Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2010

ΟΡΙΣΤΕ ΜΑΣ!

 Περισυ καπου τετοια εποχη ειχα φτιαξει μια εορταστικη αναρτηση-φορο τιμης στα καταπληχτικα κομεντς αυτου του μπλογκ. Σκεφτηκα λοιπον να το κανουμε εθιμο, μια φορα το χρονο να φτιαχνω ενα κολαζ απο τις μπουρδες σας και να θυμομαστε ολοι μαζι τις μοναχικες νυχτες που αυνανιστηκαμε αγκαλια με τις φωτεινες σαν το αστρο που ξετσουτσουνιασε τον μικρο Ιησου οθονες μας. Του χρονου βεβαια - αν το μπλογκ ειναι ακομα ανοιχτο και αν δεν εχω γινει ακομα μανα - η αντιστοιχη αναρτηση θα ειναι περιπου τρεις γραμμες, γιατι μετα το κλεισιμο του μπλογκ ζαμπονιασατε ολοι και δεν λετε ουτε μια μαλακια της προκοπης πια, αλλα χαλαλι. Τουλαχιστον γλιτωσαμε απο τρολς και ανεπιθυμητουςΣΚΑΤΑΣΤΟΣΤΟΜΑΜΟΥ!

Οου μαη γκαντ εγραψα εισαγωγη μιας μονο μικρης παραγραφου! Κατι μου συμβαινει, θαρρω πως μαλλον ωριμαζω....


Παω να δω αν τα βυζια μου ειναι ακομα στη θεση τους. Εσεις μπορειτε να γελασετε με τα χαλια σας.
Και μην ξεχνατε, σας αγαπω.





όποιος ασχολείται με τα ίντερνετς δεν είναι σοβαρός άνθρωπος για αυτό μη μου το παίζετε ιστορία εμένα
Αυτος είπε...
πες ό,τι θες για τους άντρες, μα
τα φλάι να τα αφήσεις ήσυχα.
Ορίστε μας.

nihilio είπε...
ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΓΚΟΘΑΔΕΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΑΜΠΙΡΟΤΡΑΓΟΥΔΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΣΛΕΫΕΡ
Ανώνυμος είπε...
molis prosevalles thn ierh aderfothta mas apo petsina swvrakakia k baby oil!parta pisw giati h orgh tou Odin tha se kunhgaei gia xronia...
blackcroach είπε...
Play neofolk, get money, fuck bitches. MARTIAL INDUSTRIAL PIMPS YO.
Ανώνυμος είπε...
           Ειναι σαν να λες ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΡΟΚ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ                     ΝΑ ΜΗ ΦΛΕΡΤΑΡΟΥΝ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ

αυτο δεν ειναι ροκ φιλε.

αυτο ειναι μπριτ-ποπ

Morgoth είπε...
egw pinw mpures molis ksupnisw kathe prwi thewroumai agrio metallo?
Ανώνυμος είπε...
ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΝΙΩΘΩ.
ΝΕ ΜΑΛΙΣΤΑ. ΒΙΩΝΩ ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

mits είπε...
Κι εγω εχω διαβασει τον αλχημιστη, αλλα οκ, ηταν καλοκαιρι, δεν ειχα τι να κανω
spooky loner είπε...
εγω θελω παγωτο.
γιατι δεν μας σερβιρετε παγωτο με το blog σας;

tzeentchakos9 είπε...
Εγώ προσωπικά ακολουθώντας τον γέρο χασάπη Μουσάσι είπα να πάρω το κενό σαν Δρόμο, με αποτέλεσμα να βλέπω τον Δρόμο σαν κενό. 
nihilio είπε...
Κι εμένα σήμερα με έχουν πιάσει οι ρομαντισμοί μου: ακούω Burzum
εμένα με κυνηγούσε ο κόκορας της γειτόνισσας όταν ήμανε μικρότερο από τόσο δα
αλλά μετά τον φάγαμε τον πούστη

Είμαι ο στυλοβάτης αυτής της κοινωνίας, ο πειθήνιος πολίτης που στηρίζει το σύστημα, το πρότυπο του χειριστή που λειτουργεί τη μηχανή.
MDr είπε...
τα indigo παιδια, εχουμε μωβ αυρα και ντισκομπαλα φωσφοριζε καταστασεις. 
Manos Chaos Jester είπε...
πρεπει να με δει επειγοντως γιατρος
ισως και εξορκιστης

Πάρης είπε...
In retrospect, ήμουν μεγάλος τσογλανος στα νιάτα μου.
όταν θα γίνω πρωθυπουργός θα σας κάψω όλους για το καλό σας
πολλές φορές θα ήθελα να ήμουν κι εγώ λίγο μουνοπανάκι, αλλά δεν μου βγαίνει. 

Μήπως τελικά είμαι gaylord;

kathysteras είπε...
Βέβαια μπορεί τελικά απλά να είμαι πολύ λίγος και αθώος για να καταλάβω το μεγαλείο της ηλιθιότητας αυτό του κόσμου.
Πάρης είπε...
Δεν ξερω τι λετε αυτη τη στιγμη, εγω σκεφτομαι μονο μιονια και αντινετρινα και διαγραμματα Feynman. 
Flonsavardu είπε...
αη λοβ μαστουρμπεισον και θα το φωνάζω. 
ninguaqui είπε...
Διαδικτυακα Ορμώμενα Χειρογλύκανα:

Τα εκ δικτύου παραγώμενα κ προερχόμενα του χειρός γλυκάδια Εναλλακτικά κ: Ιντερνετικά τρομπαρίσματα.
Αγγλιστί: Internet spawned masturbation.

Πάρης είπε...
Ηδονη ειναι και τα ηλεκτροδια στις ρογες με χαμηλα αμπερ αλλα δεν τα βαζουμε στο κρεβατι μας, ραιτ? 

ραιτ?

Ahriman είπε...
εγω παντως αν παρω τηλ να παραγγειλω φαγητο και το σηκωσει γυναικα με το που ακουω τη φωνη της την φανταζομαι στα 4.
Ασχετος είπε...
Εμενα που με διαβαζεις τωρα δεν ξερεις ποσες φορες εχω τραγουδησει το τιμημενο, ζητω η ελλαδα ζητω η θρησκεια ζητω νεα δημοκρατια, μπας και πηδηξω καμια δαπιτισσα!!!
Ανώνυμος είπε...
Καθομαι ρε παιδι μου απλα εκει περα, μαιντινγκ μαη οουν μπιζνες - μπηινγκ μπιουτιφουλ, σεκσυ εντ οσομ και ξαφνικα ερχεται ενα σεξ απο το πουθενα!
Αν εχω ορεξη για ενα σεξ, παιρνω αυτο το σεξ.

Gandalf The Grey είπε...
Αη καν σμελλ δε μανλινες ιν δις μπλογκ!
Αυτος είπε...
δω γαμάνε σέρνικους, και συ γυρεύεις νύφη
ninguaqui είπε...
Ρε, ο αυνανισμός δεν είναι κακό πράγμα.Κάπως μοναχικό βέβαια, αλλά δω μέσα έχουμε την ευκαιρία να μαλακιζόμεθα μες την αρένα με τους ανώνυμους κ μη, δημόσιοι οργασμοί με επευφημίες κ αποδοκιμασίες του πάσα ένα.
kathysteras είπε...
το πεος ειναι οτι πιο πιστο εχει ενας ανδρας, ειναι παντα εκει για εσενα ,ποτε δε σου αρνηθηκε τιποτα, εκτος απο τοτε που ειδε εκεινον τον τριχωτο κωλο και τελικα ειχε δικιο
mits είπε...
τα βυζγια δηλαδη προκαλουν και φοβο?
Πάρης είπε...
νεβερ αντερεστιμειτ δε μπουμπς, μπουμπς κεν μπη ε γουεπον οφ μαςς ντιστραξιον. 

Μποουθ ντιστραξιονς

Και τα στρουμφάκια τα καημένα είχανε φάει τεράστιο πακέτο. Μία γκόμενα για πεντακόσιους μαλάκες κι έναν πορνόγερο που δεν ήξερε ποτέ πού πήγαιναν και αν ήταν μακριά ακόμα. Σαν καψιμί ήταν το γαμοστρουμφοχωριό, τίγκα πουτσότριχα και βαρβατσίλα. 
spooky loner είπε...
κατα την γενικευση ολοι ειμαστε πουτανες και μαλακες οποτε ενας μαλακας εχει παντα μια πουτανα διπλα του.
Πάρης είπε...
και καλα διαλεγουμε ποιον θα ερωτευτουμε αλλα το βασικο κριτηριο ειναι το κριτηριο του ψαριου που τσιμπαει το αγκιστρι με το πιο γυαλιστερο δολωμα.
ThEiTsA είπε...
Αν είναι να 'ρθει θε να 'ρθει, τουλάχιστον όμως να μη βρει το λυκόσκυλο στην πόρτα, τρεις σφίχτερμαν και νάρκες σε όλη την αυλή. Με πιάν'ς;
ninguaqui είπε...
αν θες κάτι δεν κρατιέσαι που να βγει ο διάολος ντυμένος σεφ κ να σε κοπανάει με κουτάλες.
Πάρης είπε...
Αν βεβαια εισαι σκατας, η πολλη γνωση δεν σε κανει καλυτερο, μονο πιο επικινδυνο.
Ανώνυμος είπε...
απο τη σηψη της ανδρικης ψυχης, ξεπηδαει το ανθος της οικογενειας.
ειναι ενστικτο.

αν καταφέρουμε να γίνουμε γυμνοσάλιαγκες (στην ψυχή) τότε όλα τα άλλα είναι περιττ
spooky loner είπε...
oταν κατι ειναι αληθινο μεσα στο μυαλο μας ειναι και στην πραγματικοτητα.
Gandalf The Grey είπε...
ωραια και καλα ολα τα δυνατα συναισθηματα, αλλα οποιος νομιζει πως δεν μπορει να ζησει χωρις αυτα, καλυτερα να παει μεχρι το Λοθλοριεν να δει αν ερχομαι. 

Επισης να προσεχει γιατι καπου εκει μεσα σε ενα ξεφωτο εχεσα μια φορα και γλιστραει.

mits είπε...
ΝΑΙ ολοι εδω μεσα θελουμε να μαθουμε για την ερωτικη ζωη του γωγοθιου!
Ή μπορουμε να αποκτησουμε δικη μας.

Ahriman είπε...
εγω ο Αριμαν εχοντας σωας τας φρενας(λεμε τωρα) δηλωνω οτι σκαω να μαθω τα παντα για την ερωτικη ζωη της Γωγους.
Elias είπε...
αν είσαι άλογο και έχεις δει δυο καουμπόυδες να ρίχνουν σφηνοκωλάδες ο ένας στον άλλο κάτω από το Αυγουστιάτικο φεγγάρι, τότε πραγματικά, το να θυσιαστείς πηδώντας στις εχθρικές γραμμές για να φας τον αντίπαλο βασιλιά, θα σου φανεί σα συναυλία του Ρακιτζή.  
deacon είπε...
Γυναίκα άσε γύριζα απο τη δουλειά σήμερα και με δάγκωσε ένα βαμπίρ. Φέρε μία το οινόπνευμα - έχει γιομίσει ο τόπος απο δαύτους, μα που είναι το κράτος
Flonsavardu είπε...
Μια φορά είχα ρίξει ένα χαστούκι σε μια φίλη μου επειδή μου είπε ότι είναι κουμουνιστρια. 
spooky loner είπε...
ολα καλα ειναι.
μονο τα κουκια ειναι κακα γιατι εχω αλεργια.
και εχουν χαλια γευση.

Ahriman είπε...
κατι για σφηνακια πηρε το ματι μου ποιος κερναει?
Μου τη σπάει το γεγονός ότι όλες οι γκόμενες έχετε βγάλει αρχίδια, αλλά για την περίπτωσή σου έχω να πώ πως τα δικά σου είναι αληθινά, τριχωτά, μεγάλα και ζουμερά
mits είπε...
Ειναι ο τροπος που γραφεις. Διοτι η γραφη σου ειναι προσανατολισμενη εγκυκλοπαιδικως, και οχι καβλωτικως. :)
Αυτος είπε...
Για δε γίνεσαι δήμαρχος?
kassandrismoi είπε...
Και ταξιδεύοντας από μπλογκ σε μπλογκ τελικά βρίσκεις απίστευτα κομμάτια κατάθεσης ψυχής που χαίρεσαι να τα διαβάζεις
kassandrismoi είπε...
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ. όσο πιο νωρίς το αποδεχτείς τόσο πιο εύκολη θα κάνεις την ζωή σου. τα κείμενα σου είναι αυτοβιογραφικά με το ύφος ημερολογίου κοριτσιού που αποφεύγει τον ψυχολόγο για οικονομικούς λόγους και έτσι.
ακόμα και σε αυτό χάλια τα πας.

πλέον είσαι ξεπουλημένη 
τι έγινε τελείωσαν τα λεφτά και είπαμε να κάνουμε ένα ριγιούνιον τουρ για να πληρώσουμε τις δόσεις του εξοχικού;

mits είπε...
προκαλεις το τρολ που κρυβω μεσα μου να σχολιασει ανωνυμα.
Tripokaridos είπε...
 Από τα πόσα κόμεντ και έπειτα μπορούμε να μιλάμε στον ενικό;
Ανώνυμος είπε...
pantrepsou me
Flonsavardu είπε...
όχι πες μου γλυκα μου γυναίκα μοναδική ναι δεν νιώθεις κάτι ώρες κ στιγμές τρομερά μαλακας; 
Manos Chaos Jester είπε...
gogoth να σε παρουν στο cosmopolitan 
θα γινει λιγοτερο μισητο

κανείς δεν συμπαθεί τους καλλιτέχνες
mits είπε...
Ο,τι κι αν κανεις, μη σβησεις ποτε αυτα τα σχολια. Αποτελουν σημειο αναφορας και εφαλτηριο για το μελλον.
Ε, δεν θα 'σαι καλά που θα κάτσω να διαβάσω όλο αυτό!
spooky loner είπε...
ειμαιμπερδεμενηκαιδενξερωτιναπωαλλασοβαρατωρα;
Μοναχικό Κυκλάμινο είπε...
"Nobody puts Gogoth in the corner" 
Katelyn Valentine είπε...
η αληθεια βρισκεται στη Gogoth,γκεγκε;



59 σχόλια:

  1. Είναι η πρώτη μου φορά που καταφέρνω να βγάλλω ΟΛΟΚΛΗΡΟ m&m από τη μύτη μου.. Ευχαριστώ εσάς, το blog σας και τους αναγνώστες σας για αυτή τη πρωτόγνωρη (και επώδυνη) εμπειρία.

    Μετά τιμής R.Carter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θελω m&m τωρα.

    μου χρωστας m&m εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή τώρα θες να σχολιάσουμε τα σχόλιά μας;

    Ε, ναι, λοιπόν, είμαστε γαμάτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, εγώ μπορώ να νιώσω τον/την τόσο δα σε λέω που τον κυνηγούσαν οι κότες. Αντίθετα με την άποψη που σχηματίζει κανείς απο την έκφραση "είσαι κότα", οι κότες είναι ατρόμητες και δεν δείχνουν κανένα έλεος, ποτέ. Τα χαμερπή σκουλήκια σαν και του λόγου μου διατρέχουμε μεγάλο κίνδυνο. Μεγάλο κίνδυνο σας λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μολων λαβε;;; ασε ρε... θα νυσταξεις παλι :)
    επισης αυτοι δεν ειναι αναγνωστες μου. ειναι πρωην αναγνωστες μου. τους χωρισα.
    θελαμε διαφορετικα πραγματα...

    διπροσωπε... ωστε με τονο στο αλφα ε;...

    deacon εγω την ιστορια μου με τις κοτες την ειχα πει τοτε στην αντιστοιχη συζητηση στα κομεντς. μην ανησυχειτε, τις εκδικηθηκα εγω για ολους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε, ναι, με τόνο στο άλφα. Διπλοτονισμός λέγεται.
    Κι εσένα τι σε έπιασε να μάθεις σωστά ελληνικά; Με ποιον θα τα μιλήσεις;

    Επίσης, πρώην αναγνώστες;

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    Ακόμα δεν πέρασα για ένα ποτό και με έστειλες ήδη;
    Πρώην;

    Δεν παίζεσαι εσύ τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν το'πα για σενα το πρωην, το'πα για σποντα αλλα οποιος εχει τη μυγα μπζζζζζζζζζζζζζζζ

    επισης δεν το'πιασες γιατι δεν το διατυπωσα σωστα. εννοουσα, με τονο στο δευτερο αλφα, ε;...

    :)

    ελα μωρε ειπα να γινω λιγο αγκρεσιβ αποψε γιατι εχει πιο πολυ περαση στο κοινο. το κοινο διπροσωπε, διψαει για αιμα. τι νομιζεις, οτι θενε να μπαινουνε εδω χαμω να συζηταμε πραματα και ν'ανταλλαζουμε αποψεις; αιμα θελουνε. καβγαδες, λογοπαιγνια, τρολαρισματα, σποντες, κουτσομπολιο. αμα αρχισω αυτα παλι οπως περσι ξερεις πως θ'ανεβουν τα κομεντς στο κατακορυφο;

    τωρα που το σκεφτομαι, θες να μου κανεις τον παρτενερ;... ;)

    θα σε ταπεινωνω ασχημα ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το επιτελους τωρα για ποιο απ'ολα το αναφωνεις; γιατι ειναι εξαιρετικα λακωνικο για του λογου σου και θελω να δω που σ'εντυπωσιασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. προσεχε κυριος τι ευχεσαι γιατι πριν παρω συνταξη απ'την ταπεινωση, επαιζα σε μεγαλα λεβελς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το σωστο ειναι γουαο.

    ανορθογραφε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι έγινε εδω; γιατί αυτο αναρτήθηκε τη Δευτέρα και εγω το είδα τώρα;

    πόσο πολυ γαματοι είμαστε εδω μέσα και πόσο πολυ γελασα με το inside joke feeling των comments;

    πόσο σ αγαπώ πουλάκι του δρόμου;

    (οκ, σοβαρά τώρα, γιατί δεν μπορω να κοιμηθώ; πως θα ξυπνησω αύριο στις 7:30;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φλοοοοοοο μη λες για υπνο σε εκλιπαρω!!! σημερα θα κοιμηθω κανονικα μετα απο μια βδομαδα... κι απορω γιατι δεν κοιμαμαι ηδη...

    λες να πιασω και μια τριτη δουλεια; μπορει να φερει ισορροπια στο τσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α, η αφιέρωσης η περσινή. Ωραία πράματα. Συλλέγεις γράμματα. Εισ' ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπω μπωωωω!
    Μας έκανες σελέμπριτις?
    Τα μαλακισμένα λόγια μας κοσμούν κοτζαμάν ανάρτηση?
    Πάω να το γιορτάσω με σοκολάτες, να πάθω υπεργλυκαιμία κ να πέσω ξερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. παιδια μπορω να σας γυρισω και ταινια αμα θετε.

    μπεηζντ ον εη τρου στορι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπα.
    τσοντα θα καταληξει.
    Σα το Καλιγουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τσοντα θα'ναι καλα.
    το σπλατερ φοβαμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σπλάτερ γαμώ.
    το σναφ μούβι είναι ο κωδων κινδύνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σναφ ε;

    εντ γκαντ μπλες ας... εβρηγουαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γαμα τον αυτονα.
    ο Νίκος ο Σπηλιάς να μας βλογής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πως τον εκανες τωρα αυτο το συνειρμο;;

    εχει τραγουδησει ο σπηλιας κρισμας καρολς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ξερωγω;
    οταν σκεφτομουνα ανεκαθεν το Σπηλιά και "κριστμας σπιριτ", για καποιο ανεξηγητο λογο παγαινα και ακουγα το "All the pretty little horses" μαζι με τους Current 93.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Την ατάκα για τους Slayer την ούρλιαζε φίλος μου μετά το live toy 2005 εκστασιασμένος που έπαιξαν το At dawn they sleep.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αυτε τωρα που το λες, εχει ενα νοημα. γιατι εγω οταν με πιανει το κρισμας σπιριτ πολλες φορες τεινω να ακουω το "christofer robin" των current 93...

    νιχιλιε, αγαπητε, αυτος ειναι ο λογος που πρεπει να προσεχουμε πολυ τι γραφουμε στο ιντερνετς. ανα πασα στιγμη καποια κακοηθης μπλογκερ με απωθυμενα μπορει ν'απομονωσει τα γραφομενα μας και να μας λερωσει το κουτελο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κι εμένα μου αρέσει το Christopher Robin, έχουν πολλή πλάκα οι στίχοι! Και του Crowleymass επίσης αλλά εκεί θέλει λίγο ρησέρτς περι άλιστερ κρώουλη, περι μεγαλέξαντρο και κατηραμένος όφις κλπ. πριν μπορέσει να πιάσει κανείς το χούμορ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. οταν το'χα ακουσει πρωτη φορα σ'ενα μαγαζι ειχα αναφωνησει "καλε για ποιον κριστοφερ λεει; για τον φλωρο που εκανε παρεα με τον γουινι δε που;;;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν μου το εμφάνιζε τελικά γαμώ την πουτάνα του του παλιοblogger που μας κάνει βρώμικο πόλεμο. Τελικά έχουνε γραφτεί μεγάλες σοφίες εδώ μέσα... μου έλειψε και ο τόσο δα μ'αυτά και μ'αυτά.
    Καλά η τραγουδιά μου θύμισε τα νιάτα μου και ανέμελες εποχές.
    Με το the path όλα ok;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. δε το βρισκω το ατιμο να το κατεβασω, ολο broken links μου βγαζει. στειλτε κανενα λινκ κυριε με το γκρι μπουφαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. http://isohunt.com/torrent_details/94775877/the+path?tab=summary
    Έχει οδηγίες στα comments. Ουσιαστικά πρέπει να ανοίξεις το Q3DStart με το exe του παιχνιδιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εγω παντως με το σχολιο για το παγωτο γελασα παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τι εννοειτε;
    οχι γενικα ειμαι καθετη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαρχαρχαρ, απλά υπέθεσα ότι τόσο καιρό που χεις να γράψεις κανα καλό καινούργιο, θα σε'χει πεθάνει η δουλειά.

    ή στουμπώθηκες μέχρι αηδίας με τίποτα μελομακάρονα και τα ρέστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δε τρωω μελομακαρονα, αλλα ναι μ'εχει πεθανει η δουλεια, επισης μετακομιζω, επισης περναω τον ελαχιστο ελευθερο χρονο γραφοντας κατι μεγαλυτερο για αλλου, οχι για εδω, και επισης ευτυχισμενος ο νεος ετος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χαχαχαχα!!

    Κορυφαία σχόλια! Απίστευτα! Και custom made, όχι έτοιμες ατάκες από το ράφι της γιαγιάς!!!

    Μερικά αξίζουν το βάρος τους σε χρυσάφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ναι, ειδατε;...
    θα τα ανταλλαξω με μαγικα φασολια καμια μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. O laos apaitei
    to kainourio post na bgei
    ainte ebibes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να σου πω όμως ρε Γκόγκοθ, θα γράψεις τίποτα? Κοντεύουν 4 μήνες από το προηγούμενο πόστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. παιδες εχω πει εξαπανεκαθεν και επαναληπτικως οτι αυτο το μπλογκ το ξανανοιξα μονο για τους αναγνωστες και για το χαβαλε στα κομεντς, κι οτι χωρις αυτα δεν εχω κανενα χαβα να γραφω εδω περα. ε, τον τελευταιο καιρο οι αναγνωστες γινανε καπως ησυχα και αθορυβα παιδακια και κοιτουσανε απο την κλειδαροτρυπα. δε μου βγαινει ετσι εμενα να κανω τζερτζελο.

    με συγκινειτε ομως μερικα απο σας βρωμοπαιδα. θα γραψω κατι καποια στιγμη, υποσχομαι και δεσμευομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. τα σχόλια δεν προέρχονται από παρθενογέννεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ουτε κι οι αναρτησεις επισης. :)



    ναι μωρε. συντομα. αη προμις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τι θα γίνει μ' αυτή εδώ την ιστορία; νιώθω ότι μαζί σου χάθηκε και κάθε αθωότητα στα ίντερνετς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ελα μου ντε. το'χω εδω χαμω και καθεται και δεν ξερω τι να το κανω. κατι σαν τα λαστιχακια απ'το σαλαμακι του σουπερμαρκετ ενα πραμα. το κραταω μπας και μου χρειαστει καποια στιγμη. :)

    η αθωοτητα στα ιντερνετς ειχε χαθει πολυ πριν ερθω εγω μις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. το γωγοθι δεν ξεχναει ποτε. μονο ξεχνιεται.

    μαζεψτε 5000 υπογραφες και θα επιστρεψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. μισο λεπτο να σας κανω ενα χαρτη:

    τριτο τατουαζ δεξια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αν δεν θεωρούσα δεδομένη τη μεγαλοψυχία και την ανωτερώτητά σας θα νόμιζα πως με ειρωνευτήκατε...πάλι καλά που είμαι τόσο αφελής!
    (big fan)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. μερικες φορες γινομαι πικροχολη απο σπορ.

    λοιπον ενταξει, ενα ποστ θα το γραψω πριν τελειωσει η χρονια, ετσι για το καλο. για το τι θα συμβει μετα ομως ουδεμια ευθυνη φερω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Λοιπόν εντάξει δατς ιτ!!Εδώ και καιρό μπαίνω στο μπλογκ σας περιμένοντας να δω μια καινούρια ανάρτηση αλλά τίποτα,συνεχίζετε να μας αγνοείτε! Και σας έχει μείνει μόνο μια μέρα για να εκπληρώσετε την υπόσχεσή σας που σιγά μην κάτσετε παραμονή πρωτοχρονιάς να γράψετε! Οπότε κι εγώ θα ζητήσω από τον Άη Βασίλη να μου φέρει μία καινούρια gogoth για να μην εξαρτώμαι από εσάς! Όχι παίζουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κατι μου λεει οτι κερδισατε το φλουρι φετος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλά εγώ ελπίζω να είστε καλά κι ευτυχισμένη πάντως..καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. προσεχτε για θα το καταπιειτε το φλουρι λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή