Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2012

ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ

Λοιπον εχει παρατραβηξει αυτο το αστειο. Τι νομιζετε κυριοι μου οτι ειναι η εμπνευση, φουσκωτη κουκλα να τη στηνεις και να τη μπηδας; Τι νομιζετε, οτι αλλη δουλεια δεν εχω απ'το να καθομαι να κουραζω το φανταστικο αυτο κεφαλι μου για να την παιζετε εσεις; Τι ειναι ο καλλιτεχνης, ορκωτος υπαλληλος ή αγιοβασιλιατικο ξωτικο να ιδρωνει στη δουλεψη σας; Οχι αμα ειναι να βγαλω μπλοκ παροχης υπηρεσιων να εξοικονομησω κανα φραγκο, ανεργος ανθρωπος πραμα. Προσεχτε γιατι θα βαλω ad sense και θα σας ταραξω στη διαφημιση. Θα μπαινετε στο μπλογκ και θ'ακουτε τη ρωσιδα να σας λεει οτι "ειστε ο εφτακοφανταστικομυριοστος αναγνωστης και καντε κλικ για να κερδισετε ενα τριημερο στη λαπωνια μαζι με το σκυλο του τεν τεν κι ενα αηφον που βραζει κουνουπιδια". Πανε να παιξετε κανα σκαηριμ ή οτι αλλη  μπουρδα παιζει η ενδοξη ελληνικη νεολαια δηζ ντεηζ κι αφηστε με ησυχη να κανω το σαικς με τον υπεροχο γκομενο που μου'φερε ο αη Βασιλης περισυ. Αι σιχτιρ πια.

Οχι ενταξει, καταλαβαινω οτι εκει στο υπογειο της γιαγιας σας οπου περνατε το μεγαλυτερο μερος της ζωης σας, δεν εχει πολλα ενδιαφεροντα πραγματα να κανετε. Αλλα πρεπει να καταλαβετε κι εσεις οτι θελω να σοβαρευτω και να γινω μανα, δεν μπορω τωρα να εκτιθεμαι ετσι στα ξενα ιντερνετς, διοτι με τι κουτελο θα πορευτω μετα στην κενωνια, κι αφηστε που εχω μαθει να μαγειρευω και ξερετε κυριοι μου ποση ωρα κανει να βρασει η φαβα; Δεν εχω χρονο σας λεω. Αλλα επειδη σας συμπονω και γνωριζω απο αγαμιες (εξ ακοης μονο), εχω βρει μια λυση στο προβλημα σας, κι οταν λεω προβλημα εννοω αυτες τις γκαβλες που παθαινετε και δεν μπορειτε να ζησετε χωρις τις παπαριες που γραφω. Αλλα την λυση αυτη θα σας την παραθεσω στο τελος του ποστ για εμφατικους λογους. Τωρα θα κανω ενα μικρο ιντερλουδιο για ενα σημαντικο κοινωνικο ζητημα που με απασχολει τελευταια. Θεωρηστε το την πρωτη καλη μου πραξη για το νεο ετος.
Λοιπον περσι ενεδωσα στις κοινωνικες επιταγες και εγινα κατι που ειχα ορκιστει να μην γινω απο τοτε που ημουν τοσο δα γωγοθι: Εγινα γυναικα οδηγος. Θα σας εξιστορουσα τις ομολογουμενως χαριτωμενες μου περιπετειες μεχρι να γινω μια τετχια, αλλα ειπαμε δεν ειμαι το πουτανακι σας! Ο λογος που αναφερω το σημαδιακο αυτο γεγονος, ειναι για να πω μονο τα εξης:

Αρχιδομαλακοκεφαλοι βλακαμαδες κουραδογεννοι γουρουνομουροχαβλοι ελληνες οδηγοι, γαμω τη μαμη που σας ξεγεναγε και γαμω τα τριχωτα ποδια του Σπαιντερμαν, που να τρακαρετε και να διαμελιστειτε και να μην ψοφησετε κιολα, Η ΚΟΡΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ την ανεμοκαυλα σας μεσα! Ο πανσοφος ελληνικος Κ.Ο.Κ. κουραδομπασταρδες λουγκρες, το λεει ξεκαθαρα οτι την κορνα την χρησιμοποιουμε μονο σε περιπτωσεις εκτακτου αναγκης ή προς αποφυγη πιθανου ατυχηματος. Λοιπον εχουμε και λεμε μπιφτεκοκεφαλοι βλαχολαμογιοι. Αν θετε να ειδοποιησετε τον μπροστινο σας οτι αναψε πρασινο, βγαλτε το υδροκεφαλο σας απ'το παραθυρο και φωναχτε σα να ειστε στη λαϊκη, επικαλεστειτε τον Κθουλου και δεηθειτε για την οργη του Οσιρη, ριχτε καταρες και φτιαχτε ματζουνια, αλλα μη κορναρετε γαμω τον απυθμενο πατο σας. Αν παλι θετε να ειδοποιησετε πριν περασετε ενα στοπ, σταυροκοπηθειτε και απαγγειλετε τη διαθηκη σας στο χαντς φρη και περαστε με δικη σας ευθυνη κι εγω θα προσευχηθω να φατε το τιμονι και να παραβιαστειτε στο αριστερο αυτι απ'το λεβιε σας. Αν δεν θετε να το κανετε αυτο, τοτε χαλαρωστε και κοψτε ταχυτητα για λιγα δευτερολεπτα, και σας υποσχομαι οτι ακομα κι αν αργησετε πεντε λεπτα παραπανω, η μιζερη και αναιτια ζωη σας θα σας περιμενει στο υπογειο της γιαγιας σας οπου και την αφησατε μαζι με τη συλλογη απο τσοντες. Αν βαριεστε, αναψτε ενα τσιγαρο, τραβηξτε μια μυτια, παιχτε με το σαλιγκαρακι στο παντελονι σας, καντε ο,τι ποθειτε τελοσπαντων αλλα μη βαρατε την γαμημενη την κορνα  που να κενωθουν οι ορχεις σας και να σας φυτρωσει καρκινος στη μασχαλη! Και τελος, αν επιθυμειτε να με προσπερασετε, τραβατε να γαμησετε καμια σαμπρελα ποδογλυφτες χλεμπονιαρηδες που μου γινατε ολοι καρδιοχειρουργοι  και βιαζεστε - οπως λεει και η φλονς μου που ειναι καλο κοριτσι και δεν βριζει σα νταλικιερης οταν οδηγαει σαν και του λογου μου. Εγω σπερματοκαταβροχθες μου μπορει να οδηγω ενα πενηνταρι τσοφλι που θελει σπρωξιμο στην ανηφορα, αλλα οσο και να με προσπερασετε, δε μπα να'χετε και 500 βουκεφαλες μες στο καπο σας να κυνηγανε χρυσα καροτα, εγω στο επομενο φαναρι θα βγω παλι μπροστα σας και ξερετε γιατι; Γιατι οδηγατε στην Αθηνα τυρογαμηκουλες μου, στην πρωτευουσα της κυκλοφοριακης συμφορησης και οχι σε πιστα του Μοντε Καρλο γαμω τα πλαστικα στρατιωτακια που χωνετε στο γκωλο σας, γι'αυτο ΣΚΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΚΟΡΝΕΣ ΣΑΣ!

Επισης η ολ ταημ κλασικ ατακα "Πηγαινε πλυνε κανα πιατο μωρη που μου θες και τιμονι", ειναι κατα τη γνωμη μου πολυ υποτιμημενη και περνει πλας ναην θαουζαντ λεβελς οταν α) τη λεει μια γκομενα (μουα) σε μια αλλη γκομενα, β)τη λεει μια γκομενα (μουα ανκορ) σε εναν αντρα και γ) την λεει μια γκομενα (μουα οσι) σε εναν παπα. Τρου στορι.

Και τωρα που ξαλαφρωσα λιγο και πριν παω να μαγειρεψω, ας ερθω και στη λυση του προβληματος που λεγαμε πριν. Λοιπον κοιταχτε να δειτε πολυλατρεμενοι αλλα και λιγο θλιβεροι αναγνωστες μου, επειδη δεν εχω εμπνευση αυτη την εποχη και δεν ξερω ποτε και αν θα ξανα εχω, κι αφου δεν καταλαβαινετε ντιπ για ντιπ, τεηκ ε χιντ: Ας θεωρησουμε οτι το μπλογκ αυτο ειναι επισημως κλειστο μεχρι νεωτερας. Αλλα καθοτι σας αγαπω και μ'εχετε δοξασει χριζοντας με την μποτομ μπιτς του ιντερνετ ατενσιον χορινγκ - το χορινγκ με νταμπλγιου - πηγα κι εφτιαξα προφιλ στο formspring για παρτη σας μονο! Αν θελετε λοιπον να μου πηδατε την ψυχη κατα παραγγελια, μπορειτε να μπαινετε εκει, να μου λετε τις μπουρδες σας κι εγω να σας απανταω με την χαρακτηριστικη τσαχπινογαργαλιαρικης αισθητικης ευχαιρια στον γραπτο λογο. Το νικνεημ μου εκει ειναι Gogothi με i γιατι το σκετο ητανε πιασμενο, δεν ξερω απο πχιον μπουστη. Βαζω λινκ στο κουτακι μπανερ ουμπλε ντουμπλε επανω δεξια. Και που ξερετε, ισως αν ειστε ευφανταστοι και πρωτοτυποι να φτιαξουμε υλικο για νεο ποστ. Αν θελετε να γραφω κυριοι, καντε κι εσεις ενα κοπο

Αααα, ναι, το φορμσπρινγκ ειναι ενα σοσιαλ νετγουορκιν πραμα που μπαινει οποιος θελει ανωνυμα ή επωνυμα και κανει ερωτησεις σε καποιον φαντασμενο που την εχει δει καπως (στην προκειμενη εμενα), κι ο φαντασμενος υποχρεουται να απαντησει πνευματωδως σε οποιαδηποτε ερωτηση. Για να δειτε ποσο σας αγαπω. 

Οχι δεν εχω αναγκη απο επιβεβαιωση, εχω γκομενο πλεον οκει;

(οκει καπτεν ομπβιους!)
Αντε και καλη χρονια μαδαφακααααας...








23 σχόλια:

  1. αντρες συνεπιβατες = βικτολι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν ξέρω από φορμσπρίνγκς και βλακείς.
    Είναι πράμματα του έξαποδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπιπ μπιπ! http://images.pictureshunt.com/pics/c/cartoon_road_runner-5220.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αη αμ φαιναλι μπακ εντ αη αμ σμολερ δαν 3?
    ααααα καρδουλα εννοειτε, νε νε, καρδουλες και τσαλιμακια ραητ μπακ ατ για!

    deacon κρυβε λογια!
    http://youtu.be/Q3fXrPLJ3rU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποια γυναικα βλεπει <3 και λεει smaller than !(?)

      υπαγε οπισω μου σατανα.

      Διαγραφή
  5. Εεεεεεεεεεεεεε.

    Πάντε ρίξτε καμιά πασιέτζα που θα μιλήσετε για το skyrim. Μήπως έχεις να πεις κάτι και για το wow; Να έχουμε τα παλιά; Να σπάσουν πληκτρολόγια, να σου lagάρουμε την ζωή; ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ;

    Γουστάρω γαμιώντας μπήκε η χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το πες και το κανες! έχω συγκλονιστεί.

    θέλω να σου πω ότι δεν θυμάμαι τι έλεγα προχτές, αλλά εγώ γενικά δεν έβριζα ποτέ χριστοπαναγίες. τις θεωρούσα βρισιές μπανάλ και άσκοπες. ποιον χριστό σου και ποια παναγία σου, τι βλακείες είναι αυτές; ε, από τότε που πήρα τιμόνι στα χέρια μου έχω γαμήσει τόσες φορές τον χριστούλη, την παναγία και τον θεό που δεν μπορώ να περπατήσω.

    πίλγριμε σου τα ξέρασε όλα για το παρκαριστικό μου επίτευγμα, ε; :( τι να πω; να πω ότι έχεις άδικο; χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς τιμήν της τα αποκάλυψε μόνον κατόπιν φριχτών βασανιστηρίων και τρόλλing. Αλλά το συμπέρασμά μου βγαίνει από καθαρά προσωπικές εμπειρίες (βλέπε: όσες φορές είδα το Χάρο να ζυγώνει, είχε το πρόσωπο μιάς γυναίκας με τιμόνι).

    ΚΑΛΕΙ ΧΡΩΝΥΑ ΡΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καθυστερα αγορι μου θα σου απαντουσα τωρα καταλληλως, αλλα εχω ενα βελος στο γονατο μου...

    φλο ειπα με περισσοτερο ενθουσιασμο το σκηνικο με το κινητο πριν συναντηθουμε: "αα εισαι στο μαυρο αμαξι απεναντι ναι ναι σε βλεπω ερχομαι ερχομαι τι ωραιο αμαξι καλοριζικο το διπλωμα κατσε ν'ανοιξω την πορτα αααα δεν ειστε η φλο μου ειστε ενα ζευγαρακι που χαμουρευεται χιλια συγνωμη να πηγαινω εγω τωρα ΦΛΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ"

    πιλγριμμε τα ματια σου με καινε γιατι εισαι μανεκενε να πουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά και σε σένα. Και καλή επιτυχία στο παιχνίδι.

    Το οποίο μόλις έχασες.



    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_(mind_game)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εε κυριος... νομιζω πως τεχνικα και συμφωνα με τους κανονες, εσυ εχασες.
    σκεψου το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ ήμουνα ήδη στον πάγκο. Τώρα όμως έχω παρέα.

    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ, Ε ΦΛΟΝΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. we are defenders of the faith..

    Επίσης όποιος σου ξαναπεί "άντε πλένε κάνα πιάτο μωρή " απαντάς ¨"έχω έναν μαλάκα σαν και σένα στο σπίτι και τα πλένει"(τρου στόρι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οχι δεν καταλαβατε μεσιε. δεν μου λενε εμενα να πλυνω κανα πιατο. εγω τους λεω να πανε να πλυνουν κανα πιατο. ενιοτε τους συμβουλευω και να προσεχουν μη τους φυγει κανας ποντος απ'το καλσον. ειδικα οταν ειναι αντρες και ηλικιωμενοι. ή ρασοφοροι.

    αξιοποιω τις παλιες καλες ολ ταημ κλασικ ατακες με νεους τροπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάς πίλγριμμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Welcome back. Θέλω να σε πετύχω σε φανάρι πρώτη μέρα περιόδου, χωρίς καφέ, μετά από hangover, και τρία μιλισεκόντ πριν ανάψει ο φανός να βαρέσω παρατεταμένα κόρνα που θα έχω φορέσει στη μηχανή μου από το φορτηγό που έπαιζε ο Σταλόνες σε εκίνο το έργο με το μπρα ντε φερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οχι δεν θελεις.

    εχω κλωτσησει πορτα απο μερσεντες με αρβυλα επειδη μου κορναρε. εχω βρισει τις μαμαδες πεντε νταγκλαραδων σοβιετικης προελευσεως μεσα σε μπεμβε επειδη μου κορναρανε. εχω κανει αθιγγανο που βγηκε να μου τσαμπουκαλευτει να επιστρεψει στο ντατσουν του με ενα μονο βλεμμα. και δεν ειχα καν περιοδο.

    δεν θελεις σου λεω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φακ, τωρα που το σκεφτομαι, καποια μερα εγω θα φαω πολυ ξυλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή