Κυριακή, 5 Σεπτεμβρίου 2010

Mic check

Ενα δυο

Ενα δυο

Ακουγομαι;

Γεια σας τι κανετε καλα ευχαριστω που λετε μπορειτε να σταματησετε να κλαιτε, ειπα να το ξανανοιξω το μαγαζακι. Αυτο ωφειλεται κυριως σε 3 λογους: Πρωτον νομιζω οτι προχτες που εψαχνα στο συρταρι με τα ντεπον ξαναβρηκα εντελως τυχαια το μοτζο μου. Δευτερον γιατι δε μου λειτουργουν καλα τα παιχνιδια στο πισι καθοτι του την εχει πεσει ενας Τρωας και παρακαλω τους Ολυμπιους Θεους να μη μ’αναγκασουν να το ξαναφορμαρω. Και τριτον γιατι τα ποστ για τουτο το μπλογκ τα σκεφτομουν παντα ενοσω δουλευα, και τελευταια βαριεμαι αφορητα στη δουλεια.

Περα απο αυτα, πριν λιγο καιρο μου συνεβη ενα γεγονος που μου αλλαξε ριζικα τον τροπο με τον οποιο εβλεπα το μπλογκινγκ. Ανακαλυψα οτι γνωριζα προσωπικα χωρις να το ξερω εναν αμφιλεγομενο συγγραφεα της μπλογκοσφαιρας του οποιου το μαγαζακι εχει γινει ουκ ολιγες φορες πεδιο μαχης και τον οποιο εχω ουκ ολιγες φορες υπερασπιστει δημοσια. Για ευνοητους λογους δεν θα τον κατονομασω αλλα προς αποφυγην παρεξηγησεων τονιζω οτι μιλαμε για ενα ενεργο μπλογκ.

Ημουνα που λετε μ’ενα συναδελφο μια μερα και κατι μου ελεγε οτι καπου πηγε και κατι εκανε κι ουτε που θυμαμαι γιατι δε μ’ενοιαζε και σε μια φαση οπως μιλαει μου λεει «και ημουνα που λες με τον (ονομα μπλογκερ), ξερεις, αυτον που δουλευαμε μαζι παλια». Ποιον (ονομα μπλογκερ) που δουλευαμε μαζι παλια ρε μαλακα, ρωταω εγω. «τον (ονομα μπλογκερ) ρε που δουλευε στο μαγαζι τοτε, τον (νικνεημ μπλογκερ) που εχει το (ονομα μπλογκ)». Κατσε κατσε ενα λεπτο, του λεω καθως μου ερχεται ενας νταμπλας, εννοεις οτι ο (ονομα μπλογκερ) που δουλευε τοτε στο μαγαζι μαζι μας, ειναι ο (νικνεημ μπλογκερ);; Ο ιδιος ο (νικνεημ μπλογκερ) που εχει το (ονομα μπλογκ);; Μου κανεις πλακα;

Γιατι αγαπητοι μου αναγνωστες, εγω τον (νικνεημ μπλογκερ) που εχει το (ονομα μπλογκ) στην κανονικη ζωη τον αντιπαθω παρα πολυ. Οχι οτι τον εχω κανει και παρεα δηλαδη, λιγο τον ξερω, αλλα ειναι μεγαλος μαλακακος να πουμε κατα την ταπεινη μου γνωμη και οποτε τον εβλεπω μπροστα μου ξενερωνω τα τετοια μου τ’ανυπαρκτα που καμπανιζουν. Και καθομουνα εδω χαμω και τον υπερασπιζομουνα, καταλαβες; Και για να εξηγουμαι, σαφως αυτο το γεγονος δεν αλλαζει τη γνωμη μου οτι το μπλογκ του ειναι πολυ καλο για το ειδος του, ουτε αναιρει τη λογικη με την οποια εκραζα ολα τα καθυστερημενα που του’χουνε κανει το μαγαζι οικοπεδο. Αυτα ισχυουν ολα και δεν παιρνω τιποτα πισω. Αλλα οπως και να’χει εγω καθομουνα και μιλουσα με καλα λογια για ενα μαλακηδα που αντιπαθω σφοδρα! Δηλαδη καταλαβαινετε, ειναι μια ηττα. Σε κανει να βλεπεις τα πραματα διαφορετικα. Δεν μπορουσα και να συνεχισω να τον διαβαζω μετα απ’αυτο, εβλεπα ο,τι εγραφε με αλλο ματι. Οχι οτι διαβαζω τετοιων ειδων μπλογκ βεβαια.

Για να εξηγουμαι, εμενα αυτου του ειδους τα μπλογκ, τα χιουμοριστικα, τα ego trippin’, τα μπλογκ σαν αυτο εδω το δικο μου δηλαδη, δε μ’αρεσουνε καθολου. Γιατι εγω ειμαι παρα πολυ δυσκολη στο χιουμορ και για να διαβασω καποιον, το λεξιλογιο του πρεπει να ειναι ισαξιο του Παττακη, το συντακτικο του πρεπει να ειναι ανωτερο εκθεσεως λυκειου και η γραπτη του «φωνη» να μου θυμιζει αυτη του τυπου που κανει την περιγραφη στο καλλιτεχνικο πατιναζ πωστονλενεδεθυμαμαι κι οσοι εχετε τετοια μπλογκς σχωρνατε με αλλα σπανιως θ’ασχοληθω, κι αυτο μονο αμα ειστε μες στην παρεα και για το μιρι μιρι το χαβαλε. Εμενα μονο το δικο μου μπλογκ μ’αρεσει. Κι ενα αλλο παλια θεος σχωρεστο. Αντε να διαβαζω και τον Καθυστερα που και που γιατι ειναι καλο παλληκαρακι και γουσταρω να τονε διαφημιζω. Διοτι εγω η Γωγω αγαπητοι μου οταν χαλαρωνω σπιτι μου και θελω να διαβασω μπλογκς χτυπαω καμια ποιηση ή κανενα μουσικοσινεφιλιστικο. Τωρα η Gogoth απο την αλλη μερια, ειναι μια αλλη ιστορια. Αλλα και δεν ειναι.

Και φτανω στο ζουμι. Κοιτατε, η Gogoth δεν ειναι ενας πλασματικος χαρακτηρας. Η Gogoth ειναι μια πλευρα του χαρακτηρα μου. Και ειναι πολυ γαμω τα ατομα να πουμε. Ο κυριοτερος λογος λοιπον που αποφασισα ετσι ξαφνικα - σας διαβεβαιω εντελως ξαφνικα κι αυθορμητα - να ξανανοιξω αυτο εδω το μερος, ειναι γιατι πριν μια βδομαδα μου σκασε κι εκατσα και διαβασα ολο το thyshallnotsuck, το οποιο ουτε που ειχα πλησιασει, ουτε για ενα λεπτο, απο τοτε που το’κλεισα, πριν 4-5 μηνες ορ σαμθινγκ. Και το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα μετα την αναγνωση ηταν, «Πω ρε μανα μου, πολυ την παω αυτη τη γκομενα». Ξερετε, ειναι λιγο σχιζοφρενικο να εισαι σε τετοια αποσταση απο ενα κομματι του εαυτου σου που να σου σκανε τετοιες σκεψεις. Κι αυτο το κομματι του εαυτου μου εγω εδω το ταϊζα για να μεγαλωσει να γινει γερο παιδι, οπως ελεγα και στον Elias προχτες στο διπλα δωματιο, γιατι το γουσταρω πολυ. Αλλα καποια στιγμη κουραστηκα, γιατι δεν μπορεις να διατηρεις μια περσονα που ειναι καπως ετσι, οταν στο ρηαλ λαιφ περνας ζορια κι εισαι καπως αλλιως. Κι οταν προσθεσεις σ’αυτη την εξισωση και τους ανεγκεφαλους, το τρολαρισμα, τις απειλες, τα βρισιδια εκει που γυρνας σπιτι σου και πας να αραξεις σαν ανθρωπος, ε καποια στιγμη βαρας διαλυση και λες τερμα, δε θελω ν’ασχοληθω με τιποτα τετοιο ποτε ξανα. Κανεις κι αποτοξινωση απ’το γαμωιντερνετ για κατι μηνες και βρισκεις παλι στο ζεν σου και εισαι ευτυχης.

Αλλα αυτο το κλιμα που επικρατουσε εδω μεσα, αυτος ο διαλογος, αυτο το παρεϊστικο, αυτο που ηταν μπλογκ αλλα ηταν και σαν φορουμ καπως, αυτα μου ελειψαν. Και ειμαι περηφανη γι’αυτα, τα θεωρω κατορθωμα, δεδομενου του ποσοι ανιωθοι κυκλοφορουν τριγυρω μας, δεδομενου του πως ξεκινησε αυτο το μπλογκ, δεδομενου του τοπου απ’οπου προηλθε μεγαλο μερος του αναγνωστικου μου κοινου – χωρις να εννοω κατι προσβλητικο αλλα ξερετε, εκει συχναζανε πολλοι κομπλεξαρες. Αλλα στο τελος της ημερας εμεις εδω χαμω περναγαμε καλα. Και στο τελος της ημερας η Gogoth ειμαι εγω κι εγω παραειμαι καλη σ’αυτο για να μην το κανω. Κι απαξ κι αποφασισε η Gogoth να επιστρεψει, να ειστε σιγουροι οτι θα επιστρεψει χειροτερη και πιο διογκωμενη απο ποτε! Με τη μονη διαφορα, οτι θα ειμαι εγω. Δεν θα υπαρχει πια σχισμα περσονας και ανθρωπου. Στην πραγματικοτητα, δεν υπηρχε και ποτε, κι αν υπηρχε δε το’λεγες και σχισμα, ενα μικρο χαντακι το’λεγες, αλλα τωρα δεν θα υπαρχει ουτε στους τυπους. Ουτε στο μυαλο μου.

Κι ερχομαστε στις νεες οδηγιες περι ασφαλους πλοηγησης στα ταραχωδη νερα του νεου thyshallnotsuck. Πρωτα απ’ολα, κι ακουστε με καλα, θελω να βγαλω το εξης επισημο παραρτημα: Η Αρχοντισσα και Βασιλισσα σας, δηλαδη εγω, δεν επιθυμει πλεον αυτο το μπλογκ να συσχετιζεται, να συγκρινεται ή να συνυφαινεται, θετικα ή αρνητικα, με κανενα αλλο ενδοξο μπλογκ απο κανενα γειτονικο ή μη Βασιλειο. Αυτα κομμενα. Το μπλογκ αυτο τις καλες του μερες εφτανε τα 400 κομεντς μεσα σε λιγες μερες, και το γεγονος αυτο το χρωσταω σ’εμενα και του αναγνωστες μου και σε κανενος τις πλατες. Την ευγνωμοσυνη μου για ο,τι διαφημιση μου εχει γινει, την εχω δειξει περιτρανα και οι αποδεκτες της ξερουν οτι θα την εχουν δια παντος μαζι με το σεβασμο μου, αλλα γιοκ, φτανει πλεον, αυτο το πραμα τελειωνει εδω και τωρα. Οποιος απο οσους διαβαζετε, εχει κανα απωθυμενο, καμια βεντετα ή καμια καψουρα με κανεναν αλλο μπλογκερ εκτος απο εμενα, (με μενα επιτρεπεται να εχετε ο,τι ποθειτε) και θελει ιντερνετικα γαμησια, ιντερνετικες επιδειξεις αντριλας, ή απλα να του δωσει καποιος σημασια, ή εστω να με δουλεψει λιγο ορμωμενος απο πραγματα που ετυχε να κανω το λαθος να του επιτρεψω να συμπερανει για τα προσωπικα μου, dudes, beat it, just beat it. Right now ομως. Μπορει να εχω μεγαλη ευθυνη για ολο αυτο, και εχω, αλλα δηλωνω με σωας τας φρενας και πληρη επιγνωση οτι δεν ειμαι πια ουτε υπερμαχος, ουτε πολεμιος, ουτε λατρης, ουτε εχθρος, ουτε γκρουπι, ουτε τιποτα, κανενος.

Η εκθεση εχει παντα λογικες και αναποφευκτες συνεπειες αγαπες μου κι εγω ειμαι μεγαλο κοριτσι, αλλα να’στε σιγουροι οτι αμα με τσιγκλισεις μπορω να γινω πιο διαβολικη κι απ’τα πλεημποη μπανις του αντιχριστου. Γι’αυτο απο δω και περα, πλεη ναης, ολ οβ γιου.

Και για να σας το κανω και πιο λιανα, να σας ενημερωσω οτι ο φιλος μας ο e-blogger εκανε προσφατως μια τρελη μαγκια, συμφωνα με την οποια εγω ο μπλογκερ, μπορω να χρισω ανα πασα στιγμη τον οποιονδηποτε απο σας «ανεπιθυμητο» σε αυτο το μπλογκ. Δηλαδη με λιγα λογια, για εσας που μπαινετε ολημερις στο μσν, δε χρειαζεται πια να σας κανω καν μοντερεησιον γιατι μπορω να σας κανω block και να μη μου ερχεται τιποτα ποτε ξανα απο σας. Ακομα και αν ειστε ανωνυμος! Ή τουλαχιστον ετσι εχω καταλαβει, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ, ΝΟ;;

Και στο σημειο αυτο εχω μια παρακληση. Οποιος εδω μεσα γουσταρει να σχολιαζει τακτικα και δεν εχει λογαριασμο στον e-blogger, η Βασιλισσα θα το εκτιμουσε δεοντως αν εβαζε τουλαχιστον ενα ψευδωνυμακι στα κομεντς του, μπορεις να το κανεις αυτο και χωρις να’χεις λογαριασμο. Αυτο δεν ειναι κανονας ουτε θα πεσουν ποινες αν δεν τηρηθει, ειναι απλα μια προταση. Και ο λογος γι’αυτο ειναι πολυ απλος.

Εμεις

Εδω μεσα

Ειμαστε μια παρεα

Και πολλες φορες εχει τοσο φαση που ξεχναμε κι οτι τα λεμε δημοσια. Και στον ιντερνετικο κοσμο οπου δεν υπαρχουν προσωπα, το νικνεημ σου ειναι κατι σαν τη φατσα σου. Για φανταστειτε λοιπον να’μαστε μια παρεα σε μια καφετερια και να’χουμε πιασει μια γαματη συζητηση και να μπαινουν και νεα ατομα στο κολπο και να γινεται μπατιρντι και σε μια φαση να σκασει ενας τυπας με μια μαυρη κουκουλα και να πει «Εγω παιδες συμφωνω με το ταδε αλλα διαφωνω με το δεινα». Καταλαβατε; Και περα απο αυτο δεν εχω καμια διαθεση ουτε να αποκρυπτογραφω γραφες αλλα ουτε και να ριξω κανα μπλοκ σε κανεναν αθωο ανθρωπο. Τελοσπαντων εγω ειπα και ελαλησα, κι ευθυνη δε φερω.

Και για το τελος, θα ηθελα να πω ενα πραμα, μια και μοναδικη τελευταια φορα. Κατσε να το πω πολυ καθαρα να το καταλαβουν ολα τα μογγολακια.

Λο + Λα = Λολα - να ενα μηλο
Του + Το = Τουτο - το μπλογκ εχει καθαρα χιουμοριστικο χαρακτηρα.



Και τωρα για να’χουμε καλο ερωτημα, και με την ελπιδα οτι δε με ξεχασατε για παντα και τα λεω μονη μου, ποσοι απο σας ειστε ακομα εδω; Παρακαλω δωστε παρουσια.

ΜΠΗ ΦΙΡΣ ΕΝΤ ΦΑΜΠΙΟΥΛΟΥΣ που λεει κι η Ταϊρα.



Αντε κι αμα εχουμε παλι ζητηση θα δωσουμε και δωρο στο πρωτο ποστ. Οχι μπριτζολες.

88 σχόλια:

  1. Hurray!!
    Καλως το!
    Τωρα ή που ειμαι πρωτος, ή που δεν εκανες moderation ακομα.
    Ιν ενι κεις, ιτ'ς γκουντ το χεβ γιου μπακ.
    Τσιαρς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ή που εισαι ο πρωτος που ξυπναει τετοιες ωρες κυριακατικα γιατι εισαι καλο και ησυχο παιδι, ή που εχουμε μεινει μονο οι δυο μας εδω μεσα.

    μονο εγω κι εσυ σε τουτο το απεραντο εγκαταλελλειμενο γκαντ φορσεηκεν πλεης.

    εισαι στην κολαση του μπλογκινγκ παρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νια νια νια..
    Σιγα ρε με το δραμα, μεσημεριατικα!
    :P
    Βγαλε τα καλα σερβιτσια, οπου να ναι θα περασουν και οι υπολοιποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δραμα;; ποιο δραμα; για το δικο σου το δραμα λεω! γιατι και που ξερω εγω οτι δεν εισαι κατσικοποδαρος και δε θα παει απατος ο σεφτες σου;;

    ειδες, εσυ θα τα πληρωσεις ολα. εισαι στην κολαση σου λεω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

    και ξανά μανά

    ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

    αμ σο χάππυ ράητ νάου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αμ χαπι του, εντ ηβεν γουιδαουτ μπηαρ.

    ειδες φλονσι, μαζι ταυτοχρονα ξαναχυθηκαμε στον καταρρακτη του μπλογκινγκ. αλλα μη φοβου, εχω μπρατσακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου αρέσει αυτός ο ιντερνετικός συγχρονισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συγχρονιστηκε η ιντερνετικη μας περιοδος!

    μουααααααααχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναιιιιι άρα έμμεσα λες ότι έχω λεξιλόγιο ισάξιο του Παττάκη, συντακτικό ανώτερο εκθέσεως λυκείου καλά και η φωνή μου είναι έτσι και αλλιώς γαμάτη. Ωραία πάω να σβήσω όλες τις τελείες μου για να το γιορτάσω. Κοίτα να δεις πάντως και εγώ από το κουλτουριαροποιηματόμπλογκ μόνο το δικό σου διαβάζω και τα έχω πλήρως αποκυρηγμένα.
    Α, και καλώς ήρθες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οχι, λεω αμεσα οτι εισαι καλο παλληκαρι και φιλοτιμο. :)

    και μη μου τα χαλας τωρα με τις τελειες και σε ειχα για καλο μαθητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναι το κατάλαβα, αλλά και συ μη μου το χαλάς. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. α νταξ αμα ειναι θεμα φαντασιωσης, περιμενε...


    εσυ κι ο Κωσταλας αγορι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. επανεκτησα το ενδιαφερον μου για το ιντερνετ.
    good to have you back my lady.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. βρε παλιοπαιδο τι ωραιο γλυκο πραμα ειπες και με συγκινησες...

    παει χαλασες και συ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σ'ειχα συνηθισει σκληρο κι αγερωχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με πετυχες "σε περιεργη φαση", οπως θα λεγε και καμια γκομενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πρωτον-γουελκαμ μπακ
    δεύτερον-απο οσο μου δίνεται η ευκαιρία να σχηματίσω κάποια γνωμη, και εγω «πολυ την παω αυτη τη γκομενα»!Επιτρεψε μου να σου πω _αν και φαντάζομαι πως ήδη το ξερεις_ οτι εισαι σοβαρα ΑΠΙΑΣΤΗ!!
    κιπ ον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. παυλε αυτο αν και το λενε οι γκομενες απ'οτι εχω ακουστα, ειναι ομως και το closing line μιας απο τις καλυτερες ταινιες που εχουν βγει ποτε, αρα ειναι καλη ατακα, θα το δεχτω.

    μις κεητλιν σας ευχαριστω θερμα. απιαστη δεν ειμαι, ευλυγιστη ειμαι και ξεφευγω ευκολα οταν με πιανουνε. καλωσμασηρθατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλως την, καλως την!
    αν και τα λεγαμε και απο το αλλο.

    ενα εχω να πω....

    feel free to be a freak.

    και...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χαρα μου που σας ξαναβρισκω κι εδω ω αγαπημενοτερη αναγνωστρια μου αλλιως γνωστη και ως σοφο σπουκιδιο. να'στε ετοιμη γιατι θα σας φωναζω προς υπερασπιση και εκπροσωπηση μου τις δυσκολες ημερες. αρματωθειτε καταθλιπτικες μουσικες και αναμενετε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. παντα σε ετοιμοτητα για χαρη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ω μα σας ευχαριστω. α, να σας συστησω το νεο μου ερωτα. και μελλοντα συζυγο μου. οταν μεγαλωσει.

    http://www.youtube.com/watch?v=EapJML3sJho

    σοβαρα νομιζω οτι ειμαι λιγο ερωτευμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εισαι πολυ πιο "απιαστοτερη" απο καποιους μικροψυχους,δηθεν απιαστους που σε ζαλιζουν χωρις να ζαλιζονται ..Και αφου ευελιξια ειναι αυτο που εχεις τοτε εισαι η πιο απιαστη ευελικτη!!



    πι εσ:
    καλως σας βρηκα ^.^ ...



    αν εγινε καποιο σπαμ με συγχωρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ω μα τι λετε, εκφραστε το θαυμασμο σας ελευθερα! γιατι νομιζετε οτι το ξανανοιξα το μαγαζι; εχω θεματα αυτοπεποιθησης εγω δεσποινις μου γιατι ειμαι μια μετριοτητα με παροξυσμους μεγαλειου!

    οχι σοβαρα σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, ειλικρινα. αλλα δεν ειμαι ετσι μωρε. μια κανονικη γκομενα ειμαι που εχει κλιση στο να γραφει καπως επιθετικοτσαχπινικα.

    αλλα μεταξυ μας αυτο, μη κυκλοφορησει και μου χαλασει το ιματζ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χαχα οοολοι μπορουν να γραψουν κατι ..μικρο ή μεγαλο ,δεν εχει σημασια...Το θεμα ειναι ποσο το αισθανεσαι και το υποστηριζεις αυτο που γραφεις...αυτο ειναι που τα ξεχωριζει ολα και καταφερνει να εκτοξευει σε αλλου ειδους επιπεδα...

    Μην ευχαριστεις εμενα,εγω απλα διαβαζω και λεω την γνωμη μου..και το αποπανω μαζι με ολα τα αλλα μετρανε σοβαρααααα!!!=) εγω ευχαριστω πολυ λοιπον εσενα και τα υπολοιπα ατομα (ναι αυτα τα λιγα που χουν μεινει)με αυτοσεβασμο ;) =) και ναι ξερω ξερω λεω πολλα,αλλα δεν βαριεσαι...blogworld=ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ειμαιμπερδεμενηκαιδενξερωτιναπωαλλασοβαρατωρα;δενλεωπλακαεχειαλλατιστοκαλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μιλατε στον πιο φλυαρο ανθρωπο του κοσμου τωρα. να λετε ο,τι γουσταρετε. αυτο το μπλογκ εγινε ετσι λαμπρο και πετυχημενο εξαιτιας κατι πολυλογαδων σα και του λογου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. φίλε δεν είναι αστείο, μου φαίνεται έχεις χάσει το χιούμορ σου, προσπάθησε παραπάνω



    επίσης πλέον είσαι ξεπουλημένη
    τι έγινε τελείωσαν τα λεφτά και είπαμε να κάνουμε ένα ριγιούνιον τουρ για να πληρώσουμε τις δόσεις του εξοχικού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αυτό νομίζω πως σημαίνει ευτυχία :O...ειμαι πραγματικα πολυ νεα στον χωρο του blog -ουτε μηνα δεν εχω κλεισει εδω που τα λεμε =ρ- και συνεχιζει να με εκπλησσει ευχαριστα =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. επίσης βγάλε την κωλομουσική ή το αουτοπλέυ διάολε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. σπουκι.... σπουκι τον ποθω σου λεω. και ξερεις ποσο καιρο εχω να ποθησω εγω αντρα; απο το ...

    πολυ καιρο.

    δε ξερω τι μου συμβαινει. κι ειναι και 18 χρονω μπουμπουκι. λουκουμακι. μελανουρι.
    αχ να το'χα εδω να το ταχταρισω στα γονατα μου να του δειξω τι θα πει σουτζουκι...

    παει ξεμωραθηκα τελειως μ'αυτονανε...θα τονε κρεμαγα αφισα αμα ημουνα ακομα...
    25.


    ελα ρε μη μπερδευεσαι υπαρχει εξηγηση. μου θυμιζει τον μαϊκολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. δε το βγαζω ρε σκατοφατσε! δε το βγαζω ρε που να χτυπιεσαι κατω! καθε μερα θα το ανανεωνω και θα βαζω ο,τι πιο εκνευριστικο υπαρχει. και προσεχε τα λογια σου μικρε γιατι ξερεις τι αδυναμια σου'χω αλλα πολυ λασκα σε αφησα στο προηγουμενο επεισοδιο και κοιτα μη σε αναλαβω στο σηκουελ και σε πεθανω τραγικα. ακομα δε γυρισα και γκρινιαζεις εδω χαμω σκατοψυχε. θα τρομαξεις και τα καινουρια παιδακια. δε βλεπεις εδω το καινουριο κοριτσακι που ειναι φρεσκο στο μπλογκινγκ τι σεβας εχει;;

    δεσποινις κεητλιν την εχετε σκεφτει σοβαρα την αποφαση ν'ασχοληθειτε με το μπλογκινγκ; γιατι δεν εχετε δει τιποτα ακομα. δε ξερετε τι εχουν να διαβασουν τα ματακια σας. προετοιμαστειτε γιατι κι εγω ετσι αθωα ημουν καποτε και να πως κατηντησα. ν'ασχολουμαι με τον τοσο δα τον γκρινιαρη στρουμφ.

    αλλα μην ανησυχειτε, οσο ειστε υπο τη στεγη μας ειστε προστατευμενη, θα σας γαλουχησουμε εμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. το υποψιαστηκα οτι ειχε να κανει με μαικολ γιατι ηταν μια λογικη εξηγηση.
    η αλλη ηταν οτι ειναι μελαχρινο λουκουμακι αλλα μου εκανε καπως λιανο και σε ειχα για κατι πιο βαρβατο τελος παντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. βαρβατο;;

    οχι οχι εμενα τα βαρβατα δε μ'αρεσουνε καθολου. ειμαι του καχεκτικου/ή/και/πλαδαρου νερντ με τσαχπινικη μουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. χαχα η αληθεια ειναι πως ηταν μια καπως "βιαστικη" αποφαση αλλα δεν το εχω μετανιωσει καθολου =Κ..ναι απο εκεινες τις περιπτωσεις που ενω γενικοτερα ξεσπας απλα γραφοντας καποιο γεγονος σε εξοργίζει σε τετοιο σημειο που σε ωθει να δημοσιεύσεις αυτο που εγραψες γυρω απο το θεμα και ετσι πανω κατω αρχισαν ολα =ρ

    το εκτιμώ αφανταστα,σας ευχαριστω ^.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ναι αλλα μεσα σ'ολο αυτο υπαρχει κι η παγιδα του να φτανεις να γραφεις για να ποσταρεις αντι να ποσταρεις αυτα που γραφεις.

    αλλα αυτα ειναι εξελιγμενα κολπα, οταν φτασετε σε αυτο το προβλημα - που σας ευχομαι να μη φτασετε ποτε - θα σας πουλησω την εφαρμοσμενη μου μεθοδο "πως να αποτοξινωθειτε απο το ιντερνετ σε 5 απλα βηματα".

    αλλα μακρια απο σας τετοια πραματα ευελπιστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. χεχε
    εμενα παλι με αρεσουν οι λιγο (οχι πολυ) παχουλουτσικοι, ψηλοι με παιδικοφατσα.
    αν ειχε bold θα τονιζα το ψηλοι γιατι το μονο που αποφευγω ειναι τους κοντους, οχι οτι μου φταινε οι ανθρωποι, αλλα επειδη ειμαι ψηλη εχουμε ενα θεματακι συνηθως.

    ποτε προλαβαμε και ξεφυγαμε απο το αρχικο θεμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ωχ ναι,φαντάζομαι,και μετά αρχίζει σιγά σιγά να σου ξεφεύγει πολύ και υποδουλώνεσαι στο blog σου υποθέτω=/αλλα πότε δεν ξέρεις...τουλάχιστον αν φτάσω σε τέτοιο επίπεδο είναι πολύ παρήγορο να ξέρω πώς υπάρχουν 5 βήματα =K

    ωωω επειδη διαβασα καποια αλλα κειμενα σας αλλο ενα ρισπεκτ που ακουτε Bauhaus και ταυτόχρονα mj *.*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ελα τωρα, αφου ξερεις οτι ο σκοπος ολου του εγχειρηματος ειναι να ξεφευγουμε απ'το θεμα και να το απολαμβανουμε κιολα!

    εγω που λες με το υψος δεν εχω ιδιαιτερο θεμα, αν και νταξει τωρα ο,τι και να λεμε οι ψηλοι ειναι παντα προτιμοτερο, ειναι στο γυναικειο γονιδιο αυτο, ο αντρας πρεπει να υπερεχει κουτουλου. ουτε με το βαρος εχω θεμα. γενικα δεν εχω εμφανισιακα κριτηρια. δηλδη ετσι λεω γιατι μερικες φορες με πιανω να γερνω προς το κατιτις μετροσεξουαλ κι αυτο ειναι λιγο τρομακτικο.

    αλλα αυτο το παλληκαρακι το σαφρακιασμενο το ποθω απεγνωσμενα!!! θελω να του μασουλησω το αυτι σαν ζαχαρωμενο κριτσινι! θελω να του τριψω τις πατουσες, να του κανω το σαικς και μετα να το ταϊσω καραμελες.

    που πουλανε ενα τετοιο; θελω ενα τετοιο!

    λυπαμαι αλλα θα το υποστειτε, δε καψουρευομαι συχνα. ειδικα φιλμ σταρς.

    (αυτη τη σεζον θα λανσαρω το ιματζ της τρελης ξελιγωμενης μιλφ, ελπιζω να εχει μεγαλυτερη επιτυχια απ'το προηγουμενο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μ'αρεσει αυτη η πολυσχιδης συζητηση!

    ναι ακουω και bauhaus και αγαπω μεχρι θανατα τον μαϊκολ και ακουω επισης χιλια δυο αλλα πραματα που δεν θα περιμενατε ποτε απο μενα και υπερασπιζομαι σθεναρα την παντελη απωλεια μουσικης ταυτοτητας.

    κι εσεις της συνομοταξιας μας ειστε; λοιπον μου κανει πολυ εντυπωση πως αυτο το μπλογκ εχει προσελκυσει τετοιους τυπους σαν εμας/εσας. τελικα τα μεγαλα πνευματα συναντωνται - στο ιντερνετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ακριβός όμως της ίδιας?! σε φάση το πρωί vivaldi,το μεσημέρι david bowie,το απόγευμα διάφανα κρίνα,το βράδυ mj,τα μεσάνυχτα the agonist προς ξημέρωμα anti-flag τα ξημερώματα elvis και horrorpops και το αλλο πρωι ξεκινάει με placebo και πολλα πολλα πραγματικά πολλααααααααα αλλα =ρ και δεν μπορώ να καταλάβω τους ανθρώπους που βλέπουν την μουσική σαν ομάδες ποδοσφαίρου=/ "τι ομαδα εισαι?" "παναθηναϊκός....ολυμπιακός....αστέρας εξαρχειων"="τι μουσικη ακους" "μεταλ...industrial...pop"... είναι τόσο απόλυτοι που αισθάνομαι πως εγώ έχω το πρόβλημα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εγω απ'αυτα που λετε παντως σας κοβω για μαυριλα με λιγες χρωματιστες πιτσιλιες. νταξει δικια μας ειστε.

    ειμαστε κι εμεις λιγο σαν ομαδα ποδοσφαιρου αλλωστε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. η αλήθεια ειναι πως νταρκοφερνουμε ολίγον αλλα έχει να κανει πιο πολύ με το μουντ =Ρ γενικότερα ακούω πολύ ευχάριστα κάτι καλοδουλεμένο δεν έχω πρόβλημα και γενικότερα δεν θα απορρίψω εύκολα =Κ αλλά δεν μπορώ με τπτ τα ανούσια τραγουδάκια με τους πλην εμπορικούς αλλά αίσχος στίχους και την ότι να ναι μουσική ..=/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. χαχα ναι αλλά παίζουμε σχεδόν μονοί μας χ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. μωρε κι αυτα καλα ειναι... για την ωρα τους.

    μερικες φορες ακομα και πανω στο μουντ θελεις ν'ακουσεις κλαιω κι οδηγω στην εθνικη οδο και κατω απ'τη ζακετα φοραω νυχτικο... γιατι εκεινη την ωρα θες ν'ακουσεις κατι ηλιθιο και σπαραξικαρδιο γιατι τα βαρια σου πλακωνουν την ψυχη σαν ταφοι. κι αλλες φορες θες ν'ακουσεις γκαγκα ουλαλα γιατι μονο αυτο σου μιλαει.

    ολα εχουν την ωρα τους.

    αλλα αυτο ισχυει για ολους εσας, οχι για μενα, εγω ειμαι κουλτουριαρα, δε τα καταδεχομαι αυτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Και πολύ καλά κάνεις!
    Απλα βλεπω ανθρώπους να αλλάζουν γνώμες ριζικα οσο περνάνε τα χρονιά και λεω ποτέ δεν ξερεις αυτο που κράζεις τωρα αν θα το εχεις ανάγκη μετά απο χρονιά...γτ κακα τα ψέματα πότε δεν ξερεις τι πακέτα θα αντιμετωπίσεις καθόδων =/ αυτό ειναι που με ανατριχιάζει πιο πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. αυτο αγαπητη μου ειναι αλλη ιστορια και μεγαλη συζητηση. μη μαυρισουμε αποψε μερα που ειναι εορταστικη...
    ευχομαι πακετα πολυχρωμα με κλοουν να ξεπετιουνται και τετχια ευχαριστα μονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. χαχα αυτό ειναι γεγονός=ρ λοιπόν αγαπητή gogoth χάρηκα αφάνταστα που τα είπαμε άλλα πρέπει να παω κοιμηθώ λίγο γιατί δυστυχώς έχω μάθημα γαλλικών πρωι πρωι με την δροσούλα =/ είσαι ένα πολύ χαρισματικό άτομο,πραγματικά

    καλωσόρισες πίσω λοιπόν=) συνέχισε να δημιουργείς =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. φχαρστω φχαρστω και του χρονου διπλη :)

    εις το επανειδειν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Λεπόν θα ήθελα να δηλώσω και γω παρών για να μην πάρουμε απουσία από την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς, όπως επίσης και να πω πως ίσως υπάρχει και μία μερίδα ατόμων στην οποία ανήκει και ο γράφων που αν και σας διαβάζουν δε σχολιάζουν, είτε γιατί δεν έχουν χρόνο, είτε γιατί δεν έχουν να πουν κάτι ουσιαστικό, είτε γιατί αισθάνονται πως θα γίνουν "ο τυπας με μια μαυρη κουκουλα". Όσο να ναι υπάρχει εδώ μία cool κλίκα ατόμων, πιθανότατα και προσωπικώς γνωστοί μεταξύ τους, και τις 2-3 φορές που πήγα να γράψω κάτι αισθάνθηκα σα το μικρό ξαδερφάκι που σου φορτώνουν οι γονείς και πρέπει να το πάρεις έξω μαζί σου: κάθεται σε μία γωνία και ακούει αλλά δε μπορεί να μιλήσει γιατί ό,τι κι αν πάει να πει νιώθει πως δεν ανήκει στην παρέα.

    Πω γαμώ τα ψυχολογικά μου, μα τον Άγιο Πρασσά αυτό είναι κυριολεκτικά το πιο σοβαρό σχόλιο που έχω γράψει ποτέ, γιατί γιατρέ μου;

    Ιδιαιτέρως αφιερωμένο:
    http://www.youtube.com/watch?v=egcXvqiho4w

    Εις το επανειδείν,
    ένας μουγγός αναγνώστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΡΕ τωρα το προσεξα. Για γκομενους λετε παλι?

    Υποψιν τζο, αν ρεπεις προς το μετροσεξουαλ θα μας βγεις λεσβια. Οχι οτι εχω κανα προβλημα, just sayin'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. χμμ, 53 σχόλια σε 24 ωρες..


    ΠΟΙΟΝ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΤΣΙΚΟΠΟΔΑΡΟ, ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. κυριε μαργαριτη πολυ με πικραινετε. το'χετε δει λαθος, γυριστε το αναποδα και ξανακοιταξτε το. ξερετε πως σκεφτεται το μικρο ξαδερφακι μεσα σε μια παρεα απο νερντς σαν εμας; "θεουλη μου εγω οταν μεγαλωσω δε θα γινω ποτε σαν κι αυτους". γι'αυτο δε μιλαει.

    οχι ενταξει σας πειραζω. φυσικα και δεν υπαρχει προβλημα αν προτιματε τη μουγγα. αλλα θα χαρω πολυ καποια στιγμη να παρετε το θαρρος να ξεπετιεστε σαν τη τσουτσου και να λετε και σεις τα δικα σας οπως ολοι. εμεις εδω, κι αυτο ειναι το σημειο που μαλλον εχετε παρεξηγησει, ετσι ακριβως, με το τσουτσουνοπεταγμα γιναμε μια παρεα. δε γνωριζομαστε στο ρηαλ λαηφ, κανενας μας με κανεναν. μερικα παιδια εχουν ερθει και μ'εχουν βρει μια-δυο φορες, αυτο ειναι ολο. ειμαστε μια ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ παρεα. και θα χαρω να μας ερθετε κι εσεις. αλλωστε μου εχετε ξαναγραψει μια φορα, σας θυμαμαι, σας εχω φακελωμενους ολους εγω!

    παυλε ναι για το φαητ κλαμπ λεω και οχι δε λεμε για γκομενους, για ενα διασημο 18χρονο αμερικανακι που εχω ερωτευτει λεμε. και λεσβια εγω ρε;;; εγω;;; εδω δε μπορω να συνεννοηθω με τους αντρες που τους συμπαθω κιολας, θα παω να τα μπλεξω με τις γκομενες που ειναι ολες πορνες;; ρε πας καλα ρε; εδω μεχρι που σας συμπονω τους στρεητ που εχετε να κανετε μαζι μας...

    και παρη...
    ε ενταξει ανακαλω.
    αν και δεν εχουν ικανοποιηθει ακομα οι προσδοκιες μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. α α α

    κυριε μαργαριτη το βιντεακι αυτο...

    θελω πολυ να μαθω.

    γιατι αφιερωμενο; τι θελει να πει ο ποιητης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ο κύριος μαργαρίτης φαίνεται πως είναι ένας καλός κύριος που επισκέπτεται τον ΝΑΟ όποτε περνάει από θεσσαλονίκη

    καθότι μπότσαρη με παναστασίου
    είναι ο ναός του αγίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. δεν εχω ιδεα τι λες και μου τη δινει οταν δεν εχω ιδεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύ χαίρομαι που σας έχουμε πίσω δεσποινίς Gogoth. Θα'μαι δω και θα σας διαβάζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. φχαριστουμε φχαριστουμε χαρα μας να μας ερχεστε κανουμε καλες τιμες φετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 18 χρονο;

    18 χρονο ειναι αυτο;

    δεν του φαινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ναιιιιι ξαναγυρισε η gogoth! αλλη μια φορα εχω κανει comment στο no goth-go goth αλλα δεν θυμαμαι αν ειχα βαλει ονομα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. γιατι δε του φαινεται ρε σπουκι; μα μη μου χαλας το ιματζ της κουγκερ τωρα!
    οχι σοβαρα κι εγω οταν το εψαξα και το'μαθα πολυ πικραθηκα που το ενεντηνταδυό γεννιοντανε παιδια ακομα...

    tsukino usagi τωρα μου γεννηθηκε η περιεργεια, πειτε μας, τι σημαινει το νικνεημ σας; γιατι εγω μονο το ουναγκι ξερω :)

    merrick...
    γιου γκουντ, αη γκουντ, λαηφ'ς γκουντ. ορ...

    ΟΣΟΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. τι να πω;
    μου εκανε κατι τις μικροτερο.

    οποτε μαλον ισχυροποιω το ιματζ της κουγκαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανακοινωση:
    Δεν είμαι ανωνυμη επαναλαμβανω ΔΕΝ ειμαι ανωνυμη, ειμαι ολοσχερως ασχετη.
    Απλα ηθελα να σου πω + ηλεκτρονικα καλως μας ορισες!!!!!
    Επισης ευχη καικατανα (που το κατεχεις) σου δινω "don't ever scare me like that again" που λενε και στο χωριο μου.Σε θελω εδω for ever and ever... νταααξει ...? cause....
    "Nobody puts Gogoth in the corner"
    Welcome Back τουλουμπακι,
    Μοναχικο Κυκλαμινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. αααα μικροτερο... οχι ενταξει ειναι ενηλικος.... μμμ τωρα που το ξανασκεφτομαι μαλλον στο αμερικα δεν ειναι... τελοσπαντων δεν εχει σημασια, εγω τονε ποθω. θα τονε ποθω κι οταν μεγαλωσει. θα του ειμαι πιστη.

    μοναχικο κυκλαμινουλι μου θα σου φτιακω εγω ακαουντ μαναρι μου, μην ανησυχεις, εσυ δεν υποκεισαι στους κανονες, ολα σμπαραλια για παρτη σου! και πολυ γελασα μ'αυτο το "nobody puts gogoth in the corner"!! ατιμουτσικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αρχιδια κιβωτιο, εγω μολις ανακαλυψα οτι εχει κ αλλο μπλογκ και εγραφε σ αυτο τοσον καιρο.
    Μου μυριζει προδοσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. για ποιονανε λες; για μενανε;

    γιατι αμα λες για μενανε... ΤΩΡΑ το ανακαλυψες;;;


    αααχαχαχαχααχαχαχα (evil laugh)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. διοτι ρε παυλε, πρωτον υπαρχει πολυ καιρο πριν κλεισει αυτο και τι με περασες εμενα να διαφημιζομαι, και δευτερον τελικα προηγουμενο ποστ, προτελευταια παραγραφος, τεταρτη-πεμπτη σειρουλα.

    δε διαβαζεις καλα μανα μου; δε το κρυψα δα. αλλα το αλλο δεν ειναι σαν αυτο. ειναι καπως αλλιως. επρεπε να τις χωρισω αυτες τις δυο. δε χωραγανε στο ιδιο κιβωτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ειναι το ονομα της sailor moon :P
    usagi σημαινει κουνελι και tsukino ειναι σαν να λεμε του φεγγαριου.
    μου το εχουν κολλησει απο παλια,παρεξηγημενο anime παρεμπιπτοντως!εμενα πολυ μου αρεσε κι ας το κοροϊδεύουν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. α μαλιστα. συγχωρηστε με δε ξερω απ'αυτα, εγω μονο τον ναρουτο αγαπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. "γιατι αφιερωμενο; τι θελει να πει ο ποιητης;"

    Επειδής να πούμε σπουδάζεις σκηνοθεσία και τέτοια καλλιτεχνικά πράγματα δε σημαίνει πως πρέπει πίσω από κάθε καμμένο video στο youtube να υπάρχει κάποιο κρυφό νόημα που προσπαθεί να περάσει ο ποιητής. Κάποιες φορές βλέπεις ένα video χωρίς νόημα και λες: χέη Πάνος, αυτό το video είναι γαμάτο ρε συ.

    Αν τώρα θα έπρεπε sony και καλά να δικαιολογήσω την αφιέρωση του συγκεκριμένου video, τότε πες πως το αφιέρωσα γιατί περιέχει όλο το awesomeness και whatthefuckingness αυτού του μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. χεη πανος, ναι μπρε, δε ρωτησα για το κρυφο νοημα πισω απ'το βιντεο - αν και το αδικειτε γιατι εχει και παρεμβαστικους συμβολισμους και μικρομηντιακη αναλυση - για την αφιερωση ηταν η απορια μου.

    και ειδατε τωρα που το εξηγησατε πως ταϊσατε το εγω της Βασιλισας με παντεσπανι;;

    μη βερι πληζντ ναου. μπορειτε να περασετε στην αυλη των επισημων νεαρε μου να παρετε ενα τεϊον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. πς, είμαι πολύ συγχρονισμένη,ω ναι!
    welcome back καθυστερημένο.whatever.
    και πολυ σας πάμε κι είστε και γαμώ κι έχετε κι ωραίο όνομα :P συνόνοματη,γαρ!
    τις καλησπέρες και τα σεβη μας =)
    (χμ,πρέπει να το κοιτάξω αυτό...μία είμαι,γιατι το πρώτο πληθυντικο; μάλλον το υποσυνειδητο προστάζει δίαιτα.μπρρρ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. φχαρστουμε φχαρστουμε καλως μας ηρθατε και μην ανησυχειτε, αυτο με τον πλυθηντικο το εχουμε και μεις. θα λετε οτι το κανετε απο αποψη και για ιματζ.

    (τωρα που το σκεφτομαι, αυτη η ατακα πιανει παντα. και για τα παντα!)

    χαρηκα πολυ, να μας γραφετε. με την καλη εννοια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Φιλος Του Παυλου18 Οκτωβρίου 2010 - 8:17 μ.μ.

    ok ok ok μολις ανακαλυψα την επανοδο. I'm here too ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. αυτος ο παυλος δεν κανει σωστα τη δουλεια του, θα τον απολυσω.

    γεια σας γεια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Gogoth είπε...

    "αυτη τη σεζον θα λανσαρω το ιματζ της τρελης ξελιγωμενης μιλφ, ελπιζω να εχει μεγαλυτερη επιτυχια απ'το προηγουμενο"

    Γι'αυτό και μονο αποφάσισα να σας κάνω τη χάρη. Γέλασα τόσο πολύ με αυτή την ατάκα, που εντάξει, από 'δω και πέρα θα γράφω με nickname. Αφου μου το ζητάτε και δημοσίως δηλαδή... χαλάλι σας!

    Τώρα κατά τα άλλα δεν μπορώ να πω ότι προλάβατε να μου λείψετε σε αυτά τα 10' λεπτά που κλείσατε το blog (μέχρι να διαβάσω το προηγούμενο post σας και να έρθω σε αυτό) αλλά όπως και να 'χει αφού όλοι σας καλωσορίζουν, κάτι θα ξέρουν:

    Wellcum back again 'n' again 'n' again λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. καποτε θα σας λειπω και για τα 10 λεπτα που θα πηγαινετε για κατουρημα, αλλα μην το κανουμε θεμα τωρα. δεν ειναι της παρουσης.

    και ωραια ολα αυτα κι ευχαριστω και τετχια...
    αλλα εκεινο το νικνεημ, στο στο μπουτσο ειναι και δε το βλεπω; μη να πνιγηκε στη δινη της σκεψης σας; μη να κρυβεται ρομαντικα πισω απ'τις λεξεις; μη να κατρακυλαει στις γραμμες σαν μεθυσμενη πορνη; μη να ξεχαστηκε κι αυτο στον παιδικο σταθμο μαζι με τα παιδια και περιμενει να παμε να το παρουμε;

    μηπως εισθε λιγο χαζοβγιολης τελικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Δεν ξέρω... Είμαι; Πολύ φοβάμαι πως όχι, αν και πολύ θα το 'θελα. Αυτή η αποκλειστικότητα όμως είναι δική σας. Και βλέπω δε χάνετε ευκαιρία να το επιβεβαιώνετε, γλυκυτάτη μου. Το καινούριο μου account, λοιπόν, είναι αυτό ακριβώς! Με password, profile, σάρκα και οστά. Εξ' ου και το σηματάκι του Blogger μπροστά από το nick που δεν θα υπήρχε εκεί αν δεν ήταν λογαριασμός.
    Επίσης δε θα ήταν εκεί αν είχα βάλει φωτογραφία στον καινούριο μου λογαριασμό. Αλλά δεν έβαλα. Μήπως αυτό σας μπέρδεψε; Πάντως μην επιμείνετε για αυτό. Δε θα βάλω. Σε καμία περίπτωση. Εκτός αν το θελήσω εγώ.

    Εχω όμως την υποψία ότι δε σας άρεσε και πολύ η επιλογή του nickname μου. Μήπως εσείς έχετε αντιστοίχως την υποψία ότι ήταν λίγο εσκεμμένη

    (*Σφυρίζει αδιάφορα...ταμ...τα ραμ...ταραραραααραραραραραραμ*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. οου μαη γκαντ. το κοιταω και το ξανακοιταω και ειναι τοσο αφοπλιστικα ανοητο που θελω να υποκλιθω στο μεγαλειο του!

    τοσο πολυ που λεω να σου δωσω κι επιπλεον 2500 ποντους δωρο!

    αυριο ομως θα νιωθω καλυτερα ΅΅

    ΑπάντησηΔιαγραφή