγικές συζητήσεις, μπαχαλεύοντάς τις. Είπαμε, πάνω από εικοσπέντε αλλά τα -ήντα αργούν ακόμα, αμάν, γιου κιλ μι, σκάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. εγω παντως οταν ανακαλυψα αυτα τα βιντεο ημουν ενα βραδυ σ'ενα σπιτι με 4 μαντραχαλεους και πιναμε, κι οταν τα εβαλε ο ενας να παιξουνε στο γιουτιουμπι νααααααα κλαμα κοτζαμαν αντρες ολοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ντάξει τα καταλαβαίνω τα κλάματα ακόμα κ από μαντραχαλάδες, απλά εμένα δεν μου κάνει κάτι να ξανακοιτάω τα καρτούν της νιότης κτλ κτλ. Συν το ότι πίνατε, κάτι λέει κ αυτό νομίζω. Να είμαι ειλικρινής γενικά τα έιτις δεν μ'αρέσανε ούτε τότε, ούτε τώρα, είμασταν πολύ μικρούλια για το οτιδήποτε μαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. νταξει καταλαβαινω, κι εγω δεν ειμαι φαν της νοσταλγιας γενικα. αλλα ξερεις, το φηλινγκ που εχεις οταν ξαφνικα βλεπεις και θυμασαι κατι που νομιζες οτι ειχες ξεχασει... ξερεις, αυτο που καταλαβαινεις οτι υπαρχουν πραγματα αποθηκευμενα στη μνημη σου που για καποιο λογο το μυαλο σου θεωρει πολυ σημαντικα για να τα σβησει ακομα κι αν εχουν μεινει αχρησιμοποιητα χρονια... δε ξερω, ειναι καπως καπτιβεητινγκ.

    κι επισης ειμαι πολυ μεγαλη φαν των εητις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μια και μιλατε για εητις....
    Αυτο το τραγουδι και το βιντεο του μου θυμιζει παρα πολυ εητις.

    http://www.youtube.com/watch?v=-6Zi4AyzRC4&NR=1

    και για καποιο αοριστο ακατανοητο λογο εχω κολησει με τον τραγουδιστη και το απιστευτα εητις μαλι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ειναι οντως εητιλα το βιντεο, αλλα το μαλλι του δεν ειναι αρκετα ξασμενο (να βγαινουν νεογεννητα σπουργιτια απο μεσα) για τα γουστα μου.

    α, κοιτα σπουκι το πιο εητις πραμα που εχω δει εδω και χρονια και ειναι περσινο!

    http://www.youtube.com/watch?v=zD5XqXlCPi0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. μα ναι!
    ειναι τοσο εητις που με τρομαζει.
    περσινο ε;
    πολυ καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. νταμνιτ και φτου.

    ρε μου αρεσει πολυ ο τυπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ποιος τυπας απ'τους δυο τωρα γιατι μπερδευτηκα;

    εχω και πολλα αυθεντικα εητις να σας δειξω που δεν θα εχετε ξαναματαδει ποτε και με τα ρουχα που φορανε θα παθετε αυτο που παθαινεις οταν κοιτας ενα φως πολυ ωρα και μετα κλεινεις τα ματια και σου ξηγιουνται καλειδοσκοπιο. θετε θετε;

    επισης εχτες ηρθα σ'επαφη με τα δυο χειροτερα βιντεο που εχω δει ποτε στην ιστορια του γιουτιουμπιου εβερ εντ εβερ, θετε να σας τα δειξω κι αυτα;

    τωρα θα μου πειτε γιατι δεν τα δειχνω απευθειας και ρωταω. και θα σας απαντησω οτι σας κραταω μουτρα για τη χλιαρη υποδοχη του ποστ τουτου και που δεν εχετε μοιραστει καθολου σοφια.

    εκτος απο τη σπουκι. σε σενα σπουκι δε κανω μουτρακια γιατι μοιραστηκες τη γνωση. και η φλο, κι αυτη παντα με φροντιζει.

    ολοι οι αλλοι να παρτε να δειτε αυτο για να μαθετε.

    http://www.youtube.com/watch?v=tRIMEVswYbM

    χριστε μου θελω να παω να πλυθω με αγιασμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Για να ξεπλυθεί η αμαρτία σου πρέπει να πάρεις έναν παπά, να αγιάσει όλη τη θάλασσα και να γυρίσεις τον κόσμο κολυμπώντας σε όλα τα γνωστά στυλ, μη μείνει κομματάκι του αλαβάστρινου κορμιού σου ακάλυπτο.

    Εχω και νέο ποστ, παρεμπιπτόντως, μην πεις ότι ξέχασα να κάνω και διαφήμιξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. θ'αρχιζα να σε χρεωνω για διαφημιστικο χωρο αν δεν ηξερα οτι αυτο που κανεις θα το κλαις καποτε. ειναι επικινδυνος χωρος εδω μεσα για διαφημισεις διπροσωπε. τουλαχιστον παλια ητανε, βρισκαμε συχνα κατι ναρκες κατω απ'τις κουνιες κι ενιοτε κι απ'το γυρω γυρω ολοι. τωρα ειναι λιγο κρανιου τοπος αλλα παντα μας σκανε οι αναμνησεις απο το βιετναμ και φοβομαστε οτι θ'ακουσουμε τα ελικοπτερα.....

    οποιος δεν εχει παρακολουθησει το συλλογισμο μου ως τωρα, παρακαλειται ν'αποχωρησει.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Eδώ έκανα τον ^shinobi^ να γράψει σε σχόλιο «ευχαριστώ, παρακαλώ» στην ίδια πρόταση, στα απλά τρολς θα κωλώσω;

    Μην ανησυχείς, φιλαράκι, έχω τον τρόπο μου με τέτοιους τύπους. Είναι πολύ εύκολο. Αν κάποιος σε ενοχλεί, το μπλογκ είναι δικό σου. Διαγραφή σχολίων και διαγραφή από αναγνώστης. Στην ωμή βία δεν μπορείς να απαντάς με επιχειρήματα. Πρέπει να κόψεις κωλιά με πυρρακτωμένες λεκτικές μασέτες.

    Είμαι υπέρ της μη βίας και λόγω ενασχόλησής μου για πολλά χρόνια με πολεμικάι τέχναι, αλλά ένα είναι σίγουρο. Αν κάποιος θέλει το κακό σου, πρέπει να μείνει ένας από τους δυο σας όρθιος. Και αν ανοίξει μάχη μεταξύ εμού και trolls, να ξέρεις ότι όρθιος θα μείνω εγώ.

    Μεγάλες κουβέντες, θα μου πεις και θα έχεις δίκιο.

    Θα δείξει, λέω εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. αααχ γενναιε αθωε μου νεε... τα'παμε και μεις. αλλα ειναι αλλιως επισκεψη αλλιως στο σπιτι σου.

    τελοσπαντων, μακρια απο μας - σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δηλαδή, θες να μου πεις ότι λόγω του μπλογκ σου ήρθανε άτομα στο σπίτι σου;

    Κι εσύ το ξανάνοιξες;

    Υπάρχει κάποια μυστική σέχτα που ξεκληρίζει bloggers;

    Θα απαγάγουν τον σκύλο μου και θα μου στέλνουν τα δάχτυλά του σε φάκελα;

    Δεν σε καταλαβαίνω, είναι η αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. οχι οχι δεν εννοω αυτο. εννοω οτι οταν το εβλεπα ολο αυτο το σκηνικο να συμβαινει σε αλλους ελεγα τα ιδια ακριβως που ειπες κι εσυ απο πανω. και στην αρχη που τ'ανοιξα τα ιδια ελεγα και χειροτερα εκανα. αλλα ειναι ενα πραμα που δεν ξερεις πως θα σου σκασει μεχρι που θα το ζησεις ο ιδιος. οχι να το διαβασεις σ'ενα αλλο μπλογκ και να χωθεις στο σαματα κι εσυ, ή να σκεφτεις "μα γιατι ασχολουνται;;;"

    να το ζησεις ο ιδιος.

    να γυρνας σπιτι σου να χαλαρωσεις και να διαβαζεις ανθρωπους που επιθυμουν μανιωδως να εισαγουν αντικειμενα στα τρυφερα σου οπισθια. καθε μερα. να κανεις μοντερεησιον καθε μερα κλινικες περιπτωσεις χεητ-φαν σου, που εχουν συλλεξει καθε πληροφορια που μπορουν για σενα και τη χρησιμοποιουν εναντιον σου. να ποσταρονται αληθινες διευθυνσεις στο μπλογκ σου απο τρελους εκδικητες. να νιωθεις κουρασμενος και εκτεθιμενος απο παντου. να περνας καλα και να τα λες με τα παιδια και να σκαει καποιος ξαφνικα μες στη μεση να σας πινει τις κοκακολες και να χουφτωνει τα κοριτσα. ειναι ασχημο.

    μη τους υποτιμας. αυτο μονο σε συμβουλευω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δεν υποτιμώ κανέναν και ιδιαίτερα τους ηλίθιους, γιατί είναι αήττητοι. Απλώς (θεωρώ ότι) είμαι προετοιμασμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. οι ηλιθιοι θα υπερισχυουν παντα γιατι μας την πεφτουν με τις ορδες τους... ή κατι τετοιο που το'χει πει πολυ καλυτερα ο νιχιλιος κι εγω τωρα καπως το σκοτωσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ο Αϊνστάιν το 'χει πει καλύτερα απ' όλους:
    "Μόνο το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία δεν έχουν όρια. Και για το σύμπαν δεν είμαι σίγουρος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. word dat!

    μμ νομιζω πρεπει να γραψω κανα κανονικο ποστ της προκοπης μια απ'αυτες τις μερες, εχουμε καει στο σμολ τοκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλωσήρθατε gogoth!

    Ένα ακόμη πράμα να καείτε στο ιντερνετς:
    http://www.youtube.com/watch?v=UhHhXukovMU

    Δεν εγγυώμαι ότι θα σας αρέσει, αλλα εγώ είχα πάθει τέτοια ζημιά όταν το είδα που παράγγειλα το 7" βινύλιο με το soundtrack. Σατιρίζει ιταλικές υπερηρωϊκές σειρές (Super Argo) και αν και γυρίστηκε πριν απο λίγα χρόνια, φαίνεται σα να γυρίστηκε το '70. Ο τυπάς είχε χρησιμοποιήσει μία κινηματογραφική κάμερα εκείνης της εποχής και έχει μεταφέρει αυτούσιο το πανάθλιο ντουμπλάρισμα και τα "ειδικά εφέ" μαζί με μία δόση απίστευτα ελεεινού χούμορ, που όμως εγώ βρίσκω διασκεδαστικό.

    Υπάρχει όλη η ταινία στο youtube σε 10 κομμάτια. Το πρώτο και το δεύτερο είναι τα αγαπημένα μου, ΙΔΙΩΣ το δεύτερο. Σχετίζεται και με τα πάρτι με κοκακόλα και τους τύπους που χουφτώνουν τα κορίτσα που λέγατε παραπάνω, δείτε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. να ρε πουστη για κατι τετοια διαμαντια εξαπελυσα εξ'αρχης το καλεσμα μοιρασματος της σοφιας!!

    ευχαριστουμε για την προσφορα σας στην ανθρωποτητα deacon! δεν ξερω αν η ανθρωποτητα θα το εναγκαλισει οσο εγω, αλλα εγω το εκτιμησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ααα, πολύ χαίρομαι που σας άρεζε.

    (μπάη δε γουέη: μη σας πάρω εις τον λαιμόν μου, αλλά νομίζω ο γραμματικά σωστός τίτλος του blog θα ήταν *thou shalt* not suck.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ναι σας εχουνε προλαβει deacon και τους εχουμε απαντησει οπως θ'απαντησουμε και σε σας: γνωριζουμε εξ'αρχης οτι ο τιτλος ειναι λαθος, κι εχει γραφτει ετσι καταλαθοσεπιτηδες. την ιδεα για τον τιτλο την εχω παρει απο μια ατακα του Beavis (ξερετε, του κολλητου του Butthead) ο οποιος ειναι και μεντορας μου αν και οχι πολυ γραμματιζουμενος, εξ ου και το'λεγε λαθος. θα σας λινκαρα το επεισοδιο αλλα δεν το θυμαμαι και θα πρεπει να ψαξω πολυ.

    τεσπα, αν παρατηρησετε κατω απο την επικεφαλιδα λεει τη συνεχεια της ατακας, γραμματικα σωστα δωσμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ααα αλλα μιας και κολλαει με το θεμα του ποστ, μπορω να σας δωσω το καλυτερο επεισοδιο. εβερ εντ εβερ εντ εβερ φορ εβερ αφτερ και τετχια.

    http://www.youtube.com/watch?v=tpYPXnuBZdg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Περα απο σελιδα εχω να προτεινω μερικα ακομα.
    ταινια: Donnie Darko, του 2001 αλλα ειναι γυρισμένη σε φαση 80's. Επιστημονικης φαντασίας αλλα ιδιαιτερα mind blowing. Σειρα το Lucky Louie απο τον Louis Ck, αρκετα καλη και σατυριζει καθημερινες καταστασεις, αν και δεν φτανει το επιπεδο των stand up comedy του.
    Βιντεακι http://www.youtube.com/watch?v=518XP8prwZo, αρκετα γνωστο αλλα ωραιο(καμια σχεση με 80's). Αυτα!!!!

    MDr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. το donnie darko ειναι στο τοπ 10 με τις αγαπημενες μου ταινιες.

    επισης αυτο το βιντεακι παιζει να ηταν ενα απ'τα πρωτα πραματα που ειδα στο γιουτιουμπ.

    τη σειρα δεν την ξερω αλλα θα τη μαθω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή